Masennus nuorena

Anonyymi-ap

Elämä tuntuu paskalta.
Oon 15v poika, jonka kaverit jotka oon tuntenu suht. kauan on paskoja, esittää jotain kovista ja aina vittuilee just mulle. On vittuillut aina porukassa ollessa useamman vuoden ajan aina mulle.
Kiusaaminen vaan pahenis jos kertoisin jollekin siitä, tai lopettaisin "kaveruuden".
Perhe on paras asia tällä hetkellä mitä on, vaikkei ne sitä tiedäkään, harmi että nään niitäkin vain viikonloppuisin.
En edes tajunnut kuinka tärkeä perhe mulle on ennenkuin sain tietää, että sisaruksellani oli vakava masennus.
Alaa haluaisin vaihtaa että sais olla rauhassa, mutta oon logistiikalla, ja se on ainoa ala joka mua kiinnostaa.
En halua hakea apua koska tulis liikaa säätöö ja opinnot viivästyis, varmaan myös intti tulee viivästyttämään avun hakemista

9

286

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko sulla mahdollisuutta etsiä uusia, parempia kavereita ?
      Tai ehkä kannattaisi kavereiden kanssa jutella asiasta, ja kysyä suoraan, minkä takia ne vittuilee, kertoa, ettei se tunnu yhtään hyvältä.
      Kaverit ei ole oikeita kavereita, jos ne kiusaa.

• Anonyymi

Et halua hakea apua. Netissä on palveluja esim chatteja joissa voi jutella anonyymisti. Itse olen ollut koulukiusattu niin kauan kun olen kouluja käynyt. Siihen aikaan ei ollut internetiä. Minäkään en kertonut koulukiusaamisesta . Pidin kaiken sisälläni. Nykyään on paljon helpompi koska on internet ja paljon auttamistahoja joita ei ollut 80-luvulla.

• Anonyymi

Tommoset kiusaajat tulee viedä Keskitysleireille ja tappaa ja monet horny naiset tulee raiskata ja heidän lapset tappaa

• Anonyymi

Nuo kiusaajat ammuttava ja tehtävä lapsille muussia noista

• Anonyymi

Meillä on kaikilla henki auttajiakin, joilta voi pyytää apua ja neuvoja. Jos auttelet jotain ihmistä niin voi ystävystyä helpommin ja saat kiitollisuuden osoituksia. Ihmiset jotka auttavat eläimiä tai toisia ihmisiä ovat yleensä hyviä kavereita joten jos menisit johonkin avustusjärjestöön tutustumaan.

• Anonyymi

Eipä ihmiset nykyään osaa enää kovin kiitollisia olla. Käyttävät vain hyväntahtoisia ihmisiä hyväkseen, tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Ketään ei saa kiusata.

• Anonyymi

Olet oikeassa, ketään ei saa kiusata.
        Jos joku kiusaa, täytyy muistaa, että vika ei ole hänessä, jota kiusataan.
        Kiusaajalla itsellään on paha olla. Hyvin voiva ihminen ei kiusaa ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe