Kuinka mielenkiintoisuus silloin ilmenee?
Kuinka vanha nainen on vielä "todella mielenkiintoinen henkilö"?
204
3349
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣 Urpo
- Anonyymi
Katsele ykkösaamua ja Seija vaaherkumpua.
Sitten etsi netistä 15 v takaa Seija Rautio (nyk. Vaaherkumpu).
Järkyttävä muutos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsele ykkösaamua ja Seija vaaherkumpua.
Sitten etsi netistä 15 v takaa Seija Rautio (nyk. Vaaherkumpu).
Järkyttävä muutosTullut sellainen täti, isot sieraimet kauveleekohan nenäänsä.
Vanhempi nainen ei näytä vanhalta jos silmistä ja suupielistä näkyy ilo ja uteliaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullut sellainen täti, isot sieraimet kauveleekohan nenäänsä.
Vanhempi nainen ei näytä vanhalta jos silmistä ja suupielistä näkyy ilo ja uteliaisuus.Luin tuon viimeisen sanan anteliaisuutena 😂
- Anonyymi
Miesten mielestä. Varmaan 20-28 v max. Terveisin sen toisen ketjun aloittaja 39 vuotias nainen.
- Anonyymi
Mä olen itse hyvän matkaa yli 50v mies. Itse olen kusessa itseäni reilut viisi vuotta vanhempaan naiseen. Tutustuin häneen kun hän oli suunnilleen samanikäinen kuin itse olen nyt, heti ekoilla kerroilla huomasin jotain. Jollain tapaa olen edelleen kiimassa tähän varattuun naiseen ja jotenkin myös nolo.
Kun en ole kristallipallon lukija, niin en tiedä. Joskus huomaa, että itsekkin saa huomiota, mutta minulla ei ole. Kykyä ottaa sitä vastaan tai reagoida edes testimielessä.
- Anonyymi
Mitä tossa lukee? :D
- Anonyymi
Minusta nainen on todella mielenkiintoinen henkilö siihen asti kun hän vielä näyttää sexyltä lyhyessä minihameessa paljaine koipireisineen. Kiikunkaakun 30v.
- Anonyymi
Just siihen asti kun vielä elossa on.
- Anonyymi
Raha tekee seksikkääksi. Olin Espanjassa lomalla ja yövyin eräässä paremmassa hotellissa. Jokaisella hotellilla on erivärinen ranneke. Kun kävelin kadulla ja paikalliset miehet näkivät rannekkeeni, niin johan hymyilivät ja flirttailivat. Miehet olivat noin 20v minua nuorempia.
- Anonyymi
Haaveilua jonku hoitolaitoksen sängyssä? :D
Ihmiset, joilla on oikeeta asiaa ja paljon kokemusta jostakin asiasta on aina mielenkiintoisia, iästä, sukupuolesta tai ulkonäöstä riippumatta. Mut ei romanttisessa mielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset, joilla on oikeeta asiaa ja paljon kokemusta jostakin asiasta on aina mielenkiintoisia, iästä, sukupuolesta tai ulkonäöstä riippumatta. Mut ei romanttisessa mielessä.Höpö höpö. Kyllä se on ulkonäkö joka ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä se on ulkonäkö joka ratkaisee.
Näin on! Sivusta voin sanoa, että 16vuotta minua nuorempi mies oli minuun ihastunut tänä vuonna. Tälläistä olisi tuskin tapahtunut ellen olisi vartaloltani paremmassa kunnossa kuin moni hänen ikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä se on ulkonäkö joka ratkaisee.
Ei oo. Mä en ainaka kuuntelis/kattelis ketään, joka toistaa jotain"höpö höpöä" joka virkkeessä.
- Anonyymi
No jaa, en ole tarvinnut rahaa, silti jopa 40 vuotta nuoremmat flirttailevat. En usko et ranneke oli syypää flirttiin, ehkä annoit sillä hetkellä positiivisemman kuvan itsestäsi ja persoonastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo. Mä en ainaka kuuntelis/kattelis ketään, joka toistaa jotain"höpö höpöä" joka virkkeessä.
Ja mä en katsele kiroilevia miehiä, enkä naisia. En huoli kiroilevia ystäväpiiriini.
- Anonyymi
Ai jaa vai niin palstasetä. Itseä epäilyttäis tyyppi joka tulee groomaamaan esim Suomen tivoliin, varsinkin jos se ostaa hattaran. Näitä sanoja nyt vaan tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, en ole tarvinnut rahaa, silti jopa 40 vuotta nuoremmat flirttailevat. En usko et ranneke oli syypää flirttiin, ehkä annoit sillä hetkellä positiivisemman kuvan itsestäsi ja persoonastasi.
Kyllä se on raha joka ratkaisee näillä etelän miehillä. Olen asunut Italiassa ja kuuntelin paikallisten nuorten miesten juttuja. Useimmilla heistä oli kiikarissa saksalainen varakas nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Sivusta voin sanoa, että 16vuotta minua nuorempi mies oli minuun ihastunut tänä vuonna. Tälläistä olisi tuskin tapahtunut ellen olisi vartaloltani paremmassa kunnossa kuin moni hänen ikäinen.
Hah..hah..😂🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset, joilla on oikeeta asiaa ja paljon kokemusta jostakin asiasta on aina mielenkiintoisia, iästä, sukupuolesta tai ulkonäöstä riippumatta. Mut ei romanttisessa mielessä.Värinauhat ranteessa voi olla hotellien välillä tai pelkästään hotellin sisäinen tarjonta.
Itse ollut matkalla paikassa x ja meidän porukalla oli vihreät nauhat kädessä.
Moni tuli kysymään mikä ranneke toi on.
Hotellissa muilla oli ranteessa muita värejä.
Oli all inclusive ja suomalaisia oli 2 porukkaa siellä. Pieni 3 hengen perhe ja 8 hengen porukka. Suomesta myyntiin sinne vain all inclusive vaihtoehtoa. Vain yhteen hotelliin sai ottaa lapsia mukaan. - Anonyymi
Varmaan olivat toypoikia elättäjää flirttailivat.
- Anonyymi
Elämänkokemus on aina mielenkiintoista, varsinkin jos hän on maailmaa nähnyt ja muutenkin kiinnostunut maailmasta.
- Anonyymi
Maailmaa nähnyt voi kertoa matkoistaan jos osaa, mutta kaiken a ja o on luonne. Ettekö ole kuulleet moneen kertaan; hän oli tosi hyvännäköinen kunnes avasi suunsa; silloin varsinainen luonne ja persoona paljastuu. Vai aatteletko; nainen ja mies menee naimisiin; ei tehdä avioehtoa vaan ”suu supussa” -ehto. Mies ei saa sanoa ääneen mitään koko avioliiton aikana, muuten tulee ero 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmaa nähnyt voi kertoa matkoistaan jos osaa, mutta kaiken a ja o on luonne. Ettekö ole kuulleet moneen kertaan; hän oli tosi hyvännäköinen kunnes avasi suunsa; silloin varsinainen luonne ja persoona paljastuu. Vai aatteletko; nainen ja mies menee naimisiin; ei tehdä avioehtoa vaan ”suu supussa” -ehto. Mies ei saa sanoa ääneen mitään koko avioliiton aikana, muuten tulee ero 😄
Vastauksesi on valitettavasti aika sekava…
Kun sanon ”maailmaa nähnyt”, en tarkoita sillä sitä, että pitäisin kliseistä kertomusta jostain Mallorcan viikosta erityisen mielenkiintoisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kysymys mistään naimisiin menosta, vaan naim... n menosta. Joten ovat kaksi eri asiaa. Jälkimmäisessä ulkonäkö ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sanon ”maailmaa nähnyt”, en tarkoita sillä sitä, että pitäisin kliseistä kertomusta jostain Mallorcan viikosta erityisen mielenkiintoisena.Ajattelin samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sanon ”maailmaa nähnyt”, en tarkoita sillä sitä, että pitäisin kliseistä kertomusta jostain Mallorcan viikosta erityisen mielenkiintoisena.No joo mutta siitä toisesta ei puhuta. Trolololo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kysymys mistään naimisiin menosta, vaan naim... n menosta. Joten ovat kaksi eri asiaa. Jälkimmäisessä ulkonäkö ratkaisee.
Se on joku hilkka laitettava päähän sitte
- Anonyymi
Ei ole esim katujengi
- Anonyymi
Ei sillä ole iällä ole merkitystä jos kroppa on hyvässä kunnossa ❤️
- Anonyymi
Kunhan peppu ja uuma pysyvät "mukiinmenevinä", ei huolta huomisesta. Mieheltä.
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Tämäpä voimaannuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä voimaannuttavaa.
Entä muuta kuin voimaannuttavaa? Hänen (nainen) kanssa ainakin nautiskeltaisiin!🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä muuta kuin voimaannuttavaa? Hänen (nainen) kanssa ainakin nautiskeltaisiin!🔥
Joo son sit joku muu.
- Anonyymi
Kai tuo on ihan yksilöllistä. Onhan Katri-Helenalla (80v.) hyvin paljon nuorempi mies (48v.).
- Anonyymi
Niin, ihmistä arvostaa ihan erilailla kun ei enää seiso.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Aina joku hopeareunus löytyy siis?
- Anonyymi
Minäkin arvostan sellaisia ikäisiäni miehiä joilla ei enää seiso. Yksi ikäiseni autoa ajanut mies katsoi minua todella tarkasti, kun lähdin kaupasta kävelemään. Huomasin sen ja minä myös katsoin häntä. Siinä hetkessä mieleen tuli vain se ajatus, että kunpa saisi olla miehen kanssa vain ystävä, koska koen elämän sellaisen elämän olevan juuri sitä mitä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin arvostan sellaisia ikäisiäni miehiä joilla ei enää seiso. Yksi ikäiseni autoa ajanut mies katsoi minua todella tarkasti, kun lähdin kaupasta kävelemään. Huomasin sen ja minä myös katsoin häntä. Siinä hetkessä mieleen tuli vain se ajatus, että kunpa saisi olla miehen kanssa vain ystävä, koska koen elämän sellaisen elämän olevan juuri sitä mitä haluan.
Niin koitko sinä palstasetä että tämä seisomattomuus auttoi keskittymään vai ?
- Anonyymi
Hän on niin ihana että en ajattele ikää. Kokonaisuus ❤️
- Anonyymi
Huomaa et hyvin nuoret keskustelee. Ilman persoonallisuutta ja luonnetta ette tule huomatuksi missään päin maailmaa.
- Anonyymi
Ai. Minä ku ihan luulin, että ne of, Insta, tiktok sun muut "tähdet" niitä suuria persoonia vasta onki. -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Minä ku ihan luulin, että ne of, Insta, tiktok sun muut "tähdet" niitä suuria persoonia vasta onki. -sivu
Mä en oo ite suomitiktokissa mitään jännää havainnu, no se ruusutossu toki, mutta se on joku trollin ja elämäntapaintiaanin väliltä mitäpä siitä? Hän taitaa olla aika nuari vielä. Ei siis istu esim aloituksen otsikkoon hän. Hih
- Anonyymi
Ikä on vain numero. Löytäähän moni nainen vielä hyvinkin korkeassa iässä kumppanin esim. Leskeksi jäätyään.
Ajattelen että elämänasenne on se millä on enemmän merkitystä kuin iällä. Nauravainen, iloinen ihminen kyllä huomataan.- Anonyymi
Niin, moni ajattelee vain jotain elämän huippuhetkiä kuten seksiä ja pizzan syömistä. Miettikää, kuinka vähän elämästä ajallisesti menee esim. seksiin. Jos muu elämä ei tyydytä, ei voi olla kovin onnellinen elämässään. Siksipä kun elämänkokemusta tulee, ihminen alkaa ajattelemaan yhä enemmän henkistä antia, persoonallisuutta, luonnetta, läheisyyttä, ”luonnon syliä”. Tarkoitus ei ole vaan ottaa, kuluttaa, olla rappiolla vaan antaa jotain aitoa toiselle. Toisen kanssa ollaan, koska se on arvokasta, inhimillisessä mielessä, ei mietitä koko ajan jotain rahaa ja toisesta hyötymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, moni ajattelee vain jotain elämän huippuhetkiä kuten seksiä ja pizzan syömistä. Miettikää, kuinka vähän elämästä ajallisesti menee esim. seksiin. Jos muu elämä ei tyydytä, ei voi olla kovin onnellinen elämässään. Siksipä kun elämänkokemusta tulee, ihminen alkaa ajattelemaan yhä enemmän henkistä antia, persoonallisuutta, luonnetta, läheisyyttä, ”luonnon syliä”. Tarkoitus ei ole vaan ottaa, kuluttaa, olla rappiolla vaan antaa jotain aitoa toiselle. Toisen kanssa ollaan, koska se on arvokasta, inhimillisessä mielessä, ei mietitä koko ajan jotain rahaa ja toisesta hyötymistä.
Tuota samaa elämästä ajattelen minäkin. Henkinen anti, persoonallisuus ja mukava luonne ihmisessä on kestävää ja parempaa kuin hetkellinen nautinto.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
- Anonyymi
”Löytäähän moni nainen vielä hyvinkin korkeassa iässä kumppanin esim. Leskeksi jäätyään.”
Niin varmasti löytää, mutta tulee yksinkin hyvin toimeen. Vastaavassa tilanteessa miehillä on kiirus löytää uusi sukkien pesijä ja ruuan laittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Löytäähän moni nainen vielä hyvinkin korkeassa iässä kumppanin esim. Leskeksi jäätyään.”
Niin varmasti löytää, mutta tulee yksinkin hyvin toimeen. Vastaavassa tilanteessa miehillä on kiirus löytää uusi sukkien pesijä ja ruuan laittaja.No jos ei ite vaa pysty
- Anonyymi
Eli ei siis esim mestata häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei siis esim mestata häntä?
Positiivista tässä on nyt se
- Anonyymi
Ei se ole iästä kiinni.
- Anonyymi
Eihän näissä kirjoituksissa voi oikeasti tietää sukupuolta tai ikää, kenestä on tarkoitus edes puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näissä kirjoituksissa voi oikeasti tietää sukupuolta tai ikää, kenestä on tarkoitus edes puhua.
Ahdistaako se sinua jostain syystä ? Sivusta
- Anonyymi
Onko nuoren naisen pilkkaaminen hauskaa?
- Anonyymi
Kuinka tällaiseen aiheeseen päädyit? Sivusta
- Anonyymi
Kunnollisella miehellä ei tuollaisia ikärajoja ole. Muihin taas ei minkään ikäisen kannata tuhlata aikaansa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Eli on avoin laidasta laitaan? Grreat
- Anonyymi
Huomannut olen että naisen ikä ei vähennä voimakasta vetovoimaa, eroottista, kokonaisuus myös hänessä upea. Eräs itseäni vanhempi tuttu ihanuus mielessä yhä vaan...!
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kyllä ikä vähentää, aivan pienellä parhaalla osalla naisista saattaa olla vielä lähes 7-kymppisenä mielenkiintoinen olemus ja persoona, mutta sen jälkeen alkaa olleen jo liian mummoo.
- Anonyymi
30 vee ja plus miehet tosi jees
- Anonyymi
Niin on! Ihania herkkuja!
- Anonyymi
Niin, miehetkin voi olla ihan jees
- Anonyymi
22-vuotias on vielä mielenkiintoinen ja sitä vanhemmat on väljäksi poljettuja.
- Anonyymi
Ainahan se pienimunaisesta tuntuu löysältä... Ei voi mitään.
- Anonyymi
Banaani voi olla vielä vihreä ja vähemmän makea.
- Anonyymi
Joo, tämä sinun chomahtavuus ja nk vaginan pelko on tullut gallupin haltija jo esiin, koitahan pärjäillä siellä👍
- Anonyymi
No jaa suomalainen nainen menettää tempperamentistaan viidenkympin iässä puolet johtunee siitä että on piirre mitä harva mies jaksaa edes nuorena
- Anonyymi
Valtiolleko menettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiolleko menettää?
I would say magick eightball and zoltar says no
- Anonyymi
Mielenkiintoinen voi olla monella eri tavalla ja sekoitus monia eri asioita. Yli 70v on sitten jo niin mummoja, että vaikea löytää mielenkiintoa millään tasolla.
- Anonyymi
No. Jos nainen on yli 70 v, niin 20 vuotta nuorempi mies on jo gubbe.
Voi olla lapsenlapsiakin.
- Anonyymi
Menisit jo eteenpäin kun et ymmärrä mitään aidoista ihmisten välisistä yhteyksistä vaan tuijotat vain pinnallisia juttuja!
- Anonyymi
Riippuu aina jokaisen henkilön elämänkatsomuksesta. Mitä toisesta etsii ja mitä esimerkiksi suhteelta toivoo. Mukava yhdessä vietettävä aika tärkeässä roolissa. Yhdessä tekeminen ja kiinnostus toisesta henkilöstä.
- Anonyymi
Monelle miehelle hetken mielenkiinnon kohde kun jalat levittää. Siinä olet.
- Anonyymi
Onko lainkaan ollut ?
- Anonyymi
Menopaussiset viiksinaiset eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Joo hyljelehmät saavat etsiä seuraa toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyljelehmät saavat etsiä seuraa toisistaan.
Elämä ei ole helppoa lemottaville bylleröille.
- Anonyymi
Entä kaljamahaiset hygieniansa unohtaneet miehet? Oisko sun makuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden takia vihaan lähikauppoja, ovat aina edessä lemottamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden takia vihaan lähikauppoja, ovat aina edessä lemottamassa.
Pitäisikö viiksekkäiltä menopaussiolennoilta lailla kieltää liikkuminen ihmisten joukossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö viiksekkäiltä menopaussiolennoilta lailla kieltää liikkuminen ihmisten joukossa?
Yhteisen hyvän nimissä pitäisi tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisen hyvän nimissä pitäisi tottakai.
Se olisi heille itselleenkin helpotus.
- Anonyymi
Naisen seksuaalisuus vaatii testosteronuakin jonkin verran.
Tuleeko joskus kaadettua liikaa maitoa kahviin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen seksuaalisuus vaatii testosteronuakin jonkin verran.
Tuleeko joskus kaadettua liikaa maitoa kahviin?Ei lainkaan tule kaadettua täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jäbille joiden jutut haisee. Sama koskee kottaraisia toki
- Anonyymi
Jos on hyvännäköinen ja urheilullinen niin iällä ei ole väliä. Eikä ole kyllä muutenkaan, muut asiat paljon tärkeämpiä ❤️
- Anonyymi
Tuossakin miehen on otettava naisen ikä huomioon, jos nainen jo on 15v vanha tai sitä nuorempi, niin mitään mielenkiintoa ei saa ilmetä, muuten mies paiskataan linnaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossakin miehen on otettava naisen ikä huomioon, jos nainen jo on 15v vanha tai sitä nuorempi, niin mitään mielenkiintoa ei saa ilmetä, muuten mies paiskataan linnaan.
Ei 15-vuotias tai sitä nuorempi ole nainen. Ihan syystä heitä lailla suojellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 15-vuotias tai sitä nuorempi ole nainen. Ihan syystä heitä lailla suojellaan.
Palstasetä tykkää aina hiekan normalisoida tätä aihetta monologiensa välissä. Aika slow saa olla jos ei o huamannu nyanssia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä tykkää aina hiekan normalisoida tätä aihetta monologiensa välissä. Aika slow saa olla jos ei o huamannu nyanssia
Siis hän, tämä kirjoittelija ei esim joku random, jiiz- tee päälles jtn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hän, tämä kirjoittelija ei esim joku random, jiiz- tee päälles jtn
Tai tehkää. Oliko ihan jo joku luonnos tästä vai peräti useampia tytöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tehkää. Oliko ihan jo joku luonnos tästä vai peräti useampia tytöt?
Se ois enemmän ku hear say jenkeis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttölapsesta tulee (nuori) nainen puberteetissa, kun hän tulee hedelmälliseksi ja siis seksuaalisesti himokkaaksi. Kyseinen henkilö on edelleenkin lapsi vanhemmilleen, täysin riippumatta iästään, mutta miehille jotka rakastelevat tuon henkilön kanssa, hän on biologisesti täysi nainen. Tyttölapsi voi tulla naiseksi jo ennen 10v ikää, keskimäärin 12v ikäisenä.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan, että "vanhempi! nainen. Se on monien tekijöiden summa, sisäiset ja ulkoiset ominaisuudet sekä vuorovaikutustaidot.
Innostus ja uteliaisuus:
Kiinnostus maailmaa, uusia asioita ja ihmisiä kohtaan tekee ihmisestä aktiivisen ja kiinnostavan seuralaisen, joka pystyy jakamaan tietoa ja kokemuksia.
Henkilökohtaiset kiinnostuksenkohteet ja niistä kertominen, positiivinen ja kannustava asenne sekä kyky nähdä asioiden eri puolia.
Sivusta.- Anonyymi
Avauksen kysymys varmasti voidaan supistaa muotoon: Millainen henkilö on miehelle todella mielenkiintoinen henkilö ja millainen henkilö on naiselle todella mielenkiintoinen henkilö?
Sinä et vastannut kumpaankaan, vaan yritit hahmotella omakuvaasi tai omaluuloasi. - Anonyymi
Ei ole palstasetä ainakaan minulla mitään noista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avauksen kysymys varmasti voidaan supistaa muotoon: Millainen henkilö on miehelle todella mielenkiintoinen henkilö ja millainen henkilö on naiselle todella mielenkiintoinen henkilö?
Sinä et vastannut kumpaankaan, vaan yritit hahmotella omakuvaasi tai omaluuloasi.Mielestäni tuo vastaus sopii molempiin sukupuoliin oikein hyvin.
- Anonyymi
Mä tykkään kypsistä naisista. Semmonen 69 vuotias on ehkä kaikkien seksikkäin.
t. OOLOFI-83 - Anonyymi
Riippuu varmaan mikä kaava sillä hallussa
- Anonyymi
Tosirakkaudessa iällä ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Ihmiset eivät tule tätä miettineeksi. Jos joku nuori näkee vanhemman naisen tai miehen, hän sanoo, hyi, miten vanhan näköinen. Siinä hetkessä ainut totuus on, että tämä nuori EI varmasti rakasta tätä vanhempaa ihmistä. Sensijaan jos rakastetaan jotain ihmistä iästä riippumatta, hänet nähdään ihan eri tavalla, eihän rakkauden tunteet voi muuten edes syntyä. Ihmiset katsovat helposti asioita omalta kantiltaan ja helposti yleistävät, että noin muutkin samanikäiset ajattelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset eivät tule tätä miettineeksi. Jos joku nuori näkee vanhemman naisen tai miehen, hän sanoo, hyi, miten vanhan näköinen. Siinä hetkessä ainut totuus on, että tämä nuori EI varmasti rakasta tätä vanhempaa ihmistä. Sensijaan jos rakastetaan jotain ihmistä iästä riippumatta, hänet nähdään ihan eri tavalla, eihän rakkauden tunteet voi muuten edes syntyä. Ihmiset katsovat helposti asioita omalta kantiltaan ja helposti yleistävät, että noin muutkin samanikäiset ajattelevat.
Ihmisessä on paljon muutakin kuin ikä. Jos rakastuu niin rakastuu ja rakkaus ylittää kaikki esteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisessä on paljon muutakin kuin ikä. Jos rakastuu niin rakastuu ja rakkaus ylittää kaikki esteet.
Jos miettii, mikä on IKÄ. Sehän on vaan matemaattinen käsite, aikakäsite, jonka ihminen on itse luonut selventämään ja rytmittämään omaa elämäänsä. Elämän kanssa sillä ei ole kuitenkaan tekemistä. Ihmiset ikääntyvät oman kellon mukaisesti ja erot ovat huimat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miettii, mikä on IKÄ. Sehän on vaan matemaattinen käsite, aikakäsite, jonka ihminen on itse luonut selventämään ja rytmittämään omaa elämäänsä. Elämän kanssa sillä ei ole kuitenkaan tekemistä. Ihmiset ikääntyvät oman kellon mukaisesti ja erot ovat huimat.
Kunpa kaikki ymmärtäisivät sen. Kun joku kolahtaa niin se kolahtaa ja silloin kaikki muu ihmisessä on tärkeämpää ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa kaikki ymmärtäisivät sen. Kun joku kolahtaa niin se kolahtaa ja silloin kaikki muu ihmisessä on tärkeämpää ❤️
Se mikä kolahtaa, on nimenomaan tunteet ❤️ Silloin kun siirrytään järjen maailmasta voimakkaiden tunteiden ja rakkauden maailmaan, siirrytään ihan omaan ulottuvuuteen. Silloin ei tarvitse kädet ristissä toivoa itseään taivaaseen vaan taivas on maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä kolahtaa, on nimenomaan tunteet ❤️ Silloin kun siirrytään järjen maailmasta voimakkaiden tunteiden ja rakkauden maailmaan, siirrytään ihan omaan ulottuvuuteen. Silloin ei tarvitse kädet ristissä toivoa itseään taivaaseen vaan taivas on maan päällä.
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpsähdys siinä tarvitaan. Rauhallista tahtia toistuva.
- Anonyymi
mitä on tosirakkaus? Jostain se kiinnostus täytyy herätä ja yleensä se lähtee ulkonäöstä liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä on tosirakkaus? Jostain se kiinnostus täytyy herätä ja yleensä se lähtee ulkonäöstä liikkeelle.
Mistä voit tietää, mistä se lopulta lähtee liikkeelle, koska aivan kaikki lähtee liikkeelle korvien välistä. Ulkonäköhän on ainoastaan barbi-nukke, kunnes se saa elämää persoonan ja luonteen muodossa. Kyllä ihmisessä jyllää sellaiset voimat, joista vain murto-osa on näkyvillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpsähdys siinä tarvitaan. Rauhallista tahtia toistuva.
Rakkaus ei todellakaan ole jotain teknistä seksiä. Siihen riittää 30cm, itseohjautuva dildo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin voi sanoa kun saat oman lapsen ja vauva sylissä. Moni sanoo että nauti nyt kun aika menee niin nopeasti. Itse aattelin että tuo on nyt jotain urbaani legendaa. Söin kuitenkin sanani ja todennut. Niinhän se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin voi sanoa kun saat oman lapsen ja vauva sylissä. Moni sanoo että nauti nyt kun aika menee niin nopeasti. Itse aattelin että tuo on nyt jotain urbaani legendaa. Söin kuitenkin sanani ja todennut. Niinhän se on.
Kaikki luonnon luomat huippuhetket, kuten lapsen syntyminen ja todellinen kahden, välinen rakkaus, ne ovat sellaisia voimia ja olotiloja, joita ihminen ei voi edes ymmärtää ja elämähän on koko ajan uuden syntymistä ja luomista ja samalla kuolemaa. Samassa ihmisessäkin on koko ajan uuden syntyminen ja kuoleminen jokapäiväistä. Siksi ei ole syytä pelätä kuolemaa, koska pieniä osia ihmisestä kuolee joka päivä. No vähän synkkää, mutta pääasia oli; luonto pystyy tarjoamaan ne elämän huippuhetket, siihen ei ihmisen tekeleet voi koskaan yltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan tekisi sitä palstasetä uudestaan, jos aika ei vähän kultais muistoja. Upea syvällinen keskustelu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit tietää, mistä se lopulta lähtee liikkeelle, koska aivan kaikki lähtee liikkeelle korvien välistä. Ulkonäköhän on ainoastaan barbi-nukke, kunnes se saa elämää persoonan ja luonteen muodossa. Kyllä ihmisessä jyllää sellaiset voimat, joista vain murto-osa on näkyvillä.
Kunnes se saa elämää luonteen ja persoonan muodossa. Ei hyvää päivää 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on joku rajoittuneiden kerho varmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei todellakaan ole jotain teknistä seksiä. Siihen riittää 30cm, itseohjautuva dildo.
Tuleeko aurinkopaneeli mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet vaan niin eri tavalla. Sanot toisen ulkonäkö merkitsee, eihän se ole se toisen ulkonäkö vaan se kuva omassa päässäsi, minkä olet ihmisestä muodostunut, se ulkonäkö on sinun silmissä, ei hänessä. Tietenkin voi sanoa noin laiskasti kokonaisuutena, että ulkonäkö ratkaisee, mutta syy rakastumiseen voi olla jokin hyvin pieni asia, katse, pieni käsien ele, ilmeikkyys ja herkkyys, jokin asia joka eroaa muista ihmisestä ja siksi se huomataankin. Massaan ja tasapaksuuteen ei voi rakastua, voi rakastua vain sellaiseen mikä jää unohtumattomasti mieleen ja se voi olla vain persoona ja luonne, sillä ne voivat vaihdella ihmisillä paljonkin, päinvastoin kun ulkonäkö, komeutta ja kauneutta voi olla vaikka kuinka monella ihmisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko aurinkopaneeli mukana?
Ei, on uusinta uutta, ottaa energiansa kosteudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ChatGPT listaa seuraavia adjektiiveja joilla rakkautta lisämääritellään hömppäkirjallisuudessa: aito, ehdoton, hellä, horjumaton, ikuinen, intensiivinen, intiimi, intohimoinen, kestävä, kuolematon, oikea, omistautunut, päättymätön, pyhä, pysyvä, raivokas, rajaton, romanttinen, särkymätön, syvä, syvällinen, täydellinen, todellinen, vahva, vankkumaton, vilpitön, ääretön.
Olematonta on niin vaikea määritellä tarkasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, on uusinta uutta, ottaa energiansa kosteudesta.
Ei ollut sitä tuulienergiaa sitten lain ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleks siis aitoja juossut jo yli tai läpi
- Anonyymi
Varmaan alle 25v. mut ei se ikä vaan ulkomuoto.
- Anonyymi
Ei naisen iällä ole väliä kun puhutaan kiinnostavuudesta. Jos pinkka tilillä on iso niin jo pikkuisen kiinnostaa. Jos vartalo mahtuu rajoihin 170/ 56/ C, pinkan lisäksi jo mahdottomasti kiinnostaa. Jos naisen jälkikasvu on vielä tulematta, niin nämä kaikki yhdistettynä suureen yksinkertaisuuteen saa minut syttymään.
- Anonyymi
Vau, onnea tulevaisuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau, onnea tulevaisuteen.
Vaikuttaa hyvin häikäisevältä juu
- Anonyymi
17v parhaimmillaan.
- Anonyymi
Jos kyse on nuoremman kiinnostuksesta vanhempaa naista kohtaan johtuu siitä että pojat luulevat vanhemman naisen olevan kokeneempi sängyssä kuin oman ikäisensä
- Anonyymi
Sitäkin voivat arvella.
- Anonyymi
Onko oikeasti kukaan niin baby, ettei osaa luonnollisesti tehdä niitä asioita, jotka ovat jo valmiiksi aivoihin rakennettu. Ei tarvitse mennä internetiin hakemaan ohjeita, sieltä sinut ohjataan vain maksulliselle seksisivustolle.
- Anonyymi
Miten sitten selität ne suhteet jotka kestävät joissa ikäeroa on noin päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikeasti kukaan niin baby, ettei osaa luonnollisesti tehdä niitä asioita, jotka ovat jo valmiiksi aivoihin rakennettu. Ei tarvitse mennä internetiin hakemaan ohjeita, sieltä sinut ohjataan vain maksulliselle seksisivustolle.
Jos ne digaa suomikakosesta enempi
- Anonyymi
Rakkaus ei katso ikää mutta raha katsoo
- Anonyymi
Sylkee jompaan kumpaan suuntaan?
- Anonyymi
karso että punainen pirulainen hakkaa koko ämmälauman, osaan ei paljoa tarvii ja hakkaa rahaa ja kunnolla turpaan, ptikään vaikittavia ja tuhoisia iskuja. tappajat voit tappaa. ja katso että menettävät niissä iskuissa. ota kokamama mukaan ja revitä turpaan oikein saatanan kovaa.
Puput ovat vielä pieniä tämän rinnalla, hakkaavat kyllä jatkossa rahat ja jos eivät halua isompaa päälle.
Nyt loppui odottelu ja teidän leikit.
ja näitä pikku paikkojen hakkaajia, vedä silleen kevyesti ja kunnolla turpaan kaikesta. Horkkaan asti ja heitä seinään. silleen minulle laillisesti :)- Anonyymi
Ei kai gubbe sentään kokamamaa? Intresanttia, jos ei oo muuta elämää
- Anonyymi
se aloittaa työt huomenna, muissa pääasiassa, nyt on tilaukset lyöty sisään. saitte vielä viimeiset mahdollisuudet ja leikkimiseksi meni.
Joten sitten hommiin.
ja silleen että pysyvät poissa ja kärsivät kunnolla tehdyistä jutuistaan.- Anonyymi
Jaa te ensin aina vissii harjoittelette sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa te ensin aina vissii harjoittelette sitte
Nyt on lyöty tilaukset sisään, tuskin maltan odottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on lyöty tilaukset sisään, tuskin maltan odottaa
Ropsi voittaa voittaa
- Anonyymi
Katsoo ensin peiliin itse mies ja käsittää , mikä on hyvä ikä ,ns,mielenkiintoinen suhteessa itseensä, pilvilinnoja on aivan turha maalailla! Kun asiat relaa yleisesti, niin kaik ok-
- Anonyymi
Kukaan mies tai nainen ei varmasti yksinään päätä, millaisena muut ihmiset näkevät hänet. Jos on mielenkiintoinen, sitten on.
- Anonyymi
Kai tälläkin puheenvuorollasi on palstasetä jokin merkitys, esim sinulle ja ehkä muillekin. Jaksamisia ja itseen menemisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan mies tai nainen ei varmasti yksinään päätä, millaisena muut ihmiset näkevät hänet. Jos on mielenkiintoinen, sitten on.
Eli jonkunlainen määrittelemätön kokemusasiako tämä siten on?
- Anonyymi
Vielä kuuskybäselläkin voi olla uskomattoman hyvät rinnat, harvemmin enää seitenkymppisellä.
- Anonyymi
Kaikilla yli nelikymppisillä on roikkuvat patarukkaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä yleistä, minulla ei ole ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kärpäslätkät.
Endokriinisen estrogeenin tasojen romahtamien, vaihdevuosivaivojen aikana, aiheuttaa tämän lytistymisen, samoin kun ihon nopean rypistymisen, aivojen taantumien, pituuden lyhenemisen, vaivaistenluiden kasvun, tavaran kuivumisen ja paljon paljon muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole 😁
Ketunnokat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kärpäslätkät.
Endokriinisen estrogeenin tasojen romahtamien, vaihdevuosivaivojen aikana, aiheuttaa tämän lytistymisen, samoin kun ihon nopean rypistymisen, aivojen taantumien, pituuden lyhenemisen, vaivaistenluiden kasvun, tavaran kuivumisen ja paljon paljon muuta.Okkei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kärpäslätkät.
Endokriinisen estrogeenin tasojen romahtamien, vaihdevuosivaivojen aikana, aiheuttaa tämän lytistymisen, samoin kun ihon nopean rypistymisen, aivojen taantumien, pituuden lyhenemisen, vaivaistenluiden kasvun, tavaran kuivumisen ja paljon paljon muuta.Juuri noin se on ja rinnat lyttääntyvät jo sen jälkeen, kun on imettänyt montaa omaa lastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketunnokat sitten.
No eipä ole sellaisiakaan kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on ja rinnat lyttääntyvät jo sen jälkeen, kun on imettänyt montaa omaa lastaan.
Niin, koska makaavat niiden päällä vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kärpäslätkät.
Endokriinisen estrogeenin tasojen romahtamien, vaihdevuosivaivojen aikana, aiheuttaa tämän lytistymisen, samoin kun ihon nopean rypistymisen, aivojen taantumien, pituuden lyhenemisen, vaivaistenluiden kasvun, tavaran kuivumisen ja paljon paljon muuta.saattaa se olla juuri noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kärpäslätkät.
Endokriinisen estrogeenin tasojen romahtamien, vaihdevuosivaivojen aikana, aiheuttaa tämän lytistymisen, samoin kun ihon nopean rypistymisen, aivojen taantumien, pituuden lyhenemisen, vaivaistenluiden kasvun, tavaran kuivumisen ja paljon paljon muuta.Kärpäslätkät suojaa kärpäsiltä ratsastaessa.
- Anonyymi
Liikunnallisuus pitää naisen solakkana ja paikat kiinteinä. Ikä ei silloin ole päällimmäisenä mielessä, kunhan nainen on mukava ja haluaa suukotellakin ym. kivaa...🔥🍒
- Anonyymi
Lisään vielä. Eli toisin sanoen: kun peppu pysyy kiinteänä ja uuma solakkana sekä luonne mukavana. Erästä sellaista ihanuutta ajattelen!❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä. Eli toisin sanoen: kun peppu pysyy kiinteänä ja uuma solakkana sekä luonne mukavana. Erästä sellaista ihanuutta ajattelen!❤️🔥
Pitäiskö kaikkien kolmen kohdan siis wörkkiä yhtäaikaa? Tarkenna hieman
- Anonyymi
mies ei voi sietää entistä muijaa paitsi jos entinen on toisen muija ikään katsomatta.
- Anonyymi
Dilemma onkin se, että alle 30-vuotias nainen ei voi olla henkisesti kiinnostava ja yli 30-vuotias nainen taas ei ikinä voi olla fyysisesti mielenkiintoinen.
- Anonyymi
No mikä tässä oli se varsinainen ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä tässä oli se varsinainen ongelma?
Hän ei ole kiinnostunut minkään ikäisistä naisista. Jos hän on mies, hän on homoseksuaalinen.
- Anonyymi
Olet keski-iän ylittänyt liian nuorista kiinnostunut setä. Haaveilet heistä ehkä siksi, että omanikäisesi ovat sinua niin paljon älykkäämpiä, että eivät jaksa seuraasi paria tapaamista pitempään. Valitettavasti myös 30-vuotiaissa löytyy niin fiksuja, että näyttää siltä, että kätesi tulee jatkossakin olemaan ainut, joka sinua lämmittää.
- Anonyymi
Ikä ei merkkaa mitään. Jos pitää kropastaan huolta.
- Anonyymi
Jep, lihassa on viisaus.
- Anonyymi
Ja raikkaus.
- Anonyymi
kaiken ikäinen nainen on mielenkiintoinen jos hän itse sitä haluaa. Se on tosi. Kyllähän se on iänikuista ollut että vanhat papatkin ja peräkammarin pojat ihailevat nuorta naista. Mutta moni mies unohtaa oman ulkoisen olemuksensa mutta odottaa naisen saapuvan korkkareissa, minihameessa ja kaikinpuolin laitettuna. Itsellään on likaiset verkkarit, hielle haiseva ja vieläpä sängyssäkin hikiset, likaiset lakanat. Ällöä, siitäkö pitäisi innostua naisten. Se ei käy, peiliin ja puhtauteen kannattaa panostaa. Se on jo osa ehkä hyvään lopputulokseen.
- Anonyymi
Ei oo kukaa kyllä mulle gubbe ainakaa ehdotellut esim että en tule muuten paikalle. Mutta mukavaa on kun käsittelet täällä vaatetuksen aiheuttamia tunteita
- Anonyymi
Sitä voiskin kysyä, että haluaisiko olla semmoisen tyypin kanssa, kun itse on.
Itse haluaisin, ehdottomasti.- Anonyymi
Hassua 🤭 Tämä on jotenkin niin hassua 🤭
- Anonyymi
Itse taas en juuri muiden kanssa viitsisi ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas en juuri muiden kanssa viitsisi ollakaan.
Kuha ei kuolla nauruun 🙂 Outoa, vaivatonta yhteiseloa 🤔
- Anonyymi
Ikähän on vain numeroita, yunteeseen vaikuttaa ainakin minulla kokonaisuus.
- Anonyymi
Näin on ☝🏻 Mutta pidä silti mulle sateenvarjoa etten huku sateella, ku nokka pystyssä leuhkana kävelen sun kaa 🥹🫠
- Anonyymi
https://youtu.be/nDttAaHWPis?si=hbDW-CmFolKPfotx
Tän videon nainen kiinnostelee- Anonyymi
Se on varmaan joku muu sitte. Tietäjät tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan joku muu sitte. Tietäjät tietää
Se oli 🐀, näitkö?
- Anonyymi
Mitä tehdä , jos pelottaa tutustua ja ei uskalla
- Anonyymi
Olen ollut huomaavinani, että raja jotenkin siirtyy sitä mukaa kun itse kasvaa, tai vanhenee. Ikinä ei kovin fiksoitunut ole ollut yläpäästä.
- Anonyymi
Just about on thin thin veil about fo pop for being too old for all these shits
- Anonyymi
Kummasti on miehiä ympärillä pyörinyt, enkä ole siitä ollut innoissani. Vanha akka jo olen.
- Anonyymi
Mitä vanhempi sitä kiintoisampi. Olen itse heteronainen.
- Anonyymi
Kaikissa ihmisissä on se juttu.
- Anonyymi
Iällä ei väliä, persoona ja maailmankatsomus paljastaa onko miten mielenkiintoinen ihminen.
- Anonyymi
Välillä tulee vaiheita, jolloin vanhemmat naiset kiinnostavat entistäkin enempi. Oikeastaan määrätietoisuus, itsevarma pukeutuminen jne vetoaa.
- Anonyymi
Määritellään ensin millainen on vanha koska se vaihtelee riippuen keneltä sitä kysytään. Jos minulta kysytään upean näköinen kauniit hiukset ja kasvot seksikäs vartalo ( liikuntaa harrasteltu) Pitää huolta itsestään on pääasiassa positiivinen ja leikkisä sekä älykäs. Tällainen nainen voi olla 20 30 40 50 ja vielä joskus 60 vuotiaana. 70 eteenpäin erittäin harvinaista koska se vanhuus on jo niin paljon voitolla ja tehnyt tehtävänsä. Nämä samat ikäryhmät jossa nainen voi olla upea ja seksikäs on myös samoja jossa nainen lihonneena ja itseään hoitamattomana negatiivisena tyhmänä voi olla 20 30 vuotiaana jo epähaluttava vanhan mummon näköinen
- Anonyymi
Sama pätee miehiin joka suomessa kyllä harvinaisempaa yleensä maha edessä.
- Anonyymi
Millä tavalla mielenkiintoinen?!? Tiedän monta mielenkiintoista naista +80v. Mutta jos tässä taas ajatellaan naisen ulkoisia avuja, joiden perässä kehittymättömät miehet juoksee, niin voisi samalla myös kysyä miehen ikää ja henkisen kehittyneisyyden astetta/ikätasoa.
- Anonyymi
Ihanuus, hyväpeppuinen voi olla iästä riippumatta. Monesti tämän olen todennut, todetaan edelleen!
- Anonyymi
🠋 Äänestä
- Anonyymi
Nämä kaverit, jotka mollaavat jo ? 40 kymppisiä, ovat niitä ,joil roikkuu masu polvisa ja silmät punaisina, yrittävät vain oman itsetuntonsa minää nosta , kun oikeesti vasta 40 v ja yli Nainen puhkeaa ns,kukkaan, mut nää rassut miehet taas lakastuvat ,kaljan, tupakan ,liikunnan ym joutavien asioiden tähden,eivätkä pysty hurmaamaan näitä naisellisia naisia, ja oma vikansa,jos käytöstavat viel puuttuvat ,näi se monasti on. ja taas samanikäiset ns, liian itsevarmat retostelevat uroot työntävät naiset itsestään kauemmaksi yleisesti ottaen ,meidän ourukas ainakin .pitää vilkaista peiliin ,et onko mitään mahista mihinkään suuntaa ?? miehet siis! Jotain tarviis itsessään muuttaa ehkä? olen kuullut monen muunkin naisen näin kertovan ,uskon sen . Sit on taas näitä kivoja reiluja kavereita ,no se onkin jo erjuttu se!
- Anonyymi
Sori vaan mut tää kysymyksesi on tyhmä.
- Anonyymi
Näin on. Ei ole ikärajoja.
- Anonyymi
Olen päälle viisikymppinen nainen ja vientiä riittää.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa ap itse asiasta selvää . Mene ja opi!
- Anonyymi
Nainen on vielä "todella mielenkiintoinen henkilö" niin kauan, kun hän näyttää äärimäisen lyhyessä minihameessa paljaine koipireisineen kuumalta eikä säälittävältä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705