Miltä se tuntuu

Anonyymi-ap

Miltä se tuntuu ystävänä tajuta pilanneensa rakastuneiden välit omaa itsekkyyttään?

69

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ystävä ei tee tuollaista

• Anonyymi

Kyllä valitettavasti tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Itsellä ei ole ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Itsellä ei ole ystäviä.

Ei minun ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun ystävä.

Mitä sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten

Voihan tää nyt olla tietysti vähän vaikea ymmärtää. Koita pinnistää vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo aitoja sitten. Tai jos on niin kyllä siinä on monesti oma lehmä ojassa jollain tapaa. Ei hyväksy muutoksia omaan piiriinsä ja omaan elämäänsä myöskään jota voisi suhteesta seurata, vaikka ystävyys pysyykin. Oma paras ystäväni ei ole yrittänyt kuin tukea ja tsempata. Hän tietää tän jutun hyvin ja on ollut kaivatun miehen puolella, kun olen ajatellut hänen tekevän asioita ilkeyttään. Ystäväni, rakas kaimani on järjen ääni, kun oma sumenee. Mutta realisti myös.. Hän uskoo, et vaikka miten mieskin pitäisi minusta, ei välttämättä mitään sen enempää halua. Meillä on omat elämät rakennettuna.. Hän ei halua vaikuttaa toisten suhteisiin, mutta sanoo oman mielipiteen ja on olkapäänä kaiken keskellä. Onneksi joku ymmärtää!
        Mutta kaipaus ei ole rikos eli saan vapaasti ikävöidä. Kukaan ei sitä multa pois vie, mutta täytyy silti eheytyä.. Matka on edistynyt sen suhteen jo, mutta paljon on edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo aitoja sitten. Tai jos on niin kyllä siinä on monesti oma lehmä ojassa jollain tapaa. Ei hyväksy muutoksia omaan piiriinsä ja omaan elämäänsä myöskään jota voisi suhteesta seurata, vaikka ystävyys pysyykin. Oma paras ystäväni ei ole yrittänyt kuin tukea ja tsempata. Hän tietää tän jutun hyvin ja on ollut kaivatun miehen puolella, kun olen ajatellut hänen tekevän asioita ilkeyttään. Ystäväni, rakas kaimani on järjen ääni, kun oma sumenee. Mutta realisti myös.. Hän uskoo, et vaikka miten mieskin pitäisi minusta, ei välttämättä mitään sen enempää halua. Meillä on omat elämät rakennettuna.. Hän ei halua vaikuttaa toisten suhteisiin, mutta sanoo oman mielipiteen ja on olkapäänä kaiken keskellä. Onneksi joku ymmärtää!
        Mutta kaipaus ei ole rikos eli saan vapaasti ikävöidä. Kukaan ei sitä multa pois vie, mutta täytyy silti eheytyä.. Matka on edistynyt sen suhteen jo, mutta paljon on edessä.

Sivusta kaiketi juuu.. Mut halusin sanoa.

• Anonyymi

Samalla tajuu ettei kovin hyvä ystävä edes ollut.. näin ihminen rikkoo itseään väärillä teoilla.

• Anonyymi

Mun elämääni ei tuollainen ystävä enää kuuluisi. Vaikka olis perheenjäsen niin sais häipyä mikäli noin toimisi. :(

• Anonyymi

Samat ajatukset täällä. E

• Anonyymi

Sukuhan se pahin on valkkaan kenen kanssa saa olla.Paremissa piireissä nimittäin.

• Anonyymi

Kurjaa olisi. Iskee pahasti siinävaiheessa kun on elämänkokemusta karttunut. Aika vahingoittava tunne. Ei käy kateeks!

• Anonyymi

Tuohon on vaikea vastata, koska en ole koskaan pilannut kenenkään rakastuneiden välejä, kun en voisi tehdä sellaista veemäistä temppua edes 'vihamiehelle', jos mulla sellainen olisi. On juoruämmän touhuja sekaantua toisten asioihin.
      Kostosta vai kateudestako joku haluaa pilata toisten välejä?

• Anonyymi

Tunnen tämmösen. Kateellinen ja katkera. Vanhempi nainen.

• Anonyymi

Itsekkyydestä, hallinnan halusta, luulosta että tietää paremmin, kuin osalliset itse, ei kestä toisten onnea, ystävän menettämisen pelosta, oma lehmä ojassa... Onhan noita "syitä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat naiset on yleensä pahimpia, mutta moiseen ilkeyteen pystyy kyllä vanhoja -olettamuksiin perustuvia- kaunoja sisällään hautova "mieskin" (ei siis tosimies).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat naiset on yleensä pahimpia, mutta moiseen ilkeyteen pystyy kyllä vanhoja -olettamuksiin perustuvia- kaunoja sisällään hautova "mieskin" (ei siis tosimies).

Kyllä mä pidän tuota ennemmin kypsymättömien.naisten juttuna, vaikkakaan en usko olevan niinkään ikäsidonnainen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. En ole koskaan pilannut kenenkään välejä. Jotkut kehtaa yrittää kiilata väleihin toiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. En ole koskaan pilannut kenenkään välejä. Jotkut kehtaa yrittää kiilata väleihin toiset ei.

Just näin. Kyllä se ongelma on empatiakyvyn puutteessa ja kypsymättömyydessä jos noin toimii. Sivusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko millaisia teesejä hänellä käytössä tai? Sivusta hihittää

• Anonyymi

Mun "ystävät" tuhos mun koko elämän. Terveyttä myöten. Mut henkisesti ne ei saa mua murrettua.

• Anonyymi

Kun pariskunnassa on voimassa tasa-arvoinen ja tasa-määräinen rakkaus, niin ei kukaan pysty viettelemään sen osapuolta seksuaalisen uteliaisuuden kammioihin.

• Anonyymi

Jaa vai semmonen. Anyway ansaitsevat onnea tietysti. Eihän se minulta oo pois, jos muut on onnellisia ja minä olen hylkiö joka rakastui yksipuolisesti. Toinen halusi vain sitä itseään. Minun täytyy tyytyä ja muut saa valita.. Kaikessa. Urassa ja rakkaudessa.
        Naiselta Sivusta

• Anonyymi

Ei nyt ole kyse mistään seksistä... Luoja 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ole kyse mistään seksistä... Luoja 🙄

Kaikessa ihmiselämässä on oikeastaan kyse seksistä, paitsi seksistä. Seksissä on kyse vallasta. - Oscar Wilde (väitetysti)

• Anonyymi

Paitsi virtuaalisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi virtuaalisesti?

Käsite "sex" on täsmentynyt sittemmin, Oskarin aikaan ei ollut nettiä, eikä laadukasta polnoa, eikä osattu puuhailla kaikkea kivaa mitä nykyisin osataan. Siis: Kaikessa ihmiselämässä on oikeastaan kyse erotiikasta, paitsi erotiikasta. Erotiikassa on kyse vallasta.

"Of, relating to, or tending to arouse sexual desire."
        https://www.wordnik.com/words/erotic

• Anonyymi

Miten semmonen edes onnistuu? Epäilen vahvasti.

• Anonyymi

Jos toisella on itsetunto hyvin matalalla, niin onnistuu... Aivopesulla.

• Anonyymi

Hämmästyisit mihin itseensä tyytymättömät sielukkaat lehmät on valmiita

• Anonyymi

Mietin samaa.
        Jos kaksi ihmistä on tekemisissä suoraan, miten kolmas voisi tulla väliin heidän sallimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin samaa.
        Jos kaksi ihmistä on tekemisissä suoraan, miten kolmas voisi tulla väliin heidän sallimatta.

En avaa enempää tätä tilannetta, mutta kommenteista joku ymmärtää jotain toinen ei vähääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toisella on itsetunto hyvin matalalla, niin onnistuu... Aivopesulla.

Oletko koskaan päässyt edes ns alkuviritelmää pidemmälle? Repesin. T naiselta hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämmästyisit mihin itseensä tyytymättömät sielukkaat lehmät on valmiita

Entä me sieluttomat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan päässyt edes ns alkuviritelmää pidemmälle? Repesin. T naiselta hih

Messumatkallako sut kokoon kursittiin?
        -oyws

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin samaa.

Tämäpä juuri.
        Tänne yks ainut kaipausviesti,noviisina antaa liikaa tunnisteita kyttääjä huomaa kuka.Viidakkorumpu pärisee ,soppa on valmis.
        Pahasti tuntuu että se kyttääjä oli täällä töissä voi vieläkin olla.
        Aletaa kaasuvaloitus kummallekkin kohteelle toiselle jopa irl väärää tietoa toisesta yritetään ettei mikään edes ala.Miten voit luottaa kuka puhuu totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet päässyt monen kanssa loppuun asti.Onko se kehu?EI!Sinä olet se ase jota joku käyttää.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

prsekö sulla repes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

prsekö sulla repes?

Sepä se,on parisen päivää hautomista.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun mies saa vieteltyä kaunottaren peuhaamaan, se tuntuu testosteronilta. Sille naiselle joka sai miehen viettelemään itsensä peuhaamaan, se tuntuu estrogeenilta.

• Anonyymi

Ei ole kyse viettelystä tai sänkyhommista. Toivottavasti, et kommentoi enempää, koska vaikuttaisi juttusi ja ymmärryksesi olevan aika yksinkertaisia.

• Anonyymi

Kautta aikojen on ollut juonia punovia kyttääviä stalkkereita. Ennen heitä oli vain oikeassa elämässä, mutta tänä aikana myös somessa.
      Nämä perässähiihtäjät etsivät tilaisuutta päästä 'puhuttelemaan' jotakuta kahdenkesken, tarkoituksena mustamaalata takanapäin joku toiselle tärkeä ihminen.

• Anonyymi

Juu mulla on lähipiirissä tämmönen.

• Anonyymi

Ei ole palstasta kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mulla on lähipiirissä tämmönen.

Ookko vuokrannut sitä eteenpäi ns?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko vuokrannut sitä eteenpäi ns?

Esim tännepäin?

• Anonyymi

Miltä se niistä tuntuis jotka noin tekee eikö ne ny yleensä tee sen tarkoituksella kateudesta tai mustasukkaisuudesta mun kohdalla ei onnistu tuokaan olen itse jo luultavammin ollu osallistumatta suhteen hoitoon mitenkään pitkään aikaan jo

• Anonyymi

Kysyt itseltäsi asiaa ?

• Anonyymi

Uuuu... Näppärää!

• Anonyymi

Moro horo

• Anonyymi

No moro homo!

• Anonyymi

minä en ole pilannut mitään, enkä ystäviä nähnyt pitkään aikaan. Ja hyvin selväksi tehtiin että ystäviä ei olla. joten ei olla nytkään.

• Anonyymi

Ei sitten varmaan ollut sulle.
        Oikea tuskin tähän edes kehtaa kommentoida.

• Anonyymi

Mahtisääri on enemmän kuin ystävä...

• Anonyymi

Varmasti.

• Anonyymi

Jotain aitoa siis on?

• Anonyymi

te lähditte itse haluamaan muuta ettekä mennyt rakkaan linjassa ja sitä kautta kasvattanut omia juttuja. ja vältääksenne haasteet ja huonot jutut otitte osaa noihin "uhrauksiin". Suhteeseesta tulikin peli teille, kumpi ohjaa ja siinä samassa veditte hyötyä muista. ja sitten alkaa, marttyri show ja kilpailu.

• Anonyymi

En ole pelannut missään vaiheessa, enkä lähtenyt toisen tai eräiden peliin koskaan mukaan.
        Toisaalta, miksi edes vastasin noin sekavalle tyypille....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pelannut missään vaiheessa, enkä lähtenyt toisen tai eräiden peliin koskaan mukaan.
        Toisaalta, miksi edes vastasin noin sekavalle tyypille....

Aika ristiriitainen kommentti teikällä. T

• Anonyymi

Miten ystävä on voinut pilata rakastuneina välit?

• Anonyymi

Samaa voisin kysyä.

Neljässä suhteessa olen huomannut että sen toisen ystävä kokee meidän suhteen voimakkaasti.

Nuorin heistä oli murheissaan kun kuuli että meidän suhde ohi.

Kolme muuta oli lyömässä kapuloita rattaisiin.
      Yksi sitoi ja hidasteli jottei meidän suhde etenisi.
      Toinen vähätteli ja haukkui mua.
      Samoin se kolmas.

Joskus ihminen on ihmiselle susi.

• Anonyymi

Mulle tehtiin noin viimevuonna… tosin asiat palautuivat myöhemmin normaaliksi muilta osin paitsi niljakenainen sai porttikiellon elämääni.

• Anonyymi

Minä en ole pilannut kenenkään välejä, jos et ole rehellinen tai ota omia juttujasi mutta haluat hyödyt ja vielä muidenkin ei voi mitään.

• Anonyymi

kaikista vaikein oli hyväksyä rahan estäminen ja työn sabotointi, ja sitten oli me mt jutut, mitkä oli ihan ylitsepääsemättömän vaikeita. varsinkin ei tullut apua omiin asioihin mistä selviää mutta tili ammattilaiset saa tuoda aina enemmän apua. eli omia asioita ei oikeasti edes käsitellyt ne piti vaan niellä, liikkua ja meditoida kuntoon. ja miehen tietoisuus itsessä oli aika hirveää välillä.

• Anonyymi

lääke toki auttoi ettei tuntenut mitään, mitä kaikki tekivät mutta kyllä ne haavoja on jättänyt. tosi paljon mutta niiden kanssa pitää elää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3913
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      49
      2789
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2619
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2118
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1900
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1743
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1592
    8. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      223
      1559
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      84
      1523
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1388
    Aihe