Koska tiedät, että oon sekä kiltein ihminen, jonka tunnet, jolla on kyky sellaiseen pahuuteen mitä et ole kokenut. Tiedän, että haluut ruokkia sitä sosiopaattista puolta ja et tykkää kiltteyden osoituksista, koska koet ne vähemmän aitoina puolina minua. Totuus kuitenkin on, että sekä hyvä että paha puoleni ovat hyvin aitoja, ja sinun täytyy hyväksyä molemmat, että voit hyväksyä minut.
Tiedän nainen, että haluut ruokkia mun pahuutta ja narsismia
28
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ei muuten pidä hyväksyä yhtään mitään!
- Anonyymi
Eikö se olekin sen toisen osapuolen kannalta parempi, että on sellaisen kanssa, jolla hyvät puolet ovat vallitsevia?
- Anonyymi
Juuri näin. Ja useimmilla ei ole ollenkaan pahoja puolia.
- Anonyymi
Ehkä olet vain liian nuori ymmärtämään tätä, mutta jos haluaa olla kokonaisvaltaisesti hyvä, on myös valta todella suureen pahuuteen.
- Anonyymi
On miehiä, jotka eivät voi katsoa edes kauhuelokuvia. Eivät halua kuulla tai lukea mitään true crime juttuja, eivät puhu p.skaa juuri kenestäkään. Eivät taistele joka päivä pahojen puoliensa kanssa koska heillä ei sellaista ole. Tiedätkö, että on oikeasti hyviä ihmisiä.
- Anonyymi
Heillä ei ole myöskään kykyä kohdata ja voittaa todellista pahuutta, heikkouksiensa takia. Vain se jolla on molemmat voi tehdä maailmasta kiltimmän paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä ei ole myöskään kykyä kohdata ja voittaa todellista pahuutta, heikkouksiensa takia. Vain se jolla on molemmat voi tehdä maailmasta kiltimmän paikan.
Älä puhu paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa
Totuuksia ei kykene moni ymmärtämään, sellainen joka on liian heikko, on liikaa "pahojen" vietävissä, mitä et tässä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa
Sinulla on taas tämä puberteettinen kuohuntakohtaus päällä mitä purat tälle palstasedälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Jos teet pahaa ihan mille tahansa oliolle fyysisesti tai henkisesti, tuhoat jotakin. Vain positiivisella energialla ja tavalla voidaan luoda ja ylläpitää tätä kokonaisuutta, johon ihmisetkin kuuluvat. Jos negatiivinen energia vie voiton positiivisesta, olemme kaikki vaarassa tuhoutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Jos teet pahaa ihan mille tahansa oliolle fyysisesti tai henkisesti, tuhoat jotakin. Vain positiivisella energialla ja tavalla voidaan luoda ja ylläpitää tätä kokonaisuutta, johon ihmisetkin kuuluvat. Jos negatiivinen energia vie voiton positiivisesta, olemme kaikki vaarassa tuhoutua.
Lisään vielä tähän. Tietenkin ravintoketju vaatii pakostakin esim. jonkin elävän syömistä. Tarkoitin tarkoituksellista pahuutta, jossa tehdään asioita omassa päässä vääristyneiden ajatusten perusteella. Luonnolle ei selitetä, että tein sen siksi kun olin sekaisin. Jo tapahtunutta ei voi pyytää anteeksi, koska se on jo tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä tähän. Tietenkin ravintoketju vaatii pakostakin esim. jonkin elävän syömistä. Tarkoitin tarkoituksellista pahuutta, jossa tehdään asioita omassa päässä vääristyneiden ajatusten perusteella. Luonnolle ei selitetä, että tein sen siksi kun olin sekaisin. Jo tapahtunutta ei voi pyytää anteeksi, koska se on jo tapahtunut.
Edelleen jatkan. Ihminen ajattelee olevansa jotenkin ”erilainen” suhteessa muihin olioihin. Ikäänkuin ihminen olisi luotu irrallaan muusta luonnosta. Ajatellaan vaikka koronaa. Onko kukaan miettinyt jos virukset voisivat olla tarkoituksella pahoja viruksia, jotka haluaisivat tuhota ihmisen. Ei ihmisellä ole yksinoikeus olla paha. Sekin osoitti et pienikin elävä voi tuhota vaikka koko elämän. Elämässä on kyse koko ajan positiivisen ja negatiivisen energian tasapainosta.
- Anonyymi
Joo toisten pimeä puoli on vaarallista...
- Anonyymi
AP nyt vaan yrittää selittää itselleen luonnevikojaan, ettei hänen tarvitsisi myöntää niitä ja tulla paremmaksi ihmiseksi .
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Enpä, mulla on paljon viisautta, jota teil ei oo.
- Anonyymi
Kerrotko vielä ns meille kaikille, että kenen koet tämän aapeen olevan, joka on palstaäijä? Mutta siis kerro tämä sinun kokemus tästä asiasta. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä ns meille kaikille, että kenen koet tämän aapeen olevan, joka on palstaäijä? Mutta siis kerro tämä sinun kokemus tästä asiasta. T naiselta
AP on alkuperäinen (viesti tai kirjoittaja).
- Anonyymi
Hetkinen nytte, ethän sä tiedä muista mitään, etkä täten todellakaan voi kertoa kenellekkään niiden pahuuden tasoista sun muusta. Voit noi asiat tuntea itsestäni, muu on luulemista😃Idiootti.
- Anonyymi
Hyväksyn rakas molemmat puolesi.🤗 Haluun koko paketin. Sua vaan rakastan ikuisesti❤️
- Anonyymi
Pitää pysyä totuudessa. Jos sama ihminen puhuu samaan aikaan pahuudesta ja rakkaudesta, takuulla rakkaus on valetta ja harhaa.
- Anonyymi
Kieroutunut ja pirstottunut mieli.
- Anonyymi
Ei enää merkitystä. Minä en ollut tärkeä. Siksi päädyin itsemurhaan. Emme enää näe. ⏳⌛💔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1231645Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31446Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2401375Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2431225Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin121077- 50780
- 55715
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes15676Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39643Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44638