Kiitos, että ymmärsit.. ehkä ❤️
Kiitos tämän päiväisestä keskustelusta.. äänesi on laastaria sydämelleni.
Miehelle naiselta
Kiitos rakas
14
466
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, pelkäät et satutan sinua. Minulla ei ole syytä satuttaa sinua, eikä ketään muitakaan. Olen ehkä erilainen siinä mielessä, että saatan suutahtaa johonkin asiaan, en kuitenkaan persoonaan. Olen oikeasti kiihkeä oikeudenmukaisuuden puolustaja, silloin saatan kiihtyä, mutta en ihmiseen.
- Anonyymi
Ei minulla ole siitä kyse että pelkäisin jonkun satuttavan minua. Kyse on siitä, että tietyn henkilön olisi pitänyt osata avata suunsa jo vuosia sitten, eikä tässä ole kyse rakkaustarinasta. Tekemätöntä ei saa enää vuosia jälkeen päin tehdyksi niin se vain on. Välittäminen loppuu kun tarpeeksi kauan jätetään huomiotta. Ihan samoin kävi parisuhteessani aikoinaan!
- Anonyymi
Täytyy myöntää, että hieman pelkään. Mietin, miten kävisi väitellessä. Antaisiko hän koskaan periksi? Myöntäisikö olevansa väärässä?
Rakastuin hänen päättäväisyyteen, sanavalmiuteen ja keskustelutaitoon.. mutta, pärjäänkö hänen kanssaan. Tiedän, että hän on oikeudenmukaisuuden puolustajaksi.. aikaisemmista keskusteluista.
Jotain hänessä on, mikä tuntuu turvalliselta ja ainakaan vielä, hän ei ole pettänyt luottamusta minua kohtaan.
En usko myöskään, että riitän hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää, että hieman pelkään. Mietin, miten kävisi väitellessä. Antaisiko hän koskaan periksi? Myöntäisikö olevansa väärässä?
Rakastuin hänen päättäväisyyteen, sanavalmiuteen ja keskustelutaitoon.. mutta, pärjäänkö hänen kanssaan. Tiedän, että hän on oikeudenmukaisuuden puolustajaksi.. aikaisemmista keskusteluista.
Jotain hänessä on, mikä tuntuu turvalliselta ja ainakaan vielä, hän ei ole pettänyt luottamusta minua kohtaan.
En usko myöskään, että riitän hänelle.Vaikka hän saattaa vaikuttaa sellaiselta, joka haluaa sanoa viimeisen sanan. Kyse ei ole välttämättä siitä miltä päällepäin näyttää. Ehkä tuolla tavalla haetaan keskusteluyhteyttä ja tavallaan intensiivistä otetta asiaan. Uskon hänenkin haluavan kahdenkeskistä keskustelua naisen kanssa, jolloin mies voisi olla enemmän herkkä kuuntelemaan ja ymmärtämään ja myös myöntämään omat virheensä. Tuo riittämättömyys selviää keskustelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko myöskään, että riitän hänelle.Kyllä, annan periksi heti kun sille on hyvä syy. Kaikki INTJ:t tekevät niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, annan periksi heti kun sille on hyvä syy. Kaikki INTJ:t tekevät niin.
Johan dejavuuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko myöskään, että riitän hänelle.En rakas anna koskaan periksi. Myönnän kyllä olevani väärässä, jos pitää. Tuut pärjäämään loistavasti kanssani Säkin oot turvallinen ja luotettava. Sä riittää mulle rakas ja sua ikuisesti lupaan rakastaa. Tahdon vaimoksesi❤️💫🔥💍✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rakas anna koskaan periksi. Myönnän kyllä olevani väärässä, jos pitää. Tuut pärjäämään loistavasti kanssani Säkin oot turvallinen ja luotettava. Sä riittää mulle rakas ja sua ikuisesti lupaan rakastaa. Tahdon vaimoksesi❤️💫🔥💍✨
Tuo vastaus oli naiselta.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua (melkein) aina ❤️ Hälle jonka ulosanti menee joskus yli hilseen, mutta sen "kaaleen" asun bonjasin 🤭
- Anonyymi
Kaaleet!
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Blaster
- Anonyymi
Paljon poistettuja viestejä. Onko joku ollut taas tuhma :D
- Anonyymi
Tahtoisin taas laastaria.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841