VARAKAAT MIEHET ?

Anonyymi-ap

MITEN VOI OLLA TOHMAJÄRVELLÄ NIIN VARAKAILTA MIEHIÄ ,OMISTAA NAHKA PÄÄN.

29

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TYHJÄT LADOT ei kattoo tarvihe kysykee TIMOLTA

• Anonyymi

ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?

mikä on varakas onko se timon sukunimi

• Anonyymi

Varmaankin hoidon tarpeessa aloituksen tekijä vai liekkö varakas.

• Anonyymi

JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ

KUKA KERTOO MITEN TOHMASSA VOI VAURASTUA VAURAAT ON SUANEET iso isiltää kannokkoo ja mehtee mantuja niistää verotetaan ei piä ottoo omiin nimii jotkut maksaneet sisar osuuvettii

• Anonyymi

timo ei asioitaa kerro kysellöö toiste varakas mänis kaivole ovi miehes sais TIPPIÄ

• Anonyymi

NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.

• Anonyymi

MIET OSOON PUHUU THAI KIELTÄ ,ON KIRJOOTUS KIELI VÄHÄN OUTO .

• Anonyymi

Simmotii se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.

tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko se TIMO maksana työ eläke KASSAAN eläkeesä

• Anonyymi

MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe

entäs ne elaakeesta mänevät ulos otit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se hyvä kun elät lepposii elätti päivii

• Anonyymi

Lottovoittajila on rahhoo, on vuan kus noussu piähän niin kiiltää

• Anonyymi

Kun perunoita keväällä istuttaessa laittaa lantaa perunoiden seuraksi, kasvaa pian tuuheat varret pinnan yläpuolella. Liekö tuuhea tukkaisilla kyse samasta ilmiöstä?

• Anonyymi

TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä

leevi olvarakas oma koulukii ol kunta tuki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timo ei pysy nahkkoissaa kun häntä kehutaa tyhmempee jo kettutas vaolkose Vllä

• Anonyymi

NE OVAT SÄÄSTÄNYT PARTURI MAKSUISSA.??

• Anonyymi

Kirjoituksista päätellen niuvan jätkä viihtynyt hamppupellola .Eikö hoitsut oo takavarikoinu läppäriäsi.

• Anonyymi

timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1

timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa

ennalta tietää

• Anonyymi

TIMO ON VAURASTUNA tietää toisten asiat

• Anonyymi

Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.

kyyläyksellä tulleet miljardööris tori hyväpaikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pellava pää hanhit on lain suojattomii syövät maan viljeliöihin leivän timo ei tiijä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4040
    2. 61
      3339
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3032
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2980
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2484
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      181
      1995
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1368
    Aihe