Onneksi karviaan saatiin nyt oma lääkäri
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kuinkahan monta avausta tästäkin aiheesta täytyy tehdä🤔
- Anonyymi
Onhan tämä nyt vuosisadan pektaakkeli että saatiin apua kuntaan. Saattaa siitä alkaa se kauan hehkutettu ja ryypytetty kunnan nousukiito.!
- Anonyymi
Ootteko lukeneet Hesarista miten Isojoen kunta on itse palkannut sekä maksaa lääkärin kuntaan.
Ei ole tanssinut hyvinvointialueen pillin mukaan.- Anonyymi
Tuota samaa toivottaisiin Karviaankin.
- Anonyymi
Sitä ollaan edelläkävijöitä, laitetaan asiat kuntoon.
- Anonyymi
Tää on aina oltu pässejä. Mennään ja vikistään käskyjen mukaan.
- Anonyymi
Mutta nyt meillä on Tarja!
Miehet on niitä juu juu-miehiä.
- Anonyymi
tarvitaan eugeniikka lääkäriä 🤣 vie puut kopasta talon alle ja valittaa kun kopassa ei ole puita 🤔 silläkös sen veli karkasi koulun ikkunasta ja sai laviitan kuvia torkkaan
- Anonyymi
oliko se sitä samaa väkeä joka rikastui pirtukaupoilla ja tais pontikkaa pojat keittää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko se sitä samaa väkeä joka rikastui pirtukaupoilla ja tais pontikkaa pojat keittää ?
syöpä vahvana suvussa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy lääkäriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11813- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42723- 50626
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 59582
- 67546
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28498SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 29444
- 40437
- 17410
- 24409
- 54404
- 43397