Mooi haluisin tietää että millon teillä alkoi kuulautiset ja missä ne alkoivat??? Esim vaikka junassa tai uimassa tai kotona kertokaa♥️👌 itellä alkoi yöllä 12vuotiaana..
Minkä ikäisenä teillä alkoi kuukautiset?
8
592
Vastaukset
- Anonyymi
Kotona 10 vuotiaana ja kesti 57 vuotiaaksi
- Anonyymi
Okei kiitos vastauksesta
- Anonyymi
Minulla alkoi 13-vuotiaana kesämökillä.
Olin onneksi ulkohuussissa silloin. Kun menin takasin mökkiin, jäin kuistille, pelotti, että miten kerron äidille kuukautisten alkaneen.
Itkua tihrustaen sain sitten sanottua äidille siinä kuistilla, kun hän tuli ihmettelemään miksen mene sisälle, mikä on, ja hän suhtautui todella hyvin, antoi minulle terveyssiteen.
Kuukautiseni loppuivat jo 40-vuotiaana.
Ymmärrän hyvin, jos nuoria jännittää tai pelottaa kertoa äidilleen kuukautisista, mutta sitä on turha jännittää. Jokaisella äidilläkin on/on ollut kuukautiset. Se on luonnollinen asia, joka kuuluu naisen elämään. - Anonyymi
Kiitos vastauksesta😻
- Anonyymi
11 V alkoi
- Anonyymi00006
Juhannuksena kotona, olin 15 v.
- Anonyymi00008
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684