Sooloilua Uo:lla

Anonyymi-ap

Pitäisikö tämä Pilkkahintalaitos laittaa tarkkailun alle näissä kummallisissa valtionvastaisissakin realisoinneissaan. Yleensä uhri on vähävarainen kansalainen mutta pahimmillaan koko kansa.
https://yle.fi/a/74-20179420

10

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ulosottolaitos otti kiinteistön haltuunsa toissa talvena omistajien maksamattomien velkojen takia. Lämmitys lopetettiin ja sähköyhtiö katkaisi sähköt. Rakennukset jäätyivät ja rapistuivat."

Miten tuttua!
      Miksi valtion virasto tahallaan rapauttaa kohteiden kunnon? Helpompi realisoidako rikkinäinen kuin priima? Jos hinta ainoastaan ratkaisee kaupat, silloin virasto ei ole oikea taho toimimaan kiinteistökauppiaana.

• Anonyymi

"Miehikkälän venäläisomistukset mietityttävät myös Timo-Jussi Takalaa, joka työskenteli ennen eläkkeelle jäämistään rajavartijana. Hän kertoo, että 2010-luvun alussa venäläisillä oli rakennussuunnitelmia Reserviupseerikoulun harjoitusalueen viereen keskelle metsää. Nämä aikeet Puolustusvoimat esti."

- Niinpä niin.

• Anonyymi

Monikansalliset perintäyhtiöt pompottelevat kiitettävästi virkamiestä. Sormien läpi katsellaan prosesseja, jotta tulonsiirto omasta maasta toiseen on varmaa.
      Omaisuuden uusjako meneillään, eikä siihen enää riitä oma kansa ja sen kahtiajako.

• Anonyymi

Ihmiset voisivat itse myydä omaisuutensa siihen hintaan mitä haluavat, ennen kuin laskut ovat ulosotossa. Vain tyhmät ihmiset joutuvat ulosottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset voisivat itse myydä omaisuutensa siihen hintaan mitä haluavat, ennen kuin laskut ovat ulosotossa. Vain tyhmät ihmiset joutuvat ulosottoon.

No jopas päästit haisevaa.
        Miten voit olla noin tietäväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosottoloisilla on elämässä vain yksi tavoite: saada varattomuusstatus, jonka jälkeen ei olisi enää mitään vastuuta mistään ja yhteiskunnan tuet vaan tulisivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäväisempi ainakin, kuin ulosotossa olevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosottoloisilla on elämässä vain yksi tavoite: saada varattomuusstatus, jonka jälkeen ei olisi enää mitään vastuuta mistään ja yhteiskunnan tuet vaan tulisivat.

Jospa kommentoisit alkuperäiseen aiheeseen jotain viisasta. Se paljastaa enemmän kuin tajuatkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut ostajista. Minäkin olen myynyt elämässäni vaikka mitä, mutta vain ostajat tekivät kaupan mahdolliseksi.
        Kun sanot ihmisiä tyhmiksi ja suosit tässä ko. kaupassa siis Ulosottolaitosta, uskon sinun geeniperimäsi johtavan itäiseen rajantakaiseen. Daa daa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut ostajista. Minäkin olen myynyt elämässäni vaikka mitä, mutta vain ostajat tekivät kaupan mahdolliseksi.
        Kun sanot ihmisiä tyhmiksi ja suosit tässä ko. kaupassa siis Ulosottolaitosta, uskon sinun geeniperimäsi johtavan itäiseen rajantakaiseen. Daa daa.

Ihan eri suunnalta tulen. Toki suosin ulosottolaitosta: jos joku ei vastaa veloistaan, niin jonkun on puututtava asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6562
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      365
      6133
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3023
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2484
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2145
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1285
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe