MITEN VOI OLLA TOHMAJÄRVELLÄ NIIN VARAKAILTA MIEHIÄ ,OMISTAA NAHKA PÄÄN.
VARAKAAT MIEHET ?
29
1151
Vastaukset
- Anonyymi
TYHJÄT LADOT ei kattoo tarvihe kysykee TIMOLTA
- Anonyymi
ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONKO (TIMOT HOMMISSA)JA YÖN TIMOT ?
mikä on varakas onko se timon sukunimi
- Anonyymi
Varmaankin hoidon tarpeessa aloituksen tekijä vai liekkö varakas.
- Anonyymi
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÄREN KÖYHÄ NIUVAN NIEMI HÄÄMÖTTÄÄ
KUKA KERTOO MITEN TOHMASSA VOI VAURASTUA VAURAAT ON SUANEET iso isiltää kannokkoo ja mehtee mantuja niistää verotetaan ei piä ottoo omiin nimii jotkut maksaneet sisar osuuvettii
- Anonyymi
timo ei asioitaa kerro kysellöö toiste varakas mänis kaivole ovi miehes sais TIPPIÄ
- Anonyymi
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
- Anonyymi
MIET OSOON PUHUU THAI KIELTÄ ,ON KIRJOOTUS KIELI VÄHÄN OUTO .
- Anonyymi
Simmotii se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIILLÄ ELETÄÄN MITÄ ELÄKE ANTAA.OLEN MAKSANUT VEROJA AIKA PALJON ELÄMÄNI AIKANA.TOIMIN MEKAANIKKONA VAI DEMETIKKONA, SE EI OLE NIIN HELPPOA RAHAA KUN LUULEE ,SILLOIN PITI LÄHTEE ,30 MINUUTTIA PAKKAA TAVARAS ,KOPTERI ON JO TULOSSA.NYT MINÄ VIETÄN RAUHALLISIA ELÄKE PÄIVIÄ.EIKÄ OLE MITÄÄN ONGELMIA.EN KOSKKAAN ARVOSTELE TOISTEN IHMISTEN ELMÄÄ ,SE ON TODELLA TYMMÄÄ,TE SYÖTTE VAIN ITSEENNE SISÄLTÄ PÄIN .OTA LÖYSIN RANTEIN ALÄ JÄNNITÄ.!!!!!!????.OK SLEEP A WELL.!!!.
tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se TIMO maksana työ eläke KASSAAN eläkeesä
- Anonyymi
MIET KIRJOTAN NYT KARJALAN MURTEELLA.TIÄL TOHMAJÄRVEL ON PALJON TOLOKULISIA MULLIKOITA.ENS HYO KERTOO MIUL MIET OON ONTOLAN SISSI KOMPANIAS JA JOUTUMMA NUKKMAAN PIENESSÄ TELTASSA JA JOUTUMMA SYÖMÄÄN SISSI MUNOO,MIET VOIN KIRJOTTAA SIUL OUTOLLA ULKOMAAN KIELILLÄ.MIET JOUVUN VAIHTAMAAN NIITÄ JOPA HELSINKISSÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyypilistä sossu asiakaan puolustus puhe
entäs ne elaakeesta mänevät ulos otit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se hyvä kun elät lepposii elätti päivii
- Anonyymi
Lottovoittajila on rahhoo, on vuan kus noussu piähän niin kiiltää
- Anonyymi
Kun perunoita keväällä istuttaessa laittaa lantaa perunoiden seuraksi, kasvaa pian tuuheat varret pinnan yläpuolella. Liekö tuuhea tukkaisilla kyse samasta ilmiöstä?
- Anonyymi
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIMO on varakas kehotta toisii vaurastumaan torilla oikein tärkkelys perunassa eikös ou tärkkelystä
leevi olvarakas oma koulukii ol kunta tuki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo ei pysy nahkkoissaa kun häntä kehutaa tyhmempee jo kettutas vaolkose Vllä
- Anonyymi
NE OVAT SÄÄSTÄNYT PARTURI MAKSUISSA.??
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen niuvan jätkä viihtynyt hamppupellola .Eikö hoitsut oo takavarikoinu läppäriäsi.
- Anonyymi
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timo kysy tukkoossa ol kampoomassa timo tolopalla no1
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timolle on ilmoitettava varasa ja velekasa
ennalta tietää
- Anonyymi
TIMO ON VAURASTUNA tietää toisten asiat
- Anonyymi
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie vaan kuvittelet mörkösi kanssa.Eikö mörkö ole nurkasta hyökännyt?Siellä se kytistää selkäsi takana.
kyyläyksellä tulleet miljardööris tori hyväpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pellava pää hanhit on lain suojattomii syövät maan viljeliöihin leivän timo ei tiijä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31054Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 19844
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27682Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4617- 42610