Heikkolaatuisesta väestönstä puheenollen, Keskisarja ei ole käynyt edes armeijaa ja on hankkinut hullun paperit. Ihmettelen, miten luokittelemansa heikkolaatuisten joukkoon kuuluva ihminen voi arvostella toisia ihmisiä?
Keskisarja heikkolaatuinen
40
299
Vastaukset
- Anonyymi
Pää ei kestänyt edes armeijan käymistä.
- Anonyymi
Tuota päätä ei raski ampua. Ihan sama onko käynyt, sinne ei pistetä kuitenkaan.
- Anonyymi
Keskisarja on outo ilmestys mielipiteineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo mahtuu vasukan lahjoihin.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2973588Linkkipersulla on esimerkit vähissä.
- Anonyymi
Keskikalja on heikkolaatuinen joka mittarilla, historijoitsijanakin. Kiljusarja kuvastaa paremmin kyseistä autistia.
- Anonyymi
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
Nyt sattui Kopiopersuhomoa leukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sattui Kopiopersuhomoa leukaan!
Vasut toistaa putinin juttuja.
https://yle.fi/a/74-20073695
- Anonyymi
Isänmaallisuuteen kuuluu puolustaa isänmaata.
Joten armeijaan on mentävä- Anonyymi
Tosi isänmaallinen ja suomalainen käy armeijan ja puolustaa isänmaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi isänmaallinen ja suomalainen käy armeijan ja puolustaa isänmaata.
Mikä arvo tuolla ministerillä, terroristi vääpeli houhooooo.
https://yle.fi/a/3-11691473
- Anonyymi
Miten Keskisarjan tapaista heikkoa ainesta valitaan eduskuntaan? Eikö persuilla ole muita tarjolla?
- Anonyymi
Ja hiukan on hullun paperit kyllä osuneet oikeaan.
Vaikka on sen ulostus täysin suunniteltua persupotaskaa jolla saadaan huomio pois huonosti ja huonommaksi menevästä toraisesta populisti politiikasta , jolla Suomea oikeasti ajetaan vielä vaan huonommaksi.- Anonyymi
Se, että sinä olet skitso, ei tee sinusta lääkäriä joka voi jaella muille diagnooseja hulluksi nimitellen.
- Anonyymi
Nooh...hän on perussuomalainen. Se perus jo viittaa tiettyyn yksinkertaisuuteen ja perustasoon.
Niin.. yritäpä persun kanssa puhua jostain muusta kuin maahanmuutosta, niin puheenaiheet on aika vähissä.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Ikipäivänä en palkkaisi noin heikkolaatuista ainesta.
- Anonyymi
Katsoisin ,että maahan muuton tautalla on vakavampia keskustelun aiheita kuin Keskisarjan kielen ilmaisu. Mm. kasvanut väkivalta, sekä taloudelliset rasitteet.
- Anonyymi
Peruissa paljon sivareita. Kertovat olevansa isänmaallisia. Vähän outo yhdistelmä?
- Anonyymi
Ja homoja!
- Anonyymi
Keskikaljan höpötykset on ammuttu alas https://www.is.fi/politiikka/art-2000011458400.html
- Anonyymi
Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja 🔵⚫️ fasisti, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Persut yrittää taas valheilla valtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.
Miksi sinä ap vainoat Teemua johtuu siitä, että hän haistattaa pitkät teille sinimustille fasisteille.
- Anonyymi
Keskisarjan tuotanto on laaja, mutta hän vähättelee saavutuksiaan.
– Olen Suomen tai jopa maailman johtava eläimeen sekaantumisen historioitsija.
Sellaiset ovat persu Keskisarjan mietteet. Eläimiin sekaantuminen kiinnostaa kovasti. Selkeää persuainesta (ei voi sanoa selvää ).- Anonyymi
Anonyymi
2025-08-28 22:17:08
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä ap vainoat Teemua johtuu siitä, että hän haistattaa pitkät teille sinimustille fasisteille.
Lue lisää
Sensuroi fasistikorttia heiluttava sinimusta fasisti.
- Anonyymi
OMPA SAIRASTA PORUKKAA KESKUSTELEMASSA.
- Anonyymi
Peukkua lieneevvät nauttineet.
- Anonyymi
Turhaan sinä ap koko ajan nikkejä vaihtelet kun jokainen niistä toistaa yhdet ja samat hokemat, pakkomielteet jopa harhat.
- Anonyymi
Olethan sinäkin skitso ja onko se estänyt sinua koskaan haukkumasta muita?
- Anonyymi
Teemu on vajakki.
- Anonyymi
äärivassarien ja teidän äärioikeistolaisten vainoama vihollinen. Koska ei voi sietää kumpaakaan teistä, äärivassareita tai natsejakaan.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589