A-stdio Teemu

Anonyymi-ap

Onko Pyhäjärven käpykaartilaiset Keskisarjan kanssa samoilla äänitasolla.
On se surullista, kun tämmöine pelle pääsee alttarille, mut Virta osasi sanoa suoria sanoja pellelle.

42

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pyhäjärven peruSS ovat juuri sitä "heikkolahjaista"ainesta Teemun sanoja lainatakseni.Kyllä Persu Persun lahjat tuntee🌈💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI

Vastasit itsellesi Emoji Pelikaani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itsellesi Emoji Pelikaani.

Just noin, samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö tämä Sofia Virta toimi juuri toisin päin kuin sanoo? Räksyttää osaa ja aina uudet kuteet päällä.

• Anonyymi
        UUSI

Sieltä se tuli käpykaartin ajatusmaailma 🤮

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö muilla saa olla eriäviä mielipiteitä?? sinulla on Natsin mielipiteet HEIL.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö muilla saa olla eriäviä mielipiteitä?? sinulla on Natsin mielipiteet HEIL.

Onko Lulu ja Jenna käyneet taas ammuskelemassa "vieraslajeja"veronmaksajien maksamalla tunninradalla?🌈💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Minä saan kulkea asuntoautolla, minun ukko voi tehdä avohakkuita, vaan so Soo. Muut eivät tehdä niin.
        Rätti teollisuus on yksi maailman suurimpia saastuttajia.

• Anonyymi
      UUSI

Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen.

• Anonyymi
      UUSI

Antti Petteri Orpo on täysin m unaton ei tee mitään. Junilla leikkiminen vie ajan.

• Anonyymi
        UUSI

Voisko joku viedä sille hamekankaan, on se niin polo ukko.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä sivusto on täynnä samanlaisia pellepelottomia.

• Anonyymi
      UUSI

Teemu kehui teitäkin! Kaikkia suomalaisia! Se se harmittaa! Ei saa niin sanoa! Se on suorastaan rikos että suomalaiset ovat koulutetumpia kuin monet muut kansat (paitsi Pyhäjärven onnellinen heimo) 😉!

• Anonyymi
        UUSI

Teemu pää ei kestänyt armeijaa (kuten ei Halla-ahonkaan) . Pahasti saira ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teemu pää ei kestänyt armeijaa (kuten ei Halla-ahonkaan) . Pahasti saira ihminen.

Sairas siis ja saa sairaat innostumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Koulutettuja ja silti työttömiä tulee vain lisää, eikä talous ole noussut kahteenkymmeneen vuoteen, hyvin on opit meneet perille.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Pyhäjärvellä on rasismia. Myöskin vasemmiston ja työväestön halveksiminen on saman henkisen rappiotilan esiintymismuotoja.

• Anonyymi
        UUSI

Rasismia on myös täällä emojin lausunnot.
        Ja ovat vielä hyvin uhkaavia lausumisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rasismia on myös täällä emojin lausunnot.
        Ja ovat vielä hyvin uhkaavia lausumisia.

Olet sinänsä oikeassa ne ovat samanlaista rappiotilan ilmentymistä kuin esin. Tyäväki on roskasakkia -lausunto

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinänsä oikeassa ne ovat samanlaista rappiotilan ilmentymistä kuin esin. Tyäväki on roskasakkia -lausunto

Tällä emojilla on huomattavasti laajempi varasto sanontoja. Sinä olet yhteen sanotaan jäänyt kiinni. Ja suurella todennäköisyydellä se on sinulle tarkoitettu, jossain muussa tilanteessa kuin työtilanteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä emojilla on huomattavasti laajempi varasto sanontoja. Sinä olet yhteen sanotaan jäänyt kiinni. Ja suurella todennäköisyydellä se on sinulle tarkoitettu, jossain muussa tilanteessa kuin työtilanteessa.

Minä kerron totuuden henkisestä rappiotilasta eräillä... Voit kieltää sen?

Ei ole tarkoitettu minulle, koska minusta on ollut yhteiskunnalla paljon enemmän hyötyä kuin käpykaartilaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarkoitettu minulle, koska minusta on ollut yhteiskunnalla paljon enemmän hyötyä kuin käpykaartilaista.

Esimerkiksi et tiedä kuka olen.
        Voin epäillä, että olen auttanut ihmisiä enemmän kuin sinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi et tiedä kuka olen.
        Voin epäillä, että olen auttanut ihmisiä enemmän kuin sinä.

Et ole. Mutta tämä esim. työväestön halveksiminen kertoo pahasta henkisestä rappiotilasta. Näitä rasisteja meillä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole. Mutta tämä esim. työväestön halveksiminen kertoo pahasta henkisestä rappiotilasta. Näitä rasisteja meillä on.

Eikä auttamisen määrä ratkaise, vaikka on aina hyvä asia. Meillä Suomessa on liikaa näitä Keskisarjoja ja muita mieleltään mustia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule oikeita työläisiä kyllä arvostetaan
        Itse arvostan näitä, jotka tekevät eivätkä kehu joka hommaansa.
        Vaan nämä, jotka Somessa ja muualla kehuvat joka liikkeensä ei ansaitse minun arvostusta.
        Laiska töitään luettelee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule oikeita työläisiä kyllä arvostetaan
        Itse arvostan näitä, jotka tekevät eivätkä kehu joka hommaansa.
        Vaan nämä, jotka Somessa ja muualla kehuvat joka liikkeensä ei ansaitse minun arvostusta.
        Laiska töitään luettelee

Tuossa olet kyllä oikeassa. Muuten jos työntekijä ei osaa pitää puoliaan ei hän ole paras tekijä työnantajallekaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa olet kyllä oikeassa. Muuten jos työntekijä ei osaa pitää puoliaan ei hän ole paras tekijä työnantajallekaan.

Jaaha ammattiliitto puhuu. Nyt selvisi kuka olet.
        Työntekijän ja työnantajan välillä pitää olla luottamus. Työnantaja on se jonka ansiosta on työtä ja joka maksaa palkan.
        Itse teen työt mitä minun kuuluu tehdä. Jos huomaan, että jotakin voidaan kehittää niin siitä keskustelen pomon kanssa.
        Vaan luonnollisesti pomo maksaa palkan joten hänen ääntään kuunnellaan herkällä korvalla. Eli yhteistyö yhteistyö ..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha ammattiliitto puhuu. Nyt selvisi kuka olet.
        Työntekijän ja työnantajan välillä pitää olla luottamus. Työnantaja on se jonka ansiosta on työtä ja joka maksaa palkan.
        Itse teen työt mitä minun kuuluu tehdä. Jos huomaan, että jotakin voidaan kehittää niin siitä keskustelen pomon kanssa.
        Vaan luonnollisesti pomo maksaa palkan joten hänen ääntään kuunnellaan herkällä korvalla. Eli yhteistyö yhteistyö ..

Ei selvinnyt.

Nykyään työntekijät valikoivat kenelle tekevät töitään. Jos työnantaja valittaa työvoimastaan niin se kertoo hänen olevan huono jopa kelvoton työnantaja. Jos työnantaja ei pysty yhteistyöhön niin hän saa rauhassa marista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei selvinnyt.

Nykyään työntekijät valikoivat kenelle tekevät töitään. Jos työnantaja valittaa työvoimastaan niin se kertoo hänen olevan huono jopa kelvoton työnantaja. Jos työnantaja ei pysty yhteistyöhön niin hän saa rauhassa marista.

Lisäys: Nämä vasemmistosta valittavat ovat niiitä huonoja pomoja. Usein jopa huonoja ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: Nämä vasemmistosta valittavat ovat niiitä huonoja pomoja. Usein jopa huonoja ihmisiä.

Kuka puhui mitään vasemmistosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos työt tekee kunnolla niin ei ole työnantajalla tarvetta marista.
        Itse olen näitä, että kerran palkka maksetaan silloin tehdään töitä. Siihen työaikaan ei kuulu henkilökohtaiset sähköpostit, puhelut , viestien laitot. Tosin nämä asiat, jos on viralliset asiat hoidettavana tai joku hätätaoaus ne ovat erikseen.
        Minusta oman kännykän voisi periaatteessa jättää pois kuten onneksi kouluissa tehdään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka puhui mitään vasemmistosta?

Täällä paikkakunnan perussuomalaiset ovat puhuneet jatkuvasti vasemmistosta eli paikkakunnan heikompi aines on pitänyt asiaa esillä.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on totta, rasismia esiintyy ihomahaisten taholta, tosin se kohdistuu omiin kuntalaisiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistin suuta ei näytä sanat halkaisevan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä auttamisen määrä ratkaise, vaikka on aina hyvä asia. Meillä Suomessa on liikaa näitä Keskisarjoja ja muita mieleltään mustia.

Täällä kunnassa on kuulemma joku, joka kehuu ja kiittää itseään joka käänteessä, itse tietänette.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistin suuta ei näytä sanat halkaisevan.

Oletko sinä tätä heikompaa ainesta käpykaartilaisia vai pelkästään heidän nuoleskelija? Keskisarja antoi luvan käyttää tätä kieltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kunnassa on kuulemma joku, joka kehuu ja kiittää itseään joka käänteessä, itse tietänette.

Puhut yhdestä naisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos työt tekee kunnolla niin ei ole työnantajalla tarvetta marista.
        Itse olen näitä, että kerran palkka maksetaan silloin tehdään töitä. Siihen työaikaan ei kuulu henkilökohtaiset sähköpostit, puhelut , viestien laitot. Tosin nämä asiat, jos on viralliset asiat hoidettavana tai joku hätätaoaus ne ovat erikseen.
        Minusta oman kännykän voisi periaatteessa jättää pois kuten onneksi kouluissa tehdään.

Olet oikeassa.

Mutta meillä on heikompaa ainesta, joka käy vasemmiston ja työväen kimppun. Kai ole olet täälläkin lukenut?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Vaihdetaan mamut persuihin niin Suomi on miljoona kertaa paree maa. Keskikalja ammutaan kuuhun.

• Anonyymi
      UUSI

Onko IsoSuummekkin tätä heikkolahjaista ainesta? Kuten Spermaturpakin jonka työkokemus 0pv0vk0kk0v mutta imeä kyllä osaa sekä mällit että tavallisen kansan rahat🌈💦💦💦

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2129
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      423
      2001
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1390
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      992
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      255
      978
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      977
    10. 131
      888
    Aihe