MITEN VOI OLLA TOHMAJÄRVELLÄ NIIN VARAKAILTA MIEHIÄ ,OMISTAA NAHKA PÄÄN.
VARAKAAT MIEHET ?
39
1548
Vastaukset
- Anonyymi
TYHJÄT LADOT ei kattoo tarvihe kysykee TIMOLTA
- Anonyymi
ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on varakas onko se timon sukunimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
¨KYYLÄYS VAATII 24 -7 LIEKKÖ MITTARI raksuttamassa
- Anonyymi
Varmaankin hoidon tarpeessa aloituksen tekijä vai liekkö varakas.
- Anonyymi
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
KUKA KERTOO MITEN TOHMASSA VOI VAURASTUA VAURAAT ON SUANEET iso isiltää kannokkoo ja mehtee mantuja niistää verotetaan ei piä ottoo omiin nimii jotkut maksaneet sisar osuuvettii
- Anonyymi
timo ei asioitaa kerro kysellöö toiste varakas mänis kaivole ovi miehes sais TIPPIÄ
- Anonyymi
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
- Anonyymi
MIET OSOON PUHUU THAI KIELTÄ ,ON KIRJOOTUS KIELI VÄHÄN OUTO .
- Anonyymi
Simmotii se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se TIMO maksana työ eläke KASSAAN eläkeesä
- Anonyymi
MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäs ne elaakeesta mänevät ulos otit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se hyvä kun elät lepposii elätti päivii
- Anonyymi
tohmajärvellä jos out velekoo haukutaan eläkeläises nykysi tuskin velekoin tautta tautta jos ennekään piäs eläkkeell työttömät vanhukset nehä ou mitää katotaan ne on piästään pipiä lääkärit voi suositella velan tautta ei tuskin pääsee eläkkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi TIMO TIETÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.
Kuva paikkalis lehte näkööt torillaa jaqolleeqat.
- Anonyymi
Lottovoittajila on rahhoo, on vuan kus noussu piähän niin kiiltää
- Anonyymi
Kun perunoita keväällä istuttaessa laittaa lantaa perunoiden seuraksi, kasvaa pian tuuheat varret pinnan yläpuolella. Liekö tuuhea tukkaisilla kyse samasta ilmiöstä?
- Anonyymi
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
leevi olvarakas oma koulukii ol kunta tuki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo ei pysy nahkkoissaa kun häntä kehutaa tyhmempee jo kettutas vaolkose Vllä
- Anonyymi
NE OVAT SÄÄSTÄNYT PARTURI MAKSUISSA.??
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen niuvan jätkä viihtynyt hamppupellola .Eikö hoitsut oo takavarikoinu läppäriäsi.
- Anonyymi
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
ennalta tietää
- Anonyymi
Velosta män timolle olin velekoo.
- Anonyymi
TIMO ON VAURASTUNA tietää toisten asiat
- Anonyymi
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
kyyläyksellä tulleet miljardööris tori hyväpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pellava pää hanhit on lain suojattomii syövät maan viljeliöihin leivän timo ei tiijä
- Anonyymi
HUORILLA ON VENÄJÄN PASSI
- Anonyymi
Timolla on näkö yhteys toiste raha asioihin 99% sata prossa el voi antaa hulu vatun vara miettikää.
- Anonyymi
TIMO ON PERUNA LAJIKEKKII PUNA KUORINEN HYVÄ MAULTAA LUOTTAKEE VUAN TIMOON
- Anonyymi
Vieläkö Karhapää asuu siellä?
- Anonyymi
Liekkö ollu timolle kulu korvauksii palakka soturina afaqanisti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692370Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?241438- 1151112
- 971074
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62834Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820