autoilijat..huudattaako teitä pienet ballit vai muuten vain homoja olette🤔
Siilinjärven takanaroikkuja
14
675
Vastaukset
- Anonyymi
Ne luulee että siilinjärvi ei kuulu suomeen ja punaniskat elää kuplassa..
- Anonyymi
Eikös se ole savolaisten tyyli kun tavat peritty navetan orsilta.Liikennesäännöt ei kuulema ole sikäläisten paras ominaisuus puskurissa ajettaessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole savolaisten tyyli kun tavat peritty navetan orsilta.Liikennesäännöt ei kuulema ole sikäläisten paras ominaisuus puskurissa ajettaessa..
Vai olisiko liikennekulttuuri peritty itänaapurista? Traagisen näköistä, kun melkein kaikki ajaa liian lähellä ja lujaa. Siinä ei ole edes sekunnin sadasosaa aikaa reagoida, jos eteen hyppää vaikka hirvi. Jos ei hirveen osu, takana ajava törmää perään ja liikenne katki tunteja. Kyllä on fiksua porukkaa.
- Anonyymi
Täällä mitään takana roikuta vaan mennään vauhdilla ohi hidastelevista turisteista.
- Anonyymi
Takanaroikkuminen on myös liikenne riski.
- Anonyymi
Ööö, turistit eivät hidasta Siilinjärven kohdalla.
- Anonyymi
Takana roikutaan kunnes tuikataa. t:sikun jäbät
- Anonyymi
Vanha nokivasara on kätevä vehjes tuprauttamaan jotain näkyvää sniffailijan klyyvariin.
- Anonyymi
Kuule poju ei tiällä pölöjällä langia puhuta. Siivooppa suus.
- Anonyymi
Peräpään nuuskijalle noet nokkaan.
Autohuolto suositteli säännöllisesti pölläyttämään poistokanavasta noet.
Kun hukkaportiturbodieseliä kiihdyttää ja antaa liki maksimikierrokset, turbo kätevästi tuulettaa pakokanavan.
Samalla tyydytetään perännuuskijan toiveet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräpään nuuskijalle noet nokkaan.
Autohuolto suositteli säännöllisesti pölläyttämään poistokanavasta noet.
Kun hukkaportiturbodieseliä kiihdyttää ja antaa liki maksimikierrokset, turbo kätevästi tuulettaa pakokanavan.
Samalla tyydytetään perännuuskijan toiveet.Kohta losahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta losahtaa.
Teidäntakiako se teille se ajokortti on keraallaan vain viisivuotinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidäntakiako se teille se ajokortti on keraallaan vain viisivuotinen
Jos kirjotat et ota.
- Anonyymi
Elä hötkyile liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161