Olla ikuisesti yhdessä.
Haluaisin sinun kanssa naimisiin
32
689
Vastaukset
- Anonyymi
Olet joskus maininnut ettet halua naimisiin etkä hankkia lapsia.
Naiselta- Anonyymi
Miehelle kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle kirjoitin.
Niin koska pidät miehistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska pidät miehistä..
Juu. Olen heteronainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle kirjoitin.
Kenelle miehelle kirjoitit? Sydän pamppaillen odotan vastaustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle miehelle kirjoitit? Sydän pamppaillen odotan vastaustasi.
A-miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-miehelle.
Terve hedelmäinen Omega.
- Anonyymi
Jos ei kestä edes yhtä vastoinkäymistä, miten voi kestää useita ja yhä useita? Niitä kyllä tulee mahtumaan matkan varrelle.
- Anonyymi
Kestän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestän kyllä.
Näin luulin itsekin, mutten kestänyt. Pilasin sillä kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin luulin itsekin, mutten kestänyt. Pilasin sillä kaiken.
Ja samalla jatkaen, koska koin tilanteen ja esteet ylivoimaisiksi. En saanut toiselta luottoa että hän olisi valmis samaan. Yksin on mahdoton rakentaa pilvilinnoja.
- Anonyymi
Samoin mies minä sinun ❤️
- Anonyymi
❤️ 💍 & 👶 ❤️
- Anonyymi
miehelle sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehelle sivusta
Voistaisin mieluusti paksusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voistaisin mieluusti paksusti.
Täällä voidaan paksususti 🫄👶👶🩷
- Anonyymi
Minä olen kuoleman jälkeen varattu toiselle, en siis ole sinulle sopiva. Moni muu on. Enkä ole sopiva teidän ryhmään tai toimintaan. En rakasta sinua, en kunnioita, toimintasi ja ajatuksesi ja pyrkimyksesi ei uppoa minuun. Eikä minua kiinnosta työt, asiat tai mikään mistä hyötyisit. ja lisänä vedän aina vääränlaista kiinnostusta itseeni missä vaan, mikä peittää sinua ja jopa haittaa tavoitteitasi. En siis ole sinulle tai teidäntyylisille sopiva. Minä varmaan vaan olen usean elämän kautta sidoksissa mieheen, jota en tässä elämässä saa. Ja olen oma itseni, teen kuten koen oikeaksi ja mikä minusta on oikein. Pyrin hyvään, eri keinoin kuin te. En vain pysty rakastamaan kuin te, jokin minussa sen estää. oikeassa elämässä varmasti osuu kohdalle henkilö jonka kanssa on hyvä olla yhdessä.
- Anonyymi
kerttusellesi? niin minäkin sinun 🕊️🧩💼🧡
rakastan sua niin paljon.. ettäs tiiät.. - Anonyymi
Minäkin haluan yhden naisen kanssa. Kun vain tietäisin ettei hän ole löytänyt jotain toista ja tietäisin miten saada yhteys, niin heti tiedustelisin, että voisinko minä olla hänen oma miehensä ehkä. Sitten olisin kiltti ja vaatimaton mies hänelle. Olisi niin hyvä olla kun hän olisi kiinni kyljessä ja ei harmittaisi ollenkaan.
- Anonyymi
niin minäkin hänen kanssaan. En vaan pääse edes halaamisetäisyydelle. Nif!
- Anonyymi
Kenelle tämä
- Anonyymi
Arvasin tämän mies. Olet niin totinen. Toisaalta tuo kaikki voi johtua siitä synkästä sisimmästäsi jota en todellakaan auta korjaamaan. Mietipä itse ...ei se ole reilua korjauttaa itseään toisella. Huijareita valtaosa miehistä tällä saralla.
- Anonyymi
painu vttyun trauma haava eesonoi n a u t a
- Anonyymi
Kannattaa valita sellanen ihminen joka haluu sut.
Ne jotka ei haluu sua, jätä ne. - Anonyymi
Napakymppi loppu? Neiti C!
- Anonyymi
Vapaana on hyvä olla, vttuakaan kiinnosta mitkään liitot. Elämä on hyvää tulevaisuudessakin ilman hilloviivoja.
- Anonyymi
Kunnes kuolema meidät erottaa❤️🤗
Sun kanssa olisin valmis mihin vaan.
Pyörittäis samoissa lakanoissa ja sen jälkeen olisin kuin jouluomena - posket pu naisena ja siemenet sisällä
🍎🥜
🤭- Anonyymi
Sun posket on ilman siemeniäkin punaiset.... ;-))
- Anonyymi
Toisin sinulle kahvia vuoteeseen. Valkoisten lakanoiden seasta ilmestyy huomattavan punaposkinen ilmestys. Hei rakas, olet veret seisauttavan kaunis ja hyvinvoivan näköinen. Haluatko valkoista sokeria kahviisi, hunaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sinulle kahvia vuoteeseen. Valkoisten lakanoiden seasta ilmestyy huomattavan punaposkinen ilmestys. Hei rakas, olet veret seisauttavan kaunis ja hyvinvoivan näköinen. Haluatko valkoista sokeria kahviisi, hunaja.
Hunajan voisin nuoleskella ihan muualta.... ;-))
- Anonyymi
Riikan kans haluon ni ei MeKilla oo mittää jakoa!
- Anonyymi
MeKin kans kukkaa haluo naemisiin!Alanmiesten patjana on korkeintaan jos sittekää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314199
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383664Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.122174Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4571997Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n111945Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1751358- 191264
- 1021161
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään251090Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html701024