Mutta mitä jos

Anonyymi-ap

Mies onkin herkkä ja on kärsinyt paljon yksinäisyydestä. Rakastaisitko nainen kaiken pahan olon pois? Kysyn kaverin puolesta.

41

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää ensin tulla toimeen itsensä kanssa. Kukaan ei voi rakastaa toista ehjäksi.

• Anonyymi

Kyse ei ole mistään rikkinäisyydestä vaan rakkaudesta ja sen puuttumisesta. Rakkaus > periaatteet.

• Anonyymi

Tietyssä mielessä oikein, mutta jos toisen ongelma on yksinäisyys, niin silloin outoa sanoa ettei yksinäisyyden poistaminen auta. - sivulta vaan

• Anonyymi

Toisen ihmisen rakkaus nimenomaan voi olla ainoa asia joka eheyttää kuihtuneen sielun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen ihmisen rakkaus nimenomaan voi olla ainoa asia joka eheyttää kuihtuneen sielun.

Ei pidä paikkaansa, sellainen ihminen tulee vain toisesta riippuvaiseksi ja tuhoaa tämänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, sellainen ihminen tulee vain toisesta riippuvaiseksi ja tuhoaa tämänkin.

Jos on aitoa rakkautta, niin siitä ei tule epäterveellä tavalla riippuvaiseksi, vaan saa molemmat uskomaan itseensä ja näkemään itsensä myönteisessä valossa. Läheisriippuvuutta ei pidä sekoittaa rakkauteen.

• Anonyymi

Voiskohan se kaveri rakastaa samoin multa?

• Anonyymi

Se toinen on voinut kokea myös samoja juttuja eli rohkeasti vaan.

• Anonyymi

Riippuu vähän miehestä. Minulle "elämäni rakkaus" esitti erityisherkkää ja hyvää. Mutta kun en hypännyt hänen pillin tahtiin, otti toisen, kolmannen, jne... Ja hylkäsi hiljaisuuteen. En minä ollut tärkeä, vaan se josta kulloinkin sai parhaan hyödyn irti. Itse olen ollut tämän johdosta vuosia yksin, enkä ole pystynyt päästämään miehiä lähelleni. Ja tämä kaveri porskuttaa eteen päin ja tekee samaa muille naisille. No ei kuulu minulle, jokaisella on omat läksyt opittavina. Että ota teistä nyt sitten selvää.

• Anonyymi

Näkyy se sinulle kuuluvan kun tiedät miten porskuttaa ja kaiken muunkin varmaan.

• Anonyymi

Joo o eiköhän tämäkin hiljaisuuteen hylkäämis- jaadi daa ole palstaäijä jo aika loppuun kulutettu narratiivi🥱 T

• Anonyymi

Voit kertoa hälle että kyllä.

• Anonyymi

Olisin näin tehnyt.

• Anonyymi

Mä juuri haluaisin herkän miehen. Tunnistan herkkyyden kyllä toisesta ihmisestä.

• Anonyymi

Eiköhän se asia kuntoon saada.

• Anonyymi

Kyllä niin tekisin ❤️

• Anonyymi

Kaverin puolesta vastaan: Tietenkin, sehän on rakkauden tarkoitus!

• Anonyymi

Joo todellakin just nimenomaan herkän ja kiltin haluan ja oon siit tainnut kyllä kertoakin

• Anonyymi

Ei parane. Mene terapia se parempi olla sulle.

• Anonyymi

Rakastaisi, jos sulla on pullo viinaa siinä. Tatskoista plussaa... en itse (enää) lähtisi, mutta joku kaveri voisi vielä löytyä.

• Anonyymi

Tietenkin rakastaisin.

• Anonyymi

Ei ole naisen vika miehen menneisyys.
      Se on itse oivallettava, mistä pitää irrottautua, jotta uusi voi saada tilaa kasvaa.

• Anonyymi

Et sinä ap minkään kaverin puolesta kysele. Kysy mieheltä suoraan itse.
      Jos olisit kaverin asialla niin olisit jo kysynyt siltä mieheltä.

• Anonyymi

Tämä mies taitaa puhua itsensä puolesta, sinä pyhä yksinkertaisuus, joka yrität pää sauhuten kääntää nämä mokellukset vastaamaan ajatusapparaattejasi. Et käy täysillä. T naiselta

• Anonyymi

Rakastaisin, sitä juuri haluaisin tehdä.. sulkea sinut syliini, rakastaisimme toisemme ehjiksi.

• Anonyymi

Ainoastaan siinä tapauksessa jos rakastuisin mieheen. Ja hän rakastuisi minuun! Yksi mies on tainnut olla aina yksin, 50 ja risat..

• Anonyymi

Mistä päättelit iän, vai tiesitkö?

• Anonyymi

Tumma täti osaisi varmaan korjata miehen lemmellään.

• Anonyymi

Rakastasinnjos olisin niin lyhyt että mahtuisin kainaloon ja syliisi mies niin tekemään ..
      Pitkänä mun on löydettävä toinen pitkä
      Naiselta

• Anonyymi

Absolutely! <3

• Anonyymi

Mitä jos lehmät lentäisi ?
      Mitäs jos lotossa voittaisi miljoonapotin ?
      Mitäs jos palstasetä saisi nuoren naisen Venäjältä ?

• Anonyymi

Sitte sullaka ei olis mitään mihin sijotella. ;)
        -ostaisitko Multa Peen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte sullaka ei olis mitään mihin sijotella. ;)
        -ostaisitko Multa Peen

Mikä artefakti se se on onko sun Puolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä artefakti se se on onko sun Puolella

Presidenttikö teil on hukassa? Kysy Mobutulta, sanoo Tuskin kyllä. Kuulemma.

• Anonyymi

Tietty

• Anonyymi

Ei se sisäine rikkinäisyys todellakaan parane toisen ihmisen kustannuksella, pikkupoika! Pikkase vastuuta touhuihisi!

• Anonyymi

Herkkä ymmärtää olla loukkaamatta toista.

• Anonyymi

Ja kylmä loukkaa tarkoituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmä ei ole herkän vastakohta. Toiseksi, eikö herkkä voi mielestäsi olla kylmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että vaikuttaa kylmältä ei tarkoita tahallista loukkaamista. Olisitko laittamatta automaattisesti yhtäläisyysviivoja tuohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että vaikuttaa kylmältä ei tarkoita tahallista loukkaamista. Olisitko laittamatta automaattisesti yhtäläisyysviivoja tuohon.

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      74
      1327
    2. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      121
      1310
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1204
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      52
      982
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      913
    6. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      218
      870
    7. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      820
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      33
      795
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      152
      771
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      737
    Aihe