Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HIM Ruisrockis

HIM_FOREVER

HIMin keikka oli niin ihana

11

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani jo vuodesta -96

      Parempaakin on nähty, kuten joulukuussa tulliklubilla -96. Silloin oli kunnon klubikeikka meininki, eikä tarvinnut edes jonottaa sisään. Nykyään se on ihan liian kaupallista.

      • MstrOfPupts

        Oli kyllä harvinaisen hyvä keikka. Pääsin eturiviin ja siellä ainakin tunnelma oli huipussaan. Yleisökin oli keikassa mukana innokkaasti. Parhain HIM keikka minkä oon nähny. Täydellinen


      • lilylazer

        Taas tätä "se on niin kaupallista nykyään" -ruinutusta. Mikä siinä on, että bändi on hyvä silloin, kun sen olemassaolosta tietää about kymmenen kaveria ja sukulaiset? Pöh.


      • heartagramgirl
        lilylazer kirjoitti:

        Taas tätä "se on niin kaupallista nykyään" -ruinutusta. Mikä siinä on, että bändi on hyvä silloin, kun sen olemassaolosta tietää about kymmenen kaveria ja sukulaiset? Pöh.

        Samaa mieltä. Kai se nyt pakostikin on vähän kaupallista ku bändistä tietää kohta koko maailma...


    • lavs

      Jaaha Raila...:)

      Tiedätkin jo mutta hyvä oli keikka ja tunnelma huipussaan! Oli vielä kivaa seuraakin ympärillä;)Harmittaa kun ei ole kunnon kameraa että olis kuvia saanut napsia...

      • heartagramgirl

        Se oli todella siistii! Mäki olin eturivissä ja mun takana oli 25 000 ihmistä! Ennen ku ne alotti soittamisen,oli aika ahtaat tunnelmat siel eturivissä,mä luulin et mult lähtis taju... ja jotkut tyhmät noin 12 vuotiaat pikkutytöt siinä eturivissä poltti tupakka samalla ku joku niistä suihkutteli hiuslakkaa...fiksua. Ja oli siinä happikin vähissä. Mut keikka oli niin MAHTAVA!!! Mä en o nähny mitään HIMin keikkaa ennen,missä Ville olis kokoajan hymyilly,sil tais olla aika ikävä suomeen ja ku se oli just menny kihloihin,ni kai siinä sit oli iloinen olo! :)
        Ja hyvä ku ne soitti vanhempiaki biisejä.
        Kun ne soitti Vempire heartin,niin Ville näytti aika yllättyneeltä,ku fanit osas sanat jo ulkoa! Kuinka moni näki se ilmeen! :D
        Maailman paras keikka,maailman paras kokemus ja maailan paras bändi!!!!


      • MstrOfPupts
        heartagramgirl kirjoitti:

        Se oli todella siistii! Mäki olin eturivissä ja mun takana oli 25 000 ihmistä! Ennen ku ne alotti soittamisen,oli aika ahtaat tunnelmat siel eturivissä,mä luulin et mult lähtis taju... ja jotkut tyhmät noin 12 vuotiaat pikkutytöt siinä eturivissä poltti tupakka samalla ku joku niistä suihkutteli hiuslakkaa...fiksua. Ja oli siinä happikin vähissä. Mut keikka oli niin MAHTAVA!!! Mä en o nähny mitään HIMin keikkaa ennen,missä Ville olis kokoajan hymyilly,sil tais olla aika ikävä suomeen ja ku se oli just menny kihloihin,ni kai siinä sit oli iloinen olo! :)
        Ja hyvä ku ne soitti vanhempiaki biisejä.
        Kun ne soitti Vempire heartin,niin Ville näytti aika yllättyneeltä,ku fanit osas sanat jo ulkoa! Kuinka moni näki se ilmeen! :D
        Maailman paras keikka,maailman paras kokemus ja maailan paras bändi!!!!

        Samaa mieltä sun kanssa heartagramgirl!! Tosi hyvä tunnelma! Ja huomasin kans sen ilmeen ville kasvoilla kun ihmiset hoilotti sitä vampire hearttia kurkut suorassa. aivan mahtava. Oon just lukenu jostain, miten ville on sanonut että sitä parempi keikka- mitä paremmin on yleisö mukana. Yleisö oli aivan mahtava! Ville just sano ilta-sanomissa että oli paras ruisrock keikka ikinä kun oli yleisö niin mukana ja sääkin niin mahtava. Huomas kyllä miten ne katteli toisiaan ja hymyili siellä lavalla kummastuneesti että wou! Oon HIMin nähny kolme kertaa aikasemminkin mutta tää keikka oli ehdottomasti kaikista paras keikka. Aivan uskomaton. paras mitä oon nähny. maltan tuskin odottaa että se uus dark light tulee.


      • heartagramgirl
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Samaa mieltä sun kanssa heartagramgirl!! Tosi hyvä tunnelma! Ja huomasin kans sen ilmeen ville kasvoilla kun ihmiset hoilotti sitä vampire hearttia kurkut suorassa. aivan mahtava. Oon just lukenu jostain, miten ville on sanonut että sitä parempi keikka- mitä paremmin on yleisö mukana. Yleisö oli aivan mahtava! Ville just sano ilta-sanomissa että oli paras ruisrock keikka ikinä kun oli yleisö niin mukana ja sääkin niin mahtava. Huomas kyllä miten ne katteli toisiaan ja hymyili siellä lavalla kummastuneesti että wou! Oon HIMin nähny kolme kertaa aikasemminkin mutta tää keikka oli ehdottomasti kaikista paras keikka. Aivan uskomaton. paras mitä oon nähny. maltan tuskin odottaa että se uus dark light tulee.

        Mäki ootan innolla. Mä oon lukenu jonku jutun lehdestä missä Ville kuvaili sitä levyä. Mun mielestä kuulosti ainaki tosi hyvältä! Vampire Heartin aikana Ville ilmeili ja elehti Migèlle ja sil oli hämmästynein ilme,minkä oon ikinä nähny... :) Ja Jonnan täytyy olla mahtava tyyppi,jos se saa Villen noin iloseks. Mahtavaa. Sääli et toi oli niiden ainoo keikka tänä kesänä.
        Mäkään en oo nähny ikinä missään noin hyvää HIMin keikkaa! Edes DVDllä. Tästä lähtien jos joku tulee mulle haukkuu HIMiä,mä en jaksa edes suuttua,luultavasti vain hymyilen ystävällisesti,koska ne ei ollu siellä,ne on missannu jotain tosi tärkeetä...


      • lilylazer
        heartagramgirl kirjoitti:

        Mäki ootan innolla. Mä oon lukenu jonku jutun lehdestä missä Ville kuvaili sitä levyä. Mun mielestä kuulosti ainaki tosi hyvältä! Vampire Heartin aikana Ville ilmeili ja elehti Migèlle ja sil oli hämmästynein ilme,minkä oon ikinä nähny... :) Ja Jonnan täytyy olla mahtava tyyppi,jos se saa Villen noin iloseks. Mahtavaa. Sääli et toi oli niiden ainoo keikka tänä kesänä.
        Mäkään en oo nähny ikinä missään noin hyvää HIMin keikkaa! Edes DVDllä. Tästä lähtien jos joku tulee mulle haukkuu HIMiä,mä en jaksa edes suuttua,luultavasti vain hymyilen ystävällisesti,koska ne ei ollu siellä,ne on missannu jotain tosi tärkeetä...

        Hieno keikka, ei siitä oikein muuta voi sanoa.


    • Meikä myöhäinen

      Hassua toi kaupallisuus. Mikä on levyttävän artistin tai bändin tavoite jos ei menestys? Pitäisikö yhtyeen tahkota vuositolkulla kellaritasolla pikkuclubeissa, vaikka rahkeita riittäisi selvästi pidemmällekin vain sen takia, että joltain naapurin juholta menee "uskottavus", kun kuuntelee maailmanbändiä. Jos jotain henk. koht. noin suunnattomasti haittaa se, että HIMin tietää kohta puoli maailmaa, niin mars uusia musiikillisia tuttavuuksia hankkimaan, ei se sen vaikeampaa pitäisi olla... Sitä en taas ymmärrä, että mitä nämä kys. henkilöt saavat irti tullessaan kailottamaan tätä uljasta päätöstään internetpalstoille?

      Minä en ole HIM "fani", mutta olen seurannut bändin tekemisiä jo jonkin aikaa ja mielenkiinnolla odotan, mihin heidän tie tästä vie. Mitä Valon saaman palstatilan suuruuteen tulee, en usko että Putro, Yrjänä ja muutkaan ovat siinä suhteessa täysin samalla viivalla muun bändin kanssa. Eiköhän se ole ihan luonnollista, että bändillä on johtajahahmo, josta muodostuu ajan myötä eräänlainen linkki ja keulakuva yhtyeelle. Mutta tottakai kun kyseessä on tuollanen uberhyvännäköinen päiväunelma Mr valo, niin vaarana on että kontrasti Villen ja muiden yhtyeen jäsenten välillä kasvaa suureksi. Onhan sitä jo havaittavissa...

      Ja nyt päästään siihen keikkaan. Mielestäni se oli ok ja Villen ote vaikutti tavallista rennommalta. Jos meikäläiseltä kysytään, niin kyllä mä mielummin HIM:n rentoa menoa katselen, kuin Negativen päätöntä hyppimistä ja pomppimista. Mutta jokainen tyylillään. Maanantaisen HS:n luonnehdinta HIM:stä "vähäeleisen arvokkaana", "varmana" ja "hyväntuulisena" oli juuri sitä, mitä olisin itsekin keikasta sanonut.

      • heartagramgirl

        I agree. En ite osais tota paremmin selittää. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe