Hello!
Missä olisi Oulunseudulla hyvä uimaranta? Puhdas vesi ym. Minkälainen on kuivasjärvi uida?
uimarannat
8
4207
Vastaukset
- MCCH
ite en kyllä kuikku järveen menis.... ei kait siinä järvessä viihdy edes kalat..
- hyvä
Kuivasjärven veden puhtaus on hyvä ja vesi lämmintä. Siellä on oikein hyvä uida.
- ittemöttönen
Suosikkini suosittu Valkiaisjärvi, siellä Hiukkavaaran takana. Raikas, puhdas vesi, hiekkapohja ja syvenee niin ettei tarvi tuntia kahlata. Vrt Nallikari.
Pari päivää takaperin asijaa puitiin Kalevan juttutuvassa perinjuurin tarkoin, vilkaseppa sinne sivu tai kaksi taakkepäin. Vai olitko itte asialla, tyylistä päätellen? - amatsoni
on ok.
- LOISTAVA
PIKISAARESSA ON LOISTAVA UIMARANTA , KUUSISAAREN UIMARANTAA VASTAPÄÄTÄ. ME OLTIIN SIELLÄ TÄNÄÄN, JA EI HASSUMPI PAIKKA, AUTONKIN SAI AIKA LÄHELLE...
KAIKKI SINNE HUOMENNA... - Rantaleijona
Valkeisjärvi on tosi hyvä lapsille ja aikuisille mut ainoa miinus on että aurinko paistaa vaan aamupäivällä rantsuun.Oma suosikkini on Jäälin hiekka montut, paljon eri vaihtoehtoja ja auriko paistaa koko päivän. Oulusta päin Kuusamontietä ajettaessa Jäälin shellin kohdalta käänny vasemmalle.
- KAIPAILISIN
eli missä on alastoia ihmisiä minä lukien uimassa,ottamassa aurinkoa jne??
Oulussa??- spiritsi
tuiran biitsi ehdottomasti paras paikka... lähellä keskustaaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653