Mitä jos kaivattusi on ikiteini

Anonyymi-ap

Tuntee ja ajattelee kuin teini, tunne-elämä jäänyt samanlaiseksi kuin 15-17v teinillä, ja ikää 10v enemmän, ja ei vaan muutu😶 onko aikuiset sittenkin väärässä, vai onko kaivattusi vain ikuinen lapsi? Entä jos saa lapsenomaista iloa pikku asioista?

26

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksaisi, lapsellisuus on tosi raskas piirre aikuisella.

• Anonyymi

En osaa sanoa mutta viisikymppinen maahinen esittämässä lapsia netissä on kaikella todennäköisyydellä jo muitakin kiinnostava aihepiiri palstaäijä

• Anonyymi

Palstasetä keksii myös hienoja suomenruottalaisia nimiä näille naisalteregoilleen. Vttu että voi ihminen olla sekasin päästään

• Anonyymi

Kyllä. Esim se ei ole mitenkään uskottavaa, että teini tai jopa sitä nuorempi kyselee seurusteluun liittyviä asioita täällä keski-ikäisten spämmipalstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Esim se ei ole mitenkään uskottavaa, että teini tai jopa sitä nuorempi kyselee seurusteluun liittyviä asioita täällä keski-ikäisten spämmipalstalla

Palstasedällä on laaja harrastepiiri, taitaa vaan olla tämä ryönä se joka joutuu kaikesta maksamaan hengellään, metaforisesti siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedällä on laaja harrastepiiri, taitaa vaan olla tämä ryönä se joka joutuu kaikesta maksamaan hengellään, metaforisesti siis

Niin tietenkin metaforisesti, tosin ei senniivväliä kuten täällä pirkanmaalla tai pilkanmaalla nää nää nää nää nää sanotaan

• Anonyymi

Tarja trolli voisitko vähentää trollaamista ja jokaisen ketjun sotkemista.
        Ja kestää sen et muutkin kun sut huomataan .
        Sen ettei sivusto oo vain sun .
        Vaan et oo kirjoittaja jonka on mennyt pois muodista
        Kun trollaus ei enää trikkeröi.
        Koita kehittyä ja keksiä muutakin ku super tylsää
        Palstasetä juttua!
        Ketään ei enää kiinnosta.
        Sivusta

• Anonyymi

Oli sitten nainen tai mies, niin oikeesti ovat tosi irvokkaan näkösiä.

• Anonyymi

Mielenpuolikkaat vauhdissa täälläkin.

• Anonyymi

Imureille on aina kysyntää. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi

Ai tämä dynaaminen kaksikko, jotka yrittää ylläpitää joko itselleen tai ns kaikille näitä tiettyjä valheellisia mielikuvia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

No kai sinä iso poika osaat mehupillin saksilla puolittaa. Eikä ole mikään kuulemma mikä sinun päässä kaikuu vaan päätellä habituksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä dynaaminen kaksikko, jotka yrittää ylläpitää joko itselleen tai ns kaikille näitä tiettyjä valheellisia mielikuvia?

Eli beavis&butthead, tiuhti ja viuhti, pinkie and a brain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Homó ei osaa lukeakaan näemmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli beavis&butthead, tiuhti ja viuhti, pinkie and a brain

Tai pilli ja pulla pitämässä monnin häntää pystyssä, sillä hän on kulmakunnan kulmakivi ja Hänellä on uskottavia tarinoita joita pitää tosin tekohengittää netissä

• Anonyymi

Minun oma henkinen ikänihän on jossan kuusivuotiaan tasolla. Ehkä sitten olisi liian kypsä minulle?

• Anonyymi

Esimerkiksi lasten kanssa hullutteleva aikuinen on aika koominen näky. Törmäsin sellaiseen kun katsoin kerran vahingossa peiliin.

• Anonyymi

Kunhan ei ole kiinnostusta vuosikymmeniä nuorempiin teinityttöihin, niin mies saa olla mieleltään vähän teini ja lapsekas.

• Anonyymi

Meeppäs lukee ristiriitainenrakkaus tyypin juttuja muihin someihin saatat oppia itsestäsi lisää.

• Anonyymi

Itse olen ajatellut olevani lapsellinen, mutta oikeasti, ajatukseni on vaan viattomampia kuin keskimääräisen ihmisen ajatukset. Minua väitetään trolliksi ja jotenkin mielenvikaiseksi kun kirjoitan vaan rakkausjuttuja enkä pidä kaksimielisyyksistä. Joistain ihmisistä on normaalia ajatella ja kirjoitella rumia. Minusta se on ahdistavaa ja tyhmää. Onneksi täällä on muutama jotka ajattelee vähän samalla tavalla. Mieheltä.

• Anonyymi

Samaa mieltä! - ap

• Miks otit ton ikähaarukan vertailuun? Sillon mietittiin kestääkö talo kasassa, jaksaako äiti ja missä menee pikkuveli. Nykyään taas ei oo mistään vastuussa. saa olla ihan niin lapsellinen kun haluaa.

• Anonyymi

Silloin säästäisi ruoassa jos vaimo olisi ikiteini, ravinnoksi riittäisi 1 karkkipussi, TV-mix viikossa.

• Anonyymi

Saa hän olla lapsenomainen

• Anonyymi

MITÄ VÄLIÄ KUNHAN NÄYTTÄÄ NUORELTA.

• Anonyymi

Lapsenomaisuus on myönteinen piirre ja itsekin olen monesti edelleen monessa asiassa kuin teini-ikäinen, tunteissa ja jopa kuulemma liikehdinnässäni. Esim.hyppelen usein portaat alas kuin pikkutyttö, näin on sanottu.
      Saan myös iloa pikkuasioista ja jään ihmettelemään jotain mittarimatoja maahan, jos mahdollista.
      Mutta tämä on vastapainoa myös sille, että olen monessa asiassa se vastuullisin ja huolehtivin aikuinen. Mulla on monia lankoja käsissäni ja kaikki odottavat että juuri minä huolehdin ja varmistan että kaikki heillä hoituu ja sujuu.
      Tämän takia en ajattele että kaivattuni lapsenomaisuus olisi pelkästään myönteistä. Jos se tarkoittaa taas uutta huolehdittavaa " lasta" lisää, saatan vetäytyä. Voimat ei yksinkertaisesti riitä. Kaipaan toiselta aikuiselta myös tukea ja apua. Mahdollisuutta oli itse joskus lapsi ja huolehdittava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laita lyhyt tunniste kaivatullesi

Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗
      Ikävä
      122
      2091
    2. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      264
      1808
    3. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      245
      1428
    4. Kuinka vanha nainen on vielä "todella mielenkiintoinen henkilö"?

Kuinka mielenkiintoisuus silloin ilmenee?
      Ikävä
      58
      1199
    5. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      74
      1113
    6. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      187
      1075
    7. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      71
      1042
    8. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      69
      954
    9. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      78
      901
    10. Hinta ei enää ole este - koeajoimme viisi kohtuuhintaista sähköautoa

Sähköautot ovat nyt hintansa puolesta tavallisten ihmisten ulottuvilla. Koeajoimme videosarjassa kaikkiaan viisi sähköau
      Hybridi- ja sähköautot
      209
      897
    Aihe