Olisin onnellinen. Jatkuva unettomuus on niin ikävää 😔
Saisinpa unen
24
299
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä se olisi suotavaa ihan jokaiselle, unettomuus/nukkumattomuus on pitemmän päälle jopa hengenvaarallista...
- Anonyymi
Niin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin.
Toivottavasti sinulle uni maistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Nukun kyllä, mutta pätkissä. Onneksi olen jaksanut kaikesta huolimatta työssä hyvin.
Toivottavasti sinulle uni maistuu.ok, no hyvä juttu👍🙂, mä saan nukuttua tauotta yön, joskus tulee omaehtoisesti valvottua myöhään...
- Anonyymi
Ai valvominen hengenvaarallista 🫢 Äkkiä peitto korville! Kauniita unia mussukka, pistin hiukset nutturalle niin ne ei kutittele sinua yöllä 😘 Anna käsi 🫴🏻
- Anonyymi
🫳 kiitos lämmöstä 😘
- Anonyymi
Saanhan silti vähän silittää? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanhan silti vähän silittää? 😊
Kyllä se olisi mukavaa, jos silittäisit ja nukahtaisin…Niin sinulla on pitkät hiukset… hänellä miehelläkin on, nykyisin, niin luulen. Olen niin väsynyt. Kiitos, kun välität.
- Anonyymi
Olet lahja. Merkki siitä miksi minä olen ja miksi minun täytyy olla. Rakastan sinua.
- Anonyymi
Olipa se kauniisti sanottu. Noin kauniit sanat saa harvoin lukea… olen aivan sanaton… tykkäsin niin paljon tästä. Minä tunnen samoin.
- Anonyymi
Voimia! Liikutko tarpeeksi. Tee pitkähköjä kävelylenkkejä, jos mahdollista. Syö terveellsiä ruokia. Älä käytä päihteitä. Voi olla, että noudatat kaikkea tuota jo, joten sori jos asennoiduin ennakkoluuloisesti.
Oletko kokeillut vaikka melarestia.
Uskon, että paranee tuo unettomuus. Kaikkea hyvää!- Anonyymi
Nauratko useinkin toisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi oi, ei ollut tarkoitus tuollaista kuvaa antaa. Voimia!
Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua.
Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän vähän sairaina ihmisii, jotka nauraa tällasil asioil kuten unettomuus, tiedät sä, se on kipeetä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Liikun paljon ja pyrin pitämään huolta muutenkin itsestäni. Melatoniinia olen joskus kokeillut, siitä ei valitettavasti ollut niin paljon apua.
Luulen, että ajoittain ikävöin erästä henkilöä niin paljon, etten pysty nukkumaan hyvin. Kaipaus on niin kokonaisvaltaista. Nyt uskoisin, että saan taas nukuttua 😴👍Hienoa, jos saat nukuttua. Toivottavasti kaikki selviää. Voi hyvin!
- Anonyymi
Pitäisi olla kaikilta laitteilta pois, jo monta tuntia ennen nukkumaan menoa. Somekoukku on paha homma ja siitä kärsii monet aikuiset.
- Anonyymi
Ah kukkahattutäti! 🤭
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah kukkahattutäti! 🤭
apAh kyläpyörä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah kyläpyörä
Ah, pölkky ilman päätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, pölkky ilman päätä!
Ah, mustamaalaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, mustamaalaaja
Ah, ylemmyyden tuntoinen!
- Anonyymi
Luin jostain, että unettomuus johtuu huonoista hengistä sekä energioista.
Laitoin sakset sängyn alle niin, kuin neuvovat ja minä olen nukkunut todella hyvin tuon jälkeen.
Saksien pitää olla auki niin, että niillä LEIKATAAN HUONOJA HENKIÄ SEKÄ ENERGIOITA POIS.- Anonyymi
Huono vitsi, mee pois 🙃
- Anonyymi
Ihanaa, kun on pimeää. Syksyinen yö,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273336- 913095
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682907"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862622- 352440
- 512286
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923