Viaton kysymys johon kaipaan kyllä tai ei vastausta.
Oletko sinä mies homo?
76
601
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä Suomessa homoja on. Varmaan tuhansia. Mikset kysy suoraan häneltä?
- AnonyymiUUSI
Niin. Työnantaja ei saa kysyä suoraan onko työnhakija homo, mutta eräät työnantajat ovat niin epärehellisiä ja kieroja, että kiertelevät ja kaartelevat asian kanssa sanomalla ”meillä on enemmän tai vähemmän homoja täällä töissä”.
Ilmiselvästi työnantajalle kaikista tärkein asia on työntekijöiden homous ja se todellakin näyttelee pääosaa kaikessa.- AnonyymiUUSI
Työnantaja pitää narauttaa.
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä
Pidätkö puutarhan hoidosta tai vaaleanpunaisesta väristä- eikö näitä pistokysymyksiä ollut joskus?
- AnonyymiUUSI
Ei se täällä selviä, kysy häneltä suoraan jos kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!
Älä sitten tiedä.
- AnonyymiUUSI
En joskus kyllä miettinyt että pitäskö ruveta kun ei naisille rumana kelpaa
- AnonyymiUUSI
Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.
Ei kiinnosta rumat naiset eikä lihavat joten oon mielummin yksin
- AnonyymiUUSI
Miten se muiden ongelma on, jos sinä "tarvitset' jotain?
- AnonyymiUUSI
En tiedä, mutta muille se näyttää olevan ongelma.
- AnonyymiUUSI
Aika utopistisia olet taas palstasedän provoon kirjoitellut, ehkä joku arvostaa arvostuksiasi tai jotain sinne päin
- AnonyymiUUSI
Pelkään isoja rintoja joten ehkä.
- AnonyymiUUSI
En ole. Kaivattuni on nainen. Läheisyys kammottaa johtuen autismista varmaan, mutta lähellä häntä tahtoisin olla. Miehiin en tunne mielenkiintoa.
- AnonyymiUUSI
Alahan nyt tulla sieltä mun autist 🫠
- AnonyymiUUSI
Tietääkö hän, että olet autisti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua autistia elämääni! Jos tummatukkaisella miehellä olisi sellaisia piirteitä se ei haittaisi koska minullakin on. Kyse on ollut jo parin vuoden ajan siitä, että koen vain tummatukkaiset lyhyet miehet seksikkäiksi ja yhden tietyn etenkin ja siksi halut heräsivät!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottelen kiltisti naista jos olen hänelle rakas.
- AnonyymiUUSI
Olennainen kysymys on onko hän sinusta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏
- AnonyymiUUSI
Mitä saat tästä mielenköyhästä eläytymisestä tämän mielenköyhän palstasedän aloituksiin liittyen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏
Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta
Ei ollut tarkoitus olla alentuva🤞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eräs ns sanojen kaappaaja ottikin jo ns varaslähdön. Ei mikään einstein
- AnonyymiUUSI
Jos nyt syön aprikoosin niin se on muille ongelma. En tiedä miksi. Ehkä muutkin haluavat syödä aprikoosia, mutta heillä ei ole aprikoosia tai ei ole varaa ostaa sitä.
- AnonyymiUUSI
🤔
- AnonyymiUUSI
Ja minkähän takia näin oletat?
- AnonyymiUUSI
Kun en kelpaa. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun en kelpaa. Ap
Kelpaat. Laihdutat vain ensin 10kiloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun en kelpaa. Ap
Jos haluaa jonkun toisen naisen tai ei ketään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihdutat sitten saman verran itse. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihdutat sitten saman verran itse. Ap
Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?
Ei ollut sitten sulle. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun en kelpaa. Ap
Jos ja kun seuraavan kerran mies on rohkeampi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja elämänkoululaiset ei vieläkään ymmärrä että tämä soopa on aloittajaäijän pateettista turhautumien purkamista?
- AnonyymiUUSI
Ei kerta homoks tee
- AnonyymiUUSI
Ei tee - enää siinä vaiheessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee - enää siinä vaiheessa.
Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä
- AnonyymiUUSI
No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.
Jokane o vähä homo tutkittu juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä
Saako vähän kuitenkin tirkistellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokane o vähä homo tutkittu juttu
Olennaista on, kiinnostaako mies seksuaalisesti. Jos ei kiinnosta yhtään, silloin on ihan samantekevää ne määrittelyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako vähän kuitenkin tirkistellä?
Vaikka siellä vatun ounli vanissa. Siinä ois ehkä syy käydä siellä viimeinkin. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Oon mä homompi kuin moni muu, mut en kuitenkaan hintti itse. Ei kellekään.
- AnonyymiUUSI
Etsi joku hetero itsellesi.
- AnonyymiUUSI
En, oon vaan nirso.
- AnonyymiUUSI
Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.
Sitä se poken katselu saa aikaan. Kannattaisi lopettaa kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Noita homokysymyksiä kyselee vain homot. Naiset huomaavat ja tajuavat ihan luonnostaan heteromiehet.
- AnonyymiUUSI
Eivät tajua, osa ihastuu homoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, jos on homo, osoittaa kiinnostusta miehiin. Jos mies ei katso miehiin päinkään, ei varmasti ole kiinnostunut miehistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.
Yksinkertaisesti kaikki paljastuu käytöksestä. Homo ja bi - mies voivat katsella miehiä kiinnostuneena. Heteromiehellä ei ole mitään mielenkiintoa edes katsella miehiä.
- AnonyymiUUSI
Tästä tuli mieleen yksi kerta baarissa, kun pubiruusu tuli pokailemaan, mistä en innostunut. Seuraava kysymys oli heti, että olenko homo.
Kai se ego yrittää suojautua noin.- AnonyymiUUSI
Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.
- AnonyymiUUSI
Joo jännä et naisillakin tota samaa et kun ei kelpaa niin siinä kohteessa on se vika vaikka vois vaan mennä peilin eteen kun se vika löytyy sieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.
Kuule omasta seksuaalisesta orientaatiosta epävarma aloittajaäijä- homo ei ole varsinaisesti haukkumasana. Naisena esiintymisesi mm näiden galluppien muodossa kertoo vähänkään fiksummalle omaa kieltään ristiriitaisista tunteista
- AnonyymiUUSI
Kannattaa valehdella naiselle olevansa h0m0 jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, siis vaikka mies olisi oikeasti hetero. Parasta olisi kuitenkin valehdella olevansa jo parisuhteessa ja sanoa ettei voisi pettää omaa kumppaniaan jonkun toisen kanssa. Kerran valehtelin naiselle olevani h0m0 ja hetken päästä se heitti yhtäkkiä kaljat mun naamalle 😅. Hyvä etten provosoitunut, vaikka itsekin olin kännissä. Nykyään heittäisin kaljat takaisin heittäjän naamalle. "An eye for an eye".
- AnonyymiUUSI
Se, että en ole repimässä vaatteita yltäsi ei tarkoita, että olisin homsseli.
- AnonyymiUUSI
En, en edes bi. Huomaisit kyllä jos sänkyyn kanssani päätyisit.
- AnonyymiUUSI
No en ole ja kyllä sinä kelpaisit jos lähestyisit kunnolla ❤️
- AnonyymiUUSI
Rauha on tärkeämpää kuin nainen. Jos nämä kaksi yhdistyy, niin mikä ettei.
- AnonyymiUUSI
Oisinkin, naiset on vaikeita otuksia homona sais helpommin seksiä 😂
- AnonyymiUUSI
Hetero ja näin sivusta;)
- AnonyymiUUSI
Oletteko koskaan hengittäneet todella raikasta ilmaa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e55f0adb-3136-4e89-9101-21882b0dc3d4
- AnonyymiUUSI
En todellakaan ole, vaalea nainen kelpaisi kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kaikissa meissä asuu pieni homo
- AnonyymiUUSI
En ole. En ole koskaan ollut millään tavalla seksuaalisesti kiinnostunut miehistä.
- AnonyymiUUSI
Mutta munaa voisit kuitennii vähän imee
- AnonyymiUUSI
Kovvoo hommoo..
- AnonyymiUUSI
Ookko muka joku kovis vai? Häh lähekkö panee.... puita uuniin niin suahaan sauna lämpeemöön
- AnonyymiUUSI
Tännään otetaan miähestä mittaa ;)
- AnonyymiUUSI
Joooooooopooopoooooooooo
- AnonyymiUUSI
Juttele akvaariokaloillesi noita sanojasi, senkin miestelijä. Oletettavasti nainen, morjens.
T.minä
https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s&pp=0gcJCf8Ao7VqN5tD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751758- 591708
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3371467Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671290Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081269Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621117- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin981050Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57990