Missä kaikki kuusamon sinkkumiehet ovat, kun ei ole löydy mistään?
Kuusamon sinkut
19
929
Vastaukset
- Anonyymi
Marjassa
- Anonyymi
Sinkku naisia katselemassa.
- Anonyymi
Missä ne sinkku naiset luuraa,myös eronneet ja karanneet.
- Anonyymi
Kotona tietysti, mihin sitä arvaisi lähteä. Tyhjän saa tekemättäkin.
- Anonyymi
Kotona on hyvä olla
- Anonyymi
Kotona niinku sinkku miehetkin😎
Kik skimpaaja laita viestiä
- Anonyymi
50+ vuotta täyttäneillä miehille on keskimäärin omassa ikäpolvelvessa 3 naista tarjolla. Markkinoilla kunnollisista miehistä on huutava pula yksinäisiin iltoihin.
- Anonyymi
Onhan meitä kunnollisia miehiä,kun vain kohdalle sattuu.🤗
- Anonyymi
Puolikuntoisia 50+ miehiä löytyy, mutta kolmiottelijoita harvassa😉.
- Anonyymi
Parempi yksin kun huonon kaverin kans.
- Anonyymi
Sinkut sivuteillä kävelee 🤗
- Anonyymi
Mistähän sais naista,sinkkumiehalle?
- Anonyymi
täällä yksi
- Anonyymi
Minkäs ikäinen
- Anonyymi
Mistäpä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen
47v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
47v
Kelpaako kuuskymppinen?
- Anonyymi
Sinkut ja vapaat kinkut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512