VARAKAAT MIEHET ?

Anonyymi-ap

MITEN VOI OLLA TOHMAJÄRVELLÄ NIIN VARAKAILTA MIEHIÄ ,OMISTAA NAHKA PÄÄN.

29

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TYHJÄT LADOT ei kattoo tarvihe kysykee TIMOLTA

• Anonyymi

ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?

mikä on varakas onko se timon sukunimi

• Anonyymi

Varmaankin hoidon tarpeessa aloituksen tekijä vai liekkö varakas.

• Anonyymi

JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ

KUKA KERTOO MITEN TOHMASSA VOI VAURASTUA VAURAAT ON SUANEET iso isiltää kannokkoo ja mehtee mantuja niistää verotetaan ei piä ottoo omiin nimii jotkut maksaneet sisar osuuvettii

• Anonyymi

timo ei asioitaa kerro kysellöö toiste varakas mänis kaivole ovi miehes sais TIPPIÄ

• Anonyymi

NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.

• Anonyymi

MIET OSOON PUHUU THAI KIELTÄ ,ON KIRJOOTUS KIELI VÄHÄN OUTO .

• Anonyymi

Simmotii se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.

tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko se TIMO maksana työ eläke KASSAAN eläkeesä

• Anonyymi

MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe

entäs ne elaakeesta mänevät ulos otit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se hyvä kun elät lepposii elätti päivii

• Anonyymi

Lottovoittajila on rahhoo, on vuan kus noussu piähän niin kiiltää

• Anonyymi

Kun perunoita keväällä istuttaessa laittaa lantaa perunoiden seuraksi, kasvaa pian tuuheat varret pinnan yläpuolella. Liekö tuuhea tukkaisilla kyse samasta ilmiöstä?

• Anonyymi

TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä

leevi olvarakas oma koulukii ol kunta tuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timo ei pysy nahkkoissaa kun häntä kehutaa tyhmempee jo kettutas vaolkose Vllä

• Anonyymi

NE OVAT SÄÄSTÄNYT PARTURI MAKSUISSA.??

• Anonyymi

Kirjoituksista päätellen niuvan jätkä viihtynyt hamppupellola .Eikö hoitsut oo takavarikoinu läppäriäsi.

• Anonyymi

timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1

timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa

ennalta tietää

• Anonyymi

TIMO ON VAURASTUNA tietää toisten asiat

• Anonyymi

Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.

kyyläyksellä tulleet miljardööris tori hyväpaikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pellava pää hanhit on lain suojattomii syövät maan viljeliöihin leivän timo ei tiijä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      52
      3295
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      1054
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      910
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      19
      844
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      800
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      44
      694
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      27
      682
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      617
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      610
    Aihe