Kiitos, että ymmärsit.. ehkä ❤️
Kiitos tämän päiväisestä keskustelusta.. äänesi on laastaria sydämelleni.
Miehelle naiselta
Kiitos rakas
14
449
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, pelkäät et satutan sinua. Minulla ei ole syytä satuttaa sinua, eikä ketään muitakaan. Olen ehkä erilainen siinä mielessä, että saatan suutahtaa johonkin asiaan, en kuitenkaan persoonaan. Olen oikeasti kiihkeä oikeudenmukaisuuden puolustaja, silloin saatan kiihtyä, mutta en ihmiseen.
- Anonyymi
Ei minulla ole siitä kyse että pelkäisin jonkun satuttavan minua. Kyse on siitä, että tietyn henkilön olisi pitänyt osata avata suunsa jo vuosia sitten, eikä tässä ole kyse rakkaustarinasta. Tekemätöntä ei saa enää vuosia jälkeen päin tehdyksi niin se vain on. Välittäminen loppuu kun tarpeeksi kauan jätetään huomiotta. Ihan samoin kävi parisuhteessani aikoinaan!
- Anonyymi
Täytyy myöntää, että hieman pelkään. Mietin, miten kävisi väitellessä. Antaisiko hän koskaan periksi? Myöntäisikö olevansa väärässä?
Rakastuin hänen päättäväisyyteen, sanavalmiuteen ja keskustelutaitoon.. mutta, pärjäänkö hänen kanssaan. Tiedän, että hän on oikeudenmukaisuuden puolustajaksi.. aikaisemmista keskusteluista.
Jotain hänessä on, mikä tuntuu turvalliselta ja ainakaan vielä, hän ei ole pettänyt luottamusta minua kohtaan.
En usko myöskään, että riitän hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää, että hieman pelkään. Mietin, miten kävisi väitellessä. Antaisiko hän koskaan periksi? Myöntäisikö olevansa väärässä?
Rakastuin hänen päättäväisyyteen, sanavalmiuteen ja keskustelutaitoon.. mutta, pärjäänkö hänen kanssaan. Tiedän, että hän on oikeudenmukaisuuden puolustajaksi.. aikaisemmista keskusteluista.
Jotain hänessä on, mikä tuntuu turvalliselta ja ainakaan vielä, hän ei ole pettänyt luottamusta minua kohtaan.
En usko myöskään, että riitän hänelle.Vaikka hän saattaa vaikuttaa sellaiselta, joka haluaa sanoa viimeisen sanan. Kyse ei ole välttämättä siitä miltä päällepäin näyttää. Ehkä tuolla tavalla haetaan keskusteluyhteyttä ja tavallaan intensiivistä otetta asiaan. Uskon hänenkin haluavan kahdenkeskistä keskustelua naisen kanssa, jolloin mies voisi olla enemmän herkkä kuuntelemaan ja ymmärtämään ja myös myöntämään omat virheensä. Tuo riittämättömyys selviää keskustelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko myöskään, että riitän hänelle.Kyllä, annan periksi heti kun sille on hyvä syy. Kaikki INTJ:t tekevät niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, annan periksi heti kun sille on hyvä syy. Kaikki INTJ:t tekevät niin.
Johan dejavuuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko myöskään, että riitän hänelle.En rakas anna koskaan periksi. Myönnän kyllä olevani väärässä, jos pitää. Tuut pärjäämään loistavasti kanssani Säkin oot turvallinen ja luotettava. Sä riittää mulle rakas ja sua ikuisesti lupaan rakastaa. Tahdon vaimoksesi❤️💫🔥💍✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rakas anna koskaan periksi. Myönnän kyllä olevani väärässä, jos pitää. Tuut pärjäämään loistavasti kanssani Säkin oot turvallinen ja luotettava. Sä riittää mulle rakas ja sua ikuisesti lupaan rakastaa. Tahdon vaimoksesi❤️💫🔥💍✨
Tuo vastaus oli naiselta.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua (melkein) aina ❤️ Hälle jonka ulosanti menee joskus yli hilseen, mutta sen "kaaleen" asun bonjasin 🤭
- Anonyymi
Kaaleet!
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Blaster
- Anonyymi
Paljon poistettuja viestejä. Onko joku ollut taas tuhma :D
- Anonyymi
Tahtoisin taas laastaria.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952