Oletko sinä mies homo?

Anonyymi-ap

Viaton kysymys johon kaipaan kyllä tai ei vastausta.

76

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä Suomessa homoja on. Varmaan tuhansia. Mikset kysy suoraan häneltä?

• Anonyymi
      UUSI

Niin. Työnantaja ei saa kysyä suoraan onko työnhakija homo, mutta eräät työnantajat ovat niin epärehellisiä ja kieroja, että kiertelevät ja kaartelevat asian kanssa sanomalla ”meillä on enemmän tai vähemmän homoja täällä töissä”.

Ilmiselvästi työnantajalle kaikista tärkein asia on työntekijöiden homous ja se todellakin näyttelee pääosaa kaikessa.

• Anonyymi
        UUSI

Työnantaja pitää narauttaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti tämä on ainakin ollut joku ns faktori aikoinaan puolustusvoimilla, aloittajaäijä

Pidätkö puutarhan hoidosta tai vaaleanpunaisesta väristä- eikö näitä pistokysymyksiä ollut joskus?

• Anonyymi
      UUSI

Ei se täällä selviä, kysy häneltä suoraan jos kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI

Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kysy tuollaista asiaa keneltäkään!

Älä sitten tiedä.

• Anonyymi
      UUSI

En joskus kyllä miettinyt että pitäskö ruveta kun ei naisille rumana kelpaa

• Anonyymi
        UUSI

Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kelpaat rumalle naiselle.Kuitenkin olisi hyvä rakastua ensin,kukaan ei ansaitse olla kulisseissa tietämättään.

Ei kiinnosta rumat naiset eikä lihavat joten oon mielummin yksin

• Anonyymi
      UUSI

Miten se muiden ongelma on, jos sinä "tarvitset' jotain?

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä, mutta muille se näyttää olevan ongelma.

• Anonyymi
        UUSI

Aika utopistisia olet taas palstasedän provoon kirjoitellut, ehkä joku arvostaa arvostuksiasi tai jotain sinne päin

• Anonyymi
      UUSI

Pelkään isoja rintoja joten ehkä.

• Anonyymi
      UUSI

En ole. Kaivattuni on nainen. Läheisyys kammottaa johtuen autismista varmaan, mutta lähellä häntä tahtoisin olla. Miehiin en tunne mielenkiintoa.

• Anonyymi
        UUSI

Alahan nyt tulla sieltä mun autist 🫠

• Anonyymi
        UUSI

Tietääkö hän, että olet autisti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua autistia elämääni! Jos tummatukkaisella miehellä olisi sellaisia piirteitä se ei haittaisi koska minullakin on. Kyse on ollut jo parin vuoden ajan siitä, että koen vain tummatukkaiset lyhyet miehet seksikkäiksi ja yhden tietyn etenkin ja siksi halut heräsivät!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottelen kiltisti naista jos olen hänelle rakas.

• Anonyymi
      UUSI

Olennainen kysymys on onko hän sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi
        UUSI

Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏

• Anonyymi
        UUSI

Mitä saat tästä mielenköyhästä eläytymisestä tämän mielenköyhän palstasedän aloituksiin liittyen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just tää. Näin sivusta näyttäis ettei olis kiinnostunu Ap:sta eli jospa siirtyisit ettimään muualta. Olisko ideaa niin sunkaan ei tarttis täällä enää parkua. 😏

Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kakadu lisää tässä palstaäijän aloituksessa siitä, että mitä tämä mainitsemasi täältä etsiminen pitää sisällään- tarkoitatko sitä, että olet täällä jonkun ns ovistopparin osassa ja kontrolloimassa tilaa suhteessa näihin sekundaarisiin pakkomielteen kohteisiin, jotka ovat miehiä joiden ajattelet täällä näissä ns romanttisissa tarkoitusperistä kulkevan? Tavatkaa tämä kommentti vaikka parviälyn avulla kimpassa, jos on liian vaikealukuinen. T naiselta

Ei ollut tarkoitus olla alentuva🤞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ns sanojen kaappaaja ottikin jo ns varaslähdön. Ei mikään einstein

• Anonyymi
      UUSI

Jos nyt syön aprikoosin niin se on muille ongelma. En tiedä miksi. Ehkä muutkin haluavat syödä aprikoosia, mutta heillä ei ole aprikoosia tai ei ole varaa ostaa sitä.

• Anonyymi
        UUSI

🤔

• Anonyymi
      UUSI

Ja minkähän takia näin oletat?

• Anonyymi
        UUSI

Kun en kelpaa. Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Kelpaat. Laihdutat vain ensin 10kiloa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Jos haluaa jonkun toisen naisen tai ei ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laihdutat sitten saman verran itse. Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laihdutat sitten saman verran itse. Ap

Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luista ja lihaksista on hankala laihduttaa. Tai lihaksista saisi tiputettua, mutta se ei ole järkevää. Sinulla lähtee se 10kiloa helposti ylimääräisestä rasvakudoksesta. Sopiiko jos pidän vertaistukena 10kilon painoliiviä päällä?

Ei ollut sitten sulle. Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en kelpaa. Ap

Jos ja kun seuraavan kerran mies on rohkeampi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja elämänkoululaiset ei vieläkään ymmärrä että tämä soopa on aloittajaäijän pateettista turhautumien purkamista?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kerta homoks tee

• Anonyymi
        UUSI

Ei tee - enää siinä vaiheessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tee - enää siinä vaiheessa.

Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä

• Anonyymi
        UUSI

No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa. Hetero ei kyllä halua ensimmäistäkään kertaa.

Jokane o vähä homo tutkittu juttu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun miehet rakastelee niin naiset on vaan tiellä

Saako vähän kuitenkin tirkistellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokane o vähä homo tutkittu juttu

Olennaista on, kiinnostaako mies seksuaalisesti. Jos ei kiinnosta yhtään, silloin on ihan samantekevää ne määrittelyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saako vähän kuitenkin tirkistellä?

Vaikka siellä vatun ounli vanissa. Siinä ois ehkä syy käydä siellä viimeinkin. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Oon mä homompi kuin moni muu, mut en kuitenkaan hintti itse. Ei kellekään.

• Anonyymi
      UUSI

Etsi joku hetero itsellesi.

• Anonyymi
      UUSI

En, oon vaan nirso.

• Anonyymi
        UUSI

Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu, olen valikoiva. Äärimmäisen.

Sitä se poken katselu saa aikaan. Kannattaisi lopettaa kokonaan.

• Anonyymi
      UUSI

Noita homokysymyksiä kyselee vain homot. Naiset huomaavat ja tajuavat ihan luonnostaan heteromiehet.

• Anonyymi
        UUSI

Eivät tajua, osa ihastuu homoihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos on homo, osoittaa kiinnostusta miehiin. Jos mies ei katso miehiin päinkään, ei varmasti ole kiinnostunut miehistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On myös bi seksuaaleja. Osa vaan syystä tai toisesta piilottaa sen homopuolensa.

Yksinkertaisesti kaikki paljastuu käytöksestä. Homo ja bi - mies voivat katsella miehiä kiinnostuneena. Heteromiehellä ei ole mitään mielenkiintoa edes katsella miehiä.

• Anonyymi
      UUSI

Tästä tuli mieleen yksi kerta baarissa, kun pubiruusu tuli pokailemaan, mistä en innostunut. Seuraava kysymys oli heti, että olenko homo.

Kai se ego yrittää suojautua noin.

• Anonyymi
        UUSI

Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.

• Anonyymi
        UUSI

Joo jännä et naisillakin tota samaa et kun ei kelpaa niin siinä kohteessa on se vika vaikka vois vaan mennä peilin eteen kun se vika löytyy sieltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tosi yleinen puolustuskeino naisilla haukkua homoksi jos et juuri häneen osoita kiinnostusta kun yrittää lähentyä. Pitää olla miehellä tosi huono itsetunto jos valitsee kyseisen naisen vaan todistaakseen että ei ole homo. Pikemminkin noissa tilanteissa parasta on sanoa, että täysi homohan sitä ollaan niin pääsee naisesta entistä paremmin eroon.

Kuule omasta seksuaalisesta orientaatiosta epävarma aloittajaäijä- homo ei ole varsinaisesti haukkumasana. Naisena esiintymisesi mm näiden galluppien muodossa kertoo vähänkään fiksummalle omaa kieltään ristiriitaisista tunteista

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa valehdella naiselle olevansa h0m0 jos mies ei ole kiinnostunut naisesta, siis vaikka mies olisi oikeasti hetero. Parasta olisi kuitenkin valehdella olevansa jo parisuhteessa ja sanoa ettei voisi pettää omaa kumppaniaan jonkun toisen kanssa. Kerran valehtelin naiselle olevani h0m0 ja hetken päästä se heitti yhtäkkiä kaljat mun naamalle 😅. Hyvä etten provosoitunut, vaikka itsekin olin kännissä. Nykyään heittäisin kaljat takaisin heittäjän naamalle. "An eye for an eye".

• Anonyymi
      UUSI

Se, että en ole repimässä vaatteita yltäsi ei tarkoita, että olisin homsseli.

• Anonyymi
      UUSI

En, en edes bi. Huomaisit kyllä jos sänkyyn kanssani päätyisit.

• Anonyymi
      UUSI

No en ole ja kyllä sinä kelpaisit jos lähestyisit kunnolla ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Rauha on tärkeämpää kuin nainen. Jos nämä kaksi yhdistyy, niin mikä ettei.

• Anonyymi
      UUSI

Oisinkin, naiset on vaikeita otuksia homona sais helpommin seksiä 😂

• Anonyymi
      UUSI

Hetero ja näin sivusta;)

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

En todellakaan ole, vaalea nainen kelpaisi kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikissa meissä asuu pieni homo

• Anonyymi
      UUSI

En ole. En ole koskaan ollut millään tavalla seksuaalisesti kiinnostunut miehistä.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta munaa voisit kuitennii vähän imee

• Anonyymi
      UUSI

Kovvoo hommoo..

• Anonyymi
        UUSI

Ookko muka joku kovis vai? Häh lähekkö panee.... puita uuniin niin suahaan sauna lämpeemöön

• Anonyymi
      UUSI

Tännään otetaan miähestä mittaa ;)

• Anonyymi
      UUSI

Joooooooopooopoooooooooo

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1758
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1708
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      337
      1467
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1290
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1269
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1117
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      98
      1050
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      990
    Aihe