Katsokaapas tätä kaksoisleukakaunotarta Gekkosen sivulta: on vähän toisen näköinen ilmestys kuin neidin omat photoshopatut kuvat! Olin tikahtua nauruun! En sanoisi uhkeaksi enkä upeaksi vaan ennemmin plösähtäneeksi, kulahtaneeksi ja rupuseksi. Ja naama tietysti norsunvidulla...
"Uhkea ja upea" Sara Sieppi
15
530
Vastaukset
- Anonyymi
Rahan eteen on näköjään tehtävä kaikenlaista. Kun ei viitsitä opiskella ja hankkia kunnon ammattia, niin...
- Anonyymi
Kaunis nainen ja vieläpä varakas, sekös kateellisia kotkottajia harmittaa!!😂🤣
- Anonyymi
Hyvin toimeentuleva, moni saa vääntää niska limassa töitä, et saa jotain edes hankittua. Sara se postaa muutaman mainoskuvan ja se on siinä, taas on tienattu paljon enemmän kuin tavalliset tallaajat...❤️❤️
- Anonyymi
Mä luulen et aloittaja on norsunvidulla...pelkästään kateudesta.
Jännä mistä Gekkonen on poiminut tuollaisen kuvan, mutta sehän on tarkoituskin, et mitä huonompi kuva sen parempi pärrääjille...sehän näissä juoru"lehdissä" on nimenomaan tarkoituskin ja kaikki Suomen kateelliset mammat kimpassa pärräämään... - Anonyymi
Täytyy sanoa, et kuka tahansa saattaa näyttää välillä tuolta, vaikka olisi miss Suomi tai Miss Maailma, mutteihan tuo ole todellisuutta!🤔Sehän tässä pistääkin lähinnä kommentoijana naurattamaan, kun ihmiset on niin pöljiä, ettei ne tajuu ja vääntää tuostakin aloituksen!😁😁
- Anonyymi
Joko tuo Saran vainoaja on Gekkoselta tullut tännekin? Nimittäin ihan samanlaista aloituskommentteja kuin Gekkosellakin kommentoi!
- Anonyymi
Ihan kunnon pubiruusuhan se siinä tai alkkis ...mahtaa olla pullojenpalautusmatkalla?
- Anonyymi
Kaunis on kuva ja hienot alusvaatteet. Ei tarvitse näyttää kakskymppiseltä, kun ei sitä ole.
- Anonyymi
Mutta Sarahan on xxl-malli. Ei hän saa kuihtuakaan. Minä tykkään hänestä, ei nirsoile, vaan vetelee hyvällä halulla ruoat ja herkut.
Hyvä Sara!!! - Anonyymi
Minä taas en tykkää kun ihmiset eivät pidä itsestään huolta. Tyylikkäästi pitää rehevöityä jos on pakko.
- Anonyymi
Vaikka on rahaa, ei se välttämättä aiheuta kateutta. Moni meistä arvostaa paljon enemmän koulutusta, sivistystä tai vaikkapa kielitaitoa. Sara opiskeli iltakurssilla muutaman viikon meikkaajaksi, erikoislääkäri yli 10 vuotta saadakseen tutkintonsa.
Me ihmiset arvostamme eri asioita eikä kaikilla se maallinen mammona ole numero yksi. - Anonyymi
Missä Pyry? Vieläkö pelaa Ateenassa?
- Anonyymi
Tuskinpa on mikään XXL- malli. On niin sanottu somepersoona, joka ei tarvitse mallitoimistoa. Saa kaikki rahat itselleen.
- Anonyymi
Sara on perso rajalle ja luxukseen. Oli kyllä kuin taivaanlahja näille kouluttamattomille, kun tuli some ja influensseriys.. Ja podcastit. Ja kansa maksaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275249HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2154732Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu823942Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833290- 471805
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321729- 141378
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221292- 161268
- 421185