Olen pitkään huomannut että olen ollut masentunut ja stressaantunut kun ole täällä. Odotin alunperin saavan kavereita täältä mutta olin väärässä
En pysty enkä jaksa olla enää täällä lopetan käytön tänään. En ole enää tuottelias notkun täällä päivät. Elämäni meni pilalle ollessani täällä. Olen lopettanut somen käytön nyt lopetan myös tämän. Minua ei jatkossa saa kiinni enää mistään. Somen käyttö on epärentouttavaa. Kiitos kuitenkin seurasta
Lopetin tänään tämän sivuston käytön
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
En ollut masentunut ennen tämän käytön aloitusta. Katson jatkossa youtube videoita ilman youtube kanavaa koska se rentouttaa. Some ei ole rentouttava seon stressaava
- Anonyymi
Ette varmaan vastaa mutta toivotan teille hyvää jatkoa. Paloin loppuun tämän käytön kanssa joten päätin lopettaa käytön Uuvuttaa tämän käyttö en jaksa enää. Myös veda kysymysten esittäjä päätyi lopettaa joten minä myös. En vaan jaksa kun suurin osa täällä on trolleja ja pahoja ihmisiä. Joten hyvää jatkoa tämä on viimeinen viestini.
- Anonyymi
Tavataan huomenna ex adventisti!
- Anonyymi
Me hindut toivomme sinulle parasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me hindut toivomme sinulle parasta!Me hindut toivomme sinulle parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me hindut toivomme sinulle parasta!
Myös veda kysymysten esittäjä päätyi lopettaa joten minä myös.
Lopetin kuukauden päivät sitten, mutta palasin, koska kutsuttiin takaisin, koska täällä alkoi kauhea ralli lähtöilmoitukseni jälkeen.
- Anonyymi
Mutta minä lähden. Tämän sivuston käyttö on kuin työ josta pitää suoriutua Jaksaminen meni en vaa jaksa käyttää kun joudun aina riitelyyn joka asiassa ja minulle suurin osa on Täällä ollut ilkeitä minua kohtaa muilla palstoilla.
- Anonyymi
En ole enää tuottelijas kun aloitin tämän käytön. Haluan mennä opiskelemaan ja saamaan oikeaa sisältöä elämään hivenen jätän s24 sivun käytön en muuten saavuta tavoitettani
- Anonyymi
Hyvää jatkoa! nyt lähden. Minusta ei kuulu tämän viestin jälkeen mitään enään
- Anonyymi
Tavataan huomenna taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610937- 2664773
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784079Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58623796Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393623Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003441Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863217Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691894Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2061821