On jo ennen syntymäänsä luopunut ajatuksesta,että joku mies haluaisi hänet.Siksipä ainut hänen elämänsä tarkoitus on käydä töissä ja hyysätä sisarusten lapsia,kun ei itse niitä ole saanut eikä korkeasta iästä enää saakaan.Itse ainakin, jos oisin sinkku, niin viettäisin kyllä aivan jossain muualla aikaani, kuin esim. navetassa. Toiset ne vaan on niin ylijäämiä, ettei kukaan niitä halua.:DDD
Kelpaamaton reppana
54
578
Vastaukset
- Anonyymi
Yritätkö tunteet/viha palstalla saada vihaa aikaiseksi?
- Anonyymi
Ilmeisesti tämän palstasedän uutuus tekeleen on tarkoitus herättää tunteita. No herättääkö?
- Anonyymi
Lapseton nainen on naurettava. 🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tämän palstasedän uutuus tekeleen on tarkoitus herättää tunteita. No herättääkö?
Ilmeisesti herättää, ehkä on sitten tilallinen tai tuntee sellaisia uudesta kommentaarista päätellen pienen kannatuksen kera
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa palstasetä eli aloittaja äitisikin jäänyt ainakin sinun kohdalla sellaiseksi. Melkein tekisi mieli sanoa samaa tästä kampaviinerikerhosta, jotka hakemalla hakee näitä seiskasta hyvää päivää- tasoisia aiheita. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Jos ei sellaista miestä ole löytynyt että sen kanssa viitsisi lapsia tehdä niin miksi tehdä niitä sitten huonon miehen kanssa.
Kyllähän huonosta miehestä lapsetkin kärsii eikä sellaisesta ole isäksi eikä kasvattajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin miehetön nainen.... 🤣🤣🤣Luuserijossu.... 🤭🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotanraato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varsinki miehetön nainen!!!! Luuseriiii!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mailma on jo täynnä lapsia, joita kukaan ei rakasta. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varsinki miehetön nainen!!!! Luuseriiii!!!!
Joo ja sä oot tyyhmääää…..!!!
- Anonyymi
Jospa pitäisit huolen omista asioistasi. Säälittävä olet.
- Anonyymi
Ite oot. Kun et saa edes miestä itelles!!!! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot. Kun et saa edes miestä itelles!!!! 🤣🤣🤣
Joo no kaikki ei oo selasii kun sää jolle kelpaa kaikki 🤭🫣😳 siis oikee makuupatjahuo•a.
Kyllä ne naiset jotka osaa kattoo kannattaako jonkun idiootin kanssa lapsia hankkia on paljon parempia kuin ne joilla muksuja vähän yhdelle jos toisellekin miehelle.
- Anonyymi
Sinulla on huono mieli. Olet selvästi kateellinen ko henkilölle. Se on varmasti todella raskasta.
- Anonyymi
Mulla on puoliso ja jälkikasvua. Ei ole tarvetta olla kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan, peräkammarin incelin unelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Onko hän paremman näköinen ja kuntoinen kun jaksaa raskasta työtä tehdä?
- Anonyymi
Jaha tunnistatko sinä jollakin tavalla tämän palstasedän skeemaileman navetassa aikaa viettävän kateuden kohteen vai onko nämä taas kenties näitä yksisarvissatuja? T naiselta koittakaa jaksaa etsiä aiheita mitä pöyristellä vihreästi😉
- Anonyymi
Joo Ap:stä tulee mieleen joku todella kateellinen nainen tai sitten se katkera mies joka ei sille naiselle kelvannut ja rukkaset tuli. Eli tuo nainen saattaapi olla todellinen kaunotar jolle ei sopivaa löytynyt sieltä kulmilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha tunnistatko sinä jollakin tavalla tämän palstasedän skeemaileman navetassa aikaa viettävän kateuden kohteen vai onko nämä taas kenties näitä yksisarvissatuja? T naiselta koittakaa jaksaa etsiä aiheita mitä pöyristellä vihreästi😉
Mene sinä t norsu muualle vaikka sinne lavetille makaamaan broikut levällään senhän sä osaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Ap:stä tulee mieleen joku todella kateellinen nainen tai sitten se katkera mies joka ei sille naiselle kelvannut ja rukkaset tuli. Eli tuo nainen saattaapi olla todellinen kaunotar jolle ei sopivaa löytynyt sieltä kulmilta.
Eikai niin vanha mies enää hyvä sangyssä ole kun on nuorempiakin asiaa toimittamaan saa itsekkin jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä t norsu muualle vaikka sinne lavetille makaamaan broikut levällään senhän sä osaat
Broikut levällään?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Broikut levällään?😂
En teekkää kanakeittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo hyvin uskottavaa 🤨. Katteleeko se sun miehes sitä naista ketä haukut?? Sielläkö se ongelma kun täytyy haukkua? Kateus syö lehmätkin navetasta.
- Anonyymi
Ei sinun olisi ollut tarvetta avautua tuolla tavoin asemastasi. Hae rohkeasti apua itsellesi, sitä on saatavilla.
- Anonyymi
Nii se varmaa apsetä riippuu minkä asian yhteytee sitä statustaan tunkee
- Anonyymi
lätty kii hirviö
- Anonyymi
Osui ja uppos!!
- Anonyymi
Mehtäsianvitttunaama tuomo
- Anonyymi
Komea haluttu mehtäsianvxxxunaamatuomo
- Anonyymi
Ja tätä ilmaisuajo tulisi käyttää vai hä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tätä ilmaisuajo tulisi käyttää vai hä,
Nukumma yön yli ainakin
- Anonyymi
Ja mikähän sinäkin hirviö olet tietämään siitä, kuinka haluttu, himoittu ja muuta vastaavaa minä olen ollut?
Ja kas, hirviöksikään en haluaisi sinua ja kaltaisiasi aidosti kutsua, sillä se olisi liian loukkaavaa vanhojen tarustojen mielikuvitusolentojakin kohtaan.
Olet ijo tämän 1 viestisi perusteella ihmisenä niin täynnä mustaa kusta, että mitään muuta ei sinne sinun sisällesi mahdukaan.
Kuinka pienestä lapsesta voikin kasvaa sinun kaltaisiasi aikuisia olentoja, on mieleni käsittämättömistä.
Ja kyllä, toisin kuin sinunkaltaisesi narsistinen, jonkun umpimielisairaan kaltaisesi juoruja kuunteleva, viattomia naisia stalkkeroiva olento saattaa pienellä ymmärryksellään ehkä käsittää, minulla on ollut oma elämäni kaltaisiltasi syvästi piilossa.
Miksi toisin sitä eteenne, kun yrittäisitte sen jollakin tavoin heti pilata tai ottaa pois, kuten menneisyydessä on jo käynyt.
En sentään ole niin typerä, kuin nuorenpana naisena satuin olemaan .
Kehottaisin vielä sinua köpertymään takaisin sinne umpipimeään kolmosen, josta eksyit maan päälle ja t.u.k.ehtumaan pois.
Se olisi palvelus kaikille hyville ja terveille ihmisille. -🖤🤏- Anonyymi
Umpipimeään koloosi, jopa.
Kas, kun oli niin oksettava aloitusviesti, ettei siihen vastatakseen viitsinyt edes täysin kielioppiakaan tarkistaa.
Et(te) ole sen arvoisia.
- 🖤🤏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Umpipimeään koloosi, jopa.
Kas, kun oli niin oksettava aloitusviesti, ettei siihen vastatakseen viitsinyt edes täysin kielioppiakaan tarkistaa.
Et(te) ole sen arvoisia.
- 🖤🤏Älä sekoita sontaasi ulkopuolisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoita sontaasi ulkopuolisia ihmisiä.
Äläkä sä kerro miulle, että mitä saan tehdä ja mitä en.
Se fakta, ettei juuri kukaan kerro minulle sitä kaikkea, mitä minun vastaan on tehty ja tehdään(?) sairaista syistä ei tee minusta tyhmää. 😃😄
Olen oikeasti aika helkkarin älykäs nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se fakta, ettei juuri kukaan kerro minulle sitä kaikkea, mitä minun vastaan on tehty ja tehdään(?) sairaista syistä ei tee minusta tyhmää. 😃😄
Olen oikeasti aika helkkarin älykäs nainen.Ketä säkin yrität taas esittää mie ja sie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä säkin yrität taas esittää mie ja sie
Entäpä, jos olenkin (vaikka ystävänsä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä säkin yrität taas esittää mie ja sie
Ja mikä murrealueittain olis lähempänä sitten? Sivusta TiiTii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä, jos olenkin (vaikka ystävänsä).
No katotaa sitä sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeasti aika helkkarin älykäs nainen.Ja tämä olisi palstasetä yllätyksellistä ja poikkeuksellista koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä olisi palstasetä yllätyksellistä ja poikkeuksellista koska?
” Olen oikeasti aika helkkarin älykäs nainen.” Kelatkaa nyt sanoisko nainen noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Olen oikeasti aika helkkarin älykäs nainen.” Kelatkaa nyt sanoisko nainen noin?
Bonarii, jei vai nei?
- Anonyymi
”En sentään ole niin typerä, kuin nuorenpana naisena satuin olemaan .” something on a bootstrap that might get handy on way
- Anonyymi
Just näin, hyvä hyvä👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi ei sanoisi??
- Anonyymi
Niin, oliko se lapsettomuus tässä stoorissa palstasetä se isoin stigma?
- Anonyymi
Ja tänään illal taas vahtii toisten kersaa.... 🤣
- Anonyymi
Valitettavasti persenaama🤢🤮🤡🐷saapuu taas naapuriin.... 🤬😠😡🤬🤬T: a mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti persenaama🤢🤮🤡🐷saapuu taas naapuriin.... 🤬😠😡🤬🤬T: a mies
Otan osaa..... Eikä se naapurikaa mikään kaunotar ole... 🤢🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 just!! Rumat miehetkin näyttää olevan niiiiin katkerii!! Taitaa olla todellinen kaunotar siellä kun on niin paljon katkeria miehiä ja kateellisii naisii ympäristössä. Muuten ei kyllä (miehetkin vielä) haukuttais se on selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo... Kotkanpersenaama.... 🤢🤢🤢🤮
- Anonyymi
Lohja-Laura eli kitisevä lehmä, sun pitäis pestä sun suu ennen kun puhut kenestäkään mitään. 🖕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4202802Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182314Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1212172- 1111761
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2351550Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861220Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2021206Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511173Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601063TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201060