Vaihdan kauppaa! Näin ei toimita!
K-Supermarket Välivainio boikottiin! Törkeää Inhimillisyyttä!
13
420
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tehdään meilläkin on muitakin kauppoja
- Anonyymi
Todella törkeää kohtelua kehitysvammaista ihmistä kohtaan.Millaiset ihmiset kelpaa tuohon puljuun.Minä en varmasti kelpaisi kun on neurologinen ongelma ja kävely ei ole kuin Pariisin muotiviikoilta.En tosin hyväksy syrjintää joten pysyn poissa.
- Anonyymi
Kylläpä selityksiä työntekijän erottamisesta tuli, mutta sähköpostilla.
Ei ollut edes häpyä vastata puheluun asiaa koskien
Ruonala on kehitysvammainen. Hänen työpanoksensa ja läsnäolonsa eivät mahtuneet kaupan uuden kauppiasparin Juha Mikkolan ja Tanja Penttisen suunnitelmiin.
Juha Mikkola ja Tanja Penttinen selvästi valehtelevat erottamisen perusteista.
Onneksi mainehaitta sai jo osan asiakkaista pakenemaan.
Olen samaa mieltä FB https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1392783699517472&id=100063575650588&rdid=WlWs6AYVvwcA6MxF
kanssa.
- Anonyymi
Oulussa syrjintä on arkipäivää. Johtamiskulttuuri on pelolla johtamista ja kyykytystä, jatkuvaa irtisanomisuhkaa ja vähättelyä.
- Anonyymi
Todella törkeää,nyt vaihtuu kauppa.emme asioi enää ja kehotamme kaikkia välttämään tätä kauppaa. Älä osta mitään
- Anonyymi
Laitettu boikottiin! Kaikki mukaan
- Anonyymi
Varmaan kohta kauppias päättää että pitää esittää verokortti että pääsee kauppaan.
Ei halua mitään köyhiä sinne pyörimään.
Kauppias haluaa että kauppa joku hienostokauppa. - Anonyymi
Mistä nämä uudet kauppiaat tulivat?
- Anonyymi
Suoraan tunkiolta.
- Anonyymi
Etu-Lyötyn k-marketissa olleet kauppiaina. Mikkola siellä ollut pitempään, uus muija ollut noin viitisen vuotta mukana, muija aiemmin ollut vissiin joku kampaaja ammatiltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan tunkiolta.
- Anonyymi
Ehdottomasti boikottiin. Tässä on taas näitä itsekkäitä minäminä-ihmisiä kauppiaina, jotka eivät ymmärrä omaa kuvottavuutta.. HYI!
- Anonyymi
Ei tule sitä päivää jotta meiltä käytäisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....989025Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156857Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.763235- 1822496
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286