Hei. Olen aloittava dokumentaristi ja teen dokumenttia itseäni koskevasta ja tärkeästä aiheesta, masennuksesta ja sen hoidosta Suomessa. Dokumentin tarkoitus on jakaa tietoisuutta itse masennuksesta, sen kanssa elämisestä ja sen realiteeteista, kuin myös kommentoida mielenterveydenhuoltoa Suomessa, tärkeimpänä ajatuksena parempi tulevaisuus. Mielestäni mediassa on paljon tietoa tilastoista, mutta ei tarpeeksi tietoa todellisista ihmisistä.
Haen dokumenttia varten nimettömiä kokemuksia, eri muodoissa. Se voi olla esimerkiksi sähköpostiviesti, ääniviesti tai haastattelu. Elokuvan kerronnallista puolta miettien toivoisin haastatteluja, mutta jos haluat vain jakaa kokemuksesi, se myös riittää. Kerro kokemuksestasi vapaasti, ja vain sen verran kun tahdot. Mitään sitoumuksia tai vastuita ei tule kenellekään, paitsi minulle, elokuvantekijänä.
Jos haluat jakaa kokemuksestasi, ota yhteyttä sähköpostiin projektimasennus (at) gmail.com (käytän peitesähköpostia tällä foorumilla välttääkseni roskapostia.) Kaikki elokuvaan menevä tieto on täysin nimetöntä. Jos haluat pysyä nimettömänä myös minulle, lähetä viesti tunnistamattomalla sähköpostilla.
Kirjoitathan viestiisi, oletko avoin haastatteluun.
Kiitos ajastasi, ja mahdollisista vastauksestasi! Toivon kaikille hyvää jatkoa ja voimia tulevaisuuteen.
Haen kokemuksia dokumenttiin
Anonyymi-ap
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1574658
- 114138
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka463657Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032895Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv782669Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62018- 441455
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121288Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611211Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202