Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
93
1360
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi tietää tuota. Ihan hyvin joku voi rakastaa enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Tiedänpäs. Minut ja hänet on tarkoitettu toisillemme. Se on kirjoitettu tähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänpäs. Minut ja hänet on tarkoitettu toisillemme. Se on kirjoitettu tähtiin.
Niin on ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ❤️
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääliksi käy häntä, jos kumppanina on tuon luonteinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tämän palstaäijän keijukaismaisen liihottelun perusteella sitä mieltä, että joku hän on olemassa? Itse ed kommentin perusteella oma kommenttisi on absurdi, mutta se taitaa kuulua tyyliisi ns. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on täydellinen kumppani mulle, jota rakastan äärettömästi ✨❤️💫🌹💍🪽👍🙏🪐
- Anonyymi
Tiedän. Sen vuoksi tämä tekeekin niin kipeää.
- Anonyymi
Pelkoko estää toimimasta, vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos tapaus käsikirjoittaisit sen naisen jota näistä aloittajaäijän mölinöistä etsit vaikka mieleltään häiriintyneeksi
- Anonyymi
Älä sitten hauku minua
- Anonyymi
En ole ikinä haukkunut häntä.
- Anonyymi
Eli ymmärränkö oikein tämän kommentointisi, että omit tämän palstaäijän tuatannosta sekä sokerit että suolat? Ei ihme jos päätä särkee ns. Keillä on muuten tapana johdatella keskustelua tällä tavalla, esim tarkoitatko sitä tai tätä blaa blaa? Ei siinä mitään vikaa ole, mutta ehkä tällaisella areenalla se ei ihan kuulu prosessseihin
- Anonyymi
En enää hauku, aikansa sitäkin jaksaa..en ole aloittaja mutta samanlaista ollut..
- Anonyymi
Kun ei tiedä, siksi ihmisten pitäisi oppia puhumaan tunteista tai saati jos on toiseen mielenkiintoa. Ei kukaan ole ajatustenlukija.
- Anonyymi
Mutta jos toinen ei uskalla puhua.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tarvetta puhua tunteista kenenkään kanssa, koska viihdyn todella hyvin yksin. Ja näin ajattelin jo kauan tapahtuneen eroni jälkeen. Pelkkä kirjoittelu on riittänyt minulle ja tulee riittämään aina. En ole sillä tavalla sosiaalinen, että tarvitsisin uuden ihmisen elämääni vaan päinvastoin sellainen ei olisi minun näköistäni elämää! Ainoa tärkeä asia on saada tehdä töitä pienä lapsia hoitaen. Monen on varmasti vaikea ymmärtää miksi niin on, mutta koska olen erityispiirteinen se liittyy siihen. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle sellaisena kokemuksena ja muita vastaavia en koe enää tarvitsevani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei voi muuta kun toivoa että toinen oppii joskus puhumaan, ja voit miettiä jaksatko tai pystytkö odottamaan jotakin sellaista mistä et ole varma. Ketään ei voi pakottaa tietystikään puhumaan, vaan jokaisen on opittava ja harjoiteltava sitä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei voi muuta kun toivoa että toinen oppii joskus puhumaan, ja voit miettiä jaksatko tai pystytkö odottamaan jotakin sellaista mistä et ole varma. Ketään ei voi pakottaa tietystikään puhumaan, vaan jokaisen on opittava ja harjoiteltava sitä itse.
Olen odottanut jo aivan liian kauan ja aivan turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole mitään tarvetta puhua tunteista kenenkään kanssa, koska koen että yksin oleminen on juuri minun näköistäni elämää. En voi koskaan muuttua muunlaiseksi, eikä ole oikein yrittää muuttaa ketään muunlaiseksi! Olen kokenut että projektin tarkoitus oli yrittää muuttaa minut toisenlaiseksi ja se on saanut minut voimaan todella huonosti jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En odota kenenkään puhuvan minulle tunteista, sellainen ei ole minun näköistä elämää eikä tule koskaan olemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen odottanut jo aivan liian kauan ja aivan turhaan.
Ei kannata mielestäni sitten odotella jos paljon on aikaakin kulunut, mut jokainen tekee omat valintansa ja päätöksensä. Voit varmasti vielä antaa tunteesi jollekin toiselle joka voi ottaa ne vastaan. Tuo tilanne vain syö sisältä ja ottaa enemmän kuin antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata mielestäni sitten odotella jos paljon on aikaakin kulunut, mut jokainen tekee omat valintansa ja päätöksensä. Voit varmasti vielä antaa tunteesi jollekin toiselle joka voi ottaa ne vastaan. Tuo tilanne vain syö sisältä ja ottaa enemmän kuin antaa.
Samaa mieltä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedätkö sinä jotain kurssia näiden palstaäijän feikkidialogien lomassa?
- Anonyymi
Ei minulta. Tottakai voimme molemmat löytää jonkun paremman siksihän me lopulta erottiinkin.
- Anonyymi
Kertoisitpa❤️
- Anonyymi
Mutta kun en voi. Ei hän halua kuulla. Hän pelkää liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi pelätä liikaa kuulla muutama sana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi pelätä liikaa kuulla muutama sana?
En minä vaan tiedä, kysy häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän ei halua kuulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän ei halua kuulla?
Jos hän ei uskalla jutella kanssani, niin en voi silloin kertoa. Puhumme hänen kanssaan kyllä virallisia asioita. Tarvitsisimme rauhallisen paikan ja hetken kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä vaan tiedä, kysy häneltä.
Välitätkö kysymyksen? Sano että anonyymi halusi tietää. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitätkö kysymyksen? Sano että anonyymi halusi tietää. 🙂
Hän voi vastata ihan hyvin itse, kun tällä pyörii joka päivä.🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voi vastata ihan hyvin itse, kun tällä pyörii joka päivä.🙂
Täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
Hän täällä koketeeraa ns ystävänä palstaäijän selostusten lomassa. Kas kun et kysy, että näytätkö nuken avulla minne koskee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei uskalla jutella kanssani, niin en voi silloin kertoa. Puhumme hänen kanssaan kyllä virallisia asioita. Tarvitsisimme rauhallisen paikan ja hetken kahdestaan.
Jaa jaa, tämäpä palstasetä perin mielenkintoista. Olette tekemisissä virallisissa merkeissä, mutta tällä toisella osapuolella ei ole aikaa ikinä vaihtaa paria sanaa kahden kesken. Onko tällä naisella jota oletusarvoisesti esität ja keneen tämä tarinallisuus mahdollisesti perustuu esim stevari turvana näillä tapaamisilla? Ja joka pyörii säännöllisesti myös täällä🙄 Eli sotepuolta arvailisin tänne arvauskeskukseen. T naiselta uusia näkökulmia
- Anonyymi
No kerro se hänelle hyvä mies! Kukaan ei osaa lukea toisen ajatuksia.
- Anonyymi
Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Niinpä tietenkin olet palstasetä. Eihän näiltä latentisti eikä välttämättä edes niin latentisti höpetöiltä saa huomiota muu muu muuten. Anteeksi karkea kieli ja siihen pykälät riittäköön. Amen
- Anonyymi
Mä olen sit tämmöinen kun olen, anteeksi siitä! Rakastan ja tunnen silti kaiken sinua kohtaan. Tykkään sinusta. Aina.
- Anonyymi
Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä, olet varmaan huomannut, että välillä loiskahtelee. En paha ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä, olet varmaan huomannut, että välillä loiskahtelee. En paha ole.
Olen huomannut, huomaan yleensä kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut, huomaan yleensä kaiken.
Jos tulee huono hetki, minut voi hakea osoitteesta xxxxx pois hetkeksi.. ;-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ihan ymmärrä, mitä tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tarvitset höpöttely, karkinsyönti, halailu tai vaikka parsansyöntikaveria voit otta minut seuraksi. Just tultiin laavulta makkaranpaistolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaathan sä itekin häipyä "huonona" hetkenä. Nii monesti jo todettu. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tarvitset höpöttely, karkinsyönti, halailu tai vaikka parsansyöntikaveria voit otta minut seuraksi. Just tultiin laavulta makkaranpaistolta.
Kuulostaa kivalta, mutta en usko että olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja liittyykö tämä puheenparsi nyt siihen, että olet muodostellut hänestä kaikennäköistä vähemmän mairittelevaa luonteeseen, elämäntarinaan sun muuhun liittyvää skeemaa, jota pyöritelty patologisesti ja omahyväisesti pienessä päässäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinunhan piti ymmärtää kaikki mitä tämä palstaäijä sanoo ja mitä kautta jotain aivan muuta henkilöä heijastelet. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihinköhän tämä sinun arvauspiiri liittyy suhteessa siihen mitä tämä palstaäijä kirjoitti? Emme varmaan koskaan saa tietää ns. Mutta jatkahan sinäkin havaintoja samaan malliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis että ”hän” häippäsee paikalta kun on omat tiedustelunsa suorittanut ja/tai hokemien toistoon kyllästynyt ja koko chatin tarpeettomana hylännyt vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis että ”hän” häippäsee paikalta kun on omat tiedustelunsa suorittanut ja/tai hokemien toistoon kyllästynyt ja koko chatin tarpeettomana hylännyt vai mitä?
En tiiä missä voi oppia pokeria mutta veikkaan että taidot on ikivanhat
- Anonyymi
montako kertaa lässytät puppe samaa eri sanoin t naiselta
- Anonyymi
Hyväksyttäköön he he. Ko nimikirjain nimittäin ei ole mikään nk trademark, kuten mikään muukaan esim maskuliiniin viittaava nimikirjain. Metateksti on aivan täysin tänne bittiavaruuteen. T
- Anonyymi
Minulla on samat fiilikset eräästä, luulempa että hän tietääkin sen jo.
Tää meidän yhteys on vaan niin vahva, ettei sitä voi selittää. - Anonyymi
Sen oikean ihan oikeasti tuntee. Olen siitä elävä todiste. Tosin toisenkin pitää se tuntea. 🥲
- Anonyymi
Minä en tunne minkäänlaista yhteyttä kenenkään kanssa, nuo on minun mielestä huuhaa ajatuksia tuollaiset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne minkäänlaista yhteyttä kenenkään kanssa, nuo on minun mielestä huuhaa ajatuksia tuollaiset!
Paitsi ketjuun jossa harhaisesti laulat kautta palstain päivästä toiseen. Onko jokainen päivä sinulle kuin uusi päivä. T. Bill Murray
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ketjuun jossa harhaisesti laulat kautta palstain päivästä toiseen. Onko jokainen päivä sinulle kuin uusi päivä. T. Bill Murray
Oletko keskittynyt tällä hetkellä juuri tähän palstasedän kerrontatapaan, mitä merkkailet täällä koipeas nostaen?
- Anonyymi
Aloitus on manipuloiva. Ei jatkoon.
- Anonyymi
No jos sinä tämän palstasedän tekosyvällisen kuriositeettitilityksen näin haluat tulkita. Aistin rivien välistä manipulatiivisuutta, mitä tulee sinun julistamiseen tämän ns aloittajan henkilöinnin muodossa. Aika kulunutta. T
- Anonyymi
Meidän pitäisi saada hetki hengata. Voisikohan se tapahtua jo tänään? Ja sitten taas ehkä piakkoin uudelleen, jos hyvältä tuntuu ♥️
- Anonyymi
Minä en hengaile kenenkään kanssa enää koskaan, joten pakit tulee ihan varmasti valokuvan kera jos joku lähestyy minua!
- Anonyymi
Minä voin rehellisesti kertoa ettei ole yhtäkään sellaista ihmistä joka merkitsisi minulle jotain! Ainoa tärkeä asia on saada tehdä itselle mieluisaa työtä!
- Anonyymi
Ja nämä ihan samat sanat olisin voinut kertoa jo kymmenen vuotta sitten! Tehtiin kauhea virhe, kun minulta ei kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeää ja mikä ei!
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Onko tämä palstasedän tekstien pilkkominen sinulle todella esim sillä tavalla dikotomista, että jos se vastaa, että olen nainen niin se liittyy jotenkin johonkin tiettyyn yksilöön?🚩
- Anonyymi
Olen löytänyt jo.
- Anonyymi
Kun tapaamme, muista ja paina se takaraivoosi. Sinä et ole mikään vaihtoehto vaan yksi ja ainut. Me olemme silloin yhtä. Tällaista minä haluan.
- Anonyymi
Koska tapaamme?
- Anonyymi
Samat sanat hänelle.jännä nähdä.
En haluaisi että aina vinoilet minulle tilanteestani kun asiat on kuitenkin sellaiset että ratkon niitä koko ajan.apua otetaan vastaan, vaikka pienikin voi olla merkityksellinen.- Anonyymi
En ole mielestäni kauheasti vinoillut. Olen ollut vain vähän järkyttynyt siitä kaikesta, mitä minulle on selvinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mielestäni kauheasti vinoillut. Olen ollut vain vähän järkyttynyt siitä kaikesta, mitä minulle on selvinnyt.
Jos ajattelee matikalla, niin meidän mahdollisuudet on hyvät riippuen siitä tykätäänkö toisistamme kun mennään matkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviäispä minullekin mitä mietit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviäispä minullekin mitä mietit.
Olen miettinyt sitä kaikkea, mitä hän on puuhaillut sinä aikana, kun olen ollut rakastunut häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajattelee matikalla, niin meidän mahdollisuudet on hyvät riippuen siitä tykätäänkö toisistamme kun mennään matkalle.
Olen tosi huono matikassa. Tiedän että tykätään toisistamme, siitä ei ole epäilystäkään. Vaikka mitä kävisi ja selviäisi siis.
- Anonyymi
Tottakai tulen löytämään enemmän kuin sun höpinät😃
- Anonyymi
Jaa niin mitä syvyyttä kymppi tuumanen uppoaa helposti vai
- Anonyymi
Onko jotenkin aivan välttämätöntä tulla kerta toisensa jälkeen tuomaan esiin nämä pjeniskompleksisi ja falloskeskeinen maailmankuvasi näihin palstasedän aloituksiin? Varmasti itse koet, että tämä tällainen pikkupemtumainen sheimaus korvaa saavuttamattomia tuloksia, mutta minussa nämä herättävät lähinnä (kollektiivista) myötähäpeää. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotenkin aivan välttämätöntä tulla kerta toisensa jälkeen tuomaan esiin nämä pjeniskompleksisi ja falloskeskeinen maailmankuvasi näihin palstasedän aloituksiin? Varmasti itse koet, että tämä tällainen pikkupemtumainen sheimaus korvaa saavuttamattomia tuloksia, mutta minussa nämä herättävät lähinnä (kollektiivista) myötähäpeää. T
Antaa muuten tästä..verkostosta aika beavis &buttheadmaisen vaikutelman
- Anonyymi
Olet kuitenkin hieman tavoittamaton tuossa kaikessa syvyydessäsi. Vakavuutta, joka vaikuttaa melkein vihalta. Aivan kuin saapuisit jostain sanoinkuvaamattomasta etäisyydestä ja erilaisuudesta vain täyttääksesi rukouksemme. Ja odottaisit sanoja , joilla edes vähän merkitystä. Silti toivon että olisit tuntenut minut omassa voimieni tunnossani, parhaina päivinäni. Hyvien ihmisten rakkaus kun on säälinsekaista. Sillä lopulta sitä liitää päiviensä ohi unohdettuna kuin unelma, jättäen tämän muistamattoman maailman taakseen tallaamaan, turmelemaan ja hukkaamaan kaiken sen mistä itse koskaan on välittänyt. Jos jotain niin neuvoisin sinua välttämään tuota puolustuskannalle asettumistasi. Se sulkee pois kaikki parhaat mahdolliset mahdollisuudet, mutta myös pahimman. Pohjimmiltaan se ilmaisee kai uskon puutetta. Tämä on antanut uuden vilauksen maailman jatkuvuudesta. Ja rakkaudessa ei ole oikeudenmukaisuutta, se aikansa kestää minkä tahansa vääryyden tunteen kaikessa käsittämättömyydessään. Tiedän tästäkin enemmän kuin tiedän, ja se on opittava itseltäni. Aikanaan.
- Anonyymi
No nuin justiinsa aloittajaäijä. Beam us up Jesus or what not
- Anonyymi
Se rakkaus kestää sen vääryydentunteen tai kokemuksen ehkä, jos pohja on vahva. Silti väittäisin, ettei se koskaan palaa ennalleen, niin puhtaaksi ja aidoksi mitä se oli. Saattaa myös tapahtua asioita, jotka tekevät jatkumisesta mahdotonta.
- Anonyymi
Juu juu, eli olet aloittajaäijä niitä ns herkkiä ja hyviä miehiä ainakin omasta mielestäsi. T naiselta ensimmäinen pum pum, vaan i bum bum. Koittakaa ryhdistäytyä
- Anonyymi
Olen kyllä ymmärtänyt yskän joka ei johdu tupakasta.
- Anonyymi
Hyvä❤️
- Anonyymi
Se on nääs alergiaa vaan, on se kausi menossa
- Anonyymi
Tupakoijat ei greisibailaa vaan raivosiivoo
- Anonyymi
Se on hyvä kun en muutenkaan etsi mitään daa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522263Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m641229- 851119
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912