Joku Orlando taitaa olla merkki, eli näitä 300 gramman annosvuokia. Kanaa ja maksaa, naudanlihaa ja riistaa.
Ainakin koirat pistelee ihan siinä kuin puolet kalliimpaa Pedigreetäkin eikä vaikuta sellaiselta mustaltä mönjältä kuin esim. Euroshopperit.
Onko jollain kokemuksia ? Ja siis jotain muuta kuin mutu-tietoa, jota tälläkin saitilla valitettavasti paljon riittää.
Lidlin sapuskat ?
11
7309
Vastaukset
- kuule
ostanut noita mun koirille muutaman ja eivät oo ainakaan kuolleet.
Yleensä teen itse noille ruuan ,mutta mökkievääksi otan purkkeja.
Yleensä kyllä ostan niitä noin kilon purkkeja vai mitä se sitten painaakin,kuitenkin se iso purkki kun noi on isoja joten ei se 300gr riitä.
Ostan sen verran harvoin niitä etten kauheasti oo vaivannut päätäni mitä pitää sisällään kun tykkäävät niistä.
Sen tiedän että Lidlin kissanruuat eivät oo koiralle vaarallisia,sen verran usein pöllivät kissan pöperöt.- muttei vahvistakaan
No mitä hyvää on Mäkkärin roskaruuissa ja kunnon kotiruuassa. Samaa ajaa asia koiran ruuissa. Täyttävää voi olla tämä Orlando mutta sisältö= täyttä paskaa ja lihaa 4%
- Jape
muttei vahvistakaan kirjoitti:
No mitä hyvää on Mäkkärin roskaruuissa ja kunnon kotiruuassa. Samaa ajaa asia koiran ruuissa. Täyttävää voi olla tämä Orlando mutta sisältö= täyttä paskaa ja lihaa 4%
...voiko miljoona kärpästä olla väärässä, että paska on hyvää ?
No, nuo kommentit paskaruuasta voi jättää omaan arvoonsa. Yleensä ottaen koirille erityisesti suunnitelut ruuat sisältävät ravinteita enemmän kuin ns. kotiruoka, molempia monipuolisesti syöttämällä pysyy hauva terveenä.
Muuten, siinä on kahta eri lihaa molempia 4 %...
Ja mikä hauskinta, kosteutta yli 80 %. Mielenkiintoinen ainesosa....
- jessica
Äitini koiralla on hirvittävän paha allergia..ja ell ei tiedä mille on allerginen ja sitä ei jaksa hullukaan selvittää..
Mutta äiti oli kerran lidlissä käydessään ostanut koiralle sitä lidlin koiranruokaa,ja pussin syötyä oli koiran allergia oireet melkeinpä kokonaan hävinneet.
nyt koira on syönyt sitä jo vuoden ja ei mitään allergisia oireita,äiti sitten kokeili syöttää jotain suomalaista ruokaa,ja heti oli tullut reaktiot..
Koira on komistunut minun viime näkemästäni,nyt on oikean komia sku/husky sekotus!korkea ja massiivinen. En olisi uskonut samaksi koiraksi kuin 6kk sitten nähtyäni sen..silloin koira näytti vain 35kgrotalta..
JOten jotakin sen valmistuksessa tai joku muu raaka aine siinä ruuassa täytyy jotenkin eliminoida nuo allergiset reaktiot..ei eläinlääkärikään osannut selittää että mikäköhän siinä oli.. Mutta näin,tälläinen positiivinen juttu!
Vaikka itse en käy edes lidlissä ja en kannata koko ketjua,mutta sille ei voi vaan mitään että lidlin koiranruoka auttoi äitini koiraa.. Hyvä että koira voi paremmin,ja on komia kuin mikä!- href
Lidlin ruoka ei aiheuta reaktiota, koska se ei sisällä juuri mitään! Pelkkää jauhoa, ei nimeksikään lihaa, ei riisiä, ei mitään. Ei tietenkään sellaisesta tule reaktiota.
Koirien allergiat on aika helppo selvittää, harmi että äidillläsi ei ollut viitseliäisyyttä perehtyä asiaan. - jessica
href kirjoitti:
Lidlin ruoka ei aiheuta reaktiota, koska se ei sisällä juuri mitään! Pelkkää jauhoa, ei nimeksikään lihaa, ei riisiä, ei mitään. Ei tietenkään sellaisesta tule reaktiota.
Koirien allergiat on aika helppo selvittää, harmi että äidillläsi ei ollut viitseliäisyyttä perehtyä asiaan.harmi kun itse et tiedä tapausta..Äitini kyllä yritti selvittää 4erin eläinlääkärin myötä. Ja muuta ei saanut selville kuin että lasku oli 4000euroa...puhumattakaan pensa kuluista jota äitini teki 2kertaa viikossa seinäjoen koiraklinikalle..puhumattakaan kaikista eläinlääkärin allergiaruuista jota meni yksi säkillinen viikossa...
En itse ole perehtynyt mitä ruoka sisältää ja en itse sitä syöttäisi koirilleni,mutta jostain syystä tämä ruoka sopii koiralle. sille asialle ei vaan voi mitään. toki koira syö kotiruokaakin,mutta tämä on ainut nappula ruoka jota se syö ilman reaktiota.Olkoon sitten syynä se että ruuassa ei ole mitään,tai olkoon se syynä että ruuissa on joku pakteeri joka tappaa kaikki ruuat tai jokin myrkky, mikä tahansa olkoon syynä mutta tosi asia on se että tämä ruoka sopii koiralle,piste.
Joten on aivan turha sanoa että äitilläni ei ollut viitseliäisyyttä,äitini raatoi koiransa eteen että selviäisi mikä oli vikana. että näin. - href
jessica kirjoitti:
harmi kun itse et tiedä tapausta..Äitini kyllä yritti selvittää 4erin eläinlääkärin myötä. Ja muuta ei saanut selville kuin että lasku oli 4000euroa...puhumattakaan pensa kuluista jota äitini teki 2kertaa viikossa seinäjoen koiraklinikalle..puhumattakaan kaikista eläinlääkärin allergiaruuista jota meni yksi säkillinen viikossa...
En itse ole perehtynyt mitä ruoka sisältää ja en itse sitä syöttäisi koirilleni,mutta jostain syystä tämä ruoka sopii koiralle. sille asialle ei vaan voi mitään. toki koira syö kotiruokaakin,mutta tämä on ainut nappula ruoka jota se syö ilman reaktiota.Olkoon sitten syynä se että ruuassa ei ole mitään,tai olkoon se syynä että ruuissa on joku pakteeri joka tappaa kaikki ruuat tai jokin myrkky, mikä tahansa olkoon syynä mutta tosi asia on se että tämä ruoka sopii koiralle,piste.
Joten on aivan turha sanoa että äitilläni ei ollut viitseliäisyyttä,äitini raatoi koiransa eteen että selviäisi mikä oli vikana. että näin.Minä en ole ajatustenlukija. Itsepä kirjoitit viestin, jossa et tarkemmin selvittänyt koiran allergiaa ja sen hoitoyrityksiä.
Miksi koiralle täytyy ylipäänsä kuivamuonaa antaa, jos se kotiruokaakin kestää? - jessica
href kirjoitti:
Minä en ole ajatustenlukija. Itsepä kirjoitit viestin, jossa et tarkemmin selvittänyt koiran allergiaa ja sen hoitoyrityksiä.
Miksi koiralle täytyy ylipäänsä kuivamuonaa antaa, jos se kotiruokaakin kestää?Et olekkaan ajatustenlukija,sen takia kannattaisi varoa mitä kirjoittaa,ei kannata heti omaksua että me muut olemme "pahiksia" ja emme välitä koiristamme. Jos jokin asia mietityttää voi sen ystävällisemmin kysellä ja hankkia tiedot ennen kuin alkaa "syyttelemään".
Mutta siitä miksei äitini syötä pelkkää kotiruokaa.. Niin tätä en tiedä,kai se on joskus vaan helpompaa antaa niitä naksuja ja heittää leftoversit kuppiin,kuin että alkaa kokkaamaan koiralle ihan erikseen.. kotiruokahan olisi kaikkein parasta. mutta jos koira on tähän asti voinut hyvin saamilla eväillään,ja eläinlääkärit eivät voineet uskoa silmiään.. niin tuskinpa siitä nyt suunnatonta haittaa on. Sen näkee sitten muutaman vuoden päästä jos koiralta kasvaa viides jalka päästä... (huomaa huumorintajuni,en yritä kuulostaa nokkavalta,vain kun minulla on "hyvä"huumorintaju) Niin kuin aikaisemmin sanoin minä en kannata lidliä,mutta äitini on todennut tuon toimivan. Ja koirahan on hänen ei minun. Joten mitäpä sanoista minulla on.MInä vain jakelen mielipiteitäni ja kokemuksiani. :)
- href
Huvikseni tutkin kyseistä ruokapakettia. Lihaa ja eläinperäisiä tuotteita yht VAIN 8%. Sisältää myös sokeria joka on aivan turha aine. Rasvaa VAIN 5,5% (pitäisi olla reilusti enemmän), valkuaista VAIN 10% (pitäisi olla reilusti enemmän). Itse en ruokkisi koiraa tuolla safkalla. Sama kun syöttäisi pelkkää kaurapuuroa.
- kuule
kaurapuuro ole koiralle huono ruoka,sitä omillenikin annan.Toki siihen tulee joukkoon lihat,kalat ym.kylkiäiset.
Tajusin oikeesti että tarkoitit paljasta puuroa.
Vähän sama juttu kuin lauantaimakkaran kanssa,sitä voi kasvissyöjät vetää naamaansa kun ei siinä oo lihaa.
Annan noita purkkeja omilleni kun ollaan retkellä tai mökillä missä on hankalaa alkaa koirille keittelemään omia juttuja,eli vähän pikaruokana.
- kokeilut
...hirvittävä löyhkä lähtee noista lidlin valmisruuista, vaikka koira niistä tykkääkin joskus.....
ja edullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292428- 1312369
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141831Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141642Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171212
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868