Ilpo Sulkala aloitti tutun valitusvirren keskiviikon Kalevassa. Zivagoa haettu konkkaan, tel-maksuja rästissä. Kuten arvata saattaa, vika löytyy kaikkialta muualta kuin Sulukalan omasta peilistä. Alkoholilakiakin jätkä moittii, siinähän ei ole mitään uutta, sen verran negatiivista suhtautuminen viranomaisiin on ollut vuosikausia.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tässä vielä linkki juttuun, tosin maksumuurin takana: https://www.kaleva.fi/perinteikas-oululaisravintola-zivago-talousvaikeuk/11751247
- Anonyymi
Sukalan mielestä hänen pittäis saada touhuta ihan vappaasti alkoholin kanssa iliman mittään rajoituksia Kun ei saakaan rähisee alkkoholi tarkastajille
- Anonyymi
Asiakkaat ovat olleet väärässä. Kaikkien olisi pitänyt mennä Zivagoon ryyppäämään.
- Anonyymi00005
ja verot suomessa kovat ilpon mielestä jonka yritys ei rekisterin mukaan ei ole veroja maksanut 2018 vuoden jälkeen euroakaan ja vielä ei riitä miehelle
- Anonyymi00006
Sulkala on täysin oikeassa siinä, että kun viinaa ruvetaan kuskaamaan kotisohvalle Saksasta käsin, niin verot ja rahat menevät Saksaan ja Espanjaan. Loputkin ravintolat ajautuvat konkurssiin,kun porukka ryyppää yksikseen neljän seinän sisällä. Tälläistä se URPO PETTERIN talouspolitiikka on. Pizzat ja Viinat kuskataan kotisohvalle.
- Anonyymi00007
Eräs oululainen kahvilayrittäjjä moitti kovasti aiemmin työttömien päivärahoja liian suuriksi.Kun sitten korona-aikaan pääsi nauttimaan itse ruhtinaallisista päivärahoista niin ne muuttuivat yllättäen täysin mitättömiksi ja riittämättömikdi hänelle.
- Anonyymi00008
Mä katoin kans..voi Sulkalaa. Mutta ei oo yksin ravintola-alan haaste tällä hetkellä. Ehkä se aika vielä muuttuu paremmaksi bisneksen kannalta, täytyy toivoa. Joskus käy säkä ja kun yrittää jtn paljon, niin yleensä silloin pärjää/voittaa.
- Anonyymi00009
Kyllä nyt Suomi "veneellä"on haastetta pysyä pystyssä. Joka paikassa. Siinä ei aina paljon edustus ja hymy auta, vaan pikemminkin Se, että organisoi asiat yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578