Onko Pyhäjärven käpykaartilaiset Keskisarjan kanssa samoilla äänitasolla.
On se surullista, kun tämmöine pelle pääsee alttarille, mut Virta osasi sanoa suoria sanoja pellelle.
A-stdio Teemu
189
1744
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärven peruSS ovat juuri sitä "heikkolahjaista"ainesta Teemun sanoja lainatakseni.Kyllä Persu Persun lahjat tuntee🌈💦💦💦
- Anonyymi
Vastasit itsellesi Emoji Pelikaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit itsellesi Emoji Pelikaani.
Just noin, samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikös ne vasemmisto kirjoittele heikkolahjaisista, grafiikka mestarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne vasemmisto kirjoittele heikkolahjaisista, grafiikka mestarit.
No mitäs ovat persuista kirjoitelleet?
- Anonyymi
Eikö tämä Sofia Virta toimi juuri toisin päin kuin sanoo? Räksyttää osaa ja aina uudet kuteet päällä.
- Anonyymi
Sieltä se tuli käpykaartin ajatusmaailma 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muilla saa olla eriäviä mielipiteitä?? sinulla on Natsin mielipiteet HEIL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muilla saa olla eriäviä mielipiteitä?? sinulla on Natsin mielipiteet HEIL.
Onko Lulu ja Jenna käyneet taas ammuskelemassa "vieraslajeja"veronmaksajien maksamalla tunninradalla?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Minä saan kulkea asuntoautolla, minun ukko voi tehdä avohakkuita, vaan so Soo. Muut eivät tehdä niin.
Rätti teollisuus on yksi maailman suurimpia saastuttajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emoji sekoilee vanhaan tyyliin, mene psykolle, älä pilaa ilmapiiriä enempää.
- Anonyymi
Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen.
- Anonyymi
Antti Petteri Orpo on täysin m unaton ei tee mitään. Junilla leikkiminen vie ajan.
- Anonyymi
Voisko joku viedä sille hamekankaan, on se niin polo ukko.
- Anonyymi
Tämä sivusto on täynnä samanlaisia pellepelottomia.
- Anonyymi
Teemu kehui teitäkin! Kaikkia suomalaisia! Se se harmittaa! Ei saa niin sanoa! Se on suorastaan rikos että suomalaiset ovat koulutetumpia kuin monet muut kansat (paitsi Pyhäjärven onnellinen heimo) 😉!
- Anonyymi
Teemu pää ei kestänyt armeijaa (kuten ei Halla-ahonkaan) . Pahasti saira ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu pää ei kestänyt armeijaa (kuten ei Halla-ahonkaan) . Pahasti saira ihminen.
Sairas siis ja saa sairaat innostumaan.
- Anonyymi
Koulutettuja ja silti työttömiä tulee vain lisää, eikä talous ole noussut kahteenkymmeneen vuoteen, hyvin on opit meneet perille.
- Anonyymi
Autokoulu | Tulkkausvilppi on yleistyvä trendi autokoulussa https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011456245.html
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on rasismia. Myöskin vasemmiston ja työväestön halveksiminen on saman henkisen rappiotilan esiintymismuotoja.
- Anonyymi
Rasismia on myös täällä emojin lausunnot.
Ja ovat vielä hyvin uhkaavia lausumisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismia on myös täällä emojin lausunnot.
Ja ovat vielä hyvin uhkaavia lausumisia.Olet sinänsä oikeassa ne ovat samanlaista rappiotilan ilmentymistä kuin esin. Tyäväki on roskasakkia -lausunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinänsä oikeassa ne ovat samanlaista rappiotilan ilmentymistä kuin esin. Tyäväki on roskasakkia -lausunto
Tällä emojilla on huomattavasti laajempi varasto sanontoja. Sinä olet yhteen sanotaan jäänyt kiinni. Ja suurella todennäköisyydellä se on sinulle tarkoitettu, jossain muussa tilanteessa kuin työtilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä emojilla on huomattavasti laajempi varasto sanontoja. Sinä olet yhteen sanotaan jäänyt kiinni. Ja suurella todennäköisyydellä se on sinulle tarkoitettu, jossain muussa tilanteessa kuin työtilanteessa.
Minä kerron totuuden henkisestä rappiotilasta eräillä... Voit kieltää sen?
Ei ole tarkoitettu minulle, koska minusta on ollut yhteiskunnalla paljon enemmän hyötyä kuin käpykaartilaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarkoitettu minulle, koska minusta on ollut yhteiskunnalla paljon enemmän hyötyä kuin käpykaartilaista.Esimerkiksi et tiedä kuka olen.
Voin epäillä, että olen auttanut ihmisiä enemmän kuin sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi et tiedä kuka olen.
Voin epäillä, että olen auttanut ihmisiä enemmän kuin sinä.Et ole. Mutta tämä esim. työväestön halveksiminen kertoo pahasta henkisestä rappiotilasta. Näitä rasisteja meillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. Mutta tämä esim. työväestön halveksiminen kertoo pahasta henkisestä rappiotilasta. Näitä rasisteja meillä on.
Eikä auttamisen määrä ratkaise, vaikka on aina hyvä asia. Meillä Suomessa on liikaa näitä Keskisarjoja ja muita mieleltään mustia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. Mutta tämä esim. työväestön halveksiminen kertoo pahasta henkisestä rappiotilasta. Näitä rasisteja meillä on.
Kuule oikeita työläisiä kyllä arvostetaan
Itse arvostan näitä, jotka tekevät eivätkä kehu joka hommaansa.
Vaan nämä, jotka Somessa ja muualla kehuvat joka liikkeensä ei ansaitse minun arvostusta.
Laiska töitään luettelee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule oikeita työläisiä kyllä arvostetaan
Itse arvostan näitä, jotka tekevät eivätkä kehu joka hommaansa.
Vaan nämä, jotka Somessa ja muualla kehuvat joka liikkeensä ei ansaitse minun arvostusta.
Laiska töitään luetteleeTuossa olet kyllä oikeassa. Muuten jos työntekijä ei osaa pitää puoliaan ei hän ole paras tekijä työnantajallekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olet kyllä oikeassa. Muuten jos työntekijä ei osaa pitää puoliaan ei hän ole paras tekijä työnantajallekaan.
Jaaha ammattiliitto puhuu. Nyt selvisi kuka olet.
Työntekijän ja työnantajan välillä pitää olla luottamus. Työnantaja on se jonka ansiosta on työtä ja joka maksaa palkan.
Itse teen työt mitä minun kuuluu tehdä. Jos huomaan, että jotakin voidaan kehittää niin siitä keskustelen pomon kanssa.
Vaan luonnollisesti pomo maksaa palkan joten hänen ääntään kuunnellaan herkällä korvalla. Eli yhteistyö yhteistyö .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha ammattiliitto puhuu. Nyt selvisi kuka olet.
Työntekijän ja työnantajan välillä pitää olla luottamus. Työnantaja on se jonka ansiosta on työtä ja joka maksaa palkan.
Itse teen työt mitä minun kuuluu tehdä. Jos huomaan, että jotakin voidaan kehittää niin siitä keskustelen pomon kanssa.
Vaan luonnollisesti pomo maksaa palkan joten hänen ääntään kuunnellaan herkällä korvalla. Eli yhteistyö yhteistyö ..Ei selvinnyt.
Nykyään työntekijät valikoivat kenelle tekevät töitään. Jos työnantaja valittaa työvoimastaan niin se kertoo hänen olevan huono jopa kelvoton työnantaja. Jos työnantaja ei pysty yhteistyöhön niin hän saa rauhassa marista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei selvinnyt.
Nykyään työntekijät valikoivat kenelle tekevät töitään. Jos työnantaja valittaa työvoimastaan niin se kertoo hänen olevan huono jopa kelvoton työnantaja. Jos työnantaja ei pysty yhteistyöhön niin hän saa rauhassa marista.Lisäys: Nämä vasemmistosta valittavat ovat niiitä huonoja pomoja. Usein jopa huonoja ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Nämä vasemmistosta valittavat ovat niiitä huonoja pomoja. Usein jopa huonoja ihmisiä.
Kuka puhui mitään vasemmistosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Nämä vasemmistosta valittavat ovat niiitä huonoja pomoja. Usein jopa huonoja ihmisiä.
Jos työt tekee kunnolla niin ei ole työnantajalla tarvetta marista.
Itse olen näitä, että kerran palkka maksetaan silloin tehdään töitä. Siihen työaikaan ei kuulu henkilökohtaiset sähköpostit, puhelut , viestien laitot. Tosin nämä asiat, jos on viralliset asiat hoidettavana tai joku hätätaoaus ne ovat erikseen.
Minusta oman kännykän voisi periaatteessa jättää pois kuten onneksi kouluissa tehdään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka puhui mitään vasemmistosta?
Täällä paikkakunnan perussuomalaiset ovat puhuneet jatkuvasti vasemmistosta eli paikkakunnan heikompi aines on pitänyt asiaa esillä.
- Anonyymi
Tuo on totta, rasismia esiintyy ihomahaisten taholta, tosin se kohdistuu omiin kuntalaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarkoitettu minulle, koska minusta on ollut yhteiskunnalla paljon enemmän hyötyä kuin käpykaartilaista.Narsistin suuta ei näytä sanat halkaisevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä auttamisen määrä ratkaise, vaikka on aina hyvä asia. Meillä Suomessa on liikaa näitä Keskisarjoja ja muita mieleltään mustia.
Täällä kunnassa on kuulemma joku, joka kehuu ja kiittää itseään joka käänteessä, itse tietänette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistin suuta ei näytä sanat halkaisevan.
Oletko sinä tätä heikompaa ainesta käpykaartilaisia vai pelkästään heidän nuoleskelija? Keskisarja antoi luvan käyttää tätä kieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kunnassa on kuulemma joku, joka kehuu ja kiittää itseään joka käänteessä, itse tietänette.
Puhut yhdestä naisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos työt tekee kunnolla niin ei ole työnantajalla tarvetta marista.
Itse olen näitä, että kerran palkka maksetaan silloin tehdään töitä. Siihen työaikaan ei kuulu henkilökohtaiset sähköpostit, puhelut , viestien laitot. Tosin nämä asiat, jos on viralliset asiat hoidettavana tai joku hätätaoaus ne ovat erikseen.
Minusta oman kännykän voisi periaatteessa jättää pois kuten onneksi kouluissa tehdään.Olet oikeassa.
Mutta meillä on heikompaa ainesta, joka käy vasemmiston ja työväen kimppun. Kai ole olet täälläkin lukenut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut yhdestä naisesta?
Ei, ei hän liene nainen, vanhempaa kaliperia ja röyhkeä.
- Anonyymi
Hyvä! Vihdoin oikea suunta.
- Anonyymi
Aloituksen:Suomen maine on jo kärsinyt Keskisarjan puheista:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6dd8af2e-8cbc-4253-a059-dff71d4cede8 - Anonyymi
Vaihdetaan mamut persuihin niin Suomi on miljoona kertaa paree maa. Keskikalja ammutaan kuuhun.
- Anonyymi
Onko IsoSuummekkin tätä heikkolahjaista ainesta? Kuten Spermaturpakin jonka työkokemus 0pv0vk0kk0v mutta imeä kyllä osaa sekä mällit että tavallisen kansan rahat🌈💦💦💦
- Anonyymi
No sinä ainakin olet, kirjoituksesi sen todistaa.
Jännä juttu miten vassarit iskee vaikka nyt Keskisarjan puheeseen. Olisi tietysti voinut asian sanoa paljon kauniimmin ,tapansa on käyttää suoraa puhetta. Toisaalta tottahan hän lateli.
Totta myös rikollisuus on kasvanut maahan muuton myötä, ammuskelu, ryöstöt, naisiin kohdistuva viha ja paljon muita lieveilmiöitä. Joo en puolusta hänen puhe tapaansa.
Mutta vasemmiston mielestä Keskisarjan puhe on suurempi rikos kuin mitä rikollisuutta maahanmuuton myötä aiheutuu.
Taloudelliset kustannuksetkaan ei ole vähäiset.
Ihmisarvo kaikille tottakai, mutta rikoksia tekemälläkö se tulee.
Vasemmisto voisi huomioida myös sen kääntöpuolen ja puhua myös siitä.
Alkaa tuntua siltä että suomalaisuus ja suomalainen on rasite ja rasisti. Mikäli vasemmistoon on uskomista.
Ei ne asiat muuksi muutu haukkumalla . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin olet, kirjoituksesi sen todistaa.
Jännä juttu miten vassarit iskee vaikka nyt Keskisarjan puheeseen. Olisi tietysti voinut asian sanoa paljon kauniimmin ,tapansa on käyttää suoraa puhetta. Toisaalta tottahan hän lateli.
Totta myös rikollisuus on kasvanut maahan muuton myötä, ammuskelu, ryöstöt, naisiin kohdistuva viha ja paljon muita lieveilmiöitä. Joo en puolusta hänen puhe tapaansa.
Mutta vasemmiston mielestä Keskisarjan puhe on suurempi rikos kuin mitä rikollisuutta maahanmuuton myötä aiheutuu.
Taloudelliset kustannuksetkaan ei ole vähäiset.
Ihmisarvo kaikille tottakai, mutta rikoksia tekemälläkö se tulee.
Vasemmisto voisi huomioida myös sen kääntöpuolen ja puhua myös siitä.
Alkaa tuntua siltä että suomalaisuus ja suomalainen on rasite ja rasisti. Mikäli vasemmistoon on uskomista.
Ei ne asiat muuksi muutu haukkumalla .Tämä Keskisarjan puhe saattaa olla myös ns silmänkääntötemppu. Saadaan pois huomio hallituksen touhuista. Ei ole ensimmäinen kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Keskisarjan puhe saattaa olla myös ns silmänkääntötemppu. Saadaan pois huomio hallituksen touhuista. Ei ole ensimmäinen kerta.
Totta, ja vasenlaita tarttui syöttiin.
Ei tämän hallituksen päätökset ole kaikkien mieleen, ei ollut edellisenkään.
Kansa on äänensä antanut , keskusta vei tyhjän paperin hallitus neuvotteluihin, ei kiinnostanut paskan vertaa miten edellisen kauden päätökset menee maaliin.
Nyt Tuppuraisen ,Koskelan ja Virran kanssa jatkaa oppositiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa on äänensä antanut , keskusta vei tyhjän paperin hallitus neuvotteluihin, ei kiinnostanut paskan vertaa miten edellisen kauden päätökset menee maaliin.
Nyt Tuppuraisen ,Koskelan ja Virran kanssa jatkaa oppositiossa.Minulla on edelleen vahva tunne, että täällä meuhkaa yksi vasemmistolainen valtuutettu .
Ehkä yrittää saada tekstejä siistimmäksi vaan en ole varma mitä tämä emoji edustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Tuppuraisen ,Koskelan ja Virran kanssa jatkaa oppositiossa.Nämä tuppuraiset ja tappuraiset eivät ole sen parempia.
Suomalaisten olotila kuin, istuisi paskatunkion päällä, kädet ilmassa.
Koko maan hallinto yliruokittua tyhjällä käyvää sakkia.
Tulos näkyy todella, todella pahana.
- Anonyymi
ällös viitsi höpötellä j vaihtaa kirjaimia ei ole A-stdio, stdio.h
stdio=Standard Input/Output (c-ohjelmointikielessä). - Anonyymi
Tuollainen se on ollut aina, ensihetkestä lähtien nähtynä, kuultuna.
Ihmettely jo alunalkaen, ei sovi politiikkaan, kuten muitakin näitä epeleitä Arkadianmäeltä löytyy.
Ei ihme, että hallitus sekaisin, maan talous pudonnut kuoppaan, pikkukunnat rallattaa (jotkut) perässä työntäen kuntalaisten veroeuroja tienpätkiin ja turhiin rakennelmiin. Terveydenhuolto ja henkilöstö raahaa hommaansa kuin kivirekeä, hinnat pulahti kattoon kaikessa, yksityiset alkoi rahastamaan, ehei pojat, nyt mennyt todella vitelikkoon.- Anonyymi
Edelleen kysyn, miksi tämä Sote himmelin vedettiin läpi edellisessä hallituksessa vaikkei ollut tarkkoja suunnitelmia miten se hoidetaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kysyn, miksi tämä Sote himmelin vedettiin läpi edellisessä hallituksessa vaikkei ollut tarkkoja suunnitelmia miten se hoidetaan ?
Sipilän hallituksessa tehtiin pohjatyöt, perusta petti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis tämä:
https://www.suomenperusta.fi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....omat taskut kuitenkin näyttää täyttyneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....omat taskut kuitenkin näyttää täyttyneen.
Sipilä onkin kunnon koijari, oma etu paras etu.
- Anonyymi
PeruSS Keski-Kalja Göbbels voisi keskittyä siihen minkä osaa..eli lipittämään olutta ja lukemaan vanhoja Jalluja🌈💦💦💦
- Anonyymi
Ilmeisesti sitä sinä touhuat ja mitään ei tapahdu silti..00.20
- Anonyymi
Jallua vei tämä kepun Lintilä ja Kaikkonen puolustusvoimien koneeseen. Tuo muisti on vähän huono, Voihan jallu.🌈💦💦💦
- Anonyymi
pyysi tilastoihin perehtynyttä valtiotieteen tohtoria, Timo Aroa tekemään faktantarkastuksen Keskisarjasta puheista A-studiossa. Hän on Suomen tunnetuin väestönkehityksen ja muuttoliikkeen asiantuntija. Aro on toiminut aiemmin Porin kaupunginvaltuustossa ja -hallituksessa vihreiden riveissä sitoutumattomana.
Ilta-Sanomien juttuun oli lisätty tämä myöhemmin.. eli vihreiden aatteiden mukaan iltasanomat tekee juttuja- Anonyymi
Keskisarjan puheet on siis todistettu saduiksi. Ei ihme onhan kutsuntalääkäri todennut, että Keskisarjalla viheltää. Samoin on tainnut käydä Halla-ahollakin. Purra on myöntänyt tarvinneensa terapiaa. Ei kai tervepäinen kirjoita haluavansa junaan ihmisiä ammuskelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisarjan puheet on siis todistettu saduiksi. Ei ihme onhan kutsuntalääkäri todennut, että Keskisarjalla viheltää. Samoin on tainnut käydä Halla-ahollakin. Purra on myöntänyt tarvinneensa terapiaa. Ei kai tervepäinen kirjoita haluavansa junaan ihmisiä ammuskelemaan?
Nämä vihreiden tulokset eivät ole ihan luotettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä vihreiden tulokset eivät ole ihan luotettavia.
Luotettavampia mitä harhoihin pohjautuvat persujen tulokset.
- Anonyymi
Mielenkiinnosta katsoin miten Ilta-Sanomien artikkeleihin voi kommentoida.
Silloin kun RKP esittää jotain niin ei voi kommentoida vaan kun on mahdollisuus haukkua Persuja niin jo löytyy kommentti kenttää. 🧐- Anonyymi
Miksi heikompaa ainesta eli persuja ei saisi arvioida. Onko persujen johdossa yhtään henkilöä, kenellä ei ole ongelmia mielenterveyden suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heikompaa ainesta eli persuja ei saisi arvioida. Onko persujen johdossa yhtään henkilöä, kenellä ei ole ongelmia mielenterveyden suhteen?
Täällähän EI saa arvostella kaupungin johtohenkilöitä. Olet heti uhkailemassa .Sinulla on mielenterveysongelmia.Niiden lisäksi olet kovan luokan narsisti!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat.17.56.
Sinä olet myös rasistinen, jos et huomaa itse sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat.17.56.
Sinä olet myös rasistinen, jos et huomaa itse sitä.Kerro onko joku johtava persu, jolla ei olisi mielenterveysongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro onko joku johtava persu, jolla ei olisi mielenterveysongelmia?
En tiedä muita kuin sinä olet ongelmainen,ja sinä et ole persu. 🤔
- Anonyymi
Ja sinä olet sekoheko hip heijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro onko joku johtava persu, jolla ei olisi mielenterveysongelmia?
Se on rasismia myös, jos jotain haukkuu jollain nimikkeellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on rasismia myös, jos jotain haukkuu jollain nimikkeellä..
Sinä sitten olet yksi pirun nero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sitten olet yksi pirun nero.
Kiitos. Otan jopa kohteliaisuutena tuon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Otan jopa kohteliaisuutena tuon..
Eli otat rasismin kohteliaisuutena?
- Anonyymi
RKP ottaa kantaa Persujen rasismipuheisiin.
- Anonyymi
P urra: M ielisairas
H alla-aho Mi elisairas
Keski Kalja: H ullu - Anonyymi
Keskisarja herätti kansalaisia ajattelemaan, eiköhän hänen sanoissaan ole iso, totuuden jyvä.
Nieleskelkää, perästä kuuluu....
Pikkusievät visertää ja kitisee.
Orpo taisi hieman hätääntyä.- Anonyymi
Hän sanoi kärjistettynä asian. Eilen kävin isossa jokaupungissa . Siellä oleilu paljon miehiä, jotka eivät puhuneet Suomea..eiköhän eka oletus pitäisi olla, että suomessa opetellaan Suomen kieli.
Vaan voin lähteä.tämä.vastarannan kiiskin kanssa kaupunkiin ja hän kertoo mitä siellä heput puhuvat. - Anonyymi
Natsismi ei ole totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi kärjistettynä asian. Eilen kävin isossa jokaupungissa . Siellä oleilu paljon miehiä, jotka eivät puhuneet Suomea..eiköhän eka oletus pitäisi olla, että suomessa opetellaan Suomen kieli.
Vaan voin lähteä.tämä.vastarannan kiiskin kanssa kaupunkiin ja hän kertoo mitä siellä heput puhuvat.Vantaalla asuu ulkomaalaisia 72300 henkeä. eli 28.8 % vuoden 2024 lopussa. Enemmistö Aasian kansalaisia. Tästä maasta tehdään vähitellen Muslimivaltio kuten Ruotsistakin.Tätäkö emoji SS kepulisti ajaa takaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla asuu ulkomaalaisia 72300 henkeä. eli 28.8 % vuoden 2024 lopussa. Enemmistö Aasian kansalaisia. Tästä maasta tehdään vähitellen Muslimivaltio kuten Ruotsistakin.Tätäkö emoji SS kepulisti ajaa takaa??
Suurimmaksi osaksi aasialaiset tekevät töitä.
Vaan Helsingin alueella on se seikka myös selvillä mistä ei puhuta. Eli nämä maahanmuuttajat jotka työllistyvät ovat ns töissä mistä ei saa niin paljon palkkaa että he elättäisivät itsensä. Joku jopa vihjaisi, että sillä Kokoomus haluaa heitä Suomeen , saa liki pitäen ilmaisen työväen ja kas valtio maksaa heidän oleilun täällä.
Tässä on oikeasti hauskinta tällainen asia. Täälläkin monet haukkuneet motelilla olevat pyykki narut. Nämä ihmiset tulleet töihin tänne ja hemmetin raskasta työtä tekevät. Eivät saa sosiaalitukia. Tekevät sen työn mitä suomalaiset eivät viitsi tehdä.
Samat ihmiset moralisoivat Keskisarjan puheita. Eikö siinä ole joku ristiriita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan Helsingin alueella on se seikka myös selvillä mistä ei puhuta. Eli nämä maahanmuuttajat jotka työllistyvät ovat ns töissä mistä ei saa niin paljon palkkaa että he elättäisivät itsensä. Joku jopa vihjaisi, että sillä Kokoomus haluaa heitä Suomeen , saa liki pitäen ilmaisen työväen ja kas valtio maksaa heidän oleilun täällä.
Tässä on oikeasti hauskinta tällainen asia. Täälläkin monet haukkuneet motelilla olevat pyykki narut. Nämä ihmiset tulleet töihin tänne ja hemmetin raskasta työtä tekevät. Eivät saa sosiaalitukia. Tekevät sen työn mitä suomalaiset eivät viitsi tehdä.
Samat ihmiset moralisoivat Keskisarjan puheita. Eikö siinä ole joku ristiriita?Esim. Purra ei ole tehnyt päibäkään oikeita töitä. Sossunelättinä elänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ihmiset moralisoivat Keskisarjan puheita. Eikö siinä ole joku ristiriita?Kokoomus ja kepu, samaa linjaa, ilmaista työvoimaa, piika ja renkikulttuuri käyttöön, sitä on jo, uskokaa pois, lieveilmiönä lienee vähän muutakin.
- Anonyymi
"– Ymmärrän vielä elämäkertaa lukemattakin, miltä Halla-ahosta aikoinaan tuntui selittää samat sangen selkeät seikat sata kertaa samoille ihmisille, joiden äly tai tahto ei millään ilveellä riittänyt muuhun kuin vihaiseen väärinymmärrykseen. Minulla on menossa vasta noin viideskymmenes selitysyritys, joten täältä pesee, Keskisarja kirjoittaa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1ac69fda-0ab1-4a53-9747-816ac6de03d6
Pyhäjärven s24- palstan havainnot kertovat samaa , on kommentoijia, vaikka kuinka pyrkii asian avaamaan väärinymmärtäkille, niin silti pitää "selittää samat sangen selkeät seikat sata kertaa samoille ihmisille, joiden äly tai tahto ei millään ilveellä riittänyt muuhun kuin vihaiseen väärinymmärrykseen. "- Anonyymi
Nivalan Sarjan kylältä noita peruksia löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nivalan Sarjan kylältä noita peruksia löytyy.
Näinpä. He työllistävät ihmisiä..
Kuinka monta henkeä sinä työllistät ?
Tai mitä olet omin avuin saanut aikaiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. He työllistävät ihmisiä..
Kuinka monta henkeä sinä työllistät ?
Tai mitä olet omin avuin saanut aikaiseksi?Poliisiako työllistävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiako työllistävät?
Eli ilmeisesti sinä työllistät poliisia ja sossua.
- Anonyymi
Heikkoin aines eli käpykaartilaiset täällä yrittävät valkpestä natsismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoin aines eli käpykaartilaiset täällä yrittävät valkpestä natsismia.
valkopestä.
Muuten milloin isosuisin muuttaaaaaaaaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkopestä.
Muuten milloin isosuisin muuttaaaaaaaaa?Kepun emojiPelle SS :muuttaa siis takaisin Kärsämäelle?? Hienoa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun emojiPelle SS :muuttaa siis takaisin Kärsämäelle?? Hienoa!!
Ortodoksi-kapteeni on Tehnola Tenalan kuntaan Etelä-Suomen rannikolle muuttamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ortodoksi-kapteeni on Tehnola Tenalan kuntaan Etelä-Suomen rannikolle muuttamassa.
Valmis kapteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmis kapteeni.
Auta armias,jos vasemmistosta tulee joskus Pyhäjärven suurin puolue.Vasurit on vielä hurjempia ku Kepukat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun emojiPelle SS :muuttaa siis takaisin Kärsämäelle?? Hienoa!!
Minne persujen isosuisin nainen muuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkopestä.
Muuten milloin isosuisin muuttaaaaaaaaa?Joko sinä.kerrot mitä olet saanut aikaiseksi.?
Ilmeisesti sinä olet työllistänyt poliisia, ei normi ihminen olisi sitä muuten keksinyt.
Kaksi viikkoa sitten sinä moitit thaimaalaisia marjanpoimijoita. Näitä jotka eivät ole Suomen sosiaalituilla. Nyt olet niin maahanmuutto ystävällinen. Itse hyväksyn maahanmuuttajat, jotka opiskelevat kielen ja yrittävät sopeutua yhteiskuntaan.
Muuten mielenkiintoista oli muutama vuosi sitten lehtijuttu maahanmuuttajasta jolla oli menestyvä yritys. Hän varoitti ettei kaikkia saa päästää maahan. Valitettavasti sana kulkee, että täällä ei tarvitse tehdä töitä ja rahaa tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ilmeisesti sinä työllistät poliisia ja sossua.
Ei pidä paikkaansa, en asu Sarjankylällä.
- Anonyymi
Mummoni ruukkasi sanoa, että mitä valkoisempi naama sitä kovempi valehtelija. Pitää meilläkin paikkaansa.
- Anonyymi
Matti on Majurista seuraava.
- Anonyymi
Eli punanahat / intiaanit ovat rehellisiä !!!Tuon teorian mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti on Majurista seuraava.
Onko valkoinen naama merkki häpeästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko valkoinen naama merkki häpeästä?
Onko emoji merkkien käyttö todiste huonosta itsetunnosta.Silläkeinoin yritetään korostaa omaa imagoa!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko emoji merkkien käyttö todiste huonosta itsetunnosta.Silläkeinoin yritetään korostaa omaa imagoa!?
On. Kertoo miksi käytät sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli punanahat / intiaanit ovat rehellisiä !!!Tuon teorian mukaan.
Siinä taas joku rasisti filosofoi.
- Anonyymi
Kuulemma koirat tukevat Keskisarjan puheita?
- Anonyymi
Maukka tappelee grillilläkin sekoilee?
- Anonyymi
Miksi persut valehtelet aina maahanmuutosta meilläkin?
- Anonyymi
Minne emoji unohtui ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne emoji unohtui ???
Miksi poistettiin asiallinen komentti: emoji ilmestyy aina, kun persumme ovat pulassa eli sen suunta on helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Meidän heikoin aines on rastisia putiniesteja.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ab7e2a14-2ddb-456b-b5c6-554081833ee3
Aivan höpöä kirjoittavat.- Anonyymi
Taitaa totuus satuttaa heikointa ainesta käpykaartilaisia? Ole luja uskossasi Putinin ja Kremlin totuuuteen. hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa totuus satuttaa heikointa ainesta käpykaartilaisia? Ole luja uskossasi Putinin ja Kremlin totuuuteen. hih hih
Luitko sinä edes juttua 🤣
Tai ymmärsitkö mitään.
No luultavasti et ymmärrä, kun et edes ymmärrä, että Pyhäjärven talous on todella huonossa jamassa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko sinä edes juttua 🤣
Tai ymmärsitkö mitään.
No luultavasti et ymmärrä, kun et edes ymmärrä, että Pyhäjärven talous on todella huonossa jamassa..Luin ja ymmärsin. Maahanmuutajissa on paljon työelämän ulkopuolella. Purrasta niin on ollut 100%.
Muuten ymmärrän, että sinäkin olet pelkkä käpykaartilainen? Osaatko edes hävetä toimintaasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin ja ymmärsin. Maahanmuutajissa on paljon työelämän ulkopuolella. Purrasta niin on ollut 100%.
Muuten ymmärrän, että sinäkin olet pelkkä käpykaartilainen? Osaatko edes hävetä toimintaasi?Olisiko jo aika sinun opetella uusia termejä.
Minulla ei ole hävettävää vaan epäilen, että sinulla saattaa olla.
Oletko milloin käynyt isossa kaupungissa? En laske Pyhäjärven keskustaa siksi.
- Anonyymi
Ruma nainen nautii keski kaljaa suoraan hanasta.
- Anonyymi
Nauttii siis Purra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttii siis Purra
Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra....Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Purra pakkomielteeseen?
- Anonyymi
Keskikaljaa
- Anonyymi
Virta haluaa tuhota suomalaisuuden niinkuin koko vihervasemmisto en ymmärrä miksi? Mitä pahaa suomalaiset ovat tehneet vasemmmistolle että suomalaiset täytyy tuhota.
- Anonyymi
Missä haluaa tuhota? Jos vastustaa natsismia ei tuhoa Suomea. Vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Nämä rakentavat persujen mielestä Suomea!!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/efc1fe76-ab14-4d17-bef8-c87c3b7f39a9 - Anonyymi
Keskisarja puhuu asiaa. Vassarit eivät vaan ymmärrä puhetta kun ovat hyvin yksinkertaisia. Teemu puhuu täyttä asiaa. Maasta ulos kaikki ylimääräiset.
- Anonyymi
Totta puhui, vähän ilmaisi värikkäästi.
Rkp ja muut vassarit sai hepulit. Vaikka puhuvat samoista asioista jotta tulijat pitäisi pisteyttää.
H.vetti kun heidät olisi valittu sinne päättämään kuka saa sanoa mitenkin. - Anonyymi
Nämä jotka yrittävät opetella Suomen kieltä aivan ok.
Tämä oli uusi tieto minulle eli työnantaja kun palkkaa maahanmuuttajan saa kaksi plus kaksi vuotta tukia. Pari eka vuotta ns opiskellaan kieltä plus tehdään töitä samalla ( luultavasti ei näe edes ihmisiä) toinen kaksi vuotta on jotaim muuta varten tukea .
- Anonyymi
Hihhulit levittävät jonkun Vesa Kännisen valheita.
- Anonyymi
Mieleterveysongelmainen eläimiin kohdistuvaa insestiä tutkinut ja Känninen ovat meidän persujen "asiantuntijoita".
- Anonyymi
K*h*r*kin kehuu älisevänsä?
- Anonyymi
Paskaa uliset, sano vasemmiston kuru. Niin teet.
- Anonyymi
Miksi kaikkien peruSS Teemujen suusta tulee vain mölinää ja valheita??
- Anonyymi
Miksi KEPUN Emoji:n suusta tulee pelkkää sontaa.Kepun ja vasemmiston palkkaama lannanlevittäjä. hyh hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi KEPUN Emoji:n suusta tulee pelkkää sontaa.Kepun ja vasemmiston palkkaama lannanlevittäjä. hyh hyh
Milloin H**v*st*sta* on kepu tullut?
- Anonyymi
Taas persut joutuivat alakynteen ja heidän sadan kilometrin päästä muuttanut sotkija ilmestyi prvoineen.
- Anonyymi
Kyllä Kepu riesan sai tuosta K*ske*ta.Hänen takiaan Kepun maine on mennyt.Kaikki kääntää pään kun kepun näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kepu riesan sai tuosta K*ske*ta.Hänen takiaan Kepun maine on mennyt.Kaikki kääntää pään kun kepun näkee.
Ei vaan T*nh* tuo ruumiitakin nälvivä on asialla.
- Anonyymi
Molemmat mainitut edesmenneet herrat esiintyivät a-studio lähetyksessä.
Moni tuossakin ohjelmassa esiintyneistä on poistunut joukostamme . - Anonyymi
Keskisarja on persujen aivot, joten miettikää mitä siellä yläpäässä liikkuu 😅ei mitään 😜
- Anonyymi
Eli si.imet sitä mieltä, että Keskisarja syyllistyi ihmisten arvosteluun sanoessaan mitä sanoi?
Miten tämä eroaa sinun lauseesta ? Sinä samalla tavalla solvaat ihmisiä tuolla lauseella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli si.imet sitä mieltä, että Keskisarja syyllistyi ihmisten arvosteluun sanoessaan mitä sanoi?
Miten tämä eroaa sinun lauseesta ? Sinä samalla tavalla solvaat ihmisiä tuolla lauseella.Edellä oleva kommentti pohjautuu siihen mitä Keskisarja sanoi televisiossa, Keskisarjan televisiossa esittämä kommentti pohjautuu luuloihin perustuvaan yleistykseen ja sitä kautta rasismiin, eli aika selvä ero.
Miksi persuille pitää aina selittää normi asioita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä oleva kommentti pohjautuu siihen mitä Keskisarja sanoi televisiossa, Keskisarjan televisiossa esittämä kommentti pohjautuu luuloihin perustuvaan yleistykseen ja sitä kautta rasismiin, eli aika selvä ero.
Miksi persuille pitää aina selittää normi asioita?Rasismi tarkoittaa, että joku ryhmittymä pitää itseään parempana.
Tämä sinun lause oli myös rasistinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi tarkoittaa, että joku ryhmittymä pitää itseään parempana.
Tämä sinun lause oli myös rasistinen.Eli persujen rasismista ei saa puhua koska se on rasismia?
Tuo " pitää itseään parempana" on sinun kuvitelmasi, uhriutuja kun olet, ja vaikka olet uhriutuja, en pidä itseäni parempana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli persujen rasismista ei saa puhua koska se on rasismia?
Tuo " pitää itseään parempana" on sinun kuvitelmasi, uhriutuja kun olet, ja vaikka olet uhriutuja, en pidä itseäni parempana.Keskisarja sanoi karskisti sen asian.
Vaan media ei kysynyt miksi hän sanoi sen sillä tavalla. Ja mihin media keskittyi siihen eikä tärkeämpää asiaan eli valtion talouteen.
Vaan tiedäthän sinä, että esim Hesassa maahanmuuttajat tekevät todella pienellä palkalla töitä ja kela loppuissaan maksaa heidän asumisen ..
Tiedäthän sinä, että Itäkeskuksessa on porukkaa, jotka eivät osaa Suomen kieltä yhtään. He tarvitsevat joka asiaan tulkkia. Heille järjestetään kielikursseja. Suomen kieli on vaikea vaan pitäisi perusteet oppia.
Mitä tykkäisit sinä olisit tosissaan kipeä, tilaat taksin, että pääset sairaalaan. Taksikuski ei ymmärrä mihin haluat ja vie sinut mihin sattuu. Eli taksikuski ei ymmärrä yhtään suomea eikä englantia. Eikö tulisi mieleen, että opettele Suomi? Tuo esimerkki on elävästä elämästä.
Me täällä maalla vain näemme thaimaalaisia ja ukrainalaisia . He yrittävät sopeutua yhteiskuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisarja sanoi karskisti sen asian.
Vaan media ei kysynyt miksi hän sanoi sen sillä tavalla. Ja mihin media keskittyi siihen eikä tärkeämpää asiaan eli valtion talouteen.
Vaan tiedäthän sinä, että esim Hesassa maahanmuuttajat tekevät todella pienellä palkalla töitä ja kela loppuissaan maksaa heidän asumisen ..
Tiedäthän sinä, että Itäkeskuksessa on porukkaa, jotka eivät osaa Suomen kieltä yhtään. He tarvitsevat joka asiaan tulkkia. Heille järjestetään kielikursseja. Suomen kieli on vaikea vaan pitäisi perusteet oppia.
Mitä tykkäisit sinä olisit tosissaan kipeä, tilaat taksin, että pääset sairaalaan. Taksikuski ei ymmärrä mihin haluat ja vie sinut mihin sattuu. Eli taksikuski ei ymmärrä yhtään suomea eikä englantia. Eikö tulisi mieleen, että opettele Suomi? Tuo esimerkki on elävästä elämästä.
Me täällä maalla vain näemme thaimaalaisia ja ukrainalaisia . He yrittävät sopeutua yhteiskuntaan.Kaikki tietävät miksi Keskisarja sanoi miten sanoi, hän yrittää kiillottaa PS:n kilpeä PS:n petettyä äänestäjänsä, kannatus romahti ja siksi tekevät sitä millä ovat kannatuksen alunperinkin saaneet, eli osoittelemalla ihmisiä joita persumieliset eivät halua Suomeen, mutta persujen rasismia ei pidä hyväksyä.
Tiedäthän, että Suomessa on paljon ihan kantasuomalaisa, jotka ovat töissä ja silti joutuvat turvautumaan sosiaalitukiin? Vasta on ollut juttua miten joku vammainen on tehnyt 19 vuotta palkatta töitä. Mitäs luulet, saiko sosiaalitukea?
Länsirannikolla on paljon ruotsinsuomalaisia jotka eivät osaa suomenkieltä, möykkääppäs siitä, ovat asuneet Suomessa sukupolvien ajan, mutta eivät silti osaa suomea, toisin kuin maahanmuuttajat jotka oppivat kielen viimeistään seuraavan sukupolven aikana, tuo ei länsirannikolla ole onnistunut sataprosenttisesti, ei vaikka sukupolvia on ollut paljon.
Höpö höpö, ainakaan kaikki ukrainalaiset eivät ole opetelleet suomea, eikä jenkit, eikä Etelä-Amerikasta tai eri Euroopan maista Suomeen muuttaneet, monet puhuvat englantia ja pärjäävät sillä. Thaimaalaisiin en ole törmännyt, mutta varmasti löytyy sellaisia, jotka eivät osaa pätkääkään suomea.
Jos olisin tosi kipeä, soittaisin ambulanssin.
Se on hyvä että thaimaalaiset ja ukrainalaiset yrittävät sopetua yhteiskuntaan, vielä kun kaikki kantasuomalaisetkin yrittäisivät, mutta ei tunnu onnistuvan, sen sijaan riehutaan, tapetaan ja vedetään viinaa sekä huumeita, hulluus vain pahenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät miksi Keskisarja sanoi miten sanoi, hän yrittää kiillottaa PS:n kilpeä PS:n petettyä äänestäjänsä, kannatus romahti ja siksi tekevät sitä millä ovat kannatuksen alunperinkin saaneet, eli osoittelemalla ihmisiä joita persumieliset eivät halua Suomeen, mutta persujen rasismia ei pidä hyväksyä.
Tiedäthän, että Suomessa on paljon ihan kantasuomalaisa, jotka ovat töissä ja silti joutuvat turvautumaan sosiaalitukiin? Vasta on ollut juttua miten joku vammainen on tehnyt 19 vuotta palkatta töitä. Mitäs luulet, saiko sosiaalitukea?
Länsirannikolla on paljon ruotsinsuomalaisia jotka eivät osaa suomenkieltä, möykkääppäs siitä, ovat asuneet Suomessa sukupolvien ajan, mutta eivät silti osaa suomea, toisin kuin maahanmuuttajat jotka oppivat kielen viimeistään seuraavan sukupolven aikana, tuo ei länsirannikolla ole onnistunut sataprosenttisesti, ei vaikka sukupolvia on ollut paljon.
Höpö höpö, ainakaan kaikki ukrainalaiset eivät ole opetelleet suomea, eikä jenkit, eikä Etelä-Amerikasta tai eri Euroopan maista Suomeen muuttaneet, monet puhuvat englantia ja pärjäävät sillä. Thaimaalaisiin en ole törmännyt, mutta varmasti löytyy sellaisia, jotka eivät osaa pätkääkään suomea.
Jos olisin tosi kipeä, soittaisin ambulanssin.
Se on hyvä että thaimaalaiset ja ukrainalaiset yrittävät sopetua yhteiskuntaan, vielä kun kaikki kantasuomalaisetkin yrittäisivät, mutta ei tunnu onnistuvan, sen sijaan riehutaan, tapetaan ja vedetään viinaa sekä huumeita, hulluus vain pahenee.Meillä on kuitenkin pieni heikkoimman aineksen muodostama rasistinen porukka, joka mm. Facessa jakaa Heilaavan ylläpidon avustuksella rasistisia viestejä. Tuollaista harrastaa kai vähemmän täysipäiset. Ainakin tyhjässä päässä käy kylmä vilhonen.
- Anonyymi
Sisäministeri Rantaselle riittää rahaa jaettavaksi.
Hän on myös kantamassa Halla-ahon kanssa venäläisten maahanmuuttajien laukkua, kun heitä näkyy jatkuvasti lappavan Suomeen.
- Anonyymi
Totuusko on pyhäkkäille kompastuskivi ?
- Anonyymi
Näyttää olevan sitä meidän heikoimmalle ainekselle rasisteille kai heillä käy kylmä vilhonen tyhjässä päässä. Onneksi käpykaartilaista ei ole puhetta suurenpa harmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan sitä meidän heikoimmalle ainekselle rasisteille kai heillä käy kylmä vilhonen tyhjässä päässä. Onneksi käpykaartilaista ei ole puhetta suurenpa harmia.
PHJ:n talouspuolen heikompi aines kokoustaa yleensä Komumunrannalla kaikkien kaupunkilaisten harmiksi. Valitettavasti. Sieltäköhän ne niitä Vilhosia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PHJ:n talouspuolen heikompi aines kokoustaa yleensä Komumunrannalla kaikkien kaupunkilaisten harmiksi. Valitettavasti. Sieltäköhän ne niitä Vilhosia?
Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä. Rasismi aiheuttaa eriarvoistumista ja vahingoittaa sen kohteiden lisäksi koko yhteiskuntaa. Rasismia käytetään vallan välineenä.
Olisiko syytä herra 21.00 miettiä tuota asiaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä. Rasismi aiheuttaa eriarvoistumista ja vahingoittaa sen kohteiden lisäksi koko yhteiskuntaa. Rasismia käytetään vallan välineenä.
Olisiko syytä herra 21.00 miettiä tuota asiaa ?Mihinkäs heikko taloudenpito Johtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs heikko taloudenpito Johtaa?
Jep edellisen hallituksen jäljiltä on kovat korkomenot. Samoin taisi edellinen hallitus sotkea Sote homman.
NATO maksut ovat isot, ja kyllä se Ukrainan sitä edelleen muutenkin vaikuttaa.
Miten tämä Pyhäjärven taloudenhoito on mielestäsi onnistunut? Mielelläni aloitan näistä pienemmistä yksiköistä, ymmärtää hiukan paremmin. Velkaa on kohtuudella per asukas , joko sinä olet omasi käynyt maksamassa pois ?
- Anonyymi
Miksi kaikki peruSS Teemut ovat "hiukan"vajaita???🌈💦💦💦
- Anonyymi
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
Onhan hän itsekin persu, joten tuskin osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hän itsekin persu, joten tuskin osaa.
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
Milloin Purra?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Purra?
Sinulla on pakkomielle. Olisi mielenkiintoista, kun sinä ja vaihtaisitte viikoksi paikkoja.
Mitenkähän kävisi. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on pakkomielle. Olisi mielenkiintoista, kun sinä ja vaihtaisitte viikoksi paikkoja.
Mitenkähän kävisi. 🤣Suomalaisilla menisi paremmin. Olen meinaan tehnyt koko elämäni oikeita töitä en elänyt yhteiskunnan elättinä. Ymärrät varmaan tekijä ja elätin eron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisilla menisi paremmin. Olen meinaan tehnyt koko elämäni oikeita töitä en elänyt yhteiskunnan elättinä. Ymärrät varmaan tekijä ja elätin eron?
Näitä elättejä on Suomi täys.
Sinä et ole saanut mitään vastinetta veroillesi vai kuinka? Ikävä homma se . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä elättejä on Suomi täys.
Sinä et ole saanut mitään vastinetta veroillesi vai kuinka? Ikävä homma se .Olen saanut. Nyt Purra siirtää hydöyn kansalta varakkaille ja esim. itsellen nostamalla omaa palkaansa ja antamalla itselleen hurjan veroalen. Elätti näkee yhteiskunnan vain kuppaamiskohteena.
- Anonyymi
Näkyy Pyhäjärven heikompi aines Facessa edellenkin puolustavan Keskisarja valheita????
- Anonyymi
Se heikompi aines ilmeisesti ottaa koko ajan velkaa kaupungille. Vai onko se uskomus ettei velkaa tarvitse maksaa takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se heikompi aines ilmeisesti ottaa koko ajan velkaa kaupungille. Vai onko se uskomus ettei velkaa tarvitse maksaa takaisin?
Ei ota velkaa, kun juoksee mölisten pakoon vastuuta. Onko missään kukaan pettänyt yhtä pahasti äänestäjiään kuin tämä meidän heikkoin aines?
Osaatko muuta kuin rasismia levittää ihmeellisenä (vääränä) uskomuksena, että Suomessa on heitäkin turhempaa sakkia? 0=0
- Anonyymi
Heikkoin aines näkyy jatkavan Keskisarjan valheiden puolustamista. huh huh
- Anonyymi
Kannattaisiko heidän keskityttyä MV-lehden lukemiseen ja Putinin ylistämiseen?
- Anonyymi
En liitä tätä pyhäjärvisten kommenteihin tai edes Keskisarjaan. Rasisti on henkilö, joka kuvittelee jonkun erilaisen esim. erinäköisen olevan jopa häntä heikomman yksilön. Harvoin on.
- Anonyymi
IS selvitti: Nämä kieliryhmät saavat eniten Kelan toimeentulotukea – kolme ryhmää ylikorostuu https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011483092.html
Maahanmuuttajissa on näitä jotka oikeasti tekevät töitä. Suurinta osaa heitä tämä ei koske.
Vaan valitettavasti jotkut yritykset (tietyn puolueen kannattajia) palkkaavat todella huonolla palkalla maahanmuuttajia. Palkalla millä ei voi todellakaan elää ilman tukia. Palkalla millä ns kanta suomalainen ei lähde töihin.- Anonyymi
Purra on elänyt lähes koko elämänsä tuilla. Opintotuilla ja sossuntuilla. Päiväkään ei ole tehnyt töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on elänyt lähes koko elämänsä tuilla. Opintotuilla ja sossuntuilla. Päiväkään ei ole tehnyt töitä.
On tainnut tehdä enemmän työtä kuin sinä.
Oletko sinä ihastunut Purraan kun koko ajan pitää hänestä puhua. ?
Kerro jo jotain Jukkiksesta tai J.J:stä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jo jotain Jukkiksesta tai J.J:stäTuolla periaatteella kaikki persut ovat täysin rakastuneita Mariniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jo jotain Jukkiksesta tai J.J:stäEipä ole tehnyt päiväkään oikeita töitä. Herrojejn juoksutyttönä olemista ei sellaiseksi lasketa.
Elätti Riika siis on ollut ikänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla periaatteella kaikki persut ovat täysin rakastuneita Mariniin.
Nyt sinä kerroit!
Meidän siikajokinen on rakastunut Jukkikseensa!
- Anonyymi
Tänään on mielenkiintoinen lähetys, missä kesksutellaan väestön kehityksestä. Odotan innolla kertooko Vigelius synnyttääkö hän miehelleen perillisen?
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää onko Sebu jo raskaana Miehelleen Alanille?? Ja onko Antikainen ollut alunperin Mies?💖💖💖🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää onko Sebu jo raskaana Miehelleen Alanille?? Ja onko Antikainen ollut alunperin Mies?💖💖💖🌈💦💦💦
Miksi kiinnostaa??? taidatkin olla puppelipoika.
- Anonyymi
Yhden äänen ihme on kadottanut sydämensä Kommunrannan saunaan!
- Anonyymi
Epäonnistunut miesrakkaus saa raivomaan.
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait333203Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3883Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3770Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14612
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21581- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559