Martti Vaskonen reissaa Venäjällä edelleen

Anonyymi-ap

Häntä haastateltiin Ylen paikallisuutisissa.

Siis tukee laitonta törkeää hyökkäyssotaa Ukrainassa harjoittavaa rosvovaltiota viemällä sinne matkailutuloja.

Onko nämä kaikki ääri vassarit Venäjän tukijoita!?

Voisi hyvin jäädä sinne Venäjän puolelle.

17

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ihme on Martti Vaskonen?

• Anonyymi

Masa perseen nuolija.

• Anonyymi

Jos tyypillä on venäjällä niin kivaa että vaivautuu pujottelemaan sinne viron tai norjan kautta, niin antaa pojan kulkea. Voisi kuvitella ettei moisesta matkailusta paljon käteen jää, mutta riskit on kyllä suuret. Viranomaisten suhtautuminen suomalaisiin saattaa olla siellä varsin arvaamatonta ja jopa ulkoministeriö on tiedottanut että venäjälle matkustamista ei missään tapauksessa suositella. Eipä kai tuo reissaaja tiukan tullen sitten apuakaan halua suomen lähetystöstä ja ulkoministeriöstä, sen verran lienee miestä?

• Anonyymi

Millähän perusteella meillä suomalaisilla olisi kanttia odottaa venäläisten taholta kovinkaan suopeaa ja myötämielistä suhtautumista? Olemme itse turmelleet hyvät suhteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän perusteella meillä suomalaisilla olisi kanttia odottaa venäläisten taholta kovinkaan suopeaa ja myötämielistä suhtautumista? Olemme itse turmelleet hyvät suhteet.

Hyppääpä Martin kyytiin menolipulla, kiitos!

• Anonyymi

Täällähän sitä itsekin tällä hetkellä, pienen mutkan joutuu tekemään että Kiihtelysvaarasta tänne Karjalaisten notkuvien lihapatojen, hyvien juomien, kauniiden naisten luo pääsee.
      Kerran kuussa käy Suomessa kääntymässä hoitamassa rahaa mukaan.
      Mikä täällä ollessa, euroraha ja ihminen ei ole näille vihollinen.
      Terveisiä vain sinne Joensuuhun

• Anonyymi

Aika riskillä seilaat, myötätuuli ei jatku loputtomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika riskillä seilaat, myötätuuli ei jatku loputtomiin.

Mullapa on olo täällä että mikäs on ollessa kun venäjä painaa rajan yli sotimaan Suomeen.
        Taitaa enempi siellä Suomen puolella pelottaa mitä sitten tapahtuu.
        Mutta jokainen tavallaan, itse pidän tästä elämäntyylistä ja varsinkin kun pystyy elämään hyvää elämää täällä.
        Kuuntelematta somevalitusta ympäriltä, se on ehkä surkeinta joensuulaisissa kun eivät tajua että siellähän on vielä hyvä olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullapa on olo täällä että mikäs on ollessa kun venäjä painaa rajan yli sotimaan Suomeen.
        Taitaa enempi siellä Suomen puolella pelottaa mitä sitten tapahtuu.
        Mutta jokainen tavallaan, itse pidän tästä elämäntyylistä ja varsinkin kun pystyy elämään hyvää elämää täällä.
        Kuuntelematta somevalitusta ympäriltä, se on ehkä surkeinta joensuulaisissa kun eivät tajua että siellähän on vielä hyvä olla

No miksi et sitten itse ole täällä?
        Jos venäjä viholoi suomea vastaan niin luuletko suomessa sen jälkeen olosi olevan hyvä?
        Vai onko unelmissasi sandarmohin multapeti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos venäjä viholoi suomea vastaan niin luuletko suomessa sen jälkeen olosi olevan hyvä?

Mitä siellä Suomessa on, ei mitään mitä täällä minulla ei olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä nähdä paljonko kaatuu väkeä kun rajaa aletaan siirtämään.
        Venäjä on venäjä, ollut sitä aina

• Anonyymi

laitonta törkeää hyökkäyssotaa. Päivän paras vitsi

• Anonyymi

Rusinat pullasta suomessa, pulla rusinoineen venäjällä. Kommunistina venäjällä, ei hyvää lupaa...

• Anonyymi

Hyvä toveri neuvosto aika oli kulta aikaa yhteisomistus ym.meni elämisenhalu kun Neuvostoliitto hajosi.eu on myrkkyä.stubb ajaa Suomen lamaan

• Anonyymi

Toveri Valkonen kunnia merkki vaikka Lenin mitali.

• Anonyymi

Hyvä että suhteita ylläpidetään, arvostamme häntä täällä Venäjällä.
      Harvoja suomalaisia kuka on miellyttävä, ystävällinen meille

• Anonyymi

😂🤣😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      41
      5119
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      101
      2078
    3. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1884
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      114
      1841
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      8
      1791
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1720
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      1014
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      45
      934
    9. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      931
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      873
    Aihe