Kenelle tahansa.
Kahdeksan yhdeksästä on hyvä tulos
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, parempi, paras.
- Anonyymi
Onhan se, kelpaisi kyllä.
- Anonyymi
1/1 👍
- Anonyymi
Riippuu siitä, mikä jää puuttumaan. Jos on yhdeksän tehtävän homma urakkapalkalla ja yhdeksäs jää tekemättä ja palkka saamatta, niin ei se paljon lämmitä, että onnistui niissä kahdeksassa ekassa.
- Anonyymi
Tai jos kahdeksan sukupuolitautitestiä yhdeksästä näyttää negatiivista mutta 8. näyttää hiv-positiivista, niin ei sekään ole kovin hyvä lopputuloksen kannalta.
- Anonyymi
Olen aina halunnut olla 9, mutta jo koulussa olin 8 ja parissa aineessa 10. Hyväksyn tämän ja olen sitä mitä olen. Historia, uskonto ja maantiede olivat minulla usein 10.
- Anonyymi
käytös oli usein 10 tai 8, jos oli omat mielipiteet.
- Anonyymi
Käytös: 6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytös: 6
Monitorista kiinnijääminen lisäksi, 4?
- Anonyymi
Jos koiranpennuista ois kyse, söpöjähän ne kaikki, mut se 9/9 kaikista kaunein ♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1542088
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2061553- 841425
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351266- 751232
Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit391193Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1291120- 80963
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄65924- 79871