Pirjo Hannele 🙏❤️
Paljon voimia
59
377
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voimia Pirjo Hannelelle ja toipumista uusiin haasteisiin.😍🌻🍓
- AnonyymiUUSI
Katsoin Pirren videon, uusimman .Paljon 🫂 ❣️
- AnonyymiUUSI
Metsaman ole mies ja hoida se kaivohomma .Pirre on nyt toipilas sen ei kuulu sitä hoitaa .
- AnonyymiUUSI
Silti muustaa rahastaa kun monia mainoksia videol , sairaudel ahne tekee rahaa .
- AnonyymiUUSI
Ei ollut rahastus tärkein,vaan kokemuksen välittäminen ja ohjeeksi muillekkin naisille!
Miten voit olla noin katkera?! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut rahastus tärkein,vaan kokemuksen välittäminen ja ohjeeksi muillekkin naisille!
Miten voit olla noin katkera?!Höpö höpö. Ph:n mielilause oli aina, että Minä syön juuri sitä mitä haluan ja niinpaljon kuin haluan. Lissee voeta ja kermoo ja juustoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ph:n mielilause oli aina, että Minä syön juuri sitä mitä haluan ja niinpaljon kuin haluan. Lissee voeta ja kermoo ja juustoo.
Tuo ei liity mitenkään tähän asiaan!
- AnonyymiUUSI
Onko metsäman lohdutellut kommenteissa, toivotellut Pirjohannelelle voimaa ja jaksamista?
Ylpeälle ja ahneelle menestyksen hetkellä kaikki apu, roina, raha, kehut kiitokset ja kruunu päähän kelpaavat, mutta ovatko rinnalla silloin kun ahneen ja ylpeän ymmärtäjällä on jäljellä vain toivo.
Meille jokaiselle vakava sairaus on pysähtymisen paikka tutkiskella mikä elämässä on tärkeintä.- AnonyymiUUSI
Kyllä Metsäman on "ottanut osaa", hän vaikutti väsyneeltä konjakkia kippaillessaan. Olikohan Lissu yötä heillä? Pirre tais tuoda sen hoitoon varhain keskiviikkoaamuna..🤔
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/K6gglKSSNnM?si=eE3pA-KvwDZOEmpr.
Toivotaan, että sinulla polosella onni jatkuu ja saat pöytääsi kiitoskortteja luettavaksi, leikattua konjakkia juotavaksi ja lisää tavaraa talliisi. - AnonyymiUUSI
Nyt nähdään, onko metsäman mies.
- AnonyymiUUSI
Mikä sille on tullut??
- AnonyymiUUSI
Kaikilla julkkiksilla pitää olla syöpä ura piristeeksi. Voikun ois päässy Iltasanomiin tai Savonsanomiin tai KoillisSavonSanomiin.
Mitähän suurelle yleisölle kuuluu nuo syöpäuutiset? Rahulia rahulia.- AnonyymiUUSI
Niimpä.Video täys mainoksia .Rahaa tehdään vakavan, jopa kuolemaan johtavalla sairaudella
.Ahneella on yleensä paskane loppu . - AnonyymiUUSI
Rahaa vinkuu .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä.Video täys mainoksia .Rahaa tehdään vakavan, jopa kuolemaan johtavalla sairaudella
.Ahneella on yleensä paskane loppu .Toivon hartaasti,että saat syövän!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
.Ahneella on yleensä paskane loppu .Toivottavasti sinun räkätys loppuu lyhyeen!
- AnonyymiUUSI
Saatat hyvinkin olla oikeassa, keksitty juttu ja kohta on täysin terve. Silmälääkärissähän se siellä Kyssissä kävi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla oikeassa, keksitty juttu ja kohta on täysin terve. Silmälääkärissähän se siellä Kyssissä kävi.
Meneppä lääkäriin,luulotautinen!
- AnonyymiUUSI
Pitäskö mestarin kiinnittää huomiota käsihygieniaan? Katiskakeissin aikaan kynnenalusetkin oli mustaa töhnää täys!
- AnonyymiUUSI
Mitä on tapahtunut? Onko vain katsojakertojen kalastelua, vai mitä.? Tubettajathan yleensä liioittelevat saadakseen katsojia videoilleen?
Eikös hän ole mainostanut itseään erittäin jaksavana ja terveenä??- AnonyymiUUSI
Koko kevään ja kesän painattanut menemään reikäpäänä kahden kodin, työpaikan, kauppojen, Enolan ja Mannilan väliä.
Leiponut torttuja ja valmistanut mahtavan määrän ruokaa. Talven polttopuut pilkkonut ja liiteriin pinonnut, puutarhaa komistanut, pihamaiden heinät ajanut aivan kuin metsäman.
Tienvarren vesakot niittänyt ja törkykasvuston trimmeröinyt.
Lemmikit hoitanut ja autoa huoltanut.
Uutta kotia sisustanut ja varmasti pian alkaa myös entisen kodin lämmitys joka vie aikaa parituntia illasta, tai aamusta.
Kuvannut editoinut ja ladannut töistään tauottomasti luomuksia Youtubeen.
Luulisi nyt pihaukolla olevan syytä käydä tekemässä Enolaan uusi kaivo. - AnonyymiUUSI
On 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko kevään ja kesän painattanut menemään reikäpäänä kahden kodin, työpaikan, kauppojen, Enolan ja Mannilan väliä.
Leiponut torttuja ja valmistanut mahtavan määrän ruokaa. Talven polttopuut pilkkonut ja liiteriin pinonnut, puutarhaa komistanut, pihamaiden heinät ajanut aivan kuin metsäman.
Tienvarren vesakot niittänyt ja törkykasvuston trimmeröinyt.
Lemmikit hoitanut ja autoa huoltanut.
Uutta kotia sisustanut ja varmasti pian alkaa myös entisen kodin lämmitys joka vie aikaa parituntia illasta, tai aamusta.
Kuvannut editoinut ja ladannut töistään tauottomasti luomuksia Youtubeen.
Luulisi nyt pihaukolla olevan syytä käydä tekemässä Enolaan uusi kaivo.En ymmärrä miksi ihmeessä tuo mummeli muutti tonne Enolaan?? !! Nyt kuitenkin majailee taas vanhassa talossaan josta vienyt tavaraakin toiseen taloon.
Oisko aika muuttaa lähemmäksi palveluita ja helpompaan asuntoon..
Ikää on ...ylipainoa nyt tämä leikkaus... - AnonyymiUUSI
Katso video,niin sieltä asia selviää!
- AnonyymiUUSI
Tubettajan ei missään tapauksessa kannata aloittaa vi##uilemaan kommentoijille, eikä bannamaan kommentoijia.
Se on nyt nähty mikä on ylimielisyyden palkka.- AnonyymiUUSI
Tuohon on yhä useampi tubettaja viime aikoina sortunut.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti sinäkin vittuilija saat palkkasi aikanaan jos se noin menee mielestäsi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sinäkin vittuilija saat palkkasi aikanaan jos se noin menee mielestäsi!
Noin se menee😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielestäsi valehtelija tai en, mutta koskaan en toisia huijaa, en valehtele tai varasta lähimmäisiltäni, en koita hyötyä hyväuskoisia huijaamalla, en jätä asioitani hoitamatta. Seee oooon seeee Karma mikä kopsauttaa erästä PAM.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielestäsi valehtelija tai en, mutta koskaan en toisia huijaa, en valehtele tai varasta lähimmäisiltäni, en koita hyötyä hyväuskoisia huijaamalla, en jätä asioitani hoitamatta. Seee oooon seeee Karma mikä kopsauttaa erästä PAM.
Joten varohan vaan, et ole turvassa sinäkään!
- AnonyymiUUSI
Mitähän Mestari sanoo? Yrittää varmasyi takoa fyrkkaa tälläkin jutskalla. Antas vähän pirrellekin lohturahaa.
- AnonyymiUUSI
Pirre miettii vaan että voi voi liikaa sairauslomaa ..en mä mitenkään 4 viikkoa voi olla lomalla voi voi minä minä tehokas ylijohtaja sairaanhoitaja..ja nää kukkaset voi voi ...jotain täytyy tehdä tässä pihassa..
.voi voi ...mites nyt onnistuu 2 talon hoitaminen ,eläimet ym kun on esittänyt niin reipasta jatkuvasti.- AnonyymiUUSI
Ylijohtaja sairaanhoitaja, voi elämän kevät. Enpä vielä ole tuollaista ammattia kuullutkaan. On täällä porukkaa jotka kirjoittaa asioista vaikka eivät mistään tiedä🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylijohtaja sairaanhoitaja, voi elämän kevät. Enpä vielä ole tuollaista ammattia kuullutkaan. On täällä porukkaa jotka kirjoittaa asioista vaikka eivät mistään tiedä🤣🤣
Sarkasmi on huumorilaji, jota ymmärtää vain älykkäät.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset eivät ymmärrä:
"Se joka itsensä ylentää, se alennetaan"
Jo se, että alkaa lukemaan Youtubessa julkisesti "fanien" lähettämiä kiittely kirjeitä ja kortteja on itsensä ylentämistä.
Matti Nykäsellä oli kuution laatikko avaamatonta fanipostia.- AnonyymiUUSI
Tää on niin totta..valitettavasti tuttavani joka on todella ylimielinen minä minä minä tyyppi sanoi vielä keväällä että kyllä työttömän on helppoa elää ..kelaan vaan hakemusta ja laskut sinne ..ei mitään tarvitse tehdä ..
Kehui sitten lisäksi ajattele enää 8 vuotta asuntolainaa jäljellä ja onneksi on työpaikka .
.köyhät ne kerrostalossa asuu..
Ja hups..sain työpaikalta potkut.!!!!! Nyt jo muutaman kuukauden aikana nähnyt ettei se elämä olekaan ihan niin helppoa työttömänä.
- AnonyymiUUSI
Nyt jos koskaan voisi olettaa ihmisillä olevan senverran järkeä päässä ettei aleta spekuloimaan että ähäskutti saipas syövän kun tubettaa ja kohtelee seuraajiaan huonosti. Tällaisia joka kirjoittelee niin näyttää vain oman sivistymättömyytensä ja typeryytensä. Minä voisin myös toivotella teille paskanjauhajille samaa sairautta niin aukeaisiko silmät sittenkään. Haukutaan Pirjoa kaikesta mutta oma käytös on vielä kauheampaa joten ei luulisi olevan vara muita moittia. Ota malka ensin omasta silmästäsi...
- AnonyymiUUSI
Ei noin ole kukaan kirjoittanut ainoastaan ihmetellään mainoksia videolla missä kertoo vakavasta sairaudesta..että tehdään rahaa sairastumisella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin ole kukaan kirjoittanut ainoastaan ihmetellään mainoksia videolla missä kertoo vakavasta sairaudesta..että tehdään rahaa sairastumisella.
Luehan tarkemmasti!
- AnonyymiUUSI
Typerää kirjoitat..Oletko itse sivistynyt?? Mitä sivistynyt ihminen täällä palstoilla liikkuu..Tämä on keskustelu palsta ja PirjoHannele itse haluaa asiansa julkisuuteen levittää mainoksilla..niin mieti sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luehan tarkemmasti!
Pirre voisi nyt lopettaa koko tubetuksen
- AnonyymiUUSI
Äitini kuoli kyseiseen sairauteen alle vuodessa..eräs julkisuudessa ollut nainen (pupuliini) kuoli syöpään alle vuodessa..niin ei mielellään kuulisi joltain ylihoitaja erikoissairaanhoitajalta itseään ylentävää kakkaa jossa syöpä vaan hups leikattiin alle kuukaudessa pois ja kaikki ok kehtaa vielä valittaa että sairauslomalla 4 viikkoa.. menisi sitten töihin ei kai saikkua pakko ole pitää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äitini kuoli kyseiseen sairauteen alle vuodessa..eräs julkisuudessa ollut nainen (pupuliini) kuoli syöpään alle vuodessa..niin ei mielellään kuulisi joltain ylihoitaja erikoissairaanhoitajalta itseään ylentävää kakkaa jossa syöpä vaan hups leikattiin alle kuukaudessa pois ja kaikki ok kehtaa vielä valittaa että sairauslomalla 4 viikkoa.. menisi sitten töihin ei kai saikkua pakko ole pitää.
Väärinpä olet videon ymmärtänyt tai vain haluat ymmärtää. Missään vaiheessa ei ole vähätellyt eikä itseään ylentänyt. Sairasta tuollaista edes väittää. Ei ole kenellekään leikinasia sairastua syöpään, luulen että Pirjolle kaikki tapahtui niin äkkiä ettei ole kaikkea edes vielä tajunnut. Eikä ole väärin jos huolehtii työasioista vaikka sairaslomalla onkin. Hänen työnsä on sellaista ettei siihen kaikista ole äkkiseltään mutta jos tuollainen paheksuminen mieltäsi ylentää niin siitä vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Typerää kirjoitat..Oletko itse sivistynyt?? Mitä sivistynyt ihminen täällä palstoilla liikkuu..Tämä on keskustelu palsta ja PirjoHannele itse haluaa asiansa julkisuuteen levittää mainoksilla..niin mieti sitä.
Mieti itse, onko sivistyneellä ihmisellä tapana ilkkua jos joku sairastuu syöpään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti itse, onko sivistyneellä ihmisellä tapana ilkkua jos joku sairastuu syöpään!
Juujuu mutta missä diagnoosi kun kaikki julki tuo? Kähee ääni ei ole oikein semmoinen mikä kuuluu...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärinpä olet videon ymmärtänyt tai vain haluat ymmärtää. Missään vaiheessa ei ole vähätellyt eikä itseään ylentänyt. Sairasta tuollaista edes väittää. Ei ole kenellekään leikinasia sairastua syöpään, luulen että Pirjolle kaikki tapahtui niin äkkiä ettei ole kaikkea edes vielä tajunnut. Eikä ole väärin jos huolehtii työasioista vaikka sairaslomalla onkin. Hänen työnsä on sellaista ettei siihen kaikista ole äkkiseltään mutta jos tuollainen paheksuminen mieltäsi ylentää niin siitä vaan.
👍👍👍👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pirjo sai 4 vk sairasloman varoilta sentakia, jos tarvitsee jatkohoitona vielä jotain toimenpiteitä. Hän itse uskoi saavansa vain 2-3 viikon loman. Lähtee varmasti töihin jo parin viikon jälkeen, jos mitään hoitoja ei tule.
- AnonyymiUUSI
Terveet elämäntavat kunniaan! Kaikille! Arvostakaa terveyttänne . Huolehtikaa itsestänne!
- AnonyymiUUSI
Viinan käyttö kokonaan pois,ainakin yli 60v.Sanoo lääkärit.
- AnonyymiUUSI
Ylipaino myös osaltaan aiheuttaa useita syöpiä!
- AnonyymiUUSI
"Minä voisin myös toivotella teille paskanjauhajille samaa sairautta niin aukeaisiko silmät sittenkään....."
Sinäkö et ole paskanjauhaja?
Minulla on jo syöpä, mutta en toivo sitä kenellekään.
Mutta niin kauan kuin olen järjissäni ja näkökykyni säilyy kirjoitan teistä ylimielisistä leuhkoista jotka itse nostatte itsenne pöydälle.- AnonyymiUUSI
En ole mutta sinäKIN näyt olevan.
- AnonyymiUUSI
Ovat ne leuhkat tubettajat mukavia teille silloin kun luulevat hyötyvänsä teistä.
Mitä sinä olet oppinut metsämanilta tai Pirjohannelelta?- AnonyymiUUSI
Korvettia, suolaa, rasvaa, sokeria munia... Epäterveet elämäntavat molemmilla. Eivät harrasta liikuntaa, ovat huomattavan ylipainoisia. Olen oppinut heiltä, etteivät tiedä terveistä elämäntavoista mitään, saati että niitä noudattaisivat!
Sen oppinut, ettei heidän tapojaan ainakaan kannata noudattaa!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korvettia, suolaa, rasvaa, sokeria munia... Epäterveet elämäntavat molemmilla. Eivät harrasta liikuntaa, ovat huomattavan ylipainoisia. Olen oppinut heiltä, etteivät tiedä terveistä elämäntavoista mitään, saati että niitä noudattaisivat!
Sen oppinut, ettei heidän tapojaan ainakaan kannata noudattaa!!Juu..tämä.
Onneksi Pirre pääs nopeasti kotiin hoitamaan kukkia..ja tubettamaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen oppinut, ettei heidän tapojaan ainakaan kannata noudattaa!!Mm vetoaa diabetekseen, kun on tullut ylipainoa ja rasvamaksa. Koskaan ei myönnä, että ruokavaliossa on vikaa. Popparit olis helppo jättää pois, mutta niiden valmistus taitaa olla "tärkeä rituaali", mistä ei missään nimessä voi luopua. Rasva/suolapommi, mitään kunnon ravinteita ei niissä ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen oppinut, ettei heidän tapojaan ainakaan kannata noudattaa!!No onhan tuo hyvä että edes tuonverran olet oppinut🙄
- AnonyymiUUSI
"Tilastokeskuksen vuoden 2021 lopussa arviolta 508 919 kesämökkiä, ja omakotitaloja oli Tilastokeskuksen tietojen mukaan vuonna 2020 yli miljoona. Vuoden 2020 tilastojen mukaan omakotitaloja, paritaloja ja rivitaloja oli yhteensä yli 1,2 miljoonaa, joista omakoti- ja paritaloja oli 1 171 717."
Eikö nuita kukkapenkkien hämmentäjiä ja pihanurmen perkaajia ole meidän kaikkien kotikylät täynnä?
Muutama lammas pystyy parempaan pihaympäristön hoidossa kuin tubettajat koneineen ja kaluineen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213