Tallinna on syntynyt keskeisen Itämeren reitin varrelle.
Toompeanmäellä on alun perin ollut virolaisten linnake Toompeanmäen pakolinnan lisäksi alueella on mahdollisesti sijainnut satamakapakka. Linnan rakensivat saksalaiset ristiritarit
Toompean näköala paikat — kaksihan niitä on
Super Alko Viinarannasta International
Liviko Store & More Viini
Hyvää Itämeripäivää Viron virvokkeiden ystävät Aittakorppi
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Itämeren tilanne huolestuttaa nuoria aikuisia Kotkassa: "Saa nähdä, pystyykö kymmenen vuoden päästä enää uimaan Ruonalan Rannassa"
Hapettuuko vene Tiiliruuhka Marinassa, säilyykö nk proviantti juoma. - Anonyymi
Itämeripäivä. Tavoitteena oli kutsua mukaan eri toimijoita Suomesta ja Virosta levittämään tietoa tilanteesta,sekä juhlimaan saavutettuja voittoja.
Seprakauppa oli Suomen etelärannikon ja Viron pohjoisrannikon asukkaiden Suomenlahden yli käymää, tavaranvaihtoon perustunutta kauppaa, jonka pääartikkeleina olivat suomalaisten suolasilakka ja virolaisten pirtu.
Nykyisin Suomen etelärannikolta viedään euroja ja tuodaan Viru Valgeeta ulkomaankaupan edistämiseksi
Viron suurimmat kauppakumppanit ovat Suomi 15 % viennistä ja 15 % tuonnista (alko) - Anonyymi
HS: Ilmavoimat vaihtanee hakaristin Kotkaan
- Anonyymi
Riviera Kotka ·
Riviera – Hyvinvointia asiakkaille ja työyhteisölle
Rivierassa uskomme, että aito asiakaspalvelu syntyy hyvinvoivasta työyhteisöstä. Kun meistä jokainen voi hyvin ja saa tehdä työtään omalla ammattitaidollaan, se heijastuu suoraan myös asiakkaalle – lämpönä, läsnäolona ja ilona kohtaamisissa.
Rivierassa hyvän olon ketju alkaa sisältäpäin 🥂 - Anonyymi
Kauppakeskus Veturiin avautuu nuorille suunnattu walk in -terapia
Kauppakeskus Pasaatiin viinistä pitäville aikuisille syytä avata pakohuone. Kuljetus Aittakorvesta TaksiParoonilla etuovellre ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821420
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131188Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761043- 98949
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90935En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va148935Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33932Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa240912En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92869Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12865