Lopetin tänään tämän sivuston käytön

Anonyymi-ap

Olen pitkään huomannut että olen ollut masentunut ja stressaantunut kun ole täällä. Odotin alunperin saavan kavereita täältä mutta olin väärässä

En pysty enkä jaksa olla enää täällä lopetan käytön tänään. En ole enää tuottelias notkun täällä päivät. Elämäni meni pilalle ollessani täällä. Olen lopettanut somen käytön nyt lopetan myös tämän. Minua ei jatkossa saa kiinni enää mistään. Somen käyttö on epärentouttavaa. Kiitos kuitenkin seurasta

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ollut masentunut ennen tämän käytön aloitusta. Katson jatkossa youtube videoita ilman youtube kanavaa koska se rentouttaa. Some ei ole rentouttava seon stressaava

• Anonyymi

Ette varmaan vastaa mutta toivotan teille hyvää jatkoa. Paloin loppuun tämän käytön kanssa joten päätin lopettaa käytön Uuvuttaa tämän käyttö en jaksa enää. Myös veda kysymysten esittäjä päätyi lopettaa joten minä myös. En vaan jaksa kun suurin osa täällä on trolleja ja pahoja ihmisiä. Joten hyvää jatkoa tämä on viimeinen viestini.

• Anonyymi

Tavataan huomenna ex adventisti!

• Anonyymi

Me hindut toivomme sinulle parasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös veda kysymysten esittäjä päätyi lopettaa joten minä myös.

Lopetin kuukauden päivät sitten, mutta palasin, koska kutsuttiin takaisin, koska täällä alkoi kauhea ralli lähtöilmoitukseni jälkeen.

• Anonyymi

Mutta minä lähden. Tämän sivuston käyttö on kuin työ josta pitää suoriutua Jaksaminen meni en vaa jaksa käyttää kun joudun aina riitelyyn joka asiassa ja minulle suurin osa on Täällä ollut ilkeitä minua kohtaa muilla palstoilla.

• Anonyymi

En ole enää tuottelijas kun aloitin tämän käytön. Haluan mennä opiskelemaan ja saamaan oikeaa sisältöä elämään hivenen jätän s24 sivun käytön en muuten saavuta tavoitettani

• Anonyymi

Hyvää jatkoa! nyt lähden. Minusta ei kuulu tämän viestin jälkeen mitään enään

• Anonyymi

Tavataan huomenna taas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3117
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      162
      1163
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      829
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe