Oletko sinä mies homo?

Anonyymi-ap

Viaton kysymys johon kaipaan kyllä tai ei vastausta.

103

1106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä Suomessa homoja on. Varmaan tuhansia. Mikset kysy suoraan häneltä?

• Anonyymi

Niin. Työnantaja ei saa kysyä suoraan onko työnhakija homo, mutta eräät työnantajat ovat niin epärehellisiä ja kieroja, että kiertelevät ja kaartelevat asian kanssa sanomalla ”meillä on enemmän tai vähemmän homoja täällä töissä”.

Ilmiselvästi työnantajalle kaikista tärkein asia on työntekijöiden homous ja se todellakin näyttelee pääosaa kaikessa.

• Anonyymi

Työnantaja pitää narauttaa.

• Anonyymi

Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä

Pidätkö puutarhan hoidosta tai vaaleanpunaisesta väristä- eikö näitä pistokysymyksiä ollut joskus?

• Anonyymi00107
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö puutarhan hoidosta tai vaaleanpunaisesta väristä- eikö näitä pistokysymyksiä ollut joskus?

Osoittaa tuollaiset kysymykset omaa pösilöyttä. Minullakin yksi vaaleanpunainen kauluspaita ja t-paita.

• Anonyymi

Ei se täällä selviä, kysy häneltä suoraan jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!

Älä sitten tiedä.

• Anonyymi

En joskus kyllä miettinyt että pitäskö ruveta kun ei naisille rumana kelpaa

• Anonyymi

Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.

Ei kiinnosta rumat naiset eikä lihavat joten oon mielummin yksin

• Anonyymi

Miten se muiden ongelma on, jos sinä "tarvitset' jotain?

• Anonyymi

En tiedä, mutta muille se näyttää olevan ongelma.

• Anonyymi

Aika utopistisia olet taas palstasedän provoon kirjoitellut, ehkä joku arvostaa arvostuksiasi tai jotain sinne päin

• Anonyymi

Pelkään isoja rintoja joten ehkä.

• Anonyymi00083

Mikä niissä pelottaa?

• Anonyymi00110
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Mikä niissä pelottaa?

Itte sytyn enimmäkseen k_ullista

• Anonyymi

En ole. Kaivattuni on nainen. Läheisyys kammottaa johtuen autismista varmaan, mutta lähellä häntä tahtoisin olla. Miehiin en tunne mielenkiintoa.

• Anonyymi

Alahan nyt tulla sieltä mun autist 🫠

• Anonyymi

Tietääkö hän, että olet autisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua autistia elämääni! Jos tummatukkaisella miehellä olisi sellaisia piirteitä se ei haittaisi koska minullakin on. Kyse on ollut jo parin vuoden ajan siitä, että koen vain tummatukkaiset lyhyet miehet seksikkäiksi ja yhden tietyn etenkin ja siksi halut heräsivät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottelen kiltisti naista jos olen hänelle rakas.

• Anonyymi00084

Onneksi me molemmat olemme ❤️

• Anonyymi00085
        Anonyymi kirjoitti:

Tottelen kiltisti naista jos olen hänelle rakas.

Miks et sitten jo mun vaan juokset kauemmaksi?

• Anonyymi

Olennainen kysymys on onko hän sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi

Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏

• Anonyymi

Mitä saat tästä mielenköyhästä eläytymisestä tämän mielenköyhän palstasedän aloituksiin liittyen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏

Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta

Ei ollut tarkoitus olla alentuva🤞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ns sanojen kaappaaja ottikin jo ns varaslähdön. Ei mikään einstein

• Anonyymi

Jos nyt syön aprikoosin niin se on muille ongelma. En tiedä miksi. Ehkä muutkin haluavat syödä aprikoosia, mutta heillä ei ole aprikoosia tai ei ole varaa ostaa sitä.

• Anonyymi

🤔

• Anonyymi

Ja minkähän takia näin oletat?

• Anonyymi

Kun en kelpaa. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Kelpaat. Laihdutat vain ensin 10kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Jos haluaa jonkun toisen naisen tai ei ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihdutat sitten saman verran itse. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihdutat sitten saman verran itse. Ap

Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?

Ei ollut sitten sulle. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Jos ja kun seuraavan kerran mies on rohkeampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja elämänkoululaiset ei vieläkään ymmärrä että tämä soopa on aloittajaäijän pateettista turhautumien purkamista?

• Anonyymi

Ei kerta homoks tee

• Anonyymi

Ei tee - enää siinä vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tee - enää siinä vaiheessa.

Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä

• Anonyymi

No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.

Jokane o vähä homo tutkittu juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä

Saako vähän kuitenkin tirkistellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokane o vähä homo tutkittu juttu

Olennaista on, kiinnostaako mies seksuaalisesti. Jos ei kiinnosta yhtään, silloin on ihan samantekevää ne määrittelyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako vähän kuitenkin tirkistellä?

Vaikka siellä vatun ounli vanissa. Siinä ois ehkä syy käydä siellä viimeinkin. T naiselta

• Anonyymi

Oon mä homompi kuin moni muu, mut en kuitenkaan hintti itse. Ei kellekään.

• Anonyymi

Etsi joku hetero itsellesi.

• Anonyymi

En, oon vaan nirso.

• Anonyymi

Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.

Sitä se poken katselu saa aikaan. Kannattaisi lopettaa kokonaan.

• Anonyymi

Noita homokysymyksiä kyselee vain homot. Naiset huomaavat ja tajuavat ihan luonnostaan heteromiehet.

• Anonyymi

Eivät tajua, osa ihastuu homoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos on homo, osoittaa kiinnostusta miehiin. Jos mies ei katso miehiin päinkään, ei varmasti ole kiinnostunut miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.

Yksinkertaisesti kaikki paljastuu käytöksestä. Homo ja bi - mies voivat katsella miehiä kiinnostuneena. Heteromiehellä ei ole mitään mielenkiintoa edes katsella miehiä.

• Anonyymi00087
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisesti kaikki paljastuu käytöksestä. Homo ja bi - mies voivat katsella miehiä kiinnostuneena. Heteromiehellä ei ole mitään mielenkiintoa edes katsella miehiä.

Kyllä se on niin notta vaikka olisi "miehinen mies" eli uhoaa kovaan ääneen ja julistaa mielipiteitään ainoana totuutena niin kyllä se keijous sieltä paljastuu. Nämä samat tyypit on myös neitimäisiä selän takana juoruajia ja se jos joku on homon merkki.

• Anonyymi

Tästä tuli mieleen yksi kerta baarissa, kun pubiruusu tuli pokailemaan, mistä en innostunut. Seuraava kysymys oli heti, että olenko homo.

Kai se ego yrittää suojautua noin.

• Anonyymi

Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.

• Anonyymi

Joo jännä et naisillakin tota samaa et kun ei kelpaa niin siinä kohteessa on se vika vaikka vois vaan mennä peilin eteen kun se vika löytyy sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.

Kuule omasta seksuaalisesta orientaatiosta epävarma aloittajaäijä- homo ei ole varsinaisesti haukkumasana. Naisena esiintymisesi mm näiden galluppien muodossa kertoo vähänkään fiksummalle omaa kieltään ristiriitaisista tunteista

• Anonyymi

Kannattaa valehdella naiselle olevansa h0m0 jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, siis vaikka mies olisi oikeasti hetero. Parasta olisi kuitenkin valehdella olevansa jo parisuhteessa ja sanoa ettei voisi pettää omaa kumppaniaan jonkun toisen kanssa. Kerran valehtelin naiselle olevani h0m0 ja hetken päästä se heitti yhtäkkiä kaljat mun naamalle 😅. Hyvä etten provosoitunut, vaikka itsekin olin kännissä. Nykyään heittäisin kaljat takaisin heittäjän naamalle. "An eye for an eye".

• Anonyymi00098
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa valehdella naiselle olevansa h0m0 jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, siis vaikka mies olisi oikeasti hetero. Parasta olisi kuitenkin valehdella olevansa jo parisuhteessa ja sanoa ettei voisi pettää omaa kumppaniaan jonkun toisen kanssa. Kerran valehtelin naiselle olevani h0m0 ja hetken päästä se heitti yhtäkkiä kaljat mun naamalle 😅. Hyvä etten provosoitunut, vaikka itsekin olin kännissä. Nykyään heittäisin kaljat takaisin heittäjän naamalle. "An eye for an eye".

Homous ei pelota pois,parisuhteessa olevan kyllä kierrän kaukaa.Polyamorinen sillimies kierretään kaukaa.

• Anonyymi

Se, että en ole repimässä vaatteita yltäsi ei tarkoita, että olisin homsseli.

• Anonyymi

En, en edes bi. Huomaisit kyllä jos sänkyyn kanssani päätyisit.

• Anonyymi

No en ole ja kyllä sinä kelpaisit jos lähestyisit kunnolla ❤️

• Anonyymi

Rauha on tärkeämpää kuin nainen. Jos nämä kaksi yhdistyy, niin mikä ettei.

• Anonyymi

Oisinkin, naiset on vaikeita otuksia homona sais helpommin seksiä 😂

• Anonyymi

Hetero ja näin sivusta;)

• Anonyymi
    • Anonyymi

En todellakaan ole, vaalea nainen kelpaisi kyllä.

• Anonyymi

Kaikissa meissä asuu pieni homo

• Anonyymi

En ole. En ole koskaan ollut millään tavalla seksuaalisesti kiinnostunut miehistä.

• Anonyymi

Mutta munaa voisit kuitennii vähän imee

• Anonyymi

Kovvoo hommoo..

• Anonyymi

Ookko muka joku kovis vai? Häh lähekkö panee.... puita uuniin niin suahaan sauna lämpeemöön

• Anonyymi

Tännään otetaan miähestä mittaa ;)

• Anonyymi

Joooooooopooopoooooooooo

• Anonyymi
    • Anonyymi00078

Kysymys on : Oletko sinä mies homo?

Kysymys on päin ( v ) ...ua ja lisäksi tyhmä.

Sillä ei ole homoja tai lesboja edes olemassa.

On vain HOMOUTEEN TAI LESBOUTEEN LANGENNEITA HETEROJA.

• Anonyymi00079

Sanotaan että on kaksi joita en kokeile, miestä ja puukenkiä. Joten en ole! On niitä
      kyllä muitakin.

• Anonyymi00081

En.

• Anonyymi00086

Eräs mies näyttää homolta ja eräs nainen näyttää lesbolta.

• Anonyymi00090

Ok 🤣🤣

• Anonyymi00099

Minä näytän lesbolta mutten ikinä oo naista himoinnut.Toden näköisesti olisin homomies jos olisin syntynyt miehen ruumiiseen.En kuitenkaan harrastaisi seksiä vain henkisesti ja haleja vain.

• Anonyymi00088

Kyllä, tulen olemaan tuon naisen jälkeen.

• Anonyymi00089

Täytyy myöntää, että kyllä minä vähän nautin, kun saa isoa ruskeaa pungerrettua viipyilevästi takapuolesta ulos pytyllä istuessa.

• Anonyymi00091

Loppujen lopuksi, aika harva varmaan on. Ei kannata ennakkoluuloilla mennä.

• Anonyymi00092

Oot ite

• Anonyymi00093

Projisointia

• Anonyymi00094

Varmaan homomiehet näkevät homoja myös heteromiehissä jos mies vain omaa silmää jotenkin miellyttää. Naisten ei puolestaan kannata epäillä miehiä homoiksi ennenkuin omin silmin näkevät jonkun homotapahtuman. Oletuksena mies ei ole koskaan homo.

• Anonyymi00095

Onko sulla joku kolmen kimppa mielessä taas

• Anonyymi00096

Nais homo

• Anonyymi00100

Olisinpa niin olis helpompaa kun naiset on monimutkasia

• Anonyymi00103

Toisinaan homottaa, mutta se menee sit ohi

• Anonyymi00105

Biiiiii

• Anonyymi00106

hei vain. olen 100% bi seksuaalinen ihminen ollu aina mutta näin vanhemmiten olen huomannut että suhde kiinnostaa vain miehen kanssa. se taas johtuu mahdollisesti siitä että yksinkertaisesti viihdyn miesten kanssa yleensä paremmin joten kumppanuus miehen kanssa tuntuu luonnollisemmalta

• Anonyymi00108

Ei minulta tämä. Vaikka aivan alussa, kun ihmisen tapaan ekaa kertaa, toisen suuntautuminen saattaa olla epäselvä, olen huomannut että minulla on aika hyvä ns.käänteinen h0motutka. En siis yleensä koskaan ihastu h0moihin. Bi-miehiin ehkä joskus. Tulen hyvin toimeen h0mojen kanssa ja lesb0jen myös, heh. Se on vissiin myös huomattu. Ei minua haittaa jos luullaan bi: ksi tai lesb0ksi. Tällainen umpiheterous on vähän noloa.
      Nainen56

• Anonyymi00109

Juu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      117
      2659
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      966
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      941
    Aihe