Riitelyareenoille en lähde ottamaanmittaa kenenkään kanssa, oli sitten ano tai rekisteröity.
Ehkä yksi varsinanen välienselvittelyketju on tarpeellinen, mutta epäilen että se on vain tekohengitystä, varaventtiili, joka voi toimia tovin, mutta jolla ei ole pitkäaikaista vaikutusta. Yksi asia mikä tuli nyt kuitenkin esille hyvin selvästi: joukossamme pyörii kaikenlaisia kummajaisia ja porukoita jotka eivät kuulu näille senioripalstoille, jotka käyttävät tätä alustaa vain omaksi huvituksekseen ja vanhusten pilkkaamiseen mukamas huumorin varjolla.
Minä ehdottaisin että laatisimme yhteisen kirjeen, pitkän kaavan mukaan palautteen ylläpidolle, jossa esittäisimme mm. että mahdollisuus kommnetoida anonyymisti vaikka on itse rekattu poistettaisi, koska palstalla on suuri luottamuksen vaje.
Tämä on nyt vain ykis idea, toivoisin lisää ajatuksia siitä miten pitäisimme palstan sopuisampana.
Hyvät neuvot tarpeen
11
126
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuntuu et jotkut ei omaa paljoa muuta elämää tän palstan ohella, siksi ilkeillään ja mollataan toisia.
- AnonyymiUUSI
Pahimmat riiteljät ja jyrääjät on rekatut ihan nikillään. Juuri eilen sait sinäkin siitä uusinta kokemusta.
- AnonyymiUUSI
Ja nämä rekatut ovat alttiimpia syyttämään toisia rekattuja puskasta huutelusta. Tietävät siis itse, että näin tapahtuu.
Siksikö se boomeriyhteisö ei toimi, kun siellä ei voi rekattu esiintyä anona?
- AnonyymiUUSI
Olet siis perustamassa uutta boomeria.
- AnonyymiUUSI
Ja Suomi 24 foorumile :))))
Palsta kirjoitetussa (ikäryhmät) voimakkaan ja tunneherkän ihmisen kannaotot eivät aukene välttämättä kaikille lukijoille ja siten tekstit jäävät lukijan mielen ulottumattomiin. Kirjoittaja (minä) leimataan tunteettomaksi ja kylmäksi vain koska kirjoittaja kirjoittaa mielipiteensä siten, että ei liitä niihin suuria tunteita mikä kieltämättä hipoo provoamista ja laukaisee joidenkin lukijoiden tunteet hyökkäykseen "kylmää" kirjoittajaa vastaan..
- AnonyymiUUSI
Huh , mitä bullshittiä!
- AnonyymiUUSI
Voimakas ja tunneherkkä ei liitä mielipiteisiinsä suuria tunteita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voimakas ja tunneherkkä ei liitä mielipiteisiinsä suuria tunteita?
Katujyrällä ei ole herkkyyttä eikä tunteita.
Sekö se palauttaisi Paloman luottamuksen, että loputkin rekatut alkaisivat kirjoittamaan Anonyymeinä joko vaihtelevasti allekirjoituksella tai ilman.
- AnonyymiUUSI
Anoja on suurin osa rekatuistskin, pelkkiä nikkejä. Vain 2 on esitellyt nimensä ja sukupuunsa ja koko hiistoriansa. Ainakin korppis tunnistaa pusteen paikasta kirjoittajan, varmaan sinä palstalla vuorokaudet melkein läpeensä roikkuvana tunnistat kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu721692- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671400Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3041331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671260Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1071228Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611086- 601079
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980