Känkkäälään rakenteilla olevaan biokaasulaitokseen on Lantakaasu hakemassa vaarallisten kemikaalien laajamittaista käyttöä ja varastointia varten lupaa. Ilmeisesti Nurmeksesta ei tällaiselle vaarallisia aineita ja ulosteita käyttävälle laitokselle ollut muuta paikkaa, kuin pohjavesialueella.
Lantakaasu hakee lupaa
18
647
Vastaukset
- Anonyymi
Kaasua komisario Palmu.
- Anonyymi
Kaasut voi puhdistaa kaupungille jääneessä miilussa
- Anonyymi
🙉 🦧 💩💩
- Anonyymi
Minulta pääsi lantakaasua ympäristöön ilman lupaa. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Merkkasiko myös housut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkkasiko myös housut.
Kyllä.
- Anonyymi
Varaan tietää, milloin laitos on valmis, kun alkaa tulla rantuja asfalttiin.
- Anonyymi
Haiseeko raha, vai joku muu.
- Anonyymi
Onko asutusta kuinka lähellä lantakaasutehdasta, nyt ehkä voi keskustella haitoista, kuten hajut.
- Anonyymi
Painetaan villaisella.
- Anonyymi
Nurmes nousuun vaikka kaasun avulla, kun kaasua puhaltaa palloon, niin kyllä lähtee.
- Anonyymi
Kaasun tankkauskenttä taitaa vielä odotella tankkaajia ja kaasua, pitäisi varmaan saada kallis kenttä tuottamaan, mutta onko kaasuautoja.
- Anonyymi
Tuleeko sinne Känkkäälästä kaasuputket.
- Anonyymi
Ei siinä putkia tarvita.
- Anonyymi
kohta tankataan vihreää ja hajut talteen, kala vain tuoksuu, ei pelkoa siis.
- Anonyymi
Eikö kaasua osata tuvallisesti enää käyttää, vähän ajan sisällä kaksi pakettiautoa on räjähtänyt, myös ihmishenkiä on menetetty.
- Anonyymi
Hitsauksessa käytettävät kaasupullot oli räjähtäneen pakettiauton takatilassa. Asetyleenipullon letkussa jos on pienikin vuoto auton sisälle, niin startatessa pienikin kipinä räjäyttää auton.
- Anonyymi
Kaasualueella ei nortti hampaissa kävellä, tai ei ainakaan sytytellä tulta tupakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182378Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83978
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965