Work, work, work.
Sofialla alkaa taas työviikko
20
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sofialla riittää työtä tuon teatterin esittämisen kanssa instassaan. Nytkin kuvaa vaatteita, laukkuja ja kelloja kaupassa ja tunkee kuvaamaan jotain mieskukkalähettiä joka ei edes eteensä näe kun kantaa isoja kukkapaketteja. Ja Sofia tunkee eteen kuvaamaan kun yrittää esittää että ne olisivat hänelle.
- Anonyymi
Sofia on esineellistänyt myös yhden pienen tytön että saa instaansa tiettyä materiaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on esineellistänyt myös yhden pienen tytön että saa instaansa tiettyä materiaalia.
Olisiko se Sofian elättäjän henkivartijan lapsi? Mies on jättänyt yhden henkivartijan vahtimaan Sofiaa aina kun mies on poissa?
- Anonyymi
Ja sinä seuraat haukkana mitä Sofia tekee? Seuraavaksi kirjoittamaan närkästyneenä mitä näit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä seuraat haukkana mitä Sofia tekee? Seuraavaksi kirjoittamaan närkästyneenä mitä näit!
Sopeudu 🐪
- Anonyymi
Toivottavasti Sofialle ei tule työuupumusta.
- Anonyymi
Sofian instapröystäilyn takia poliisit tajusi että juuri Sofian avomies on se huumepomo, itse päätekijä. Ja nyt Sofia esittelee instassa kasvoja peittämättä lasta, joka ilmeisesti on amerikkalaisen monimiljonäärin pieni lapsi. Ja jos miehellä on velkaa niin suvulla on rahaa. Ja se tiedetään että miksi amerikassa suojellaan lapsia ja varsinkin miljonäärit suojelevat. Tuon miehen viimeisin aviovaimo peittää heidän yhteisen lapsen kasvot tietenkin. Onks tuo Sofia vähän tyhmä ja ei niin vähääkään? T'ärkeintä on sisältö mitä saa instaansta toisten ihmisten kustannuksella.
- Anonyymi
"mitäs toi lapsensa tänne kun MINÄ olen täällä"
- Anonyymi
Ei voi muuta todeta kuin että te ämmät olette hulluja kirjoituksinenne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi muuta todeta kuin että te ämmät olette hulluja kirjoituksinenne!
Onko sinulla mitään sanomista tuohon Sofian toimintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla mitään sanomista tuohon Sofian toimintaan?
Arvostan Sofian elämäntapaa.
- Anonyymi
Eiköhän Sofian tärkein työ ole tällä hetkellä pitää huolta tuosta pienestä tytöstä. Opettaa tyttöä pukeutumaan ja valitsemaan laukkuja ja sandaaleja.
- Anonyymi
Sofia vie tyttöä myös usein kampaajalle. Tilaa myös tytölle pizzaa kun itse juo viiniä altaalla.
- Anonyymi
Tytöstä tulee pikku Sofia ja opetus on käynnissä. Seuraavaksi viedään jonnekin lapsimissikisaan kuten Sofiankin äiti Sofian vei.
- Anonyymi
Onkohan niin että Sofia on jossain perheessä aupairina ja esittelee rikkaan vaimon tavaroita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan niin että Sofia on jossain perheessä aupairina ja esittelee rikkaan vaimon tavaroita?
Se on todella outoa että jos tuo tyttö olisi sen Sofian sugar daddyn niin miksi monimiljonääri ei palkkaa lapsenhoitajaa vaan Sofia joutuu lasta vahtimaan. Ehkä mies haluaa että työkykyinen ja työikäinen Sofia tekisi jotain työtä vastineeksi kun elätetään, syötetään, juotetaan ja vaatetetaan ja asutetaan. Jotain omituista tuossa kuviossa on. Missä on lapsen äiti ja onko Sofialla oikeus laittaa jatkuvasti vieraan lapsen kuvia instaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työaikana ei saa juoda viiniä eli ei ole aupairina koska on lapsen kanssa ja juo viiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työaikana ei saa juoda viiniä eli ei ole aupairina koska on lapsen kanssa ja juo viiniä.
Sofian työsuhde-etuja 🍸🍾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän, onkohan...
Siinä taas miettimistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän, onkohan...
Siinä taas miettimistä.Sopeudu 🐪
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154