Elämä tuntuu paskalta.
Oon 15v poika, jonka kaverit jotka oon tuntenu suht. kauan on paskoja, esittää jotain kovista ja aina vittuilee just mulle. On vittuillut aina porukassa ollessa useamman vuoden ajan aina mulle.
Kiusaaminen vaan pahenis jos kertoisin jollekin siitä, tai lopettaisin "kaveruuden".
Perhe on paras asia tällä hetkellä mitä on, vaikkei ne sitä tiedäkään, harmi että nään niitäkin vain viikonloppuisin.
En edes tajunnut kuinka tärkeä perhe mulle on ennenkuin sain tietää, että sisaruksellani oli vakava masennus.
Alaa haluaisin vaihtaa että sais olla rauhassa, mutta oon logistiikalla, ja se on ainoa ala joka mua kiinnostaa.
En halua hakea apua koska tulis liikaa säätöö ja opinnot viivästyis, varmaan myös intti tulee viivästyttämään avun hakemista
Masennus nuorena
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko sulla mahdollisuutta etsiä uusia, parempia kavereita ?
Tai ehkä kannattaisi kavereiden kanssa jutella asiasta, ja kysyä suoraan, minkä takia ne vittuilee, kertoa, ettei se tunnu yhtään hyvältä.
Kaverit ei ole oikeita kavereita, jos ne kiusaa. - Anonyymi
Et halua hakea apua. Netissä on palveluja esim chatteja joissa voi jutella anonyymisti. Itse olen ollut koulukiusattu niin kauan kun olen kouluja käynyt. Siihen aikaan ei ollut internetiä. Minäkään en kertonut koulukiusaamisesta . Pidin kaiken sisälläni. Nykyään on paljon helpompi koska on internet ja paljon auttamistahoja joita ei ollut 80-luvulla.
- Anonyymi
Tommoset kiusaajat tulee viedä Keskitysleireille ja tappaa ja monet horny naiset tulee raiskata ja heidän lapset tappaa
- Anonyymi
Nuo kiusaajat ammuttava ja tehtävä lapsille muussia noista
- Anonyymi
Meillä on kaikilla henki auttajiakin, joilta voi pyytää apua ja neuvoja. Jos auttelet jotain ihmistä niin voi ystävystyä helpommin ja saat kiitollisuuden osoituksia. Ihmiset jotka auttavat eläimiä tai toisia ihmisiä ovat yleensä hyviä kavereita joten jos menisit johonkin avustusjärjestöön tutustumaan.
- Anonyymi
Eipä ihmiset nykyään osaa enää kovin kiitollisia olla. Käyttävät vain hyväntahtoisia ihmisiä hyväkseen, tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Ketään ei saa kiusata.
- Anonyymi
Olet oikeassa, ketään ei saa kiusata.
Jos joku kiusaa, täytyy muistaa, että vika ei ole hänessä, jota kiusataan.
Kiusaajalla itsellään on paha olla. Hyvin voiva ihminen ei kiusaa ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti27145762Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5011410Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22510998Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399800Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908648Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2836695Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23375Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.253063Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle42933Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j12907