Raahen edunvalvonta on yksi suuri haiseva persereikä! kieltäytyvät laittamasta 5 EUROA!!! tilille vaikka se tulisi selvään tarpeeseen,tällä tavalla he tuovat ilmi paskamaisuutensa ja vittumaisen kieroutensa mulla menee/meni luottamus siihen tahoon, kyse on omien rahojeni käytöstä joka tuolla tavalla estetään minkä helvetin takia he panttaavat niitä sen takia joudun pyytämään veljiltäni rahaa eikä sekään pitkän päälle vetele, tuon nyt julki tämän mädännäisyyden joka Raahen edunvalvontaa vaivaa sillä pitäähän sieltä pyydettäessä saada sitä rahaa käyttöönsä eikö niin sanon nyt suoraan että he ovat pettäneet asiakkaansa eli minut jos nyt noin kärjistetysti asia ilmaistaan,lopuksi sanon että sekä edunvalvoja että hänen sihteerinsä vetäköön käteen ja syököön purkillisen hapansilakkaa eli surströmmingiä (yksi purkki kummallekin)jos oksetukseltaan pystyvät taitaa olla ylivoimainen tehtävä mutta varmasti hyvä rangaistus kieltäytymisestä.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Päivän oksenneltuaan varmasti laittavat ja katuvin sekä nöyrin mielin ja pyytävät taatusti anteeksi vai kovennetaanko rangaistusta?
- Anonyymi
Pistän jumalauta ne mimmit koville!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistän jumalauta ne mimmit koville!
Raahe on ja virastot on lestoitettu eli lestat siellä pätevät hyvä veli periaatteella.ettekö sitä tiedä muka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahe on ja virastot on lestoitettu eli lestat siellä pätevät hyvä veli periaatteella.ettekö sitä tiedä muka.
''Lestat leirille!heil olen puhunut!''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64952
- 116895
- 83880
- 64850
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564