Joko on perämettät myyty. Voisin ostaa muutaman hehtaarin mehtää. Taitaa nuo sivutoimiset yrittäjät tehhä jo tiliä maatalousyhtymillä jottei tarvihe perämettiä myyvä. Hyvähän se on ostaa koneita ja muita vermeitä maatalousyhtymän piikkiin niin ei tarvihe maksella palkkatuloilla.
Ostan mehtää.
12
521
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko oikein ostat vae pitäskö ilimaseks antoo
- Anonyymi
Kannattaa mieluummin lahjoittaa luonnonperintösäätiölle.
- Anonyymi
No jos yhtymån piikkiin koneita ostavat, kyllä siihen rahatkin on yhtymä tuottanut. Palkkatuloja yhtymästä ei välttämättä kerry, vaan ne jää yhtymän käyttöön.
- Anonyymi
Kää yhtymässä ihtees ku et ymmärrä hölkäsen pölläästä siitä mistä luulet puhuvas.
- Anonyymi
😂🤣🤣🤣
- Anonyymi
Meillä ei myyvä eikä ostheta.
- Anonyymi
En myy paitsi putinisteille. Oletko putinisti?
- Anonyymi
En ole, olen trumpetisti.
- Anonyymi
Miul ois mehtää 1 linnunlaulupuu ja siitäki ennää vai kanto jälellä, mut jos kelepaa, voisin harkita kauppoja...
- Anonyymi
Kannattaakohan täältä enää metsää ostaa kun keskustalaisien mielestä tuntuu jo epäreilulle jos toisten nurkkiin ei saa rakentaakkaan.
- Anonyymi
Kunhan saa helpommin rullalle kuin pellot pakettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893