Keskisarja heikkolaatuinen

Heikkolaatuisesta väestönstä puheenollen, Keskisarja ei ole käynyt edes armeijaa ja on hankkinut hullun paperit. Ihmettelen, miten luokittelemansa heikkolaatuisten joukkoon kuuluva ihminen voi arvostella toisia ihmisiä?

40

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pää ei kestänyt edes armeijan käymistä.

      • Anonyymi

        Tuota päätä ei raski ampua. Ihan sama onko käynyt, sinne ei pistetä kuitenkaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Keskisarja on outo ilmestys mielipiteineen.

    • Anonyymi

      Keskikalja on heikkolaatuinen joka mittarilla, historijoitsijanakin. Kiljusarja kuvastaa paremmin kyseistä autistia.

      • Anonyymi

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,

        Nyt sattui Kopiopersuhomoa leukaan!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Isänmaallisuuteen kuuluu puolustaa isänmaata.
      Joten armeijaan on mentävä

      • Anonyymi

        Tosi isänmaallinen ja suomalainen käy armeijan ja puolustaa isänmaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi isänmaallinen ja suomalainen käy armeijan ja puolustaa isänmaata.

        Mikä arvo tuolla ministerillä, terroristi vääpeli houhooooo.
        https://yle.fi/a/3-11691473


    • Anonyymi

      Miten Keskisarjan tapaista heikkoa ainesta valitaan eduskuntaan? Eikö persuilla ole muita tarjolla?

    • Anonyymi

      Ja hiukan on hullun paperit kyllä osuneet oikeaan.

      Vaikka on sen ulostus täysin suunniteltua persupotaskaa jolla saadaan huomio pois huonosti ja huonommaksi menevästä toraisesta populisti politiikasta , jolla Suomea oikeasti ajetaan vielä vaan huonommaksi.

      • Anonyymi

        Se, että sinä olet skitso, ei tee sinusta lääkäriä joka voi jaella muille diagnooseja hulluksi nimitellen.


    • Anonyymi

      Nooh...hän on perussuomalainen. Se perus jo viittaa tiettyyn yksinkertaisuuteen ja perustasoon.

    • Niin.. yritäpä persun kanssa puhua jostain muusta kuin maahanmuutosta, niin puheenaiheet on aika vähissä.

      • Anonyymi

        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Miksi sitä eläkeläisukko töihin lähtisi?


    • Anonyymi

      Ikipäivänä en palkkaisi noin heikkolaatuista ainesta.

    • Anonyymi

      Katsoisin ,että maahan muuton tautalla on vakavampia keskustelun aiheita kuin Keskisarjan kielen ilmaisu. Mm. kasvanut väkivalta, sekä taloudelliset rasitteet.

    • Anonyymi

      Peruissa paljon sivareita. Kertovat olevansa isänmaallisia. Vähän outo yhdistelmä?

      • Anonyymi

        Ja homoja!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja 🔵⚫️ fasisti, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


      • Anonyymi

        Persut yrittää taas valheilla valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisarjan on tyypillinen fasistipersu. Lienee Mein Kampf luettuna kolossaalisesta valehtelemisestaan päätellen.

        Miksi sinä ap vainoat Teemua johtuu siitä, että hän haistattaa pitkät teille sinimustille fasisteille.


    • Anonyymi

      Keskisarjan tuotanto on laaja, mutta hän vähättelee saavutuksiaan.
      – Olen Suomen tai jopa maailman johtava eläimeen sekaantumisen historioitsija.

      Sellaiset ovat persu Keskisarjan mietteet. Eläimiin sekaantuminen kiinnostaa kovasti. Selkeää persuainesta (ei voi sanoa selvää ).

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2025-08-28 22:17:08
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Miksi sinä ap vainoat Teemua johtuu siitä, että hän haistattaa pitkät teille sinimustille fasisteille.

        Lue lisää
        Sensuroi fasistikorttia heiluttava sinimusta fasisti.


    • Anonyymi

      OMPA SAIRASTA PORUKKAA KESKUSTELEMASSA.

    • Anonyymi

      Peukkua lieneevvät nauttineet.

    • Anonyymi

      Turhaan sinä ap koko ajan nikkejä vaihtelet kun jokainen niistä toistaa yhdet ja samat hokemat, pakkomielteet jopa harhat.

    • Anonyymi

      Olethan sinäkin skitso ja onko se estänyt sinua koskaan haukkumasta muita?

    • Anonyymi

      Teemu on vajakki.

      • Anonyymi

        äärivassarien ja teidän äärioikeistolaisten vainoama vihollinen. Koska ei voi sietää kumpaakaan teistä, äärivassareita tai natsejakaan.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe