Niin eikö olisi melko sama vaikka tappaisi itsensä koska ei ole yhteiskunnan silmissä yhtään mitään eikä varmaan muidenkaan niin mitä menetettävää siinä olisi? Aivan ei mitään ja siksi tuo houkuttelee ajatuksena vähän liian useinkin.
Jos on täysin epäonnistunut elämässä
31
389
Vastaukset
- Anonyymi
Kantsii puhua jollekulle noista ajatuksista. Kyllä niistä pääsee! Tsemppiä!
- Anonyymi
Itse ajattelen, että elämä on lahja, vaikka olen epäonninen ollut elämässäni. Nytkin työtön ja epäilen sitä, että työllistyisin. Senttejä venyttäen selviän arjesta ja seuraan maailman tapahtumia uutisista. Huolta on, eikä se tunnu paljon paremmaksi muuttuvan lähivuosinakaan.
Silti ajattelen positiivisesti tulevasta.
Terveet elämän tavat ja liike on lääke, vaikka kuinka elämä murjoisi silti toivossa parempi elää, vaikka mieli ei aina mukana olisikaan. Pienet asiatkin voivat hyvää mieltä tuottaa, kun oppii sen positiivisuuden lähteen itsessä. Älä anna niiden negatiivisten asioiden vaikuttaa itseesi. Ajattele vain, että elämä on lahja ja nauti siitä.
- Anonyymi
Se ei ole koskaan ratkaisu. Silloin kun on vaikeinta pitäisi jaksaa yrittää kahta kovemmin, koska vain niin voi tapahtua henkistä kasvua ja kehittyä yksilönä. Näin luin jostain, ja jos järjelläkin ajattelee, niinhän se on.
- Anonyymi
Itse en elä muita miellyttääkseni tai muiden takia tai ajatellen mitä muut minusta ajattelevat.
Jos keskittyy vaan omaan hyvinvointiinsa, mitä minä haluan, mikä on minulle tärkeää minkä, puolesta voisin tehdä jotain positiivista etc.
Kyllä se lopullinen esirippu tulee ihan hakemattakin meille kaikille eteen, jospa sillä välin etsisimme jotain mikä saa meidät viihtymään tässä maailmassa siihen asti. - Anonyymi
Aina voi tehdä jotain merkityksellistä, päiviensä päättämisen sijaan + päiviensä päättäminen on tehty helvetin vaikeaksi Suomessa, jos et oo kemianalalla töissä.
- Anonyymi
Itse hirttäytyisin varmaan oven kahvaan viina ja lääkehöyryissä niin saisi rauhassa nukahtaa.
- Anonyymi
Nii i joa elämssä ei ole sisältöä mitä siinä on
- Anonyymi
Ei mitään. Pelkkää syöpää...
- Anonyymi
Älä usko sielun vihollisen valheita. Sinunkin elämääsi on Jumalalla suunnitelma, jossa voit kokea merkitystä ja tarkoitusta.
- Anonyymi
mm.
- Anonyymi
Nooo kun iskeytyy sinne pohjalle …
Alkaa jotain uutta eikö ? Itsetutkiskelu. Mitä oikeasti tarvitset hyvinvointisiisi? Parhaimmillaan tuut takas omana itsenäsi tietäen kuka oikeesti olet ja mitä oikeesti arvostasta itsessäs, muissa ja elämässäs. Merkityksellisyys. Ole myötätuntoinen itseäs kohtaan🙏 - Anonyymi
Jos on täysin epäonnistunut ..... mitä ihmettä tarkoitat tällä. Moni kokee epäonnistumisen erilailla. Huipputanssija ei saa pääosaa esityksestä mitä himoitsee ja tekee itsemurhan, avioero --> itsemurha, pitkä masennus ja samoin jne. Täysin epäonnistuminenkin voi olla suhteellista kuka kokee mitenkin.
- Anonyymi
On niin kiire pöyristyä ja järkyttyä, ettei kukaan näe omaa nenukkiaan pidemmälle. Ja yleensä nämä herneennenäänvääntäjät ovat naisia. Häpeän omaa sukupuoltani, onko meistä tullut prinsessoja, joille kaikki pitää olla täydellistä tai sitten vain pöyristytään ja järkytytään.
- Anonyymi
Vtut..linnassa käyty..ei tunnu missään
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on mitä joku muu ajattelee? Ei elämä ole kilpailu.
- Anonyymi
Juuri noin on hyvä ajatella!
- Anonyymi
Kasvata itsetunto niin ei tarvi olla huolissaan noin tyhmästä asiasta. Ei se ole mikään paremmuuden mittari kuka on leiponut kaikkein aikaisin aamulla. ;)
- Anonyymi
Pelimerkit on saatu syntymässä, jotakuinkin puolet isältä ja puolet äidiltä. Niillä mennään. Saatuja ominaisuuksia voimme kehittää tiettyyn rajaan asti. Joskus, todella harvoin, ylitämme itsemme. Venymme ja saavutamme jotain suurta myös suhteessa toisiin ihmisiin. Työelämässä, urheilussa, musiikissa.
Määritämme onnistumisen elämässä vertaamalla itseämme toisiin ihmisiin, ainakin siihen asti, kunnes ikääntyessä kenties viisastumme. Oivallamme yhden keskeisen pointin. Minä voin olla sankari omassa elämässäni, suhteessa itseeni, suhteessa omiin tavoitteisiini. Olenkin tyytyväinen siihen puolen tunnin kävelylenkkiin. Se on ihan hyvä. Puolimaratonia ei enää tarvita. - Anonyymi
Miksi sinun pitäisi olla yhteeiskunnan tai muidenkaan mielestä yhtään mitään. Silloinhan olisit pelkkä marionetti nukke,tallustaisit perässä silmät ummessa. Tämän maailman tavoitteet on yhtä hölynpölyä. Ole sinä vaan oma itsesi,ja erityisesti sitä mitä olet.🤷♀️
- Anonyymi
Kun on yksinäinen hylätty hylkiö, rutto jota vältellään niin kyllä siinä häviää viimeisetkin itsetunnon rippeet.
- Anonyymi
Millä tavalla epäonnistunut? Jonkun muun määrittämillä standardeilla?
Mitäs jos vain eläisi kuten itsestään parhaalta tuntuu. Ei elämä ole mikään suoritus, vaikka elinkeinoelämä lähinnä Kokoomuksen johdolla yrittääkin saada aivopestyä kaikki uskomaan niin.
Eletään vaan vaikka piruuttaan. Omilla ehdoilla. Ja mahdollisimman pitkään. Niin pitkään, että sen ajatteleminen saa muutaman verisuonen katkeamaan Petteri Orvon päästä ihan pelkän vitutuksen vuoksi.
Eletään vaan vaikka piruuttaan lauloi jo Irwinkin aikoinaan:
https://www.youtube.com/watch?v=IuTUMD-WzlM&ab_channel=Skorz- Anonyymi
Tähän ei ole muuta lisättävää. Hemmetin Hyvin kiteytit.🤷♀️
- Anonyymi
Oi o, ethän ajattele noin. Ihminen on arvokas aina. Se, miten itse ajattelet muista ja itsestä ratkaisee. Jos ajattelet hyvää, olet itse hyvä. Eikö ole ihan looginen johtopäätös. Jos ajattelee hyvää ja tekee hyvää, on hyvä eikä paha tai huono.
Suunnitelmat eivät aina toteudu. Yritä parhaasia. Väsyäkin saa, silloin voi levätä. Uutta suuntaa voi myös ottaa. Pääasia, ettei tee itselle tai muille pahaa. Yritä aina olla raitis, liiku, opiskele, työskentele, jos se on mahdollista, rukoile paljon. Ajattele hyvää. Jos joku halveksii, hän on itse halveksija eli tekee siinä virheen. Ihminen on aina sitä, mitä tekee tai ajattelee. Jos ajattelee hyvää, on hyvä. Jos arvostaa muita, on arvokas jne. Yksinkertaista, eikö.
Voimia!- Anonyymi
Saa sitä kännitkin vetää. Ei tarvii olla raivoraitis täydellinen. Pääasia ettei silloinkaan tahdo muille pahaa,sillä silloinhan tilaisit juurikin sitä itsellellesi. Elämässä saa tehdä virheitä. Elämässä saa vetää kännit. Kunhan ei muita känniin juota. Pääasia ettei muille pahaa tee jos ymmärrätte pointin . 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sitä kännitkin vetää. Ei tarvii olla raivoraitis täydellinen. Pääasia ettei silloinkaan tahdo muille pahaa,sillä silloinhan tilaisit juurikin sitä itsellellesi. Elämässä saa tehdä virheitä. Elämässä saa vetää kännit. Kunhan ei muita känniin juota. Pääasia ettei muille pahaa tee jos ymmärrätte pointin . 🤷♀️
Aika hyvin sanottu, kiitos. Ihminen tekee aina josku virheitä. Moni fiksukin ihminen on joskus ollut humalassa. Toki jos alkoholismia on, se on sairuaus, johon ihmisen pitäisi saada hoitoa. Voimia!
- Anonyymi
Ps ja kukaan ei ole täysin epäonnistunut elämässä. Ei muuten tänne maapallolle syntynyt tätä kokemaan edes olisi. Jokainen elämä jää sielumuistiin. Jokainen elämä on ainutlaatuinen ja arvokas.🤷♀️
- Anonyymi
Oi oi, olipa hienosti sanottu. Kiitos.
- Anonyymi
Jonkun on oltava virhe systeemissä, bitti poikittain, sys7, critical system error, system failure.... ei maailma muuten kehity.
- Neo - Anonyymi
Ei mun ongelma.
- Anonyymi
Se on sun vika koska olet osa ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun vika koska olet osa ongelmaa.
Ei ole mun ongelma! Valitsit tämän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364