Kuka haluaa asua näi?

Anonyymi-ap

95

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta eihän ihmiset kotona mitään ruokaa laita. Tilataan Woltista tai pizzeriasta.

• Anonyymi

Sehän oli Foodaran mainoskin, kun kiinteistövälittäjä esitteli asuntoa, niin
        perheen vanhemmat olivat, että mikä? Keittiö? Sitten koko perhe istuu syömässä
        sphvalla tietenkin Foodorasta tilattua aasialaista ruokaa ja syöttävät lastaan syömäpuikoilla.
        Onneksi tuo mainos on jo poistunut. Ei nykyään kyllä tarvita mitään keittiötä.
        Tiskiallas ja astian kuivauskaappi. Pikkiriikkinen taso kahvinkeittimelle. Moni
        on kertonut joutuneensa luopumaan esim. juuri airfryerista, monitoimikoneesta
        tsm, kun niille ei yksinkertaisesti ole tilaa missään. Ei tasoa, ei säilytys tilaa.

• Anonyymi

Mikä on etesitä ja miten se auttaa kuraisuuteen?

• Anonyymi

Jos on kurat housussa niin on takasitä. Ja ihan hirvee.

• Anonyymi

No, siis eteinen tietenkin. Eiköhän se kura - ja loska aika kohta ala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja on ihna hirveä tunne.

• Anonyymi

Ai miten eteinen auttaa? Likaantuu vaan eteinen, ei olohuonekeittiömakkari. Oletko oikeesti noin ajattelematon? No onhan se kiva, kun "olohuone" on samalla kenkien säilytyspaikka, ruoan käryinen tai ennemminkin woltin ruokalaatikkovarasto, tyhjiä kaljatölkkejä ym roinaa, vaatehuone.. Lisää kivasti asumismukavuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kura jää kerrostalon ovelle, keittiössä riittää grilli-mikro ja jääkaappi kaljalle .

• Anonyymi

Vaihtuvuus näissä asunnoissa on suuri. Joku vanha ihminen on voinut
      ostaa sen loppuelämän kodin, ennen muuttoa hoivakotiin tai Taivaan kotiin.

• Anonyymi

Makee sinkku koti.
      Hintaa kannattaa tinkiä 😚
      Ollut jo pidempään myynnissä...

• Anonyymi

Eikä kukaan osta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kukaan osta!

Älä huoli, kyllä kaupaks menee.

• Anonyymi

Niin sinkkukot. Ensimmäinen asunto i 18v ja -80+ vuotiaille se viimeinen asunto ennen "lopullista muuttoa."
        Pieneen asuntoon mahtuvat ne kaikkein rakkaimmat ja tärkeimmät muistot: lasten ja lastenlasten kuvat, nuoruusajan muistot.
        Kukaan ei ole oikein tajunniut sellaista seikkaa, etteivät nuoret (välttämättä) osta näitä
        asuntoja ja näissä ilmoituksen asunnoissa on tosiaan suuri vaihtuvuus, OMALLA, vaan
        vanahempiensa tai isovanhempiensa rahoilla. Nämä nuoret ketkä muuttavat nähin asuntoihin
        ovat juuri niitä varakkaiden ****joiden ei ole koskaan tarvinnut sen suuremmin ponnistella
        elämisensä eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kukaan osta!

Kohta ostaa, jonkun varakkaan perheen lapsi täyttää 18v ja tarvii sen oman asunnon.
        Varakkaat vanhemmat ostavat pikku*******ensiasunnoksia. Pikku pikkukeittiö, joka ei
        edes täytä mitään keittiön määritelmää, käy noille nuorille oikein hyvin, kun ruoka tuodaan
        nenän eteen tai sen voi ostaa mukaan tai ostaa mikrossa lämmittäviä ruokia vaikka koko jääkaappi täyteen.

• Anonyymi

Niin, jos se on ollut jo pidempään myynnissä, niin mistä se kertoo?
        Eikö Mikkelissä ole tarpeeksi varakkaita ostamaan ensiasuntoa
        jälkikasvulleen? Vai ovatko ihmiset huomanneet, etteivät he halua asua
        noin, kuten aloituksen esimerkki iloituksessa? Meijarinpuiston kaavan
        asunnot eivät ole menneet kaupaksi myöskään. Mitä näkymiä näistä
        asunnoista olisi tullut? Väistämättä osasta asunnoista olisi ollut näkymä
        myös naapuriasuntoihin.

• Anonyymi

Persaukiset kadehtii. Aika hölmöä

• Anonyymi

Miksi kadehtisn tuollaista suoraan sanottuna naurettavaa pikkukopperoa?
        Ymmärrän, että sinulla oli ankea lapsuus, kun ainoat lelusi olivat Kay Bojesenin
        puueläimiä.

• Anonyymi

Ei se ole kateutta vaan. Jos jokin asunto ei kiinnosta
        eikä sitä halua ostaa, se on sinulle heti merkki persaukisuudesta(ko)? Olet varmaan
        niitä, jotka ovat lapsesta saakka saaneet kaiken haluamansa ja äitisi pakotti
        sinut kutsumaan synttäreillesi koko luokan, myös ne persaukisten vanhempien
        lapset. Olet varmaan niitä, jotka mittaavat kaiken rahassa.

• Anonyymi

Kaikki eivät ensinnäkään halua omistaa. Osa haluaa asua ASO-asunnoissa. Lue Länkkäristä
        onnellisesta ASO-asujasta. Sulle tietenkin kaikki, ketkä eivät omista ovat persaukisia kadehtijoita. Miksi kadehtisin? En ostaisi ilmoituksen typerää pikkukopperoa edes
        sijoitus asunnoksi, vaikka voittaisin Eurojackpotissa pääpotin.

• Anonyymi

Hölmöä on vaan sinun kommenttisi ja asenteesi.
        Ei ole kyse kadehtimisesta, vaan siitä mikä on järkevää.
        Toisten mielestä kiva, toisten mielestä järjetön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ensinnäkään halua omistaa. Osa haluaa asua ASO-asunnoissa. Lue Länkkäristä
        onnellisesta ASO-asujasta. Sulle tietenkin kaikki, ketkä eivät omista ovat persaukisia kadehtijoita. Miksi kadehtisin? En ostaisi ilmoituksen typerää pikkukopperoa edes

LÄNKKÄRISSÄ JUTTUA TÄNÄÄN, ETTÄ MIKKELI LUOPUU ASO-RAKENTAMISESTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaas tästä ASO-asumisesta, kun ennen siinä oli tolkkua, mutta nyt menny jotenkin ns. mönkään. Laitat siihen asuntoon kiinni jonkun summan, riippuen asunnon koosta, iästä ja sijainnista. Raha on indeksiin sidottu, mutta ei kasva korkoa?
        Vuokra on hivenen edukkaampi kuin vaikka Mikalon vuokrakämpissä, mutta nykyään ei juurikaan alhaisempi.
        Jos tällainen ASO-asunto juttu menee nurin, niin menetät rahasi?
        Hommaan pitäisi kuulua se, että esim kodinkoneet ja muutenkinn korjataan, tai uusitaan. Mutta olen kuullut että hyvin nihkeästi?

Mikä tekee ASO-asujasta onnellisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaas tästä ASO-asumisesta, kun ennen siinä oli tolkkua, mutta nyt menny jotenkin ns. mönkään. Laitat siihen asuntoon kiinni jonkun summan, riippuen asunnon koosta, iästä ja sijainnista. Raha on indeksiin sidottu, mutta ei kasva korkoa?
        Vuokra on hivenen edukkaampi kuin vaikka Mikalon vuokrakämpissä, mutta nykyään ei juurikaan alhaisempi.
        Jos tällainen ASO-asunto juttu menee nurin, niin menetät rahasi?
        Hommaan pitäisi kuulua se, että esim kodinkoneet ja muutenkinn korjataan, tai uusitaan. Mutta olen kuullut että hyvin nihkeästi?

Mikä tekee ASO-asujasta onnellisen?

Joo, en ole itekkään oikein ymmärtänyt tätä ASO-asumista, muuta kuin se
        on jotain asumisoikeus asumista.

• Anonyymi

Ei se ole kateutta vaan vihaa
        Vertaa Rankan vallankumous/ kandslaissota.
        Tai vaikka Nuijasita. Kaikissa tapauksissa
        Kansa sai tarpeekseen.

• Anonyymi

Mikä on ongelmasi? Jos joku ei pidä jostain asiasta, josta sinä mahdollisesti pidät, niin
        sekö on ongelmasi? Olen ketjun aloittaja ja en suoraan asanottuna pidä yhtään näistä
        2000-luvulla rakennetuista asunnoista, vaikka ei niissä asunnoissa mitään vikaa olisikaan.
        Aloitukseni asuto on ihan kiva pikku asunto jollekkin, mutta ei minulle. En halua asua missään kanikopissa tai hiirenpesässä, en halaua tehdä ruokaa kaikkien nähden, ei se ole mikään show.
        Jos joku ei halaua jotain asuntoa ostaa, niin sekö on mielestäsi heti merkki "persaukisuudesta" ja "kateudesta." Näiden pikkuasuntojen, joissa nelöt on puristettu minimiin, rakentaminen kertoo ainoastaan vain rakennusyhtiöiden ahneudesta ja suunnittelijoiden näköalottomuudesta.

• Anonyymi

Toiha on oikeen kiva pikkuasunto, mikä vaivaa? Et ole ostamssa.

• Anonyymi

Haluis, mut ei oo rahaa ;)

• Anonyymi

Niin on oikein kiva PIKKUASUNTO ja en todellakaan ole ostamassa, en nyt enkä koskaan.
        Ostan enemmin vanhan asunnon josssa on kunnollinen. OIKEA KEITTIÖ. Vanhoissa
        kerrostalo asunnoissa oli keittokmero, mutta joka kuitenkin oli yhteydessä muuhin asuntoon.

• Anonyymi

Sunua tässä taitaa vaivata jokin, en ostamassa, oletko itse?

• Anonyymi

Oletkos itse? Osta toki pois!

• Anonyymi

Oletko itse? Vieläkin myynnissä. Hopi, hopi äkkiä kiinteistövälittäjään yhteyttä
        ettei mene kiva pikku sinkkukoti Isooolla keittiöllä sivu suun.

• Anonyymi

Mikä on aloittajan pointti? Asunnossa ei ole mitään vikaa, eikä ilmoituksessa.

• Anonyymi

Olen siis ketjun aloitaja. Ei tuossa asunnossa, eikä ilmoituksessa sinällään mitään
        vikaa olekkaan, vaan pointtni on se,etteivät kaikki eivät halua asua tuollaisissa pikku
        kopperoissa, eivätkä suosi missään nimessä avokeittiötä. Nykyään ei le
        edes tarkoituksen mukaista tehdä ruokaa itse vaan joka tilata ruokaa kotiin tai
        ottaa take away annoksia. Mihin tuossa pikkukeittiössä lasket kuuman kattilan liedeltä?
        Mihin nostat kuuman uunipellin? Mihin laita keittiön pienkoneet? Tilaa on hädintuskin
        pienelle kahvinkeittimelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siis ketjun aloitaja. Ei tuossa asunnossa, eikä ilmoituksessa sinällään mitään
        vikaa olekkaan, vaan pointtni on se,etteivät kaikki eivät halua asua tuollaisissa pikku
        kopperoissa, eivätkä suosi missään nimessä avokeittiötä. Nykyään ei le
        edes tarkoituksen mukaista tehdä ruokaa itse vaan joka tilata ruokaa kotiin tai
        ottaa take away annoksia. Mihin tuossa pikkukeittiössä lasket kuuman kattilan liedeltä?
        Mihin nostat kuuman uunipellin? Mihin laita keittiön pienkoneet? Tilaa on hädintuskin
        pienelle kahvinkeittimelle.

Itse olen asunnut asunnossa, jossa keittiö oli olohuoneen yhteydessä. Sanottiinkohan niitä joskus tuoakeittiöiksi? No eniwei. Kämppä oli tosi hyvin suunniteltu ja keittiö oli "erotettu" olohuoneesta työtasolla, kunnon yiskipöytä ja työtasoa myös siinä ja mahtui oikea pöytäkin. No minä kyllä tein ruoan ihan itse ja oli oikein toimiva kaikkinensa, mutta nämä nykykämpät olohuoneen yhdellä seinällä "keittiö" jota ei ole erotettu mitenkään. Tarkoitettu vain kahvin keittoon. Koululaisten väliaikaisasuntoja, ei muuta.

• Anonyymi

Jos ett ymmärtänyt pointtiani, se on sittten voi voi. Eihän siinä esimerkki asunossa
        mitän vikaa ollutkaan, se on vaan varsinkin keittiön osalta
        todella typerä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen asunnut asunnossa, jossa keittiö oli olohuoneen yhteydessä. Sanottiinkohan niitä joskus tuoakeittiöiksi? No eniwei. Kämppä oli tosi hyvin suunniteltu ja keittiö oli "erotettu" olohuoneesta työtasolla, kunnon yiskipöytä ja työtasoa myös siinä ja mahtui oikea pöytäkin. No minä kyllä tein ruoan ihan itse ja oli oikein toimiva kaikkinensa, mutta nämä nykykämpät olohuoneen yhdellä seinällä "keittiö" jota ei ole erotettu mitenkään. Tarkoitettu vain kahvin keittoon. Koululaisten väliaikaisasuntoja, ei muuta.

Olen myös asunut asunnossa jossa keittiö on erotettu musta asunnosta.
        Keittiö oli sijoitettu asunnon yhteen nurkkaan, astiankuivauskaapin
        molemmilla puolilla oli ikkuna ja ikkunoiden kohdalla tasot. toisella seinällä oli liesi ja kunnon lasku tasot kuumille kattiloihin ja uunipellille.
        Esimerkki asunnon keittiöstä puuttuvat kokonaan lasku tasot.

• Anonyymi

Ei oo ne sinunkaa menny kaupaks, täällä koitat muita mollata.

• Anonyymi

Kanakoppi asunto.🤔

• Anonyymi

Nyt on kaikilta tähän keskusteluun osallistujalta unohtunut eräs iso pointti.
        Useimmat varmaan tietänevät tuon Porrassalmenkadun/Tenholan kadun kulmauksessa
        olevan puutalo ryhmän ja nähneet talon seinässä olevan suuren mainostaulun.
        NämäUUDET asunnot EIVÄT ole MENNEET KAUPAKSI, eli mistä se kertoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kaikilta tähän keskusteluun osallistujalta unohtunut eräs iso pointti.
        Useimmat varmaan tietänevät tuon Porrassalmenkadun/Tenholan kadun kulmauksessa
        olevan puutalo ryhmän ja nähneet talon seinässä olevan suuren mainostaulun.
        NämäUUDET asunnot EIVÄT ole MENNEET KAUPAKSI, eli mistä se kertoo?

Siitä että tänne kukaan halua.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä että tänne kukaan halua.!!

Mikkeli on vaan jotnkin jämähtänyt johonkin koulu/päämja/läänin pääkaupunki aikaan, vaikka sitä lääniä, kuten muitakaan läänejä, ei ole enää ollut olemassa vuosikausiin. Nyt Mikkeli luulee olevansa jokin Etelä-Savon veturi. Edellinen Mikkelin kaupunginjohtaja halusi Mikkeliin 2,500 uutta työpaikaa, Tulos:Halonen heitettiiin pellolle, eivät sopineet hänen visonsa Mikkelin päättäjille, jotka haluvat vaan myhäillä ja pyörittää pieniä piirejän, kuin lapset leikkipuiston karuselliä.
        Mikkellin eivät muuta, kuin korkeasti koulutetut, joilla on valmiiksi katsottuna jokin työpaikka, vaikka Mölnlyckelle. (tuotantoinsinööri tsm) Puoliso ja lapset seuraavat
        perässä. Totta joki näkymä Rokkalan joen rantaan houkuttelee tai näkymä Hänskiin
        seuraamaan Kamppareiden pelejä. Entäs jos tämä Mikkeliin töihin tuleva, kuviteltu "Ilpo Insinööri" ei haluakkaan sitä pikkukopperoa uudesta talosta, vaan haluaakin ostaa perhelleen omakotitalon, koska lapset haluavat omat huoneet ja puoliso tarvitsee työtilan etätöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanakoppi asunto.🤔

Näitä kanikoppejahan rakennettiin mm Lehmuskylään. Aivan käsittämättömiä: pulpettikatto, toinen seinä lasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanakoppi asunto.🤔

Näitä pikk asuntsojahan on vieläkin varaa pienentää. Eihän makuuhuonettakaan
        tarvita, kun tarvita keittiötäkään. Pieni alkovi riittää oikein hyvin sinkkuasuntoon.

• Anonyymi

Toi on modernia. Suunnittelijat kuvittelee, että wolt on ainoa kokki. Nuo luukut on kertakaikkisen kamalia paskoja, joita normaalit ihmiset ei edes vuokraa tai osta.

• Anonyymi

Ainoat, ketkä ostavat ovat vanhemmat lapsilleen ensiasunnoksi, tai nuoret ostavat
        lainarahalla. Jos ovat vuokralla, niin ne ovat niin korkeat tavallisten nuoretn niitä
        vuokrata. Nuokin esimerkki ilmoistuksen talon asunnot ovat tarkoitettu vaan
        varakkaiden vanhempien kultapossukerholaisille, jiden ei ole paljon tarvinnut
        ponnistella elämänsä eteen.

• Anonyymi

Ja Foodira mainostaa ainakin Ylutubessa kaiken aikaa. ”Kokkaus, ei kiitos.”
        Maksaahan ne Woltin ja Foodiran annoksetkin
        Ruokaoöytäkin on nykyään aivan turha niin kuin
        koko keittiökin. Tarvitaan vaan hiton iso roskis ja
        minimaalinen tiskiallas,
        Johon voi kaataa kahvi tai teekupin tai limsa mukin tyhjäksi.

• Anonyymi

Ajatuksenahan noissa avokeittiöissä on ollut pitkään, ettei asunnon isäntää tai
        emäntää haluta enää teljetä keittiöön erillään vieraista. Avokeittiö on siis täysin eri asia
        kuin tupakeittiöä. Suunnittelijat, jotka itsekkin tilaavat ruokaa kotiin, ajattelevat kaikkien
        toimivan samoin, suunnittelijoille ajatus, että joku aivan oikeasti haluaisi tehdä ruokaa itse
        on täysin vieras.

• Anonyymi

Olisi mukava tietää, minkälaisia olivat näiden suunnittelijoiden omat lapsuudenkodit.
        Minkälaiseen asuntoon heidän vanhempansa toivat heidät synnytysosastolta.
        Jos joku nykyajan asuntosuunnittelija vietti lapsuutensa isossa omakotitalossa
        niin, häiriintyikö hän siitä niin paljon, että piti alkaa suunnittelemaan minikoteja
        vailla järjen häivää?

• Anonyymi

mikkelin raksaäijllä ihan hirvee tilanne kun ei rakenneta enää. monelsta tullut ihan alkoholisti jo.:(

• Anonyymi

Purkaminenkin työllistää, talojen purkajilla pitää olla raksamiehen koulutus.

• Anonyymi

Hinnasta ykkönen edestä pois, niin tuo on täydellinen aidosti työtä tekevälle.

• Anonyymi

Joo, virolaisille raksaäijille, kiäh! kiäh! Tai vaikka kantis raksa, ym oikein paskasta
        työtä tekeville hekilöille, jotka tarviivat vaan paikan johon päänsä kallistaa.
        Liuta virolaisia (rakennus) siivoja muijia.

• Anonyymi

Ihanan iso keittiö.

• Anonyymi

Tietenkin on. Sellaiselle joka ei tee ruokaa itse. Ett taida ett ostaa take away annoksia
        saati mikroruokia, liikaa vaivaa, eikä tuollaiseen ISOOOOON keittiöön edes mahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on. Sellaiselle joka ei tee ruokaa itse. Ett taida ett ostaa take away annoksia
        saati mikroruokia, liikaa vaivaa, eikä tuollaiseen ISOOOOON keittiöön edes mahdu.

Liikaa vaivaa ostaa mikro tai take away annoksia. Pohjoismaalaisten ihmisten rappio.
        Tee nyt vaan se tilaus sinne Foodoraan tai Woltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa vaivaa ostaa mikro tai take away annoksia. Pohjoismaalaisten ihmisten rappio.
        Tee nyt vaan se tilaus sinne Foodoraan tai Woltiin.

Ja nauti siitä Isoooosta keittiöstäsi. Muista kierrättää! Muovit erikseen! Noin! Hyvinhän se meni. Ja on oikein opittu syömään aasialaista ruokaa oikeinvpuikoilla. Vaikka Mikkelissäs on paljon etnoravintoloita, on kuitenkin liikaa vaivaa mennä ravintolaan syömään IRL, kun parilla swaippauksella voi tilata ruokaa kotiin ja katsoa samalla suoratoisto palvelusta jotain yhdentekevää sarjaa tai elokuvaa.

• Anonyymi

Voi voi, kuinkahan mahtavat mahtua kaikki tilaamasi Foodoran ja Woltin ruokalaatikot siihen "isoon" keittiöösi? Et tvarmaa edes tee ruokaa itse saati leivo.

• Anonyymi

Pätevän mallinen yksiö. Eiköhän ne loskat jne... voi kopistella jaloistaan jo ulkopuolelle?

• Anonyymi

Niin, onhan se pätevän mallinen, ei siinä sinällään ole mitään vikaa, mutta se täysin typerä ja epäkäytännöllinen keittiö.

• Anonyymi

Mihis sitten laitat vettä valuvan sateenvarjon tai märät vaatteet? Kyllähän loskat voi
        kopistella siihen alaovelle. Entäs lemmikit?

• Anonyymi

Keittiössä on ihan kaikki mitä ruuanlaitossa tarvitaan ja lisäksi astianpesukonekin, tosin se on kovin vinossa.

• Anonyymi

Onhan siinä kaikki mitä ruuanalaiatossa tarvitaan, hella ja uuni, mutta kun pointti on se
        keittiössä pitäisi olla myöskin tilaa sille itse ruuanlaitolle, eikä vain yksi A4 kokoinen pieni
        taso, jossa on hädin tuskin tilaa kahvin - tai veden keittimelle. Tuossa keittiössä on kai tarkoitus nostaa kuumat kattilat ja paistin pannut suoraan pöytään. Mutta minne nostat kuumat
        vuuat ja pellit suoraan uunista? Kerro toki ihan omin sanoin, jos kerta mielestäsi tuossa
        esimerkki asunnon keittiössä on mielestäsi kaikki tarvittava?

• Anonyymi

Hyvin nuo neliöt riittää kahdelle jotka eivät piittaa materiasta. Sauna kyllä ihan turha noin pienessä asunnossa.

• Anonyymi

Keittiö turhan pieni, samoissa neliöissä hyvin suunniteltuna paljon isompi keittiö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittiö turhan pieni, samoissa neliöissä hyvin suunniteltuna paljon isompi keittiö!

Eihän toi mikään pieni ole, koko huone käytettävissä. Miks alottaa ketju jonkun asunnon myynnistä. mikä on syy morkata? Kateellinen oot myyjälle selvästi.

• Anonyymi

Niinhän se on makuuhuonekkin, Sen voi pilkkoa vaatehuoneeksi ja kodinhoito huoneeksi
        tai treenisaliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän toi mikään pieni ole, koko huone käytettävissä. Miks alottaa ketju jonkun asunnon myynnistä. mikä on syy morkata? Kateellinen oot myyjälle selvästi.

Hyomaa, ettet ole koskaan tehnyt ruokaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyomaa, ettet ole koskaan tehnyt ruokaa itse.

Enkä valittanu kenkään asunnosta joka myynnissä, miks valittaa? Et oo ostamassa, kateelliset valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et ole jo tajunnut, niin sille ei mitään voi. En ole morkannut kyseistä asuntoa.
        Se on ihan kiva pikku asunto jollekkin, mutta ei minulle. En pidä aloituksen esimerkki asunnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole vaan, tuskin on keltään pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittiötä on varaa vieläkin kutistaa. Turhat kodinkoneet, ainakin liesi pois.
        Astiankuivaus kaappia ei tarvita, koska ei tule tiskiä. Kaappi tilaa ei tarvita
        koska ei ole mitään millä tehdä ruokaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä valittanu kenkään asunnosta joka myynnissä, miks valittaa? Et oo ostamassa, kateelliset valittaa.

Ett taida edes selata paljoa asuntojen myynti sivustoja tai asuntojen myynti ilmoituksia.

• Anonyymi

Ei missään nimessä, kyllä sauna pitää olla. Makuuhuoneesta voi luopua. Hyvällä suunnittelulla
        olohuoneesta voi tehdä makuutilan. Makuuhuoneen tlialle asiakkaan toiveen mukaisesti
        jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittiökin on nykyaikana aivan turha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nosta vain ittes jalustalle, kiipeä oikein tikkaille, että pääset korkeammalle
        jalustalle. Siellä keikut yksinäsi, jauhamassa kateudesta. Kukaan ei kuuntele.
        Sinun mielestä morkkasin aloituksen asuntoa. Tuossa asunnossa ei sinällään
        siis ei siis sinällään ole mitään vikaa. Huomioiden tekeminen, vaikka ne
        eivät miellyttäisi vastaanottajaa, eivät ole morkkamista. Tuo talo on ulkoa myös
        arkkitehtoonisti erottäin onnistunut. Ympäristöönsä hyvin sopiva, kaunis pienkerrostalo,
        Mutta en pidä miniasunnoista. Jos se, että joku ei pidä jostakin, on kateuutta, niin olkoot
        sitten niin-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Katsokaa tarkoin, miten elätte." Elätkään viisain tavon. "käyttäkää oikein jokainen
        hetki, sillä tämä aika on paha."
        Ef..5.:15,156
        Mutta sinä (näköjään) käytät aikasi mieluiten niiden, joiden keskustelun aloitus
        tai mielipide, ei miellytä morkkaamiseen ja kateellisiksi parjaamiseen.
        2000-vuotta vanha lause kuvaa hyvin tätä päivää. Vaikka tämä aika ei olisikaan
        paha, niin elämme suunnattoman mm taloudellisen epävarmuden aikoja.

• Anonyymi

Alottaja selvästi tuntee asunnon myyjän, nyt täällä jostain syystä morkkaa? Kateellisuus.

• Anonyymi

Varmaan myyjä kehunu, ja ny sit vituttaa alottajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan myyjä kehunu, ja ny sit vituttaa alottajaa.

Voit olla ihan yksinäsi luuloinesi, mutta olet niin väärässä, kuin vaa voi olla.
        En ole ostamassa kyseistä asuntoa, en vaikka olisin miljardööri, en ostaisi
        yhtäkään 2000-luvulla rakennettua asuntoa, en edes sijoitus asunnoksi.
        Mistä tuo kateuskortti revitään aina mukaan lähes joka ikiseen keskusteluun?
        Minä en kadehti ketään.

• Anonyymi

En tunne. Toteaminen ei ole morkkaamista. Miksi olisin kateellinen, jostakin suoraan sanotuna typerästä pikku asunnosta. Mitä se kertoo ihmisestä, joka vetää kateuskortin aina esille, kun jonkun kommentti ei miellytä. Voit jauhaa tuota kateus jargoniasi ihan niin paljon, kuin
        haluat, se ei muuta mielipidettäni kyseisestä asunnosta, jota EN OLE OSTAMASSA JA JOSTA EN OLE KIINNOSTUNUT.

• Anonyymi

Bisnes on bisnestä, rahamiehet osaa, luuserit myy halvalla, sit tääl kitisevät.

• Anonyymi

En ole myymässä, en ole aloituksen asunnon myyjä, enkä ole sitä ostamassa.
        Bisnes on bisnestä, totta kai. Aivan sama minulle, oletko rahamies, vaiko rahanainen.
        Senkus olet yksin bisneksinesi ja rahoinesi.

• Anonyymi

"jokainen,joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan:"
        1 Joh. 4;7.
        Mutta se, joka rakastaa vain itseään (tai rahojaan/ bisneksiään).
        Veikko Lavi oli väärässä, eivät kaikki ole laulun arvoisia.

• Anonyymi

Ett sinä kuitenkaan niitä rahojasi ja/tai bisneksiäsi saa mukaasi. Jos keksit keinon saada
        ne mukasi myös "yläkertaan", niin siitä vaan!

• Anonyymi

Tänään, 30.09, Maikkarin aamu-tv:sä koko aamun kerrottu kuinka
      S-pankin tutkimuksen mukaan nuoret haluavat ensi asunnokseen nimenomaan omakotitalon, jopa loppuelämän kodiksi ja omakotitalolojenkauppa on piristynyt.
      Niin, että repikää siitä grynderit, kaupungin maankäytöstä ja kaavoituksesta päättävät. Aivan hyvin, voisi entisen Osuusmeijerin tontin kaavoittaa omakotitalo
      alueeksi. Eihän ne Romu-Salmisenkaan tontille rakennettavat asunnot ole menneet
      kaupaksi vieläkään. Eli pitäisi olla selvä singaali kaikille minikoteja tyrkyttäville
      tahoille, etteivät ihmiset halua enää niitä hiirenpesä asuntoja ja katsoa ikkunasta
      naapuria kylpytakissaan juomassa aamu kahviaan samaan aikaan. Se olisi ollut
      useinman näkymä Meijeripuiston kaavan talojen asukkaille.

• Anonyymi

Nämä tällaiset luukut on tarkoitettu uusavuttomille nuorille jotka eivät osaa vettäkään keittää polttamatta sitä pohjaan. Keittiöön riittää varustukseksi mikroaaltouuni ja kahvin- ja vedenkeitin.
      Ruoka ostetaan valmiina ja lämmitetään mikrossa tai tilataan Woltin tai Foodoran tuomana kotiin.
      Ei sellainen ihminen keittiötä mihinkään tarvitse.
      Miksi varustaa keittiö laitteille, joille ei ole käyttöä?

• Anonyymi

Kyllä, juurikin näin. Nämä miniasunnot sopivat hyvin myös ehtoopäivien asunnoiksi vanhoille
        ihmisille; ateriapalvelu tuo ruuan suoraan kotiin, suoraan pöytään.
        Pitäisi keittiöt varustaa jo ostovaiheessa, sen mukaan aikooko tehdä ruokaa itse
        vai aikooko vaan tilata/ostaa take away/ syödä mikroruokia. Kuten eräässä aiemmassa
        keskustelun aloituksessa Maa-myyrä nimeä käyttänyt henkilö osuvasta kuvaili.
        Eihän vanhuskaan tarvitse (suotta) hellaa enää. (Tulipalojen vaara väheneee, kun
        vanhus ei enää turaa kuuman lieden kanssa.) Pelkkä induktio liesi yhdellä levyllä riittää
        varmasti ja senkin voi välillä nostaa kaappiin.
        Minua ärsyttää suunnattomasti se yksi mikroruoka mainos, jossa nuori nainen syö poikaystävän mikrossa lämmittämää ruokaa omahyväinen ilme kasvoillaan. Nuo mikroruuat maksavat miltei 5e annos! No siinäpähän nuoret ja vanhatkin ostavat ja lämmittävät ruokansa mikrossa. Ei ole multa pois!
        Kyllä kait se mikrokin pitää välillä pestä.

• Anonyymi

Mä voisin asua, en näe mitään vikaa kämpässä.

• Anonyymi

Kämppiän on erilaisia, miks pitää itkee tääl jos ei miellytä???

• Anonyymi

Kuten, minä aloittaja olen jo moneen kertaan todennut, se on kaunis pieni koti
        kauniissa, pienkerrostalossa. Mutta siinä 2 isoa vikaa: Pienuus ja epäkäytännöllinen
        keittiö, jota useammat eivät edes tarvitse, tarvitsetko sinä? Taidat olla niitä, jotka
        tarvitsevat vain sen pienen tiski altaan, johon kaataa kahvikupin tyhjäksi. Sitäpaisti
        asuntojen suunnittelussa on unohdettu täysin työtalan tarve mm etätyöskentelyyn, jonka
        tarve ei ole hävinnyt minnekkään. Jos ihmiset haluaisivat asua näissä hiirenpesä asunnoissa
        olisi jo Mikkeliinkin rakennettu jo monta uuttaa taloa, ( on rakennettu jo ESE:n entisen
        sähkölaitoksen tontille, ) mutta monta muuta tonttia olisi rakennuttu jo täyteen.
        Uusia asuntoja on myymättä monessa uudiskohteessa.

• Anonyymi

-n , Kämppiä....

• Anonyymi

Alottaja varmaan kilpaileva rakennusfirma....

• Anonyymi

En ole. En vaan siedä näitä nykyasuntoja. Ne ovat ärsyttäviä. Jotkut niistä pitävät ja
        jokut niitä haluavat, mutta en kuulu siihen joukkoon. en ostaisi tuollaista
        minikotia edes sijoitusasunnoksi. Mieluiten 10 vanhaa asuntoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. En vaan siedä näitä nykyasuntoja. Ne ovat ärsyttäviä. Jotkut niistä pitävät ja
        jokut niitä haluavat, mutta en kuulu siihen joukkoon. en ostaisi tuollaista
        minikotia edes sijoitusasunnoksi. Mieluiten 10 vanhaa asuntoa.

Tässä on kuule se hyvä puoli, että kukaan ei pakota sinua ostamaan sellaista asuntoa mistä et pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on kuule se hyvä puoli, että kukaan ei pakota sinua ostamaan sellaista asuntoa mistä et pidä.

Aivan, luulen että, alottajalle on paljon asuntoja joita ei siedä, kuinka se o häneltä pois? Toivottavasti asut unelma asunnossas, älä puutu muihin, jos ne ei nyt, Sinun mieleen ole. Tästä avauksesta tulee kyllä mieleen, että haluaisit asua tuossa, mut, voi voi, ei rahas riitä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      143
      5167
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      86
      4458
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4240
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3963
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3749
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3643
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3605
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3353
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2373
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      183
      2189
    Aihe