maailman parhaalle ja ihanimmalle miehelle. 🧡
Mukavaa venetsialaisviikonloppua
24
702
Vastaukset
- Anonyymi
risuleuka lopetti!!
- Anonyymi
Toivot vaan.
- Anonyymi
Kiitos samoin rakas...😊💗
- Anonyymi
Vene upposi.
- Anonyymi
Mikä tekee hänestä parhaan ja ihanimman?
- Anonyymi
Hän on ainut mies maailmassa, jonka haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä vastaavasti paras ja ihanin nainen. Mikä sinussa on parasta ja ihaninta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡 ei ole hän mies
- Anonyymi
rakkautta vaan kaikille semmoisiin kykeneville. joltakin naiselta.
- Anonyymi
Fazerin Parhaimmalle Knuutille! -sivusta
- Anonyymi
Ah tämän täytyy olla minulle
- Anonyymi
Samoin ihanimmalle naiselle! ja hyvää sekä levollista yötä.
https://www.youtube.com/watch?v=vP3jogMl27E&list=RDvP3jogMl27E&start_radio=1 - Anonyymi
Öööbbb
- Anonyymi
syön makkaraa ja juon kaljaa, kun pilluon jo asaatu koko elämäänkin riittäväasti...
- Anonyymi
Monemmoisia matoja kaupasta riippuen.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
Kiitti. Kivasti sanottu.
Mutta.. ei tämä ollutkaan minulle. Et ole se jonka kanssa kulkisin avaruuteen asti.
No lähden tästä kohta 🚶♂️
Ensin 2x🍌 ja ☕
Illalla minä odotan 👂🎆
Jospa 🤝🏻
😅😂- Anonyymi
Ryntään mitalla pankkiin. Savage Moon. -rivienväleistä
- Anonyymi
Kivaa venetsialaisiltaa teille, jotka osallistutte kesän 2025 lopettajaisiin!
En itse pääse, mutta tällainen mukava muisto minulla vuosien takaa on:
https://www.youtube.com/watch?v=X-_qKejzbYU
- NJ - Anonyymi
https://youtu.be/dXAXNARk7oU?feature=shared Kiitos samoin myös sinulle. Vene upposi tosiaan ainakin leffassa.
- Anonyymi
Samoin parhaimmalle naiselle 💜
- Anonyymi
💜🧡
- Anonyymi
💚💛💜♥️
Mutta rauhallisesti venetsialaisissa. Muistanette mitä kävi pärnäisissä pietarsaaren lähellä muutama vuotta sitten. Paloi koko teurastamo. No eihän se toiminnassa ollut, ettei kukaan vahingoittunut, mikä tietenkin pääasia. Mutta kulttuuri historiallisesti arvokas rakennus, esineistöineen tuhoutui. Onneks ehdin kuvata kohteen muutamaa päivää aiemmin ja video on nähtävissä mun kanavalla.
Hyviä ja rauhallisia venetsialaisviikon jatkoja kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589