Sen tähden minä tahdon, että miehet rukoilevat joka paikassa kohottaen puhtaat kädet, ilman vihaa ja
ilman juonimista.
Rukoillessa pitää kädet kohottaa ilmaan
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei rukoukselle ole mitään pakollista asentoa. Jumalalle voi puhua istuen, seisten tai makuulla. Itse pidän käsiäni ristissä. Rukoilla voi myös ajatuksissaan.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti!
- Anonyymi
Ja miesten pitää rukoilla.
- Anonyymi
Ajattelemalla rukoileminen on hulluutta. Sana todistaa: Mutta kun Jeesus tiesi heidän ajatuksensa, vastasi hän ja sanoi heille: "Mitä te ajattelette sydämessänne? Siis Jeesus tunsi ihmisen ajatukset, ja tätä tosiasiaa käytetään ajatusrukoilemisen perusteena.
Mutta eikö olisi ollut täysin mieletöntä, jos opetuslapset olivat kommunikoineet Jeesuksen kanssa ajatuksin? Vai onko Jeesus, josta on todistettu: "Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti", muuttunut?
Katolisen kirkon oppi kolminaisuudesta on tehnyt Pyhästä Hengensä oudon voiman ja hengen, jonka kanssa kristityt kommunikoivat ajattelemalla. Sen sijaan Raamattu todistaa Herran Jeesuksen olevan Henki, kuten Jeesus itse sanoo Pyhästä Hengestä: En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
Opetuslapset puhuivat Jeesukselle samalla tapaan kuin jo Mooses: Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista...hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen".
Ajatusrukoilu on epäuskoa ja Sanan vastaista hulluutta: Sana opettaa täysin selvästi: "Kun rukoilette, sanokaa". - Anonyymi
Rukoillessa ei "pidä" tehdä mitään. Mutta "saa". Rukoilla, kuinka itse hengessään parhaimmaksi ja pyhimmäksi kokee.
Emme ole Lain alla.- Anonyymi
Se, että ei tee mitään, ei ole rukousta. Sanassa ääneen puhumista tai huutamista tai ääneen valittamista, huokailemista kutsutaan rukoilemiseksi.
Paavalin opettaa: Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
Sanomattomat huokaukset ovat kuultavia huokauksia, rukouksia, joita ei voi sanoiksi pukea.
Jumala kuulu israelilaisten huokaukset: "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huokauksensa".
Jumala itetää ajatukset, mutta kuulee rukoukset.
Jeesus ei hiljentynyt rukoukseen, vaan: Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja
Ei Raamatun ohjeessa Rukouasennossa puhuta käsistä mitää, mutta muusta puhtaudesta kyllä; 1 Tim 2;8 Tahdon, että kun miehet rukoilevat, he kohottavat kätensä rukoukseen puhtain mielin, ilman vihaa ja ilman epäilyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370