En voi, en pysty, ei siinä ole mitään järkeä. Se ei tee hyvää minulle. Miehelle
En halua enää rakastaa sinua
60
756
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole halunnut rakastaa tähänkään asti.
- Anonyymi
Ohi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!!!
Omaa sydäntä aina hyvä kuunnella? Pelko on läsnä monesti, itsekin pelkään enemmän sitä, että aina omalle kohdalle osuu se väärä ihminen ja siksi epäilen kaikkea eteen tulevaa? Ehkä sen oikean kohdalla pelot kaikkoaa ja kaikki etenee vähän kuin itsestään? Ei tarvetta pingottamiselle vaan voi olla oma itsensä ja läsnä oleva, tuntematta huonoa omaa tuntoa?
- Anonyymi
Rakasta vaan, niitä muita. Et halunnut.
- Anonyymi
Ohi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!!!
Se nähtiin. Et halunnut.
- Anonyymi
Omat oivallukset ovat yleensä parhaita. Kunhan ei jäädä vellovaan menneisyyteen.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
En usko että olet koskaan rakastanut
https://youtube.com/shorts/y7kqlOETcY4?si=Zu6Q-yN1oPqog2r5
Aito rakkaus on tunne minkä yli eikä ympäri pääse teit mitä tahansa miksi tiedän koska olen joskus pienenä rakastanut äitiäni yli kaiken nykyään lapsiani- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Kyllä olen rakastanut. Sanoin, että en halua, ei se tarkoita, etten silti rakastaisi. En vaan jaksa enää. Onko sinulla monta lasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Sivusta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta!!!
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen rakastanut. Sanoin, että en halua, ei se tarkoita, etten silti rakastaisi. En vaan jaksa enää. Onko sinulla monta lasta?
Neljä
- Anonyymi
Ohi! Onion Ohio..
- Anonyymi
Ohiko?
- Anonyymi
Ohi on.💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi on.💔
Oh ohi on ohoi hoi oi voi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi on.💔
Toivottavasti on!!
- Anonyymi
Tää ei oo multa. Mitään järkeähän tässä ei ole, mutta tykkään silti. Oon väsynyt taistelemaan tätä tunnetta vastaan, niin ei enää taistele. Kävi miten kävi.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Sama. Väsyin jo kauan sitten. sivusta
- Anonyymi
Ajattelen samoin omassa tilanteessani.
- Anonyymi
Minä haluan ja tulenkin rakastamaan. Tietysti haluaisin, enemmän kuin mitään muuta, että sinäkin rakastaisit minua. Uskon että meidän tarina on vasta alussa. Hänelle.
- Anonyymi
Hän on varattu, eli se on sitten siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu, eli se on sitten siinä.
En ole. Kuulostaa kyllä hankalalta tilanteesi. Toivon voimia sinulle!
- Anonyymi
Halataan ja suudellaan nainen. Se tekee hyvää molemmille. m>n
- Anonyymi
Tiesihän sen heti alkumetreillä.
- Anonyymi
Tämä on miehelle, joka on varattu. Siksi en halua. Mitä järkeä minun on rakastaa, jos hänellä on vaimo.
Ap - Anonyymi
Onko yksipuolinen rakkaus? Jos ei ole - mitä valitat?
- Anonyymi
Molemminpuolinen on, mutta hän on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemminpuolinen on, mutta hän on varattu.
Kannattaisi varmaan keskustella, et vaikuta ollenkaan varmalta. Rakkaus ihmiset yhteen vie kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi varmaan keskustella, et vaikuta ollenkaan varmalta. Rakkaus ihmiset yhteen vie kuitenkin.
Ei se mies uskalla keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies uskalla keskustella.
En usko että saat keskustelua aikaiseksi Suomi24:ssa. Kannattaa puhua IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että saat keskustelua aikaiseksi Suomi24:ssa. Kannattaa puhua IRL
Tarkoitin IRL, tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin IRL, tietenkin.
Haiskahtaa kirjoituksesi nyt, jos molemminpuolisuudesta huolimatta ei puhu, vaikka olet yrittänyt IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiskahtaa kirjoituksesi nyt, jos molemminpuolisuudesta huolimatta ei puhu, vaikka olet yrittänyt IRL
Siitä on jo aikaa, kun yritin. Taisi pelästyä silloin. En kuitenkaan aio yrittää uudestaan. Annetaan olla. Jatketaan elämää.
- Anonyymi
Rakastumisen tunne on vain aito signaali itselle. Sen , että toimiiko sen mukaisesti, jokainen saa toki päättää vapaaehtoisesti. Jos molemmat ovat vapaita ja normaaleja ihmisiä, ehkä kuitenkin kannattaisi yrittää. Sen jälkeen vo tehdä sitten lisää johtopäätöksiä, Voi hyvin!
- Anonyymi
Ei olla kumpaakaan.
- Anonyymi
Voi sinäkin hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla kumpaakaan.
Ok. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinäkin hyvin!
Kiitos!
- Anonyymi
Minä rakastan häntä ja ku toinen koskettaa minua niin ajattelen häntä. Se kertoo kaiken. Hän on vallanut sieluni sydämeni viimeistään tämän vuoden aikana lopullisesti… annan suukon kuvalle jokaisena päivänä.. </3
- Anonyymi
Varmaan jokaisen kaivatun unelma... Kun toinen koskettaa 🤣
- Anonyymi
Juuri mietin kun sitten joskus näemme ja hän yrittäisi puhua, töksäytän vain että vttu hiljaa, enkä anna hänen enää puhua vaan käyn kimppuun... voi tätä sisäistä paloa ja tulta 😔
- Anonyymi
Sitä odotellessa.
- Anonyymi
🙄😏
- Anonyymi
Palstahäirikkö siinä ihmettelee, mitä on tullut täällä tehtyä viim 20 vuotta?!
- Anonyymi
Kyllä minä haluan rakastaa.
Ap- Anonyymi
Niin minäkin ja niin teenkin. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin ja niin teenkin. ❤️
❤️
- Anonyymi
Ei siinä oikeasti olekaan järkeä, mutta rakastan silti ❤️
- Anonyymi
Tykkää huumoristani vaikka köyhä olenkin...
- Anonyymi
Juu niin ....
- Anonyymi
Kukapa rahasta välittää jos on huumoria
- Anonyymi
Minä haluan ja eihän se käskystä lopu.
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Rakkaus ja järki, nehän on muutenkin magneetin vastakkaiset puolet. Jos joku vetää puoleensa, järki sanoo, pitäisi pysyä kaukana. Ei siksi, että olisi järkevää pysyä kaukana vaan uusi tunne pelottaa ja järjellä kuvittelee usein ne huonoimmat skenaariot, jotka voisivat tapahtua.
- Anonyymi
Ei minua rakkaus pelota. Mies on varattu, se ahdistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522263Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651249- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912