Kuulitteko koskaan sitä ... selkäpiitä karmivaa huutoa kylmien talvipäivien aamuöinä ... Kuulitteko?
Kuulitteko koskaan?
15
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kuulin ja niin haluaisin sen unohtaa!
- Anonyymi
Kyllä ja kuuluu taas ensi talvena.
Valkeakoskelta siis, kun ei taaskaan autot lähde käyntiin eikä ole rahaa korjata niitä.- Anonyymi
Juurihan tilinpäätöksessä kirjoitettiin että autot on peruskorjattu ja käyttöikä pidentynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan tilinpäätöksessä kirjoitettiin että autot on peruskorjattu ja käyttöikä pidentynyt?
Ja sitten on vielä ne ylelliset Albiinot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan niitä on tekohengittää, kun ei ole rahaa ostaa uusia.
- Anonyymi
Meillä täällä HSL alueella ei mitään kovinkaan karmivia huutoja yleensä kulla muualla kuin Vasiksen Stindebindessä silloin kun Jugin nopeat kädet osuu kohteeseensa. Toki täällä kuullaan myös erään koiran näköisen ukon vaimeaa räksytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä täällä HSL alueella ei mitään kovinkaan karmivia huutoja yleensä kulla muualla kuin Vasiksen Stindebindessä silloin kun Jugin nopeat kädet osuu kohteeseensa. Toki täällä kuullaan myös erään koiran näköisen ukon vaimeaa räksytystä.
Minä käyn vain Pikkulinnussa.
- Anonyymi
Naks piip br br br br br br br br TRRRT TRRRT TRRRT TRRRT TRRRT
Ja ei TAASKAAN lähtenyt R*HU KÄYNTIIN- Anonyymi
Ja mitä sitten huudettiin, karhean mörisevällä viskibassoäänellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten huudettiin, karhean mörisevällä viskibassoäänellä?
OLEN ISOTISSINEN KAUNOTAR!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLEN ISOTISSINEN KAUNOTAR!!!!!!
Eiköhän tuollaisten harhojen takia pitäisi kiireesti hakeutua mielenterveyspalvelujen pariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuollaisten harhojen takia pitäisi kiireesti hakeutua mielenterveyspalvelujen pariin!
OLIKO PARROOOONI ISOTISSINEN KAUNOTAR OLIKO????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuollaistenkin harhojen takia pitäisi kiireesti hakeutua mielenterveyspalvelujen pariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä totisimmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä totisimmin!
Väkevä YLISTYS tälle kommentille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741