Hei. Olen aloittava dokumentaristi ja teen dokumenttia itseäni koskevasta ja tärkeästä aiheesta, masennuksesta ja sen hoidosta Suomessa. Dokumentin tarkoitus on jakaa tietoisuutta itse masennuksesta, sen kanssa elämisestä ja sen realiteeteista, kuin myös kommentoida mielenterveydenhuoltoa Suomessa, tärkeimpänä ajatuksena parempi tulevaisuus. Mielestäni mediassa on paljon tietoa tilastoista, mutta ei tarpeeksi tietoa todellisista ihmisistä.
Haen dokumenttia varten nimettömiä kokemuksia, eri muodoissa. Se voi olla esimerkiksi sähköpostiviesti, ääniviesti tai haastattelu. Elokuvan kerronnallista puolta miettien toivoisin haastatteluja, mutta jos haluat vain jakaa kokemuksesi, se myös riittää. Kerro kokemuksestasi vapaasti, ja vain sen verran kun tahdot. Mitään sitoumuksia tai vastuita ei tule kenellekään, paitsi minulle, elokuvantekijänä.
Jos haluat jakaa kokemuksestasi, ota yhteyttä sähköpostiin projektimasennus (at) gmail.com (käytän peitesähköpostia tällä foorumilla välttääkseni roskapostia.) Kaikki elokuvaan menevä tieto on täysin nimetöntä. Jos haluat pysyä nimettömänä myös minulle, lähetä viesti tunnistamattomalla sähköpostilla.
Kirjoitathan viestiisi, oletko avoin haastatteluun.
Kiitos ajastasi, ja mahdollisista vastauksestasi! Toivon kaikille hyvää jatkoa ja voimia tulevaisuuteen.
Haen kokemuksia dokumenttiin
Anonyymi-ap
1
184
Luetuimmat keskustelut
- 1051770
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä441247Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS461179Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231000Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita172849Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13800- 48722
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201713Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?14702Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.40636