Onneksi karviaan saatiin nyt oma lääkäri
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kuinkahan monta avausta tästäkin aiheesta täytyy tehdä🤔
- Anonyymi
Onhan tämä nyt vuosisadan pektaakkeli että saatiin apua kuntaan. Saattaa siitä alkaa se kauan hehkutettu ja ryypytetty kunnan nousukiito.!
- Anonyymi
Ootteko lukeneet Hesarista miten Isojoen kunta on itse palkannut sekä maksaa lääkärin kuntaan.
Ei ole tanssinut hyvinvointialueen pillin mukaan.- Anonyymi
Tuota samaa toivottaisiin Karviaankin.
- Anonyymi
Sitä ollaan edelläkävijöitä, laitetaan asiat kuntoon.
- Anonyymi
Tää on aina oltu pässejä. Mennään ja vikistään käskyjen mukaan.
- Anonyymi
Mutta nyt meillä on Tarja!
Miehet on niitä juu juu-miehiä.
- Anonyymi
tarvitaan eugeniikka lääkäriä 🤣 vie puut kopasta talon alle ja valittaa kun kopassa ei ole puita 🤔 silläkös sen veli karkasi koulun ikkunasta ja sai laviitan kuvia torkkaan
- Anonyymi
oliko se sitä samaa väkeä joka rikastui pirtukaupoilla ja tais pontikkaa pojat keittää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko se sitä samaa väkeä joka rikastui pirtukaupoilla ja tais pontikkaa pojat keittää ?
syöpä vahvana suvussa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy lääkäriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459