Tuntee ja ajattelee kuin teini, tunne-elämä jäänyt samanlaiseksi kuin 15-17v teinillä, ja ikää 10v enemmän, ja ei vaan muutu😶 onko aikuiset sittenkin väärässä, vai onko kaivattusi vain ikuinen lapsi? Entä jos saa lapsenomaista iloa pikku asioista?
Mitä jos kaivattusi on ikiteini
26
307
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksaisi, lapsellisuus on tosi raskas piirre aikuisella.
- Anonyymi
En osaa sanoa mutta viisikymppinen maahinen esittämässä lapsia netissä on kaikella todennäköisyydellä jo muitakin kiinnostava aihepiiri palstaäijä
- Anonyymi
Palstasetä keksii myös hienoja suomenruottalaisia nimiä näille naisalteregoilleen. Vttu että voi ihminen olla sekasin päästään
- Anonyymi
Kyllä. Esim se ei ole mitenkään uskottavaa, että teini tai jopa sitä nuorempi kyselee seurusteluun liittyviä asioita täällä keski-ikäisten spämmipalstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Esim se ei ole mitenkään uskottavaa, että teini tai jopa sitä nuorempi kyselee seurusteluun liittyviä asioita täällä keski-ikäisten spämmipalstalla
Palstasedällä on laaja harrastepiiri, taitaa vaan olla tämä ryönä se joka joutuu kaikesta maksamaan hengellään, metaforisesti siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä on laaja harrastepiiri, taitaa vaan olla tämä ryönä se joka joutuu kaikesta maksamaan hengellään, metaforisesti siis
Niin tietenkin metaforisesti, tosin ei senniivväliä kuten täällä pirkanmaalla tai pilkanmaalla nää nää nää nää nää sanotaan
- Anonyymi
Tarja trolli voisitko vähentää trollaamista ja jokaisen ketjun sotkemista.
Ja kestää sen et muutkin kun sut huomataan .
Sen ettei sivusto oo vain sun .
Vaan et oo kirjoittaja jonka on mennyt pois muodista
Kun trollaus ei enää trikkeröi.
Koita kehittyä ja keksiä muutakin ku super tylsää
Palstasetä juttua!
Ketään ei enää kiinnosta.
Sivusta
- Anonyymi
Oli sitten nainen tai mies, niin oikeesti ovat tosi irvokkaan näkösiä.
- Anonyymi
Mielenpuolikkaat vauhdissa täälläkin.
- Anonyymi
Imureille on aina kysyntää. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi
Ai tämä dynaaminen kaksikko, jotka yrittää ylläpitää joko itselleen tai ns kaikille näitä tiettyjä valheellisia mielikuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaNo kai sinä iso poika osaat mehupillin saksilla puolittaa. Eikä ole mikään kuulemma mikä sinun päässä kaikuu vaan päätellä habituksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä dynaaminen kaksikko, jotka yrittää ylläpitää joko itselleen tai ns kaikille näitä tiettyjä valheellisia mielikuvia?
Eli beavis&butthead, tiuhti ja viuhti, pinkie and a brain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaHomó ei osaa lukeakaan näemmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli beavis&butthead, tiuhti ja viuhti, pinkie and a brain
Tai pilli ja pulla pitämässä monnin häntää pystyssä, sillä hän on kulmakunnan kulmakivi ja Hänellä on uskottavia tarinoita joita pitää tosin tekohengittää netissä
- Anonyymi
Minun oma henkinen ikänihän on jossan kuusivuotiaan tasolla. Ehkä sitten olisi liian kypsä minulle?
- Anonyymi
Esimerkiksi lasten kanssa hullutteleva aikuinen on aika koominen näky. Törmäsin sellaiseen kun katsoin kerran vahingossa peiliin.
- Anonyymi
Kunhan ei ole kiinnostusta vuosikymmeniä nuorempiin teinityttöihin, niin mies saa olla mieleltään vähän teini ja lapsekas.
- Anonyymi
Meeppäs lukee ristiriitainenrakkaus tyypin juttuja muihin someihin saatat oppia itsestäsi lisää.
- Anonyymi
Itse olen ajatellut olevani lapsellinen, mutta oikeasti, ajatukseni on vaan viattomampia kuin keskimääräisen ihmisen ajatukset. Minua väitetään trolliksi ja jotenkin mielenvikaiseksi kun kirjoitan vaan rakkausjuttuja enkä pidä kaksimielisyyksistä. Joistain ihmisistä on normaalia ajatella ja kirjoitella rumia. Minusta se on ahdistavaa ja tyhmää. Onneksi täällä on muutama jotka ajattelee vähän samalla tavalla. Mieheltä.
- Anonyymi
Samaa mieltä! - ap
Miks otit ton ikähaarukan vertailuun? Sillon mietittiin kestääkö talo kasassa, jaksaako äiti ja missä menee pikkuveli. Nykyään taas ei oo mistään vastuussa. saa olla ihan niin lapsellinen kun haluaa.
- Anonyymi
Silloin säästäisi ruoassa jos vaimo olisi ikiteini, ravinnoksi riittäisi 1 karkkipussi, TV-mix viikossa.
- Anonyymi
Saa hän olla lapsenomainen
- Anonyymi
MITÄ VÄLIÄ KUNHAN NÄYTTÄÄ NUORELTA.
- Anonyymi
Lapsenomaisuus on myönteinen piirre ja itsekin olen monesti edelleen monessa asiassa kuin teini-ikäinen, tunteissa ja jopa kuulemma liikehdinnässäni. Esim.hyppelen usein portaat alas kuin pikkutyttö, näin on sanottu.
Saan myös iloa pikkuasioista ja jään ihmettelemään jotain mittarimatoja maahan, jos mahdollista.
Mutta tämä on vastapainoa myös sille, että olen monessa asiassa se vastuullisin ja huolehtivin aikuinen. Mulla on monia lankoja käsissäni ja kaikki odottavat että juuri minä huolehdin ja varmistan että kaikki heillä hoituu ja sujuu.
Tämän takia en ajattele että kaivattuni lapsenomaisuus olisi pelkästään myönteistä. Jos se tarkoittaa taas uutta huolehdittavaa " lasta" lisää, saatan vetäytyä. Voimat ei yksinkertaisesti riitä. Kaipaan toiselta aikuiselta myös tukea ja apua. Mahdollisuutta oli itse joskus lapsi ja huolehdittava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗1222091Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2641808- 2451428
Kuinka vanha nainen on vielä "todella mielenkiintoinen henkilö"?
Kuinka mielenkiintoisuus silloin ilmenee?581199- 741113
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s1871075- 711042
- 69954
- 78901
Hinta ei enää ole este - koeajoimme viisi kohtuuhintaista sähköautoa
Sähköautot ovat nyt hintansa puolesta tavallisten ihmisten ulottuvilla. Koeajoimme videosarjassa kaikkiaan viisi sähköau209897