Menen nyt hörhiäistelttaan juomaan olutta. Hyvää viikonloppua teille muillekin
Hörhiäiset
10
486
Vastaukset
- Anonyymi
Viikonloppuna ollaa töis eikä hörhöis.
- Anonyymi
Hyvä, ei sitte sikailla mitään siellä.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväiset hörinät on takana. seutuluiska oli oikein aukeaman verran saanu kuvia ja juttua aikaiseksi kun pelattiin pesistä, ja toimittaja makaa maassa.
- Anonyymi
"ja toimittaja makaa maassa."
Että heti aamuseitsemältä siinä kunnossa, ettei kuvatekstistä saa selvää. No, eipä ole hörhiäisyö mennyt hukkaan nukkuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja toimittaja makaa maassa."
Että heti aamuseitsemältä siinä kunnossa, ettei kuvatekstistä saa selvää. No, eipä ole hörhiäisyö mennyt hukkaan nukkuessa.eipä ollu maassa
- Anonyymi
Kyllä oli köyhät bileet.
- Anonyymi
Mitäs muuta köyhillä voi olla kuin köyhät bileet?
- Anonyymi
Oliko varattuja naisia tarjolla?
- Anonyymi
Paikallisia tyrkky naisia.
- Anonyymi
Oli sitä Karvian ja Parkanonkin naarasta kulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582