Pitääkö meidän mukautua siihen eikä "pöyristyä", koska Keskisarja käytti Riikan
mukaan vain "värikästä" kieltä ? Riikan mukaan ei saa takertua yksittäisiin sanoihin,
adjektiiveihin, vaan pitää keskittyä itse asiaan. Pitäisikö meidän siis pystyä keskustelemaan Keskisarjan tasoisesti. josta tasosta Riikka yrittää tehdä
"uuden normaalin" ?
Ei käy ! Se ei käy meille ! Rasismille pitää olla nollatoleranssi.
Yrittääkö Purra aivopestä koko kansan Keskisarjan tasoiseen loukkaavaan kielenkäyttöön ?
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
*
*
- MAHTAVAA - PerusSuomalaiset - !
- OLEN - SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS-SUOMALAINEN - !
*
*- Anonyymi
Käyttäydy myös sen mukaisesti.
- Anonyymi
Persujen tapa hoitaa yhteiskuntamme asioita on jälkeen jäänyttä. Emme voi mennä ajassa taaksepäin, vaan eteenpäin ja globaaliin maailmaan. Siihen kuuluu maahanmuutto ja liikkuminen. Suvaitsemattomuus on läpeensä mätä ja kehityksen jarru. Kaikki se selittely jota Purra suoltaa on tyhjän päivästä höpinää. Ei yksikään persu voi väittää mustaa valkoiseksi. Keskisarja on sanoillaan antanut huolestuttavan kuvan jota persut edustaa. Täytyy tuntea vastuu puheistaan ja siitä mitä seuraamuksia on tuleva. Jokainen ihminen on ihmisarvon arvoinen.
- Anonyymi
Aloittaja puhuu asiaa. Äänien kalastelua rasisteilta Purralta puolustaa Keskisarjaa.
Raukkamaista persuilua.- Anonyymi
Olen lukenut suurinpiirtein kaikki Keski-Sarjan kirjat. Olisi mielenkiintoista tietää mitä sälli oikeastaan tavoittelee, onko kyseessä vain rottakoe vaalikarjalle. Vai onko vihreä kuplan naivistisuus ruvennut vituttamaan historian tutkijaa. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
Stop, maahanmuutolle ja ei tartte myöskään niitä mustii äijii tänne koriskentälle palloa rahaa vastaan pompottelemaan.
Somalitkin loisivat vaan kotona ja hinaavat perseensä vain kerran kuussa KELAN luukulle Hämeentielle. - Anonyymi
Purra livahti rikkaitten puolelle eliitin etuja ajamaan.
Kannatus laski vaalipetoksen jälkeen.
Persut luulevat nyt, että ala-arvoisilla rasismipuheilla
kannatus nousisi.
Enää rasistit kannattavat petospersuja, ettei se taida paljon auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283456- 973216
- 763034
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim793011"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532911Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432235- 882012