Saisinpa unen

Anonyymi-ap

Olisin onnellinen. Jatkuva unettomuus on niin ikävää 😔

27

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä se olisi suotavaa ihan jokaiselle, unettomuus/nukkumattomuus on pitemmän päälle jopa hengenvaarallista...

• Anonyymi

Niin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin.
        Toivottavasti sinulle uni maistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin.
        Toivottavasti sinulle uni maistuu.

ok, no hyvä juttu👍🙂, mä saan nukuttua tauotta yön, joskus tulee omaehtoisesti valvottua myöhään...

• Anonyymi

Ai valvominen hengenvaarallista 🫢 Äkkiä peitto korville! Kauniita unia mussukka, pistin hiukset nutturalle niin ne ei kutittele sinua yöllä 😘 Anna käsi 🫴🏻

• Anonyymi

🫳 kiitos lämmöstä 😘

• Anonyymi

Saanhan silti vähän silittää? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanhan silti vähän silittää? 😊

Kyllä se olisi mukavaa, jos silittäisit ja nukahtaisin…Niin sinulla on pitkät hiukset… hänellä miehelläkin on, nykyisin, niin luulen. Olen niin väsynyt. Kiitos, kun välität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫳 kiitos lämmöstä 😘

Tartun tähän, bro.

• Anonyymi

Olet lahja. Merkki siitä miksi minä olen ja miksi minun täytyy olla. Rakastan sinua.

• Anonyymi

Olipa se kauniisti sanottu. Noin kauniit sanat saa harvoin lukea… olen aivan sanaton… tykkäsin niin paljon tästä. Minä tunnen samoin.

• Anonyymi

Voimia! Liikutko tarpeeksi. Tee pitkähköjä kävelylenkkejä, jos mahdollista. Syö terveellsiä ruokia. Älä käytä päihteitä. Voi olla, että noudatat kaikkea tuota jo, joten sori jos asennoiduin ennakkoluuloisesti.

Oletko kokeillut vaikka melarestia.

Uskon, että paranee tuo unettomuus. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Nauratko useinkin toisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia!

Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua.

Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän vähän sairaina ihmisii, jotka nauraa tällasil asioil kuten unettomuus, tiedät sä, se on kipeetä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua.

Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍

Hienoa, jos saat nukuttua. Toivottavasti kaikki selviää. Voi hyvin!

• Anonyymi

Pitäisi olla kaikilta laitteilta pois, jo monta tuntia ennen nukkumaan menoa. Somekoukku on paha homma ja siitä kärsii monet aikuiset.

• Anonyymi

Ah kukkahattutäti! 🤭

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah kukkahattutäti! 🤭

ap

Ah kyläpyörä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah kyläpyörä

Ah, pölkky ilman päätä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, pölkky ilman päätä!

Ah, mustamaalaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, mustamaalaaja

Ah, ylemmyyden tuntoinen!

• Anonyymi

Luin jostain, että unettomuus johtuu huonoista hengistä sekä energioista.
      Laitoin sakset sängyn alle niin, kuin neuvovat ja minä olen nukkunut todella hyvin tuon jälkeen.
      Saksien pitää olla auki niin, että niillä LEIKATAAN HUONOJA HENKIÄ SEKÄ ENERGIOITA POIS.

• Anonyymi

Huono vitsi, mee pois 🙃

• Anonyymi

Ihanaa, kun on pimeää. Syksyinen yö,

• Anonyymi

niin on. on ollut niin tajuton suru ja ikävä sua.

• Anonyymi

Auttaisiko jos ajattelet jonkin ikävystyttävän asian tekemistä, kuten keittiön laatikoiden uudelleen järjestelyä, kellarin lattian maalausta, vanhan vaatteen uusimista,...
      tai sitten jotain mielenkiintoista: suunnittelet miten maalaisit taulun - aloita pohjaväristä edeten seuraavaan, kerrostaen - lopputulokseen, abstraktia tai realismia.
      Kun ajatuksen juoksu karkaa, tuo se lempeästi takaisin ja jatka mihin jäit.
      Taustalla ajatus: kun olen aivan hilaa, kyllä se uni tulee.

Kokeile!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4955
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3666
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3453
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2818
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2690
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2640
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1743
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1586
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1458
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1331
    Aihe