Keijo varasti paidan ja housut, kun oli katkolla:
https://www.youtube.com/shorts/F4qLlCoSrXA
Korvausvaatimus Kylmikselle
27
112
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuli sama mieleen. Nuo on laitoksen housut ja T-paita.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne veloittaa ne laskulla, mutta ongelmahan tässä on se, että kaikki menee ulosottoon, osastojakson laskuineen päivineen.
- AnonyymiUUSI
Ei se varastanut niitä, vaan jäi vain vahingossa päälle.
- AnonyymiUUSI
Voi VÍttu mikä selitys.
- AnonyymiUUSI
Ei ole varkaus. Joka tapauksessa lasku tulee osastojaksolta ja samassa yhteydessä laskutetaan lääkkeet ja mahdolliset päälle jääneet vaatteet.
Kyseessä ei siis ole varkaus.- AnonyymiUUSI
Sitä paitsi se oli vahinko. Keijo Keripukki on valmis palauttamaan nuo kaksi vaatetta takaisin osastolle.
-faktaa vakioista - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi se oli vahinko. Keijo Keripukki on valmis palauttamaan nuo kaksi vaatetta takaisin osastolle.
-faktaa vakioistaAinoastaan, jos Sauna-Timppa antaa kyydin takaisin.
- AnonyymiUUSI
Osastojaksolta tulee aina lasku ja laskuun lisätään tuo T-paita ja kalsarit. Hyvin yksinkertainen asia, kyseessä EI OLE varkaus.
- AnonyymiUUSI
Kylmis meni paniikkiin, kun tajusi lehtiroskiksessa maatessaan, että hänellä on edelleen osaston paita ja kalsarit yllään. Nyt se taistelee maineensa puolesta ja vannoo, ettei ole varas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis meni paniikkiin, kun tajusi lehtiroskiksessa maatessaan, että hänellä on edelleen osaston paita ja kalsarit yllään. Nyt se taistelee maineensa puolesta ja vannoo, ettei ole varas.
Palauttaa ja pahoittelee.
- AnonyymiUUSI
Kyseessä ei ole varkaus. Palauttaa ja pahoittelee unohdusta. Ei tajunnut, että laitoksen kamppeet jäi päälle, mutta palauttaa ne.
- AnonyymiUUSI
This.
- AnonyymiUUSI
Minusta tuntuu, että teillä ei edes ole kokemusta kunnon vieroitusoireista. Kun jouduin katkolle, vasta kolmantena päivänä alkoi sellaiset vieroitusoireet, että oksat pois.
Aivan järjetön vapina ja änkytys, menetin puhekyvyn jopa kokonaan.- AnonyymiUUSI
Menetin jopa puhekyvyn, vaikka ikinä eläessäni en ole kärsinyt änkytyksestä. Sen jälkeen iski alkoholipsykoosi.
- AnonyymiUUSI
Vítu mulla tuli yhtä tyyppiä ikävä, mutta takaisin en siltikään halua.
-Kk - AnonyymiUUSI
Palautan T-paidan ja kalsarit, sillä en halua ajautua rikollisuuden tielle.
-Kk - AnonyymiUUSI
Yritin kannustaa katkolla paria nuorta miestä, mutta huonolla tuloksella. Ne vain sano, mitä haluan kuulla, tarkoittamatta sitä.
-Kk- AnonyymiUUSI
Kylmis ITSE ei saanut lainkaan Opamoxia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis ITSE ei saanut lainkaan Opamoxia.
Kerjäsi polvillaan, mutta ainoastaan huumevenkulat saa sitä 3 x 30mg /vrk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerjäsi polvillaan, mutta ainoastaan huumevenkulat saa sitä 3 x 30mg /vrk
Aivan järjetön määrä. Ne oli aivan tillin tallin ja tuijotti vain suu auki seinää, silmät puoleksi kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan järjetön määrä. Ne oli aivan tillin tallin ja tuijotti vain suu auki seinää, silmät puoleksi kiinni.
Kaikista järjetöntä on se, että tyypit saatana 20-25 vuotiaita nuoria miehiä.
- AnonyymiUUSI
Kylmis masentui ja tappoi itsensä, kun näki katkon meiningin. Kaikki tosi nuoria nistejä, joiden tulisi olla meidän tulevia elättäjiä.
- AnonyymiUUSI
Kylmiksen kämppis oli katkolla nuori mies, joka käyttää huumeita ja se ilmeisesti laukaisi Keijon masennuksen.
- AnonyymiUUSI
Aivan keviästi voisi olla mun oma poika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan keviästi voisi olla mun oma poika.
Missä VÏTUSSA sen oma biologinen isä on? Vedän sitä turpaan, lupaan sen ja haastakaa minut oikeuksiin uhkailusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylmiksen kämppis oli katkolla nuori mies, joka käyttää huumeita ja se ilmeisesti laukaisi Keijon masennuksen.
Halusiin auttaa häntä, mutttaaheivaattiin vìttuun.
- AnonyymiUUSI
Kylmis tappoi itsensä, koska sivistyneellä yhteiskunnalla ei enää ole toivoa islamin edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472231Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j492138Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611934Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2821295- 791289
- 641226
- 581024
- 631002
- 25942
- 73865