Mies vihaatko minua vielä?

Anonyymi-ap

Vai onko se vaan niin, että pidät minua ns. alemman tason ihmisenä?

26

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihaan! en välttämättä kutsuisi sinua ihmiseksi. Moni ei erottaisi sinua, jos sinut heitetään karsinaan tai navettaan. Joku tarkkasilmäinen saattaisi ihmetellä miksi tuo yksi seisoo takajaloillaan.

• Anonyymi

No ei hän noin kirjoittaisi. Ei ollut sulle tämä. Ap

• Anonyymi

Ja miksi tuolla äijällä on perse naaman paikalla ja tuijottaa meitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei hän noin kirjoittaisi. Ei ollut sulle tämä. Ap

Vihakin pitää ansaita ja minä kun en helposti ketään ala vihaamaan niin se tilanne, jos sellainen pääsee syntymään toisen toimesta > tuntuu mahdottomalta korjata, tila joka mahdoton korjata muuksi, silloin tottakai saavutetaan... tunne joka tuntuu ikuiselta?

• Anonyymi

Tuon tyyppinen mies - ei uskaltaisi mennä edes sänkyyn. Sieltä tulisi käsiraudat, piiskaa ja mustelmia. Onneksi en olen sen tyyppinen, että pitäisin.

• Anonyymi

Mietin vaan, kun et näytä pitävän minua vastaamisen arvoisena.... Ap

• Anonyymi

Mietin myös samaa yhdestä miehestä. Nautti tästä varmasti.. Narsisti on. Itsellään ei ois varaa, kun on ollut aika alhainen itsekin 😄 vaikka nyt on vähän noussut hattuun.

• Anonyymi

Minä rakastan sinua.

• Anonyymi

Tuo tilanne olisi unelmieni täyttymys. ♥️ Minä rakastan myös sinua/häntä. ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tilanne olisi unelmieni täyttymys. ♥️ Minä rakastan myös sinua/häntä. ♥️

Tykkään eläimistä!

• Anonyymi

Höpinää

• Anonyymi

Kannattaa päästää irti. Ei ole sen arvoinen Jorrrrrtikka tämä

• Anonyymi

en vihaa.

• Anonyymi

En pidä ketään alemman tason ihmisenä paitti sellasta ihmistä joka jauhaa paskaa muista tai touhuilee muka ystävänä kuin käärme selän takana. Ja vaikka joku olisi hänelle niin tehnyt niin olisi aika sairasta tehdä se jollekkin muulle joka ei ole tehnyt mitään pahaa. Sellaiset käärmeet pitäisi polttaa
      Sellaiset ei astu minun näköpiiriin.
      Toivon vain että hyvä voittaa pahan tässä maailmassa

• Anonyymi

Myönnän et saatan katsoa miehiä vähän tiukemmin ja siinä samalla naisiakin. Kyse on kuitenkin minun elämästä ja millaista elämää haluan elää. Olen saanut ehkä liiallisella ystävällisellä olemuksellani miehiä aktivoitumaan vaikka tunnen vetoa vain naisiin. Ei ole helppo olla ihmisten keskuudessa ja yrittää havannoida minusta oikeasti kiinnostunutta naista.

• Anonyymi

Ei vihaa
      Vaan sun moraali on heikkolaatuista.

• Anonyymi

Tuo on totta. Jos tuollaisen asian huomaa, ei se todellakaan ole vihaa vaan jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, epäluottamusta ja tunnetta, etteivät asiat voi edetä noin.

• Anonyymi

En pidä sinusta. Siinä vastaus.

• Anonyymi

Tuskin saa mitään vastausta täältä koskaan.

• Anonyymi

En ole koskaan vihannut sinua. Sinua mietin vain myönteisesti.

• Anonyymi

Vain viha on ikuista, muut tunteet kuolee aikanaan.

• Anonyymi

Viha on aina vihaa itseä kohtaan, koska viha on itsessä, joten viha voi poistua jos ihminen haluaa sen itse poistaa itsestään.

• Anonyymi

Kun ylipäätään kelata tota ajatusta/kysymystäsi täällä, annat noin paljo arvoa jollekin et hän kertoisi sulle millä tasolla olet??
      Lopeta heti. Voit iha hyvin alkaa arvostaa ittees samantien. Ei sen mielipiteet ole sun ihmisarvoa korkeemmat.

• Anonyymi

Jokainen voi kokea aloituksen omalla tavallaan. Itse koen aloituksen hieman masokistisena. Ap tekee tahalleen alemman tason temppuja ja sitten kyselee perään; pidänkö alempiarvoisena. Se on kuin alempiarvoisuudessa rypemistä.

• Anonyymi

Palstahärikkö olet ja sellaisena pysyt. Ei sinua kukaan huoli Ap, usko jo.

• Anonyymi

Olethan sä lyhyt ja lihava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      27
      1991
    2. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
      Ikävä
      264
      1757
    3. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      442
      1575
    4. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      140
      1537
    5. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      27
      1433
    6. Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!

Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚
      Tunteet
      14
      1349
    7. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      86
      1119
    8. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      281
      965
    9. Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."

Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j
      Ensitreffit alttarilla
      13
      947
    10. Etkö muka halua

Et nähdään.
      Ikävä
      89
      937
    Aihe