Uudestisyntyneiden ylösotto lähenee. Kadonneet ihmiset on Jeesuksen luona

Anonyymi-ap

Uudestisyntyneiden uskovien ylöstempaus on läheisessä tulevaisuudessa. Kun tämä tapahtuu, on kaikki media täynnä otsikoita tästä aiheesta. Tuntuva määrä ihmisiä katoaa kerralla ja heitä on niin paljon, että viranomaiset eivät kykene edes kirjaamaan kaikkia ylös.

Tästä Raamatun kuvaamasta tapahtumasta alkaa Jumalan vihanaika. Hän rakastaa ihmistä mutta vihaa syntiä. Maailmaan tulee monenlaisia vitsauksia ja ihmiskunnan vaikein aika.

Talousjärjestelmä tulee romahtamaan eli säästöihin ei kukaan voi turvata. Tulee myös sotaa ja pandemioita. Vihanaika kestää 7vuotta ja sen lopussa ihmisiä on jäljellä enää kourallinen.

Ota tänään Jeesus vastaan ja tee parannus. Jos et ole mukana ylöstempauksessa ja jäät vihanaikaan, niin rukoile Jumalaa ja turvaa Jeesukseen sekä tee parannus. Silloin saatat pelastua.

Vihanaikana varo mediasta tulevia valheita ja erityisesti älä ota pedonmerkkiä josta Raamattu kuvaa että ilman sitä ei voi ostaa ja myydä. Jos sen ottaa ihmisestä tulee lunastuskelvoton.

Jeesus on Herra

29

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa.

• Anonyymi

Raamattu on saatanasta!

• Anonyymi

Raamattu on ihanaa Jumalan puhetta ja tie taivaaseen on avoinna Uskomalla Jeesuksen Kristuksen risti kuolemaan ja pyytämällä syntisi anteeksi häneltä.

• Anonyymi

Voi voi nytkö päästään taivaaseen vai väli tilaan jäädään roikkuu talvi tulos alhaalla on edes lämmintä.

• Anonyymi

Jääkö Nurmekseen ketään jäljelle?

• Anonyymi

Kaikki kuolee..

• Anonyymi

Ahaa, minkä päivän ylä-karjalassa oli juttua?

• Anonyymi

Kaikki mediat kirjoittaa pian näistä katoamisista kuten uutiset televisiossakin. Ei ole pitkää aikaa näihin tapahtumiin. Se onko se huomenna, ensi huhtikuussa vai 2 vuoden kuluttua mutta pian joka tapauksessa. Elämme armotalouskauden loppua.

• Anonyymi

On sinutkin aivopesty huolella🙄

• Anonyymi

Jumala on antanut yliluonnollisia kokemuksia useita. Minua ei ole aivopessyt kukaan. Raamatussa on Totuus. Lisäksi raamatussa menee matemaattinen sinetti läpi Raamatun joka osoittaa ettei se ole ihmisen sanaa. Tämä koodi on sinetti.

Luomakunnassa näkee kaikkialla Luojan työn. Tämä aika on ihmisten testausta. Siksi moraali on hyvin tärkeää eli parannuksen teko on viisautta kaikille.

• Anonyymi

Vaimoni katosi pari viikkoa sitten, onkohan hänet ylösotettu? 🤔 Toivottavasti....
      Tätä täytyy juhlia pircca oluella!!

• Anonyymi

Sekunti kuoleman jälkeen ei ole ateistit ja parannuksen teko on silloin myöhäistä.helvetissä vietät ikuisuutesi jos et ole tehnyt usko ratkaisua Jeesuksen Kristuksen puoleen eläessäsi.

• Anonyymi

Vanhemmat polvet höperöityvät ja nuoremmat katoavat kupliinsa. Mitä jää jäljelle. Tuntuu, että omaperäisyyttä ei ole, vaan jokaista ohjataan.

• Anonyymi

Pinikseni otti ylös!

• Anonyymi

"Mutta hän antoi himonsa yhä yltyä ja muisteli nuoruuttaan, päiviä, jolloin hän Egyptissä oli harjoittanut haureutta. Hän himoitsi rakastajiaan, noita miehiä, joiden elin on kuin aasin elin ja joiden siemensyöksy kuin orin."

• Anonyymi

Todellista ilosanomaa ☝️

• Anonyymi

John Nelson Darby: Modernin ylöstempausopin merkittävin muokkaaja oli irlantilainen pappi John Nelson Darby (1800-luku). Hän oli yksi "dispensaationalismin" perustajista, teologinen suuntaus, joka jakaa historian eri aikakausiin (dispensaatioihin). Darbyn mukaan Jeesus saapuisi kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla pyhien ylöstempaamiseen (salainen ylöstempaus) ja toisella kerralla näkyvään toiseen tulemiseen.

Amerikkalainen evankelikalismi: 1900-luvulla ylöstempausoppi levisi laajasti amerikkalaiseen evankelikaaliseen ja fundamentalistiseen kristillisyyteen. Tunnetuimpia sen esitaistelijoita oli Cyrus I. Scofield, joka teoksessaan Scofield Reference Bible popularisoi Darbyn ajatuksia.

Oppi ei perustu Raamattuun eikä Raamattu moista opeta, kyseessä on karkea harhaoppi.

• Anonyymi

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi

Perustuu täysin Raamattuun. Raamatussa kerrotaan miten meitä ei ole määrätty vihaan ja miten meidät temmataan ylös Jeesusta vastaan pilviin. Kerrotaan myös miten olemme vihanajan suojassa kammiossa kunnes viha on mennyt ohitse ja palaamme Jeesuksen kanssa vihanajan lopussa.

https://www.youtube.com/watch?v=r23osmagvzQ&t=2605s

Tällä videolla Laukkonen käy hyvin läpi Raamattua koskien tempausta ennen vihanaikaa.

Raamatussa on monia kohtia jotka kertoo asiasta ja sopivat aivan hyvin myös muuhun Raamatun logiikkaan. Pyhähenki joka on uskovissa pidättää sitä ettei pahuus pääse täysin valloilleen. Kun se mikä pidättää, poistuu niin pahuus pääsee valloilleen. Satoa korjataan myös vihanajasta koska tulee heräämistä jossa uskovien katoaminen lienee yksi iso herätysen aiheuttaja.

Itse olen saanut tempauseen liittyneen yliluonnollisen kokemuksenkin sen jälkeen kun Jumalalle rukouksessa jotain puhuin tempauksesta.

Juhani Laukkosen kotisivuilla on koottu hyvin Raamatun paikkoja koskien tempausta ennen vihaa. Se ei ole salainen vaan Raamatussa kerrottu asia. Toki luultavasti tänne jääneet eivät näe minne he katosivat.

Jes.57:1-2 Vanhurskas hukkuu (katoaa), eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään siitä välittämättä, sillä vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä. Hän menee rauhaan: jotka vakaasti vaeltavat, he saavat levätä kammioissansa.

Ilm.3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

1Tess.4:16-18 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 
 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

http://laukkoset.blogspot.com/2015_09_04_archive.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustuu täysin Raamattuun. Raamatussa kerrotaan miten meitä ei ole määrätty vihaan ja miten meidät temmataan ylös Jeesusta vastaan pilviin. Kerrotaan myös miten olemme vihanajan suojassa kammiossa kunnes viha on mennyt ohitse ja palaamme Jeesuksen kanssa vihanajan lopussa.

Tällä videolla Laukkonen käy hyvin läpi Raamattua koskien tempausta ennen vihanaikaa.

Raamatussa on monia kohtia jotka kertoo asiasta ja sopivat aivan hyvin myös muuhun Raamatun logiikkaan. Pyhähenki joka on uskovissa pidättää sitä ettei pahuus pääse täysin valloilleen. Kun se mikä pidättää, poistuu niin pahuus pääsee valloilleen. Satoa korjataan myös vihanajasta koska tulee heräämistä jossa uskovien katoaminen lienee yksi iso herätysen aiheuttaja.

Itse olen saanut tempauseen liittyneen yliluonnollisen kokemuksenkin sen jälkeen kun Jumalalle rukouksessa jotain puhuin tempauksesta.

Juhani Laukkosen kotisivuilla on koottu hyvin Raamatun paikkoja koskien tempausta ennen vihaa. Se ei ole salainen vaan Raamatussa kerrottu asia. Toki luultavasti tänne jääneet eivät näe minne he katosivat.

Jes.57:1-2 Vanhurskas hukkuu (katoaa), eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään siitä välittämättä, sillä vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä. Hän menee rauhaan: jotka vakaasti vaeltavat, he saavat levätä kammioissansa.

Ilm.3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

1Tess.4:16-18 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 
 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

Ei perustu lainkaan Raamatuun! Miksi levität täyttä harhaoppia, etkö ymmärrä, että tulet joutumaan siitä helvettiin!

"Jos joku viettelee yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat minuun, olisi hänelle parempi, että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."

Tämä jae korostaa sitä, kuinka vakava asia toisen ihmisen saattaminen harhaan hengellisesti on. Ja sitä sinä juuri teet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi uskot Juhani Laukkoseen mutta et Jeesukseen? Kysy sitä itseltäsi.

Sinua viedään harhaan, se on surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi uskot Juhani Laukkoseen mutta et Jeesukseen? Kysy sitä itseltäsi.

Sinua viedään harhaan, se on surullista.

Vaikuttaa nyt aika provoilulle tämä. uskon Raamattuun. Laukkonen on vain oikeilla linjoilla asian kanssa. Jos hän ilman Raamatun tukea opettaisi omaa oppiaan, en tietenkään uskoisi. Mutta Raamattu ja monien saamat näyt tukee tätä ajatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei perustu lainkaan Raamatuun! Miksi levität täyttä harhaoppia, etkö ymmärrä, että tulet joutumaan siitä helvettiin!

"Jos joku viettelee yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat minuun, olisi hänelle parempi, että hänen kaulaansa ripustettaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."

Tämä jae korostaa sitä, kuinka vakava asia toisen ihmisen saattaminen harhaan hengellisesti on. Ja sitä sinä juuri teet!

Provoilet mutta vastaan silti. Käsitän isolla todennäköisyydellä tempauksen oikein niin, että se on ennen vihanaikaa. Ei tämä ole vain oma käsitykseni vaan Raamatun tukema.

Toiseksi, jos ihminen vilpittömästi erehtyy jossain kuten Raamatun mukaan erehdymmekin, niin se ei ole kenenkään viettelyä vääreillä opeilla. Kokonaan toinen asia olisi jos opettaisi väärää evankeliumia ja tietoisesti harhaanjohtaisi. Tempauksen ajankohdasta on erilaisia näkemyksiä ja se tuskin on pelastuskysymys vaikka joku siinä erehtyisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provoilet mutta vastaan silti. Käsitän isolla todennäköisyydellä tempauksen oikein niin, että se on ennen vihanaikaa. Ei tämä ole vain oma käsitykseni vaan Raamatun tukema.

Toiseksi, jos ihminen vilpittömästi erehtyy jossain kuten Raamatun mukaan erehdymmekin, niin se ei ole kenenkään viettelyä vääreillä opeilla. Kokonaan toinen asia olisi jos opettaisi väärää evankeliumia ja tietoisesti harhaanjohtaisi. Tempauksen ajankohdasta on erilaisia näkemyksiä ja se tuskin on pelastuskysymys vaikka joku siinä erehtyisikin.

Mitään tempausta ei tule. Tällaiset tempausopit on sikäli vaarallisia, että jotkut menee niihin liian syvälle. Toki ihmiset saa uskoa miten haluaa, mutta pitää olla varovainen mitä julistaa, koska niistä sanoista joutuu vastuuseen.

Minulla on ystävä (ja tunnen monia) jotka nyt odottelee tempausta (mitä ei tule) ovat ottaneet lainaa ja vetäneet elämän aivan lekkeriksi, tai sitten lakanneet elämästä. Koska he uskovat, että tempaus tulee tänä vuonna. Eli millään ei ole enää mitään väliä.

Tottakai elämänhallinnassa on haasteita, jos noin toimii. Mutta koska sellaisia ihmisiä on, ei saisi julistella mitään tällaisia tempauksia! Jotkut kun sitten sen uskoo eikä tajua.

Uskovat omaa tietämättömyttään tekee enemmän tuhoa kuin apua.

Aloittaja, kysy itseltäsi mitä JEESUS opetti? Opettiko jotain tempauksia? Ei, ei sinnepäinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään tempausta ei tule. Tällaiset tempausopit on sikäli vaarallisia, että jotkut menee niihin liian syvälle. Toki ihmiset saa uskoa miten haluaa, mutta pitää olla varovainen mitä julistaa, koska niistä sanoista joutuu vastuuseen.

Minulla on ystävä (ja tunnen monia) jotka nyt odottelee tempausta (mitä ei tule) ovat ottaneet lainaa ja vetäneet elämän aivan lekkeriksi, tai sitten lakanneet elämästä. Koska he uskovat, että tempaus tulee tänä vuonna. Eli millään ei ole enää mitään väliä.

Tottakai elämänhallinnassa on haasteita, jos noin toimii. Mutta koska sellaisia ihmisiä on, ei saisi julistella mitään tällaisia tempauksia! Jotkut kun sitten sen uskoo eikä tajua.

Uskovat omaa tietämättömyttään tekee enemmän tuhoa kuin apua.

Aloittaja, kysy itseltäsi mitä JEESUS opetti? Opettiko jotain tempauksia? Ei, ei sinnepäinkään!

Hyvin sanottu ☝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu ☝

Komppaan ☝

• Anonyymi

Kaikki usko asiat on palturia mitä ihmiskunnalle syötetään tuutintäyteltä!!

• Anonyymi

Nurmeksessa on suomen 5. isoin kirkko!

• Anonyymi00030

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe