Haminan lipputanko

Anonyymi-ap

Onko totta että Haminan 100 vuotisen isänmaan itsenäisyyden kunniaksi pystytetty lipputanko on valmistettu venäjälle ja että rahat sen hankintaan valuivat venäjän metalliteollisuuden tukemiseen kotimaisen sijaan?

Lisäksi onko totta että eräs SDP:n nykyinen kansanedustaja oli mukana "konsultoimassa" ja "fiksaamassa" tätä järjestelyä?

Onko lisäksi totta että tämän kyseisen SDP:n kansanedustajan konsultointipalkkio Haminan puolelta on julisettu salaiseksi?

22

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta se on. Lipputanko valmistettiin Pietarissa. Suomessa ei osata valmistaa lipputankoa niin oli pakko ostaa Venäjältä

      • Anonyymi

        Suomessa ei osata valmistaa lipputankoa... uskoisinkohan tuon?

        Vai uskotteliko tämä demari-konsultti vain että asia on noin?

        Mutta siis eikö ole oikeasti hiton epäisänmaallista valmistaa Suomen itsenäisyyttä juhlistava lipputanko Venäjällä?!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei osata valmistaa lipputankoa... uskoisinkohan tuon?

        Vai uskotteliko tämä demari-konsultti vain että asia on noin?

        Mutta siis eikö ole oikeasti hiton epäisänmaallista valmistaa Suomen itsenäisyyttä juhlistava lipputanko Venäjällä?!

        ADS Finland tilasi lipputangon pietarilaiselta konepajayhtiö Amira Groupilta.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        ADS Finland tilasi lipputangon pietarilaiselta konepajayhtiö Amira Groupilta.

        Miksi ei teetättänyt tai tehnyt itse suomalaisella konepajalla?


    • Anonyymi

      kimmo kiljunen oli päälle päsmäri joka veti komiat rahan omaan taskuun lipputanko välittäjänä toimiessaan

      • Anonyymi

        Hyrkäskartsa siellä puuhasteli.


    • Anonyymi

      Kyllä. Kiljunen hoiti homman.

    • Anonyymi

      SDP:n Kimmo Kiljunen on ollut taas viime päivinä kyseenalaisissa otsikoissa. Tosin ei tämän lipputanko keissin takia.

    • Anonyymi

      Ei kovin isänmaallista toimintaa haminalaiset veronmaksajat ja demarikonsultit, vai mitä?

      • Anonyymi

        Riippuu isänmaasta.


    • Anonyymi

      Kimmon lipputanko kovin Svetlanan mieleen.

    • Anonyymi

      Missä viekkaus ja vääryys

      siellä Sdp

    • Anonyymi

      KAIKKI poliitikot samanlaisia, piste.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa kyse kuitenkin nimenomaan SDP:n poliitikosta.


    • Anonyymi

      Kiljunenä sai myös myytyä Haminan hölmöille päättäjille riepunsa, jotka eivät muille kelvanneet.

      • Anonyymi

        Meidän päättäjät olivat viisaampia kuin Vantaalla ja Imatralla


    • Anonyymi

      Onko palstalla tietoa siitä julistetiin SDP:n kansanedustajan venäläisestä lipputangosta saama "konsulttipalkkio" salaiseksi Haminan kaupungin taholta vai onko se julkista tietoa?

      Millaisista summista puhutaan, kymmenistä tuhansista euroista vai menikö yli sadan tuhannen euron se summa mitä haminalaiset veronmaksajat tilittivät demarin tilille?

      • Anonyymi00018

        Koska johto on rikki, niin johto on vaihdettava.


    • Anonyymi00019

      Voisiko sen antaa vaikka takaisin Venäjälle?
      Miksi suomalainen konepaja teki sen alihankintana Venäjällä?

    • Anonyymi00020

      Urakan saanut tilasi tangon Venäjältä,jätti suurimman osan maksamatta ja nauroi Haminan hölmyyttä matkalla pankkiin ja taisi firmakin loppua.

    • Anonyymi00023

      Jääkin ilmeisesti vielä vähäksi aikaa.

      • Anonyymi00024

        Pakko jättää, ei ole rahaa purkaakaan. Jalankulku ja autoilu tango läheisyydessä 500 metrin säteellä estetään


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe