maailman parhaalle ja ihanimmalle miehelle. 🧡
Mukavaa venetsialaisviikonloppua
24
712
Vastaukset
- Anonyymi
risuleuka lopetti!!
- Anonyymi
Toivot vaan.
- Anonyymi
Kiitos samoin rakas...😊💗
- Anonyymi
Vene upposi.
- Anonyymi
Mikä tekee hänestä parhaan ja ihanimman?
- Anonyymi
Hän on ainut mies maailmassa, jonka haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä vastaavasti paras ja ihanin nainen. Mikä sinussa on parasta ja ihaninta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡 ei ole hän mies
- Anonyymi
rakkautta vaan kaikille semmoisiin kykeneville. joltakin naiselta.
- Anonyymi
Fazerin Parhaimmalle Knuutille! -sivusta
- Anonyymi
Ah tämän täytyy olla minulle
- Anonyymi
Samoin ihanimmalle naiselle! ja hyvää sekä levollista yötä.
https://www.youtube.com/watch?v=vP3jogMl27E&list=RDvP3jogMl27E&start_radio=1 - Anonyymi
Öööbbb
- Anonyymi
syön makkaraa ja juon kaljaa, kun pilluon jo asaatu koko elämäänkin riittäväasti...
- Anonyymi
Monemmoisia matoja kaupasta riippuen.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
Kiitti. Kivasti sanottu.
Mutta.. ei tämä ollutkaan minulle. Et ole se jonka kanssa kulkisin avaruuteen asti.
No lähden tästä kohta 🚶♂️
Ensin 2x🍌 ja ☕
Illalla minä odotan 👂🎆
Jospa 🤝🏻
😅😂- Anonyymi
Ryntään mitalla pankkiin. Savage Moon. -rivienväleistä
- Anonyymi
Kivaa venetsialaisiltaa teille, jotka osallistutte kesän 2025 lopettajaisiin!
En itse pääse, mutta tällainen mukava muisto minulla vuosien takaa on:
https://www.youtube.com/watch?v=X-_qKejzbYU
- NJ - Anonyymi
https://youtu.be/dXAXNARk7oU?feature=shared Kiitos samoin myös sinulle. Vene upposi tosiaan ainakin leffassa.
- Anonyymi
Samoin parhaimmalle naiselle 💜
- Anonyymi
💜🧡
- Anonyymi
💚💛💜♥️
Mutta rauhallisesti venetsialaisissa. Muistanette mitä kävi pärnäisissä pietarsaaren lähellä muutama vuotta sitten. Paloi koko teurastamo. No eihän se toiminnassa ollut, ettei kukaan vahingoittunut, mikä tietenkin pääasia. Mutta kulttuuri historiallisesti arvokas rakennus, esineistöineen tuhoutui. Onneks ehdin kuvata kohteen muutamaa päivää aiemmin ja video on nähtävissä mun kanavalla.
Hyviä ja rauhallisia venetsialaisviikon jatkoja kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252154Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921965Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881941MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131643Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241537Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4901511Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491310Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761188Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351169