MITEN VOI OLLA TOHMAJÄRVELLÄ NIIN VARAKAILTA MIEHIÄ ,OMISTAA NAHKA PÄÄN.
VARAKAAT MIEHET ?
29
1055
Vastaukset
- Anonyymi
TYHJÄT LADOT ei kattoo tarvihe kysykee TIMOLTA
- Anonyymi
ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?
mikä on varakas onko se timon sukunimi
- Anonyymi
Varmaankin hoidon tarpeessa aloituksen tekijä vai liekkö varakas.
- Anonyymi
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
KUKA KERTOO MITEN TOHMASSA VOI VAURASTUA VAURAAT ON SUANEET iso isiltää kannokkoo ja mehtee mantuja niistää verotetaan ei piä ottoo omiin nimii jotkut maksaneet sisar osuuvettii
- Anonyymi
timo ei asioitaa kerro kysellöö toiste varakas mänis kaivole ovi miehes sais TIPPIÄ
- Anonyymi
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
- Anonyymi
MIET OSOON PUHUU THAI KIELTÄ ,ON KIRJOOTUS KIELI VÄHÄN OUTO .
- Anonyymi
Simmotii se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se TIMO maksana työ eläke KASSAAN eläkeesä
- Anonyymi
MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe
entäs ne elaakeesta mänevät ulos otit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se hyvä kun elät lepposii elätti päivii
- Anonyymi
Lottovoittajila on rahhoo, on vuan kus noussu piähän niin kiiltää
- Anonyymi
Kun perunoita keväällä istuttaessa laittaa lantaa perunoiden seuraksi, kasvaa pian tuuheat varret pinnan yläpuolella. Liekö tuuhea tukkaisilla kyse samasta ilmiöstä?
- Anonyymi
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
leevi olvarakas oma koulukii ol kunta tuki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo ei pysy nahkkoissaa kun häntä kehutaa tyhmempee jo kettutas vaolkose Vllä
- Anonyymi
NE OVAT SÄÄSTÄNYT PARTURI MAKSUISSA.??
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen niuvan jätkä viihtynyt hamppupellola .Eikö hoitsut oo takavarikoinu läppäriäsi.
- Anonyymi
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
ennalta tietää
- Anonyymi
TIMO ON VAURASTUNA tietää toisten asiat
- Anonyymi
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
kyyläyksellä tulleet miljardööris tori hyväpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pellava pää hanhit on lain suojattomii syövät maan viljeliöihin leivän timo ei tiijä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924040
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613339Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603032Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,662980SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772484Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52306Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282004Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1811995Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 931368