Olisin onnellinen. Jatkuva unettomuus on niin ikävää 😔
Saisinpa unen
27
466
Vastaukset
- Anonyymikyllä se olisi suotavaa ihan jokaiselle, unettomuus/nukkumattomuus on pitemmän päälle jopa hengenvaarallista... - AnonyymiNiin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin. 
 Toivottavasti sinulle uni maistuu.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin. 
 Toivottavasti sinulle uni maistuu.ok, no hyvä juttu👍🙂, mä saan nukuttua tauotta yön, joskus tulee omaehtoisesti valvottua myöhään... 

- AnonyymiAi valvominen hengenvaarallista 🫢 Äkkiä peitto korville! Kauniita unia mussukka, pistin hiukset nutturalle niin ne ei kutittele sinua yöllä 😘 Anna käsi 🫴🏻 - Anonyymi🫳 kiitos lämmöstä 😘 
- AnonyymiSaanhan silti vähän silittää? 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Saanhan silti vähän silittää? 😊 Kyllä se olisi mukavaa, jos silittäisit ja nukahtaisin…Niin sinulla on pitkät hiukset… hänellä miehelläkin on, nykyisin, niin luulen. Olen niin väsynyt. Kiitos, kun välität. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:🫳 kiitos lämmöstä 😘 Tartun tähän, bro. 

- AnonyymiOlet lahja. Merkki siitä miksi minä olen ja miksi minun täytyy olla. Rakastan sinua. - AnonyymiOlipa se kauniisti sanottu. Noin kauniit sanat saa harvoin lukea… olen aivan sanaton… tykkäsin niin paljon tästä. Minä tunnen samoin. 

- AnonyymiVoimia! Liikutko tarpeeksi. Tee pitkähköjä kävelylenkkejä, jos mahdollista. Syö terveellsiä ruokia. Älä käytä päihteitä. Voi olla, että noudatat kaikkea tuota jo, joten sori jos asennoiduin ennakkoluuloisesti. 
 Oletko kokeillut vaikka melarestia.
 Uskon, että paranee tuo unettomuus. Kaikkea hyvää!- AnonyymiNauratko useinkin toisille? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nauratko useinkin toisille? Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia! Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua. 
 Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nauratko useinkin toisille? Mä pidän vähän sairaina ihmisii, jotka nauraa tällasil asioil kuten unettomuus, tiedät sä, se on kipeetä 🙂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua. 
 Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍Hienoa, jos saat nukuttua. Toivottavasti kaikki selviää. Voi hyvin! 

- AnonyymiPitäisi olla kaikilta laitteilta pois, jo monta tuntia ennen nukkumaan menoa. Somekoukku on paha homma ja siitä kärsii monet aikuiset. - AnonyymiAh kukkahattutäti! 🤭 
 ap
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ah kukkahattutäti! 🤭 
 apAh kyläpyörä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ah kyläpyörä Ah, pölkky ilman päätä! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ah, pölkky ilman päätä! Ah, mustamaalaaja 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ah, mustamaalaaja Ah, ylemmyyden tuntoinen! 

- AnonyymiLuin jostain, että unettomuus johtuu huonoista hengistä sekä energioista. 
 Laitoin sakset sängyn alle niin, kuin neuvovat ja minä olen nukkunut todella hyvin tuon jälkeen.
 Saksien pitää olla auki niin, että niillä LEIKATAAN HUONOJA HENKIÄ SEKÄ ENERGIOITA POIS.- AnonyymiHuono vitsi, mee pois 🙃 

- AnonyymiIhanaa, kun on pimeää. Syksyinen yö, 
- Anonyyminiin on. on ollut niin tajuton suru ja ikävä sua. 
- AnonyymiAuttaisiko jos ajattelet jonkin ikävystyttävän asian tekemistä, kuten keittiön laatikoiden uudelleen järjestelyä, kellarin lattian maalausta, vanhan vaatteen uusimista,... 
 tai sitten jotain mielenkiintoista: suunnittelet miten maalaisit taulun - aloita pohjaväristä edeten seuraavaan, kerrostaen - lopputulokseen, abstraktia tai realismia.
 Kun ajatuksen juoksu karkaa, tuo se lempeästi takaisin ja jatka mihin jäit.
 Taustalla ajatus: kun olen aivan hilaa, kyllä se uni tulee.
 Kokeile!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161743
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331